Amíg itthon volt Shell benzin addíg semmi baja nem volt a gépnek, de amint elkezdtem a faluban tankolni akkor semmi alapjárat, rohadt nehéz indítás. De olyan szinten hogy 50 méter tolás után beugrott, a gyertyát mondjuk nem nagyon szoktam nézegetni csak ha gáz van, de nekem nem nézett így ki. Amúgy a babetta megy, reggel beindítom, felpörgetem, minden ok. Ugyanazt csinálja mint tegnap, szerintem a súberen kell állítani mert 3/4 gázon úgy kipörög hogy megy vagy 40-45-öt, afeletti gázálláson lehörög. A sportkipufogó valami eszméletlenül jól szól. A legjobb kétütemű hang amit életemben hallottam. A gyorsulásnál csak óvatosan húzni mert lehörög.
igen, az a csúnya fals :D de megjártam már így olcsó tömítéssel is, vagyis jó az olcsó is, csak vigyázni kell vele, és 2x-esen kell odafigyelni berakáskor :D
Jó kis könyv ez, érdekes nyelvezettel :-) Szerintem ez ugyanaz, amit a jawamoped.com-ról lehet letölteni angolul. A kerékcsapágy csere ugyanúgy van leírva ebben is, mint az angolban (tömören): szedjük ki a kereket, szedjük le a porvédőkupakokat, majd üssük ki a csapágyakat :-)) A valóságban nem ilyen egyszerű a dolog :-)
És ezúton kívánok én is mindenkinek békés, boldog karácsonyt!
Nekem akkor volt ilyen üresben felpörgős, amikor a karbi szívócsövét (még az eredeti jikovval) csak az egyik oldalon húztam rá a blokkra, a másik oldalon nem szorítottam meg a csavart és falsot szívott.
Na ezt lehet, hogy én is ki fogom próbálni. Én Lukoilnál szoktam tankolni, de újabban nekem is rendetlenkedik a paripa. Lehet, hogy sok olajat is kevertem be.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!Nem tudom megnyitni.Vmi Citromail oriásfile-t ír ki meg h regisztráljak a Citromon.... Esetleg mailban el tudnád küldeni? thotpeti@gmail.com
mustang szervizkönyvben olvastam valamelyik nap pont, hogy ha beindítod és hirtelen felpörög,de mint állat, akkor lehetséges, hogy valamelyik szimmering a ludas
persze nálad szerintem is karbi, benya-levegő keverék, pontosabb gyertya hézag, meg talán valamilyen más fajta gyertya, lehet h nem csipázza a musztid, no de mondom, karbi, karbi, karbi ;)
Köszi szépen,nagyon rendes vagy hogy megosztod velünk a szent könyvet :) Bele is olvastam,nagyon jó!Majd te is figyelj arra hogy ha megfelelő célszerszám nélkül szereled a hátsó villát,könnyen megsemmisítheted az alkarészeket :)(idézve a könyvből)
nem tudja valaki hogy a riga dugónak a csapszeg furata hanyas? és egy merészebbet is kérdeznék hogy a csapszegfuratközepétől a dugó felső éléig mennyi a távolság?
Én pont ma raktam fel a sztendert ,de ez is már 3 szor van meg hegesztve :S most egész jó lett amennyire tudtam vissza kalapáltam mert el is volt már ferdülve ,eléggé szar anyagból van az biztos majd a rometnek a sztenderét akarom valahogy rá rakni majd tavasszal kiderül mert nagyon hideg van a garázsban .
Srácok! Így karácsony alkalmából szeretnék köszönteni minden kedves volt, jelenlegi, és leendő Jawást, főleg Titeket, akiket egész évben olthattam, ha valami nekem nemtetsző dolgot írtatok. :) A mai postával megjött A Biblia, amit septiben be is scanneltem, egyenlőre 7 napig tölthető le, így szerintem hamarjában mentsétek el, aztán majd szerintem elküldöm a szocimotoros.hu-nak.
Tehát Boldog Karácsonyt, és nagytételbeni 86-os full-szintetikus 2T keveréket a fa alá mindenkinek!
Nekem már kétszer volt hegesztve a sztenderem, mert eltört, de még mindig kajlán áll. Pedig nem nagyon szoktam rajta tehénkedni, meg amikor sztenderre emelem a motort, akkoris próbálom finoman. Dehát ami szar az szar.
Köszi a választ! Igen van tömítőgyűrű is. A felpörgés csak hideg motornál van. nem tudom hogy sokat kap e vagy sem, egyébként állandóan kell adni egy kis gázt különben lerohad a járás. enyhe melegedés után minden jó, de azután hogy bemelegedett megint fullad és nincs alapjáratom.
feltekered az alapjáratot minden fasza jaj de jó igaz? leállítod. aszontad ha beindítod pörög mint állat:) na ez most hideg motornál van vagy melegnél?:) gondolom hidegnél:) de azért jó lenne ha ilyen részleteket is megosztanál velünk mert különben félre is vezethetsz. na szerintem sokat kap a mocid még a gyertya is azt mutatja. még egy kis apróság olyan gyertyát tegyél bele amin van tömítőgyűrű és akkor nem lesz ilyen amilyen a képen és lehet hogy ki is fúj egy kicsit. amúgy a trükk az lenne hogy bekarburálod normálisan.
Tényleg?:o Sokat jártam vele mindenfele,ment is rendesen.Egy nap aztán lelassult.Nem ment csak vánszorgott.Húzta a belét.Próbáltam meghajtani hátha megjavul,de akkor már zabálta a benzint.Fogtam a maradék benzint és a mustangba öntöttem mérgembe.Az legalább ment.Mielőtt elvitték akkor is beindult,de amint ráültem és gázt adtam erőtlen lett.Próbáltam a tirisztoros és a tranzimós gyújtást is,de hiába.Mert kettő volt.a sárga az nagykormányos 83-as a piros meg kiskormányos 78-as.A sárga igazi gányolt gép volt.A piros meg sokat állt.a kettőből lett egy.A blokkot átraktam a sárgába.a blokk tranzimós volt.először tirisztorral ment,aztán tranzimóval.De egy idő után mindkettővel szar volt.így eladtam mind a kettő bontásra 5ért.
Anyagspórolás, költséghatékonyság. Ma olyan szarul csinálnak meg mindent hogy minél előbb vedd az újat és így sohasem fog a cég csődbe menni. És mellesleg belefulladunk a saját szemetünkbe.
Őszintén szólva a legjobb ha hausfabrik csinál az ember sztendert.Az nem fog eltörni:)Nem fér a fejembe h miért csinálják ezen teherviselő alkatrészt ilyen hitvány szarkupacra szinte az összes gépen...
Nekem a haver rápattant a babettára amikor az sztenderen állt.Le is basztam érte. Aztán máskor a suzukira is ráugrott és azon hintázott,na akkor már kiment a biztosíték a fejemben.