A tiédbe a "Magnatec Diesel 5W-40 B4, vagy a Magnatec Diesel 10W-40 B3" való.
Ez annyit tesz, hogy 5w=szivattyúzhatósági határhőmérséklet -35fok, tehát téli időszakra ezt vesszük figyelembe. Ez stimm a Te olajodnál.
40=kinetikai viszkozitás 100fok-on 1 négyzetmilliméteren/s-nál. Ezt a motor olajfogyasztása is eldönti, mert amelyik csipegeti a 40-est, az a 30-ast még jobban fogja. Értékei: legalább 12,5 legfeljebb 16,3. A tiéd 30-as, ami legalább 9,3 legfeljebb 12,5. A motorob állapotát Te ismered.
a3/b3/b4=Ebből az a3/b3-at tesztelték a VW pdtdi motorokba, ami a vw konszernt illeti. A=benyás motor olaj, b=diesel motor olaj. Amint látod (a3/b3), ez mindkettőbe tölthető. Namost. Günter valamiért a diesel-be való olajat (b4) írta elő neked, nem ajánlva a mindkét motorba betölthető olajat (a3/b3/b4). A címkén felteszi a nagy esküt, hogy hozza a b4 elvárásait.
Sziasztok!Elég zűrös volt a hét és csak most kerülök géphez!Köszi a segítséget, szóval mindenképp célszerű gépre tenni a kocsit. Kimértük a csúcsot(71 ohm volt az ellenállása),kitisztítottuk a turbónyomás jeladót(amennyire lehet tisztítani) és a csövét, egy kicsit jobb lett de az alapjárat közeli gyengeségen ez természetesen nem változtat. Az alapjárat ingadozással kapcsolatban még azt hallottam,hogy az egyik hőgomba is lehet bűnös!Azt mondták,hogy hamar melegnek érzékeli a rendszert és elveszi a naftát,ezért van az ingadozás! Miskolc mellett lakom Vojno köszi! Ja széthúztam a csúcs csatiját és ugyanúgy járt tovább,semmi változás!
Az a baj, hogy nem derül ki a lényeg, hogy milyen motorhoz írja, mert csak a viszkozitást írtad le, amiből annyi derül ki, hogy téli időszakra jó lesz. A magnatec-et csak dízel motorhoz írja, vagyis, ha a tiéd vegyes használatú (benzin-dízel) akkor az nem jó.
Tegnap voltam egy BMW szervízben ahol kiolvasták a hibatárolót(semmi)beállították a fejszelepet.Azt mondták az a hibája az autómnak,hogy az adagolóban szorul a csúszka ami a fedelet állítgatná!?
hibatárolóban van egykét érdekes dolog az biztos, egy diag megmondaná.
most amolyan "vészprogramban" van, azért a jelecske meg a fojtott teljesítmény.
Map szenzor tuti nem, megy az nélkule is. Jeladós lehet a hiba oka igen de korántsem biztos. ki tudod mérni, ha szakadás akkor tuti kuka, ha valami ellenálást mérsz akkor még lehet, de csak lehet hogy jó. de azért próba.
De még van pár dolog amiért kirakhatja a jelet, bár túlbonyolítva nincsen, megtalálható a hiba előbb utóbb, de egy diaggal egyből látszik ez esetben mi a bibi.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Újdonsült 34tds tulaj lettem és van egy-két gondja a gépnek! 1. Gyenge mint a harmat,alapjáraton-gázadás nélkül- nem indul el,lefullad! Világít a befecskendező visszajező a műszerfalon! A motornak amúgy viszonylag normális hangja van. Talán még annyi,hogy hidegindításkor 2 perc után elkezd hullámozni az alapjárat,eltelik még 2 perc és kisimul! Akikkel eddig beszéltem ahányan voltak annyi félét mondtak!amit sikerült leszűrni az kb:adagoló, tűjeladós csúcs,ill. mapszenzor lehetnek az okai a gyengeségnek! A csúcsot ill.a mapszenzort ki lehet-e méregetni egy "praktikeres"kis ,mérőműszerrel és ha igen kb mik az értékek! Előre is köszi a segítséget!
ac muködik a tankban? adagolóra menő csövet lehúz, biztitáblán ac biztijére pluszt nyom és ha jön a nafta örul. vagyis nem örul mert nincs meg a hiba. de első körben ezt kéne megnézni!
és a nagyobb cooler is be fog férni? mert a tds-ben a hely igencsak ki van centizve se feljebb nem tudod tenni, mert ott van a többi hűtő, elölről a klímahűtő nyomócsöve, alul kasztni, hátul fejből nem tudom mi van, de nem hinném, hogy van hely
Kaptam ajánlatot e36 csövekkel az 5ös cooler 20k-ért.Gondolkodom még a 20d-jén az 1,2x nagyobb a tds-től,viszont csövek akkor is kellenek.Neked milyen ajánlatod lenne?
Nem dadog szépen jár,elötte olyasmi előjele volt hogy mélyebbre kellett nyomni a pedált de ment aztán egyszer csak reggel már csak beindult de nem ment.Nem igazán füstö,alapjárat szépen 800on(már mikor jó)
Volt szerelve vagy csak egyik napról a másikra kezdte? füstöl vagy semmi? egyenletesen jár v dadogva-kihagyva? ha csak dugulás van vagy ilyesmi akkor nézheted kerek szemekkel a laptopot az azt nemtudja :) megjavítani meg végképp nem.
Nem hivatalos szervízben voltam.Ember elővett egy laptopot ami összkötött egy szürke bmw jeles dobozzal és rádugta a stekkerre.Majd vártunk....a semmire
janek Sajna ismerős a Fosch szitu,igaz nem saját bőrön tapasztalva. Ha esetleg nincs még tds coolered,keress meg.Van pár darab... Nekem nem megy a projekt sajna,így feleslegessé vált.