Keresés

Részletes keresés

S6tech Creative Commons License 2018.09.03 0 0 10835

A 42-essel is kezdhetnének valamit reggelente 20 perces késésekkel ér az Építők útjahoz, és azért többen is járnak az ipari park/auchan felé dolgozni. Szörnyű..... 

Előzmény: Econell99 (10834)
Econell99 Creative Commons License 2018.09.03 0 0 10834

Az szerintem nem baj, hogy a Temető-Segner tér szakaszon van egy busz a Kossuth utca, és egy a Rákóczi felé, bár az szerintem megérne egy misét, hogy megvizsgálják, melyik igényel sűrűbb követést. Tudom,.hogy jelenleg a a 3-as sűrűbb, bár lehet, hogy a 22/24 sűrűbben közelekdése indokoltabb lenne. Mondom mégegyszer, ez megérne egy vizsgálatot. 

 

A 22/24-es közvetlenül visz a Tóciból/ba, nem is csoda, hogy a 3-asnak a Csokonaiig sokszor nincs valami egetrengető kihasználtsága.

 

Vilamosra/ról az ászállás sokkal könynebb a 22/24-es buszról, bár lenne mit javítani ezen is (Kálvin tér megálló párjának a hiánya).

 

A 22/24 késéseivel egyetértek, bár a 30/30A késései szerintem sokkal problémásabbak.

Előzmény: marky-511 (10833)
marky-511 Creative Commons License 2018.09.03 0 0 10833

Előtte is egymás konkurensei voltak - helyesebben inkább a 24-es szívta el az utasokat a 3-astól. Nem is csoda.

A 3-as trolival pont a 24/24A buszokat akarták kiváltani, akkor a Tóthfalussy térről (a mai Dósa Nádor tér) indultak. A 3-as is onnan indult volna eredetileg.

 

Amikor a 3-ast átadták, a Volán a 24-est nem megszüntette, hanem meghosszabbította a Vincellér utcáig, majd a másik végét a Doberdóig. Már akkor is a Csapó utca - Köztemető főkapu szakaszon betétjárata volt a 3-as a 24-esnek.

Ami érthetetlen, hogy a DKV miért nem kezdett semmit ezzel. Még a szolgáltatóváltás előtt visszavágták a 24-est a Doberdó és a Főnix csarnok közé, egyébként nagyon hibásan.

 

Az összehangolás egyébként jó ötlet, csak kérdés, mennyire kivitelezhető, mivel a 22/24-es alég jelentős késéseket szed össze a nem rövid útvonal alatt.

 

 

 

Más téma: 

Nem rég azt írták, a Szepesre vezető út legkésőbb iskolakezdésig elkészül. Nos, nem sikerült. Egy mai cikk szerint leaszfaltozzák az utat, mielőtt átadnák, így várhatóan szeptember 5-ére készül el.

És valami olyasmit is sejtet a cikk, hogy a tégláskerti szakaszon is lesz(nek) megálló(k).

Előzmény: Econell99 (10832)
Econell99 Creative Commons License 2018.09.02 0 0 10832

A 22/24 körjárat bevezetése óta szerintem csökkent a 3-as forgalma.

Előzmény: vanyi94 (10831)
vanyi94 Creative Commons License 2018.09.02 0 1 10831

Szerintem a 3/3A trolikat s a 22/24-es járatokat össze kellene jobban hangolni, a troli napközbeni ritkításával. Mert hogy akkor a 22/24 járatok 15 percenként indulnak, a trolik pedig 12-15 .... Ha a 3/3A napközben csak 15 percenként indulna, akkor a Csapó utca - Kassai út tengelyen egy 7-8 perces üfemes rend alakulna ki. Csúcsban nem kell ritkítani, mert azt már nem lehet hangolni. Az így elvett km-eket pedig át lehetne csoportosítani az 5-ös troliba, hogy az munkanapokon csúcson kívül mindig 10 percenként járjon. Mert így akkor azon a zsúfoltság csökkenthető lenne.

Econell99 Creative Commons License 2018.08.31 0 1 10830

A proli csak a proli nyelvezetet érti.

Előzmény: marky-511 (10829)
marky-511 Creative Commons License 2018.08.31 0 2 10829

Finomkodással sajnos nem lehet messzire menni.

Bő 15 éva a BKV várbuszán volt olyan kiírás, hogy "Az okos ember nem szemetel, a többieknek tilos!". Szerintem hatásosabb, mint a "Kérjük, ne szemeteljen!". Sajnos.

Előzmény: Econell99 (10828)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.31 0 1 10828

"FIGYELJ A VILLAMOSRA, PARASZT!" 

 

:D :D :D

 

Egyébként egyetértek. :D

Előzmény: marky-511 (10825)
marky-511 Creative Commons License 2018.08.31 0 2 10827

A legideálisabb 0 perc lenne, csak ehhez az kéne, hogy egy hülye se menjen bele a villamosba.

Előzmény: Törölt nick (10826)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.31 0 1 10826

"2018.08.31 Péntek 10:06

10:52
A rendőrségi helyszínelés befejeződött. A villamosok ismét a teljes vonalon megszakítás nélkül végig közlekednek."

 

Ez a kb. 50-60 perc helyszínelés lehetne rövidebb.

Előzmény: marky-511 (10823)
marky-511 Creative Commons License 2018.08.31 0 3 10825

Amíg nem volt ennyi fedezőjelző, felfestés, villogó az utakon, addig azt hittem, azok hiánya miatt van ennyi koccanás. Most nem tudom, mit higgyek. Viszont még így is kesztyűs kézzel bánnak a balesetet okozókkal. Én vagy valami gerilla akciót terveznék, pl. az érintett kereszteződésekbe kirakni egy "FIGYELJ A VILLAMOSRA, PARASZT!" vagy hasonló táblát, vagy balesetszámlálót helyeznék ki, vagy szégyenfalat. De akár papírmasé villamosokat is ki lehetne tenni a kereszteződésekbe; Ausztriában és Törökországban több helyen láttam papír rendőrautót. Valami megoldás kell, mert ez így nem állapot. 

Előzmény: Econell99 (10824)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.31 0 1 10824

A sok barom még mindig úgy gindolkodik hogy ha ő az utcán van, akkor minden és mindenki álljon félre.

 

Nem tudom ezért mennyi büntetést/kártalanítast kell fizetnie a delikvensnek, de egy egy-két millás kötelezettség talán gondolkodásra késztetné az embereket.

Előzmény: marky-511 (10823)
marky-511 Creative Commons License 2018.08.31 0 2 10823

A Nádor utcánál személygépkocsi ütközött a villamossal. Az eset kapcsán rendőrségi helyszínelés zajlik, melynek ideje alatt a 2-es villamosok három szakaszban közlekednek:
Nagyállomás – Kálvin tér – Nagyállomás, Hunyadi János utca – Nádor utca – Hunyadi János utca, valamint Dienes László Középiskola – Doberdó utca – Dines László Középiskola.

 

Először is: hány év múlva szokja meg az átlag paraszt autós, hogy van egy "új" villamosvonalunk?

Másodszor: ez a három szakaszban közlekedés csak azt bizonyítja, hogy mennyire elcseszték az építést. A Kálvin tér és a Dienes közé nem ártana egy újabb visszafogó váltó valahova. 

 

Econell99 Creative Commons License 2018.08.29 0 1 10822

Mindenképpen szükség lenne az aszfaltozásra. Az egyébként is csökkentené a Klinkás csomópont terhetségét.

Előzmény: marky-511 (10821)
marky-511 Creative Commons License 2018.08.29 0 0 10821

Ha ebből bármi igaz, több mint egy órás lenne majd a menetideje a 19-esnek. Még azt se hinném, hogy a Sámsonikert utcáig meghosszabbítanák, így is elég necces a menetidő.

 

A körforgalom témához: mielőtt elkezdenék, a Benczúr Gyula utcát végig le kéne aszfaltozni (akár ideiglenesen is, vagy csak mart aszfalttal, mint a Szepesre vezető összekötő utat). Lezárás nélkül nem fogják tudni kivitelezni, és a Pallagi utat már átjárhatatlanná tették a mélygarázs miatt. Más alternatív útvonal pedig nincs.

Előzmény: Econell99 (10819)
marky-511 Creative Commons License 2018.08.29 0 0 10820

A terv 2006-os, hogy állnak jelenleg vele?

Csak átfutnom sikerült a szöveget mert még dolgozom, de úgy tűnik, nem fog az egész közigazgatásilag Debrecen része.

Előzmény: trizs77 (10817)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.29 0 1 10819

Előzmény: Econell99 (10818)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.29 0 0 10818

Ezt az infót honnan vette a hozzászóló? Erősen kétlem, hogy így lenne.

trizs77 Creative Commons License 2018.08.29 0 0 10817
Előzmény: marky-511 (10810)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.29 0 0 10816

http://dehir.hu/debrecen/megvan-a-kivitelezo-korforgalomma-alakitjak-a-pallagi-ut-es-a-nagyerdei-korut-csomopontjat/2018/08/28/

 

Ez szép és jó, csak azt nem sikerült leírni, hogy mettől meddig. Gondolom addig szép kacifántos útvonala lesz a 10-esnek, 12-esnek, 22/24-nek, a 13-as és 16-os meg az Auguszta felé fog menni.

Econell99 Creative Commons License 2018.08.29 0 0 10815

Ez a helyi-helyközi megosztottság hol van meg ennyire, mint nálunk? Pl. Nagyvárad tömegközlekedési vállalata üzemelteti a Bihatkeresztesi buszt is. Nemhogy a városhatárt, de még az országhatárt is átlépi a járatuk. Nálunk nem tudom miért kötik ennyire az ebet a karóhoz. A megoldás vagy a tarifaközösség, vagy az egy üzemeltető lenne, beintegrálódva a városi hálózatba.

 

Egyébként a 23-as jó ötlet. Nem tudom használja-e bárki a Júlia-telepről a sűrűbben, Belvároson keresztül közlekedő 19-es mellett. Én akárhol látok 23-ast, szinte mindig 0-hoz közeli az utasszám. Nálam az eddigi rekord az 12 utas, amit 23-ason láttam.

Előzmény: marky-511 (10814)
marky-511 Creative Commons License 2018.08.28 0 0 10814

Mire elkészül a beruházás, kb. le is fog járni az ITK-s szerződés, szóval elképzelhető, hogy addigra új buszok lesznek. És akár többet is rendelhetnek. De az útvonalakon is változtathatnak addigra, úgyis az volt az ígéret a szolgáltatóváltás előtt, hogy újra lesz gondolva a hálózat. Még most sem történt meg.

Szerintem egyébként a 23-as is kimehetne, mert időben annyira nem sok, a Júlia-telepet pedig elbírja a 19-es.

 

Igen, jó a példa, közel van egymáshoz a két település, de amíg Oros Nyíregyháza része, addig Nyírpazony már nem. De a két korábban linkelt cikk ellent mond egymásnak, mert az egyik sámsonkerti buszt ír, a másik pedig új buszfordulót a Sámsonikert utcához. Nagyon nem mindegy.

Előzmény: Econell99 (10812)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.28 0 0 10813

Az olyan lenne, mint a Nyírpazony, autóbuszforduló és nyíregyi 4Y helyi járat fordulója között távolság, ami kb. 800 m.

Előzmény: marky-511 (10810)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.28 0 0 10812

Külön vicc az egész. És tényleg mit akarnak odavinni? Lesz Segner tér/Nagyállomás-Sámsonkert járat kétóránként, ahogy Zotya is vizionálta? Vagy mi?

Mert szerintem nincs annyi buszuk, hogy megfelelő mennyiségű járatot tudjanak biztosítani.

Előzmény: marky-511 (10810)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.28 0 1 10811

Nagyok az elvárásaid... Ezek leragadtak valahol a '70-es években. Ahol még a "30 napos" bérletet sem sikerült bevezetni, ott mit várunk?

Előzmény: ZotyaJ (10808)
marky-511 Creative Commons License 2018.08.28 0 0 10810

Akkor most a Sámsonikert utcán lesz új forduló, vagy a meglévő sámsonkertit fogják használni? Csak mert kb. 600 méterre lennének egymástól, viszont az egyik Debrecen része, a másik meg nem.

Előzmény: Econell99 (10807)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.28 0 0 10809

Ezért is írtam, hogy erre kíváncsi leszek, hogyan fogják kivitelezni. Vagy ez csak egy teszt lesz, és később átvennék az elővárost? Bár attól óvja az érintetteket a Jóisten, hogy ezek betegyék ezekre a településekre a lábukat.

 

Pont azért lesz ez vonzó, mint a 37-es. Hiába ritka, akkor is csak egy bérlet kell így. 

 

A tarifaközösség egyébként jó ötlet 

Előzmény: ZotyaJ (10808)
ZotyaJ Creative Commons License 2018.08.28 0 1 10808

Mégis mi a fenének? Kétóránként kijár egy busz, tényleg vonzó lesz.... Mindössze egységes tarifarendszer kell és a Hajdúsámson felé közlekedő buszok csúcsidőben a villamossal vetekedő járatsűrűséget adnak. Kell ennél több?

Előzmény: Econell99 (10807)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.28 0 0 10807

https://civishir.hu/helyben-jaro/2018/08/erre-a-beruhazasra-regota-var-debrecen-es-hajdusamson

 

"– A debreceni helyi autóbusz ki fog járni Sámsonkertbe és az ott élőknek elég lesz csak helyi bérletet vásárolniuk – zárta szavait."

 

Na erre kíváncsi leszek.

Econell99 Creative Commons License 2018.08.27 0 0 10806

Akkor ezek szerint lesz Szikigyakori busz?

Előzmény: vanyi94 (10805)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!