Megtippelni nem lehet hogy mi történne mégis úgy gondolom egyszerűbb lehet mint 50 fz6 között árulni.
Optimista vagy. :-)
Szerintem nehezebb eladni, mint egy általános japánt, épp a relatív ismeretlensége miatt, meg azért is, mert az előző importőr (+ márkaszerviz) eléggé vacak volt a leírások alapján.
Nézd meg a használtautó.hu-t, tele van éves nagyságrendben hirdetett Triumph-okkal. Én a sajátomat erősen áron alul vettem meg végül, egy hasonló méretű és teljesítményű és korú japán vagy német motor árának kb. 65-80 %-áért. Ha megnézed a ha.hu-t, akkor a Triumph-ok ára a kategória alsó harmadában van.
párszor én is voltam mióta az új szalon van és csak jókat mondhatok. Kabátot vettem náluk, de mindenki nagyon kedves és segítőkész volt.
pár hete volt egy külföldről behozott zöld triple 1,6 körül ha jól emlékszem, az gyorsan eltűnt.
Ha el kellene adnom akkor nem haszonért tenném, így az én költségemen árulnám, 1,5 körül.
Biztosan igazad van hogy aki nem konkrét típust keres főleg a japánokat nézi át. Megtippelni nem lehet hogy mi történne mégis úgy gondolom egyszerűbb lehet mint 50 fz6 között árulni.
Szia, az eredeti kérdésed arra vonatkozott, hogy milyen könnyen tudnád eladni a motort, ha "beütne a krach". Röviden: attól függ, mekkora árat szabsz meg - ha elég olcsón adod, akkor hamar elmegy, ha sokra tartod, akkor meg lehet, hogy soha.
Igazán nagy piaca Magyarországon a Triumphoknak nincs, aki vesz, az nem "hirtelen felindulásból" vesz, hanem mert valami miatt beleszeretett. A márka nálunk kicsi, a budapesti kereskedésben gyakorlatilag név szerint ismerik a triumphosokat, az egész inkább egy klubra hasonlít, mintsem kereskedésre. :-)
Kis segítséget/tanácsot, le- vagy rábeszélést kérnék! :) A héten végre lezárult a biztosítós hercehurca a motorommal (elütöttek, gazdasági totálkár) így végre nézegethetek egy következőt. Persze megint előkerült az álommotor, Street Triple vagy Daytona 675.
Van két érdekes olasz hirdetés:
Street Triple R 2010, 4700km
Daytona 675 SE 2010, 9200km
A magyar árak alatt vannak a költségekkel együtt is, jóval, de még nem ellenőriztem a hirdetéseket, lehet hogy csak kamu, vevőcsalogató. Sima Triple van több is hasonló áron.
Sajnos a Triple nagyon délen van, így szállítás vagy utazás költség is jön rá bőven.
A műszaki ellenőrzés külön kérdés, de most abban kellene tanács, ha beütne a krach és el kellene adnom itthon jövőre akkor milyen áron lehetne, milyen gyorsan. Mivel kevés van belőle gondolom jóval egyszerűbb mint egy gyakori japánt, pl Fz6 hirdetés most is vagy 50 van.
Megköszönök bármilyen tanácsot, jó motorozást mindenkinek a hétvégére
Jogos a kérdés, megpróbálok még nem nagyon mélyen belegondolni és használni, amíg elmegy. :) De félretéve a tréfát, elég jól túl tudom tenni magamat az eladásokon, mert mindig az jár a fejemben, hogy majd lesz helyette másik. Persze jelen esetben ez elég durván fog hangzani, mert a nagy kedvenc elmegy, februárban kinyomom az összes megtakarított pénzemet és megpróbálok majd spórolni egy 4T olcsó robogóra, vagy valami mopedre, esetleg old/youngtimer motorra, kerettől függően. Mostanában a régi klasszikusok-cafe racerek vonzzanak, vettem is még tavasszal egy XS360-at, hogy a Daytonát eladva ezt használjam, de addig tartott a nagy lendület, amíg tavasszal ki nem hoztam a Daytonát és már nem nagyon akartam eladni... Viszont ha most nem adom el, valszeg tavaszig már nem lesz sok esély. Ráadásul most láttam meg, hogy a csonticarnal van egy 2001-es 7kilóért olyan, mint az enyém. Ugyan az enyém 2003-as és az teljesen át van fényezve, ráadásul a 2004-05-ös matricázással, tehát totál nem gyári, de én valóban el akarom adni, szóval le kell vinnem az árat, nincs kecmec. :( Szerettem volna 750e-ben eladni, de meghirdetem a leges-legaljában...
Ja zoli is a szabadonfutóra gyanakszik. Na majd meglátjuk ha szétbontja. Bár lehet hogy már csak télen lesz rá lóvém. Holnap megérdeklődöm mennyibe fog ez fájni nekem:)) Köszi az imfókat!!