Keresés

Részletes keresés

Lki1 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 565

Új téma:

 

https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=S8-CCmLkzv0&NR=1

 

Ezt a kaszát rendszeresítették a HTZ traktorokhoz.

Ha negyátalán elérhető lenne, akkor is olyan áron, hogy nem lehet (vagy érdemes) megfizetni.

(Annyiból egy leharcolt MTZ, egy ütött-kopott kaszával kitelne)

Szóval, hogyan, mennyiből, miből, milyen eredménnyel lehetne ezt összebarkácsolni otthon a diófa alatt?

 

A munkaszélessége 1300mm.

 

t010traktor Creative Commons License 2013.06.09 0 0 564

Én gyanakodnék a gyertyára is !

Jó a hőétéke ????

Mert az is lehet, hogy hidegen minden ok, és a gyertya gyújt, 

munka közben amikor elég meleg lehet hogy olyan mint a diesel,

a motor melege robbant, de ha megállítod a gyertya nem dolgozik és nem indul !?

Csak ötlet !

 

Köztes sebesség az nincsen.

Vagy 3 vagy 4.

 

Kapcsoló 4. állása amikor helyben állva szallagfűrészt vagy betonkeverőt hajtasz vele 

és CSAK A TLT megy ! :-)

Hidraulikát hiába rángatod, csak lefele ereszt mert az olajat azt leengedi, de felemelni már nem tud !

 

 

 

 

Lki1 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 563

Keresd a T010-et! Ott lakik a szomszédodban! Élőszóban, traki mellett, érthetőbb a dolog.

Előzmény: Gell83 (562)
Gell83 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 562

A gyujtásról annyit tudok, hogy van rajta, nem merem nagyon megbontani. Valamelyik hétvégén mutatnál hajlandóságot ezekre a műveletekre?

Lki1 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 561

Ma délelőtt ismét kerültem egyet a trakival. Azt tapasztaltam, hogy amig nem tökéletesen üzemmeleg a motor, nem az igazi.

Amúgy tényleg jó.

Előzmény: Lki1 (558)
Lki1 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 560

A második bekezdéshez szólnék hozzá:

Én megnézném a megszakító állapotát, és egy új kondenzátorral kínálnám meg. Gyakori, hogy melegen makrancos, de hidegen elsőre indul a gép.

 

Ha ugyanaz a rendszerű karbi van rajta, mint az enyémen, akkor az alapjárati csavar csak max. 1/3-ad folytószelep nyitásig zavar be.

Előzmény: Gell83 (559)
Gell83 Creative Commons License 2013.06.08 0 0 559

Sziasztok!

 

A mai tapasztalatok és az új kérdáscsomag (Bocs, hogy én vagyok megint a mindent tudni akarok, ha öszefutunk egyszer nem lesz gondotok pálinkára!):

 

Egész délután füvet nyírtam a géppel. Üzem közben megbízhatóan működik, nem fullad, nem akadozik de ha muna közben leállítom valami miatt akkor nem akar beindulni. Az önindítóval egy percig tekerhetem akkor sem. Se gázadásra se szivatóra semmire nem reagál. Kínomban ma már megpróbáltam berugni (mármint a traktort :D ) de az sem segített. Ha hagyom kb 15-20 percig hülni akkor pöccintésre beindul. Délután elkezdtem tekergetni a karbit de semmi. Aztán levettem a légszűrőtől jövő csövet. Ezután a továbbiakban nem pöcre de beindult. Mivel így több levegőt kap és "akarja" ezért gondolom amúgy túl sok üzemenyagot kap. Ha viszont visszábtekerem a karbit akkor a teljesítmény lesz oda és hideg motornál nagyon gyámoltalanul indul.

Mik az ötletek?

 

 

Keresem azt a vállalkozó szellemű embert aki valamelyik hétvégén ellneőrzi a gyujtásbeállításomat és egyben meg is mutatja, hogy hogyan tudom én állítgatni a jövőben mert a gyújtáshoz teljesen hülye vagyok.

 

Továbbá: Nekem egy épített fűnyíró adapterem van. Egyszerű mit a fakocka. Szárzúzó kés van rajta sima egyenes de nem vagyok megelégedve a nyírás minőségével. Tudja e valaki, hogy mi a különbség a  kések között mert lehet kapni vagy 20 félét rövidet-hosszút-háromszöget, csavartat, olyat  aminek a közepén van egy hullám...

Van e tapasztalat melyiknek a legszebb a "vágásképe"

 

Továbbá: A hátsó kihatás kapcsolókarján nekem 4 állás van: 1 Minden kikapcsolva 2 csak a szivattyú megy  3szivattyú és a tengely is megy és még egyet tudok felhúzni rajta de nem észlelek változást. Mi a legfelső állás lényege?

 

Továbbá: Most ne röhögjetek ki! A 3. sebességi fokozat túl lassú a nyíráshoz padlógázon a 4. pedig vagy fuldoklós vagy túl gyors. egyszerűen kellene közé még egy fokozat. Nincs véletlenül ezen a gépen egy felező amiről nem tudok esetleg vagy van ötletetek arra, hogy 4.ben kicsit nagyobb legyen a nyomaték padlógáz nélkül?

Lki1 Creative Commons License 2013.06.08 0 0 558

Az alkohol adagról:

Szoktam mondani, hogy azzal megy a gép, amivel a gazdája! :DDD

 

A fogyasztásról: 1kg benzinhez kb14-15kg levegő kell. 1kg szeszhez 9kg levegő szükséges. Ez a benzinhez való 115-ös, és az E85-höz való 130-135-ös fúvóka jelzi. Tehát, az a 15-20% plussz jelentkezni fog.

 

Indulás: Megtapasztaltam, hogy nagyon nagy párolgási hője van a szesznek. Most csak a pára csapódik ki, télen szerintem deresedni is fog.

Ezt majd télen megírom.

 

Sajnos nincs elérhető szonda a környezetemben, hogy tudjak mérni bármit is! Pedig jó lenne megállapítani az előgyújtás pontos értékét is.

(hogy a burkolaton hová kell fúrni a szeszes beállítás kukucskáját)

 

Nyomaték? A gyújtás csak találomra lett egyszer előre állítva. Tehát, korai lenne bármit is mondani. Egyelőre nem találok semmi különbséget!

 

Viszont a szesz kompressziótűrése 110 oktánnak felel meg! Alkalom adtán egy hengerfej felújító céghez elviszem a bontott hengerfejemet átalakításra. Azzal szerintem 15-17le -re könnyen fel lehetne vidámítani azt a kis motort! Az a 7:1 nagyon karcsú a mai üzemanyagokhoz!

Előzmény: t010traktor (557)
t010traktor Creative Commons License 2013.06.07 0 0 557

Na tessék !

Már az alkoholadagunk sincsen biztonságba ! :-O

Már a traki is arra pályázik ! :-P

 

De azért 1pár dologra kiváncsi leszek még :

1., mennyi a fogyasztás vele ?

2., télen hogy fog muzsikálni ?

3., ha tiszta az etanol elvileg nagyon zöld a traki, de jó lenne erről egy mért "zöldkártyás" adat is !?

4., azt mondják, hogy egy kicsit diesel jelegget ad az etanol, tehát alacsony fordulaton nyomatákosabb.

 Ez munka közben érezhető lesz a trakin ?

 

 

 

Lki1 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 556

Hol marad a Loadbeta???

 

https://www.youtube.com/watch?v=ujQ11UVdTSY

 

 

Lki1 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 555

Ja, és kellemes hegyi levegőt pufog ki! :D

Előzmény: Lki1 (554)
Lki1 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 554

Néhány tapasztalat az E85-ös üzemről.

Kispók karbi nekem igényelte a 135-ös fúvókát, mert a 130-as fúvókával nagyobb fordulaton is durrogott a karburátorban.

Kicsit dúsítani is kellett az alapjárati keveréket, tehát nem torpan meg gázadásnál.

Az előgyújtást nagyobbra kellett vennem, mert fordulaton nem akart kipörögni.

 

A porlasztó alatt a csatlakozó szépen levizesedett a hidegtől. Nem gondolom, hogy szükség lenne hőszigetelésre valamelyik illesztésnél...  :)

Lki1 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 553

Az eredeti karra ráforrasztottam egy kis lemezcsíkot, és fúrtam bele két 5-ös furatot. Azokból van az egyikbe beleszerelve a faudi fej.

Ez a pillangószelep végén van. Kell, hogy legyen ilyen a te karbidon is!

 

Előzmény: Gell83 (545)
Gell83 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 552

Ezen az autópálya 120-130-on leestem a székről a röhögéstől.

 

Probléma kipipálva. Teherautó téli gumikat kapott 195/75 R16.

 

Reméltem, hogy fel tudom tenni belső nélkül de a felniben akkora a furat, hogy a szelep átesik rajta. majd talán télen átalakítom.

 

A napokban óriás esztétikai projectbe vágtam, kikukáztam a hátsó világítás köré épített gyári karácsonyfát és kapott MTZ lámpákat előre hátra.  Mondjuk elöl annyira csúnya, hogy többen hánytak mikor jöttem szemből de úgy érzem a gyári formatervet nem támadtam meg vele. :D

 

 

 

Lki1 elmagyarázod nekem azt a regulátort amit kérdeztem pár nappal ezelőtt?

Lki1 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 551

Jaja, és a szomszéd öregasszony felugrik a tetőgerincre ijedtében...

Előzmény: t010traktor (550)
t010traktor Creative Commons License 2013.06.04 0 0 550

Flexel mintát vágni !?

 

Akkor már értem, hogy mire találtál ki azt a flex korongot amin

körbe egy láncfűrész lánca van felcirkumveniálva ! :-)

Csak vihgyázni kell, hogy NE legyen túl nagy nyomás a gumiba,

mert kicsit megszalad akkor nagy PUKKKKK lesz ! :-)

 

Előzmény: Lki1 (544)
t010traktor Creative Commons License 2013.06.04 0 0 549

Gell !

 

A traki gumija 16 coll.

Az 5.5 az a futó szélessége és mivel ez radiál gumi így a magassága is.

Tehát ha egy ilyen gumit elvágsz akkor magasság szélesség 5.5 coll.

 

Az oroszok a 10.0/75-15.3 gumikat felnivel együt teszik a trakikra !

 

Egyébként van egy mérőszalagod, leméred a kerék teljes átmérőjét.

És elmész pl egy bontóba, kiválasztasz 2 olyan vagy nagyon hasonló 

méretű kereket felnivel.

Ha szerencséd van akkor 4-4 furat és ammen.

Lehet hogy autópályán 120-130 körül kicsit rázni fog, de szard le :-)

 

Robi

loadbeta Creative Commons License 2013.06.03 0 0 548

Megtörtént'

 

loadbeta Creative Commons License 2013.06.03 0 0 547

16"-os terepjáró gumi tökéletes a trakidrapl:215/75r16. Szárnyas anya jó ha megvan húzva!

Gell83 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 546

Loadbeta írnék neked privátban ezzel a gumival kapcsolatban de sokan írtak rám a kezelési könyv miatt és nem tudom, hogy te melyik vagy civil néven... Kérlek dobj rám egy sort a gellert.bekes@gmail.com-ra és azonosítsd magad :D

 

 

Köszi!

Előzmény: loadbeta (533)
Gell83 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 545

LKi1 most nézem a regulátoros videódat.  Valahogy nem tudom értelmezni. ez ha jól látom egy kispók karbi de neked a regulátor mit huzogat? Van benne egy folytószelep? Próbáltam nézegetni de szerintem az enyémen nincs ott semmilyen kar... Vagy ez egyedi kostrukció?

 

Amúgy egy jó simson alkatrész sohasem rossz :D

 

A gumimra az van írva, hogy 5.5 - 16  (semmi más!) akkor ez most azt jelenti, hogy 16-os a kerekem a trakin?  Vagy az attól még 15,3 ?????

 

Azt kérlek válaszoljátok meg amit korábban kérdeztem, hogy ha lehúztam a szárnyas anyákat és úgy felejtem szárzúzózás közben akkor az baj e vagy csak az a lényeg, hogy vontatásnál le legyen húzva de eszköz húzásánál mindegy, hogy laza vagy szoros????

Lki1 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 544

Lehet bele flexezni olyan mintát, hogy csak na! :)

Előzmény: Gell83 (543)
Gell83 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 543

A lenyalt gumival alapvetően az a probléma, hogy a fű csúszik.

 

Annak idején a fűnyíró traktorra is ráerőltettem két gumit ami egy quadon lett lefüstölve de sajnos a kanyarokban illetve ahol volt egy kis bukkanó ott rögtön kapart névlegesen az még nagyobb teljesítmény is volt mint ez a szegény kis szörnyeteg. Tehát inkább egyeztetném az értéket ha valaki fel tud kínálni két normális de szolidabb mintás abroncsot.

Lki1 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 542

Azt a két tükrös abroncsot fel tudom neked ajánlani. Csupán le kell húzatni a felniről. (meg valamit tenni helyette)

És még nem is kell érte semmi cserébe.

 

Üdv

Előzmény: Gell83 (541)
Gell83 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 541

Sziasztok!

 

Na jó viccet félre téve nem tudom mit ér az orrsúly de 2db értelmes gyepen való közlekedésre ajánlott hátsó gumira vagy komplett kerékre szívesen elcserélem alaplappal együtt.

Lki1 Creative Commons License 2013.06.01 0 0 540

300ft és 5 liter bor!  :D

Előzmény: Gell83 (531)
Lki1 Creative Commons License 2013.06.01 0 0 539

Nem célzás volt, csak békési meggyes sört iszogattunk, és eszembe jutott a nedü.

 

 

Előzmény: loadbeta (535)
Lki1 Creative Commons License 2013.06.01 0 0 538

Sajnos érdemben nem tudtunk egymással foglalkozni, és a trakik mellett lenne jó folytatni...

 

Mindegy is. Itt az igért videó:

 

 

 

Előzmény: t010traktor (536)
loadbeta Creative Commons License 2013.05.31 0 0 537

Egy komplett vonólap, csak ennyí.

 

Előzmény: t010traktor (536)
t010traktor Creative Commons License 2013.05.31 0 0 536

Minek menjek Én ki a BNV-re ?

Alkeszt itt is találok a sarki kocsmában eleget :-)

 

Hétvégén megyek át Tárnokra leszúrok egy 400db akác fát ( gondolva a jövőre hátha elfogy a gáz :-D)

Ha gondolod összefuthatunk és akkor személyesen segítek amiben tudok.

 

Loadbeta 

Hogy is van az a kivágatott orrsúly ?

Nekem annak idején sikerült szerezni egy alaplapot hozzá, csak súly nem volt.

Mondjuk az egyik trakimon az eleje foglalt, mert ott van az első hidraulika :-)

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!