Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vojnó Creative Commons License 2008.10.14 0 0 1784
Nem mind1 hogyan rakod össze!!!!
Különben nem szív hanem fúúúj! ;o))))))

A lapkát meg én is láttam így is meg úgy hogy nem is volt kétélű lapka benne.
Segítségnek egy rajz:
Előzmény: Bomi25td (1783)
Bomi25td Creative Commons License 2008.10.13 0 0 1783
Hy köszi a tanácsokat, de nálam már eleve fordítva vannak a lapkák... Különben nem így fordítottam meg volna,hanem a vízszintes tengelye körül, de ezek szerint már most sem jól van benne. Előfordulhat ilyen? Én még nem szedtem szét ezt az adagolót, bár előttem ki tudja ki buherálta.
Előzmény: Vojnó (1780)
Vojnó Creative Commons License 2008.10.13 0 0 1782
Pontosításnak meg a TIS azt írja, hogy ha új a lánc akkor 0,95 +/- 0,03mm, de 20000km felett 0,90...0,78mm közötti elfogadható
beállítási érték (nem új láncnál) 0,90+/-0,03mm
Előzmény: Bomi25td (1777)
Vojnó Creative Commons License 2008.10.13 0 0 1781
A élőtöltéshez:
Ha hozzávaló adapterrel rendelkezik akkor bedugod, felső holtpontra tekered,
ezek után visszafelé kéne tekerni (de ezt nem szabad mert átverhet), de addig tekerd vissza amíg megáll a mutató é elkezd ellenkező irányba "pörögni".
Na ez az a pillanat amikor az adagoló elem elkezd nyomni.
Tulképp itt kellene az órát nullázni és feltekerni felső holtpontra.
Ha az adagoló "alsó holtpontja" és a motor felső holtpontja között kell az általad leírt (én kb. 0.9-re szoktam)
Tehát ez az adagoló elem elmozdulása a felső holtponthoz képest.
Előzmény: Bomi25td (1779)
Vojnó Creative Commons License 2008.10.13 0 0 1780
Maga a lapkát ne fordítsd meg.
A dupla élűnek kell kifelé lennie...
Előzmény: Bomi25td (1779)
Bomi25td Creative Commons License 2008.10.12 0 0 1779
Én is erre gondoltam, a lapkáknál igazából csak azt az az él látszik kicsit kopottabbnak ami kilóg a tárcsából a gyűrű felé. Szerinted ha megfordítom a lapkákat? Akkor igazából az adagolófej végéhez illesztem az óra érzékelőjét igaz? Köszi a segítséget.
Előzmény: Vojnó (1778)
Vojnó Creative Commons License 2008.10.11 0 0 1778
Ahol a kimenő 6db szelep van közötte van egy fura nagy scavar, amiben egy talán 11, 12 kulcsnyílású csavart kicsavarva kell óvatosan bedugni.
Maga a menetét leírni nem rövid, vagy én vagyok lusta.
Ha ezeket mind kicseréled akkor a házon kívül nem igen tudsz már mást :o))))
Szerintem a szivattyú ha megkopik az igen látványos lehet, mert te is látod hogy a kis lapok utána szabályozzák magukat, ha a felülete megkopik.
Amúgy üveg kemény anyag, nem tudom hogy kophat meg, max kipattan belőle anyag.
Előzmény: Bomi25td (1777)
Bomi25td Creative Commons License 2008.10.11 0 0 1777
Sziasztok
Vojnó, lenne pár kérdésem, ha zavarhatlak. Anno beszúrtál egy indikátoróra képet. Pontosan hol kell mérnem a 0,88-0,97 mm-t. Tudtommal ennyi a statikus előtöltés beállítási értéke a 2,5td adagolónak. Másik kérdésem, érdemes-e a hullámos tárcsa+ a görgők +adagolófejen kívül a szivattyút is cserélni? Esetleg még valami mást? Máson nem nagyon találtam kopást. Előre is köszi!
Vojnó Creative Commons License 2008.10.06 0 0 1776
de volt :o)))))
Előzmény: cSIGA (1775)
cSIGA Creative Commons License 2008.10.06 0 0 1775
az etk csak 97/12 majd 98/2 től hozza...
Előzmény: Vojnó (1774)
Vojnó Creative Commons License 2008.10.06 0 0 1774
97 év végétől volt 30d
Előzmény: cSIGA (1773)
cSIGA Creative Commons License 2008.10.06 0 0 1773
Vojnó
igen de akkpr még az e39 és az e36 is hasonló motorokat kapott :)
e39 525tds ....

Gergely

nem jelentkezik senki pedig sehol se hirdetem :)
Előzmény: Vojnó (1767)
gergelytds Creative Commons License 2008.10.04 0 0 1772
Azért ez durva, hogy innen a fórumról is mindjárt ketten beszívják, nem? Pedíg nem hiszem, hogy túl sokan rááldoznak ekkora összeget a fejre. Szomorú. Azt hiszem, ez nagyban elősegítette az eladás melletti döntésemet...
Előzmény: Vojnó (1770)
janek 83 Creative Commons License 2008.10.03 0 0 1771

Állítólag volt egy széria,ami hibás...

Kérdés,miért nem hívják vissza?

Úgy vannak vele hátha nem szól a paraszt és benyelik az árát!ehhj de mérges vagyok rájuk!

 

Előzmény: Vojnó (1770)
Vojnó Creative Commons License 2008.10.03 0 0 1770
ne a megegyezőt, hanem jót.
De hát minden "made in china" :o))))
Előzmény: janek 83 (1768)
janek 83 Creative Commons License 2008.10.03 0 0 1769

Csak állítómű,még szerencse h nem 450k van a dologban...:)

Csak az a ,,baj" hogy ha jó lesz akkor nem lesz szívem egy jól működő motort feltenni a polcra és szívni a 30d bus rendszerrel...

Előzmény: Vojnó (1766)
janek 83 Creative Commons License 2008.10.03 0 0 1768
Kapják be az összes fszom,ha már elkérik az árát akkor produkáljanak érte gyárival megeggyező minőséget.
Előzmény: gergelytds (1765)
Vojnó Creative Commons License 2008.10.01 0 0 1767
e36 és e39 volt egyidőben...
az EWS 3.3 szívás, vagy komplett donor kell, mint írtam is.
Előzmény: cSIGA (1762)
Vojnó Creative Commons License 2008.10.01 0 0 1766
De te komplett adagolóról beszélsz vagy nem?
Persze hogy ki szeretnének bújni mert elegük lett a kínai szarokból.... ;o))))
részvétem

igazából 25d, vagy 30d. kizárólag dízel, mert benzinesben "nincs fantázia" ;o)
De mit említettem busz rendszer, EWS, ABS-ASC-DDE illesztések megoldása az igazi kihívás.
Nem lehetetlen, de nem is egyszerű.
Főleg hogy én is a gyári megoldások híve vagyok, ami itt csak részben lehetséges, mert ugye e34 25d vagy 30d nem létezett hivatalból.
Előzmény: janek 83 (1764)
gergelytds Creative Commons License 2008.09.30 0 0 1765
Ismerős a sztori. Az enyémet is most cserélték garanciában : 7.000 km-t bírt. Mondjuk én nem vettem meg az újat még egyszer, addíg Vojnóval visszatettük a régit. Két hónap után kaptam meg a cserét. De most végre megint jó! (kopp-kopp)
Előzmény: janek 83 (1764)
janek 83 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 1764

Garancia?:)

Már egy hónapja vizsgálják a hívatalos szakik az állítóművet,pedig az 20-80mV között ugrál kivezérelve.

Ennyire ki szeretnének bújni a csere alól,nekem meg benne áll a pénz az újba,mert ugyebár a parasztnak dolgozni kell járni minden nap...

Milyen motorokban gondolkodtál elvi síkon?Csak diesel?Vagy netán 20 25benzinesben is?

88ekm-rel tudok 20d motort 150k-ért

Előzmény: Vojnó (1761)
gergelytds Creative Commons License 2008.09.30 0 0 1763
Oszt te hogy állsz az eladással?
Előzmény: cSIGA (1762)
cSIGA Creative Commons License 2008.09.30 0 0 1762
mint írta E36 a 30d ha jól tudom az e46ban kezdett tehát azonos kor kizárva
ráadásul ha engedélyt is szeretne hozzá akkor szvsz ki van zárva a csere gazdaságossága
max hobbynak akkor meg ugye nem számít a pénz :D
Előzmény: Vojnó (1761)
Vojnó Creative Commons License 2008.09.30 0 0 1761
Sajna a Bosch ezen alkatrészeinek minősége...
Nem is lehet kapni már sok mindent alkatrészbe, csak egyben.
Mitől szart be? Ill. milyen része?
Nem szakműhely szerelte be az adagolót?
Mi van a garival?


Annak az esélye, hogy nem lesz gondod egy 30d szívvel nem túl sok.
Főleg ha nem tudod mivel jár, arról nem is beszélve, hogy nem olcsó!
Kell egy donor, ami akkor jó, ha kaszniban van mindene, legfeljebb maga a kaszni rommá törött.
A két típus közel azonos évjáratú legyen, mert ugye maga az elektromos része is más a két típusnak, és ot van maga az EWS-is, ami megoldható, de EWS III -nál már új vezérlő is kellhet, ha nem lehet összelőni a kocsi eredeti részeivel.

Volnának ötleteim, mert én is gondolkoztam elvi síkon, de még úgy is bonyi, még nekem is. (persze én maximalista vagyok ozt azé)
Előzmény: janek 83 (1758)
cSIGA Creative Commons License 2008.09.30 0 0 1760
azon is befog szarni
olcsobb venni egy eredeti 30d :)
Előzmény: janek 83 (1758)
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.09.30 0 0 1759
de akkor 4 hónap múlva még van garancia,nem?
Előzmény: janek 83 (1758)
janek 83 Creative Commons License 2008.09.29 0 0 1758

Sagítsetek emberek!

Nagy baromság lenne a e36 325td motort egy 30d-re kicserélni?

Milyen módosításopkat kell végrehajtani?Átalakítási engedély stb.

Ha valakinek tapasztalata,ötlete van  kérem jelezze.

Betette a kulcsot nálam,hogy vettem egy vacsi ús Bosch adagolót és beszrt 4hónap után...

 

SigorTD Creative Commons License 2008.09.26 0 0 1757
Énis elég régen jártam erre.
kérdésem volna hogy a 92es 325TD az euro1 vagy euro2
mrt nekem most euro 2nek ment át zöldkarin és én úgy emléxem hogy euro1.
Bomi25td Creative Commons License 2008.09.10 0 0 1756
Gondolom ki kéne vennem egyet, nem? Vagy esetleg valakinek valami ötlete? Megbontás nélkül?
e34tds Creative Commons License 2008.09.09 0 0 1755
És hogy lehet azt megnézni hogy stimmel-e az Ő kocsijába?
Előzmény: gondolatbetyar (1754)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!