Csoda történt!2hónapnyi telefonálgatás után elismerte a BOSCH,hogy hibás volt az állítómű!Emelem kalapom előttük!
Már ott tartottam,hogy eladom az egészet,de nem engedte a szívem!:)
Azóta átesett a kicsi egy hfej tömítésszett cserén és egy főtengely szimmeringet is kapott.Vérzett kicsit 100 sebből.Ha minden jól megy kap egy 525tds coolert és felfokozzuk TDs-nek.
vitom Na ez a baj.Gondolom nem hivatalos bmw service volt.Ha laptopot dugtak rá az nem jelent semmit.Az lehet bmwscanner,carsoft vagy egyéb nagysikerű dolog.Kb annyit tudnak,amit te is el tudsz olvasni a forgalmiból. HA notebook szerű a dolog,akkor már jobbak az esélyeid,mert az lehetne akár Modic 3.Az meg tuti benyögött volna pár hibát. Helyileg hol vagy?? Résolajcsőből vegyél 2,7mm es Gatest.Azért írom le másodjára a tipust,mert ez tuti jó.Álltalában ezt az egy méretet tartják a boltosok(esetleg még 3-ast)
Köszi nektek,mindent kipróbálok!Bevittem egy szervízbe a központi csatlakozóra rákötöttek egy laptopot és vártam vagy egy órát de nem írt ki semmi hibakódot.Üzemanyagtisztítókkal próbálkoztam(fekete dízel STP)2flakon/10liter aztán le Bicskéig és vissza de nem segített.Résolajcsöveket még nem cseréltettem de veszek!!!milyen méretű?
vitom Mire gondolsz ezzel?:Hibakódot nem ír. Mivel néztétek? A szívócsonk alá megy be egy résolajcső méretű gumicső.Húzd le,és próbáld ki az autót úgy.Ha nincs változás,akkor valószínű a map szenzorod kuka. A legegyszerűbb,ha bemész egy normális autósboltba és veszel Gates résolajcsövet vagy 2métert.Cseréld ki mindet amit a motortérben találsz.(feltéve ha nem vagy még túl rajta)
Nekem is produkált ilyet a 24td, de fogyi növekedést nem vettem észre! STP üzemanyag adalékot próbáld ki. Tisztít és eltakar :D vmi 1000ft körül van, tisztító hatása van! Nekem sokat segített!
Sziasztok!a következő gondomra kérnék segítséget,tanácsot.:Motor indul(mindegy hideg vagy meleg) majd az alapjárat visszaesik 500ra és hiába nyomom a gázpedált csak nagyon lassan pörög fel 2000ig ott kapcsol a turbo és megy.Fogyasztás 17-20liter.Adagoló felújítva ,elektronika cserével is próbálkoztam már(igaz bontott volt) de nem oldódott meg.Hibakódot nem ír és van mikor hetekig semmi gond vele de a fogyasztás akkor is magas.Ez mi lehet?elöre is köszi-E34-525tdsa93
Van egy eladó 524 TD 1992-es kocsim. Papírokkal, nevemen van még több mint 1 év műszakival. Inkább csak papírnak lenne jó vagy műkedvelőknek. Motorja sajnos hiányos, kaszni egyben. Vontatható fékek jók. Pest mellett van. A legmagasabb ajánlatért elvihető. (érzem, hogy bukni fogok rajta) Akinek kell írjon: kite kukac vipmail.hu
Hát, igen volt hogy nekem is csak a 4.-re sikerült, de összejött. De jó lett. Csak türelem kérdése szerintem. Szegény ember vízzel főz... tartja a mondás
énis így csináltam annó, (és mindenki csak nem valják be :-)) ha nem dadog és alapjárat is jó és nem kell mélyre nyomni a gázt hogy erő is legyen akkor helyén van. Jó játék, de 2-3 próbálkozás után bele lehet trafálni és végeredményben ugyanaz..
hát nézd ha érdekel 20d-ben eltöltött cirka 120e km tapasztalat ha érdekel tudok segíteni :-) Sosem tartottam meg autót 1-2 évnél tovább de ez már 3 éve szolgál, annak ellenére hogy egy motorgenerálon is át kellett esnem de az nem az autó hibája. Fogyasztás nem téma ennél kevesebbet semmi nem fogyaszt bmw-ben, ha 8-at mutat akkor elromlott, gyakorlatilag 7 alatt mindig ki kell jönnie az átlagnak, autópálya 150 tempomat 6,2 ha kibirod alatta akkor 5,8. (ez egy e39tour)
Ja, ez a sima 136lovas motor, a 150-es cr hangos és drága bele minden és power is van ami több kaját igényel. Rémtörténetek voltak, vannak és lesznek, nem kell mindent komolyan venni.
ha minden jó akkor csak vizpumpát, termosztátot, ac-pumpát, kartergázszűrőt, szijjakat, szűrőket, olajat, fékeket fogsz cserélgetni. (na meg buzi xenon-t) Enyémen szinte végig 15"-ös jó nagy ballonos kerék volt, futóműhöz nem nyúltam még, kivétel telók, de azt elég gyakran, hátul már légkulccsal 15 perc alatt cserélem pikk pakk :) Ja meg a gumik, sajnos -dehogy sajnos - a kismotoros bmw is úgy veszi a kanyarokat ahogy megvan irva és ha az ember ki is használja akkor gyakran tér be a gumishoz. itt jön a 15"-ös előnye, nem nagy tétel.
Baráti köröm "tescós böminek" nevezi autómat, tényleg egy kis odafigyeléssel nagyon megbízható jármű.
csak sajnos találni egy jót..... (én mindig a legszarabb, leütöttet veszem meg, rádobom a külömbséget és van egy jó autóm, ez mindig bejött)
Hy, még az alkatrészekre várok, de párszor szórakoztam már vele(pl tömítés cserekor) Általában először fülre lövöm be, aztán megyek vele pár kört, ha rángat akkor sok, ha gyenge akkor kevés. Nem tudom mások hogyan csinálják, de hallottam már hogy "spéci adagolós" úgy lőtte be hogy bizonyos fordulaton rángatott( mert hogy úgy jobban megy). Én azért ha szerintem jól van beállítva el szoktam vinni egy haverhoz aki megnézi kipufogógáz elemzővel. Tudsz valami jobbat?
Ha csak a fogyasztás a szempont akkor a motor és a kaszni párosítása mellett az évjárat és a futott kilométer a fontos. Szóval ha fogyasztásnál maradunk akkor pl. egy 320d (ami pl commonrail-s) ami szóba jöhetne. Kicsi kaszni elegendő modern motor. Csak a futott kilométer és az állapot miatt zsebbenyúlós lehet. És akkor még nem is tárgyaltuk ki, hogy mennyit mész egy évben? Azt azért szögezzük le hogy egy turbós motor (főleg ahogyan használják) érzékenyebb mindenre, ezért hamarabb lehet a "motort generálozni" mint egy benzinesen ahol meg a gyertya, gyertyapipa, trafó, fogyóeszköz.... :o)
Nekem 318tds van, meg vagyok vele elégedve, nem a legerősebb, de megbízható, és Városban 6,2-öt eszik átlagos vezetési stílusban max. Hidegben, melegben pöc röfff. Pont egy éve volt hogy megvettem, 35ekmt raktam bele ez év alatt. A hsz.-imban van hogy az adaglón tömítésgarnitúrát kellett cserélni, és kész. Megadtam neki 10ezrenként az olajcserét, nekem a castrom magnatec 10w-40 volt szimpatikus. Igazábol ez év alatt ezeket cseréltem a kocsin: izzitógyertya,géptetőteleszkopok,csomiteleszkop,hátso lengéscsillapító,hátsó féktárcsa+pofa,kézifékofák,1db szilent jobb hátra,ablaktörlőlapátok, kuplung ... ennyi A többi olajok+szűrők. Nekem bevált a verda. üdv
Tisztelt Fórumozók! Keresek egy olcsóbban fenntartható (kevesebbet evő/ivó) BMW-t, és kérdezném, hogy milyen motorral vegyek? 318TD, TDS, 320D, esetleg 325 TDS? Csak E36, vagy újabb érdekelne (esetleg E39)... Melyik milyen motor? Fogyasztás? Megbízhatóság? Száraz tényeket találok BMW oldalakon, de itt Ti bizonyára naponta használtok díseleket. Válaszokat előre is köszönöm!
a mailt nem kaptam meg de itt úgyis elérlek nem? Igazából ez egy pót adagoló amit fel akarok újítani, tehát nem azonnal kell megcsinálnom. Köszi a segítséget még egyszer, ha elakadok jelzem. A z egyértelmű hogy tisztán, általában az asszonytól csent fehér törölközőn csinálom az ilyet..., csak még ilyennel nem volt dolgom.
Köszi ez nekem is megvan, dakkor ezek szerint rosszul rakták össze? Nekem mondjuk fura volt, hogy miért 2 élű alpka befelé. Marha jó, akkor ezt már buherálták. Na mindegy, majd összerakáskor forigyelek . Kösz