Keresés

Részletes keresés

imyourfriend Creative Commons License 2021.10.25 0 0 74331

Használ más is Temasil tömítőpapírt? 6$ a gyári fém hengerfej tömítés, egy ilyen lap 30x30 és 1000ft, 200°C-ig hőálló a kék, jut belőle blokkfelek közé, hengerfejhez és karbihoz is, kipufogóhoz nem merek tenni oda vágok lemezt.

sankó36 Creative Commons License 2021.10.17 0 0 74330

Én Stihl olajat használok. Abban az írás szerint van valami stabilizáló anyag, " mit stabilizieren".

Nem szokott gondot okozni a tavaszi indítás. De a biztonság kedvéért mostanában 100-as benzint

használok.Ezt főleg a kevesebb etanol  tartalom miatt.

Előzmény: t.zsolti (74329)
t.zsolti Creative Commons License 2021.10.16 0 0 74329

A kolegám esküszik a shell benzinre, az mz 2 év állás után is 2-3 rúgásra indult. Kertigépeket szokták hordani hozzá a rokonok és imádkozott neki hogy a shelles benzinnel állítsák le mert attól tavasszal is fog indulni.

Előzmény: Csuklósbusz (74302)
imyourfriend Creative Commons License 2021.10.16 0 0 74328

Karburátorral bajlódtam már jó ideje, igaz nem bajlódtam csak nem volt alapjárat.. mivel idős gép ezért cserélve lett szimering, szintúgy maradt a hiba. Nem tudtam alapjáratot állítani, vagy túl sok volt vagy túl kevés pörgött mint állat/dadogott és megállt. Szétkaptam a karbit darabokra majd összeraktam és rendeződött a helyzet, annyira megörültem neki pár percig hallgattam a hangját alapjáraton és bármerre döntöttem a gépet az alapjárat nem változott, nem csörömpölt és nem is fulladt a gép. Ez volt az ami döntésre változtatta az alapjáratát korábban.

bozótpilóta Creative Commons License 2021.10.11 0 0 74327

Ja ja 755...valahol 1500-2000 üzemóra között. De még szervíz nem látta. Szöghajtás karbi kupplung gyujtás még a gyári. Talán még főtengely szimering fax tudja de nyilván sokat nem költenék rá de amit ez a gép letermelt. Hát lehet tavasszal jön az új tesó akkor... 

kormos* Creative Commons License 2021.10.11 0 0 74326

Még a 755-ös-t hajtod?

 

Le kell venni a hengert és többet látsz, habár ennyi "km" után lehet jobban jársz, ha veszel egy újat, mint, hogy javítgatod.

 

Dugó+henger legalább 80 ezer ft. 

Előzmény: bozótpilóta (74324)
imyourfriend Creative Commons License 2021.10.11 0 0 74325

Mérd meg mennyi kompót van benne, olyan 6.5 kell az induláshoz de 8-8.5 körül ha van akkor okozhat ilyen problémát. Azért érdemes így kezdeni, ugyan valószínűleg szét kell szedni de sok információt elárul a kapott érték.

Előzmény: bozótpilóta (74324)
bozótpilóta Creative Commons License 2021.10.11 0 0 74324

Ha bemelegszik a motor és úgy fogy az ereje akkor az gyűrűs lesz jól sejtem?szűrők jók, kipuffjárat pucolva. A kipufogóbol karcogó soha nem hallott hang tör elő, mondjuk van benne kilóméter bőven. Elég nagynak tűnt a gyűrűhézag is a kipuffon keresztűl. 

KP61 Creative Commons License 2021.10.11 0 0 74323

Élesben még nem, de még idén lehet sort kerítek rá.

Előzmény: kormos* (74322)
kormos* Creative Commons License 2021.10.01 0 0 74322

Még nem próbáltad ki?

Előzmény: KP61 (74319)
lépesmáz Creative Commons License 2021.10.01 0 0 74321

Kivéve mikor benne hagyják a benzint és letapad a ragacsos taknyos membrán.

Előzmény: Dezodoros Ede (74320)
Dezodoros Ede Creative Commons License 2021.10.01 0 0 74320

Nincs ezekkel semmi baj...mennek mint a Doxa...

Előzmény: KP61 (74319)
KP61 Creative Commons License 2021.10.01 0 0 74319

Bár ahogy megnéztem pár beüzemelt 553rs-t, tényleg a védőhüvelyben fut a gégecső. Akkor esélyes hogy Én voltam a bénuc. Ez lenne a jobbik forgatókönyv.

Előzmény: KP61 (74318)
KP61 Creative Commons License 2021.10.01 0 0 74318

Na kérem. Állítólag annyi volt csak a "baja" hogy nem fűztem bele a gázbowdent védő gégecsövet a védőhüvelybe. Ezt az álláspontot egyelőre kétkedve fogadom, de meglátjuk. Max visszamegyek még egyszer.

 

Azért nem látok benne logikát, mert egyértelműen csökkent az alapjárat, amikor a gép segge emelkedett a földtől. Esetleg úgy működhet az elmélet, hogy a bowden alapesetben feszült és nyitotta a fojtószelepet, ezzel emelte az alapjáratot. Ahogy emeltem a gépet, úgy lazult az "alapállapotra" a bowden, és mivel a gyári alapjárat alacsony lehetett, azért fulladt le. De ez eléggé belemagyarázás:)

Előzmény: KP61 (74296)
imyourfriend Creative Commons License 2021.10.01 0 0 74317

Nem hát, minimális keveréket hagyok a gépben, hogy a membrán ne legyen szárazon, pici marad a tankban maximum a kipufogót lehet ledugózni de azt is csak akkor ha éveket áll a gép.. amúgy egyik 265RX idehaza állt ~5 évet, nem volt ledugózva sőt karburátor külön volt, összeraktam befecskendezésre indult. Persze manapság kacatot gyártanak egy 265RX-hez képest, de ez már más kérdés.

Előzmény: Csuklósbusz (74313)
Dezodoros Ede Creative Commons License 2021.09.28 -1 1 74316

Nem kell a semmit tevést ragozni :D indul...fűnyíró,kasza  is, láncfűrész,honda rota  is a több hónapos szünetek után.Január február körül ha van egy napos hétvége és nagyon unatkozunk a fiammal,egyszer elszoktuk indítani őket ...és ezzel meg van a "féléves karbantartás :)

Előzmény: Csuklósbusz (74313)
lépesmáz Creative Commons License 2021.09.28 0 0 74315

Mivel földhöz verik, úgy meg bevinni szégyellik.

Előzmény: Csuklósbusz (74313)
lépesmáz Creative Commons License 2021.09.28 0 0 74314

Miért a membrángyárban állandóan benzinben áztatják?

Előzmény: sankó36 (74308)
Csuklósbusz Creative Commons License 2021.09.28 -1 0 74313

Használatik szokták írni hogy gyertya ki, helyén olaj be, átmozgat és úgy ok a hosszú tárolás.

 

 

De akkor itt is és a való világban is többségben van az "úgyhagyom ahogy van" kategória, és mégse lepik el tavasszal a szervizeket a neminduló gépek. 

Előzmény: Dezodoros Ede (74312)
Dezodoros Ede Creative Commons License 2021.09.28 -1 1 74312

Kb  én is így csinálom...és gondmentes a tavaszi kezdés...

Előzmény: nyebojsza (74305)
imyourfriend Creative Commons License 2021.09.28 0 0 74311

"Igaz, a fűnyíróban nincsen polimer alkatrész, nincs tömítés, nincs szimering sem."

Előzmény: nyebojsza (74310)
nyebojsza Creative Commons License 2021.09.28 0 1 74310

Sima 95-ös, fűnyíróba minek extra...

Előzmény: kormos* (74306)
Csuklósbusz Creative Commons License 2021.09.28 0 0 74309

Akkor igazából ebben sincs egyetértés, 100-as benzint nem is adnak a környékemen se...  


Kéthavonta télen is beindít? :-) Bár akkor meg a kopás lesz akkora hogy nem éri meg... 

Előzmény: sankó36 (74308)
sankó36 Creative Commons License 2021.09.28 0 0 74308

Nekem azt mondta a helyi Stihl műhely főnöke hogy nem szabad kiüríteni a karburátort mert a 

membrán kiszárad. 100-as benzint bele és úgy hagyni. Soha nem szoktam kiüríteni a gépeket és 

tavasszal ugyanúgy indulnak mint ahogy ősszel leálltak.

Előzmény: Csuklósbusz (74302)
lépesmáz Creative Commons License 2021.09.28 0 0 74307

Gondolom 1970-es etanolmentes.

Előzmény: kormos* (74306)
kormos* Creative Commons License 2021.09.28 0 0 74306

Milyen benzin van benne?

Előzmény: nyebojsza (74305)
nyebojsza Creative Commons License 2021.09.28 -1 1 74305

Ha abbahagyom a munkát, ahogy van, koszosan, benzinestül felakasztom a szögre, oszt tavasszal amikor előveszem indítom és megy :D) (hacsak be nem tapasztotta a kipufogót valami poszméh)

Előzmény: Csuklósbusz (74302)
studiod1 Creative Commons License 2021.09.28 0 0 74304

Remélem szerencséd lesz. Nekem a kistesó van 543, néhány tank benzin után a berántó tárcsa rögzítő csavar kicsavarodott, felhívtam a szervízt mondták vigyem be a gépet jeleztem csak a berántó egységet viszem válasz akkor én bontom meg a gépet nix garancia. Leszedtem csavarrögzítő s go, azóta is mint a doxa. Igaz még csak 2 éves de réges-rég behozta az árát.

Előzmény: KP61 (74301)
lépesmáz Creative Commons License 2021.09.28 0 0 74303

Nem, rendesen beindítani hagyni míg le nem áll (húzni neki ha sokáig akar tötyörögni) és még utána addig rángatni, amíg már semmit nem csinál.

Előzmény: Csuklósbusz (74302)
Csuklósbusz Creative Commons License 2021.09.28 0 0 74302

Télire hogyan érdemes leállítani a kaszát?

Benzint kiöntöm a tankból aztán gyújtás nélkül szívatóval rángatom az úgy megfelelő?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!