Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Justitio Creative Commons License 2017.08.02 0 0 11878

Bocs,,,szelepfedél tömítés csere volt....:D

Előzmény: captainb (11873)
Nándor Vajóczki Creative Commons License 2017.08.02 0 0 11877

Köszi, akkor mindenképp szerelőhöz visz az utam.

Előzmény: Törölt nick (11876)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.02 0 0 11876

A 95-ös benzin is jó a Lacettihez,csak  kicsit többet eszik belőle, mint a 98-ból.

Valami más okozhatja a hibát

Előzmény: Nándor Vajóczki (11875)
Nándor Vajóczki Creative Commons License 2017.08.02 0 0 11875

Sziasztok! 

Tegnap 8kor televertem az autót sima 95össel, eddig mindig prémiumot tankoltam bele. Most indítanám be, semmi. Fullad, gyenge. Nagynehezen harmadjára beindult, motor led azonnal kigyulladt, alapjáratot nem tudja tartani, ha megyek vele erőtlen, gyenge, rángat. Ötlet? Lehet hogy a benzin miatt van? Holnap állásinterjúra kéne mennem, természetesen most fossa össze magát.. szerelőhöz elviszem, de pár ötletnek vagy tanácsnak tudnék örülni. 

 

Előre is köszönöm!!!

captainb Creative Commons License 2017.08.01 0 0 11874

Igen. Várunk. :)

Előzmény: Justitio (11872)
captainb Creative Commons License 2017.08.01 0 0 11873

Új hengerfej tömítés?  Az meg minek???????

 

A gyertyák a szelepfedél tömítés miatt lehettek olajosak. Nem inkább azt cserélték? De azoknak így nem igazán van közük a nagyobb fogyasztáshoz szerintem. Ha olajosak, akkor ott inkább égéskimaradás van, és rángat a motor. 

Előzmény: Justitio (11872)
Justitio Creative Commons License 2017.08.01 0 0 11872

Nahh megvan,Olajosak voltak a gyerszák,-nem kicsit-kicserélték mind a négyet..Új hengerfej tömítés ment bele,a vyizhőfok jeladó is 5 fokka többet mutatott,így az is cseréklték.

Most kiderül....hibakód semmi nincs.

Előzmény: Justitio (11871)
Justitio Creative Commons License 2017.07.31 0 0 11871

Vettem űj hőfok jeladót,4 űj gyertyát,holnap berakatom....kiderül...

Előzmény: captainb (11870)
captainb Creative Commons License 2017.07.31 0 0 11870

Mármint hűtővíz hőfok jeladó hiba?

Szerintem ezt a diagon látni kell, hogy milyen hőfokot ad az ECU-nak. És gondolom te is látod a hűtővíz mutatóját.

Jelen pillanatban nem tehetsz semmit, csak megbízol bennük. Van ráció abban, amit mondtak.

Előzmény: Justitio (11869)
Justitio Creative Commons License 2017.07.31 0 0 11869

Az okos szerelők azt mondták,a hőgomba a ludas.....szivatő üzemmódban működik és ezt nem jelzi hibakódként...létezik????

Justitio Creative Commons License 2017.07.30 0 0 11868

Nos,a hibatároló üres,fojtószelep kitakarítva,fogyasztás maradt baromi nagy......Mi a fene okozhat ekkora fogyasztást? 68 erer km-el vettem egy nőtől,-első tulaj volt-,de már akor 10 felett volt az M3-on míg hazaértem és nem jöttem gyorsabban mint 120km/ö......kicseréltetem a vezérműszíjat,az olajat,a fojtószelepet kitakarították,hibakódok kiütve....Városban 11 felett eszik....1.4 ccm-es motor.

Baromi sok.

Justitio Creative Commons License 2017.07.30 0 0 11867

AAAAAAAAAAAAAAAAAAA bocsi!

Előzmény: Real Putyur (11866)
Real Putyur Creative Commons License 2017.07.30 0 1 11866

Urak!

Könyörgöm.

 

FoJtószelep. Pontos j-vel.

Justitio Creative Commons License 2017.07.30 0 0 11865

Nos,a hibatároló üres,folytószelep kitakarítva,fogyasztás maradt baromi nagy......

Justitio Creative Commons License 2017.07.30 0 0 11864

Az most üres.....

Előzmény: sebike05 (11860)
sebike05 Creative Commons License 2017.07.30 0 0 11863

folytószelep.....

Előzmény: Justitio (11817)
captainb Creative Commons License 2017.07.29 0 0 11862

Ha igaz az a 26000 km, akkor ott nagyon sok mindent ki kell cserélni. 

Előzmény: sebike05 (11861)
sebike05 Creative Commons License 2017.07.29 0 0 11861

jó anyagot szívhat lehet kellene kérni belőle :)

Előzmény: captainb (11857)
sebike05 Creative Commons License 2017.07.29 0 0 11860

hibatárolóban lesz

Előzmény: Justitio (11817)
captainb Creative Commons License 2017.07.29 0 0 11859

Fogod és határozottan meghúzod felfelé az elejét. 

Előzmény: hroland9104 (11858)
hroland9104 Creative Commons License 2017.07.29 0 0 11858

Sziasztok!

 

A hátsó ülőlap leszedéséhez kérnék egy kis segítséget. A neten böngészve ezt leírást találtam: http://www.autocats.ws/manual/chevrolet/tis1209/cis/Documents/Lacetti-MY-2006/SM-J/6J3_9H0.en.html

Ezen sajnos nemigazán tudok eligazodni. Valaki?

captainb Creative Commons License 2017.07.29 0 0 11857
Justitio Creative Commons License 2017.07.28 0 0 11856

Megkérdezem.....

Előzmény: captainb (11855)
captainb Creative Commons License 2017.07.28 0 0 11855

Sajnos én csak Budapesten vagy Kaposváron tudok javasolni szerelőt. Esetleg Debrecenben, de annak utána kell kérdeznem. Mindenképpen olyan kell, aki még ha nincs is Scan100 diagja, a sajátjával hajlandó megnézni a motor diagnosztikáját, nem csak törölni, hanem el is olvasni a tárolt hibakódokat, stb. 

Előzmény: Justitio (11854)
Justitio Creative Commons License 2017.07.28 0 0 11854

Köszi,csak Tiszaújvárosban eléggé korlátozottak a lehetőségeim autószerelő ügyben....

Előzmény: captainb (11853)
captainb Creative Commons License 2017.07.28 0 0 11853

Egy sor dologtól, miközben esetleg a szonda jó. Például ha hiszed, ha nem, de még én is fix 0,4-es értékre tudtam állítani a lambda1 jelét (ez amúgy ún. vészüzem és ilyenkor tudtommal világit a pech lámpa is), hogy teszteljem, az 1-es szonda hibája okozza-e a hirtelen fellépő rángatást. Na akkor volt 14 literes városi fogyasztásom, a megszokott 8-8,5 helyett. Ezt azért tettem, mert korábban úgy volt rossz a lambda szondám, hogy a dög nem dobott hibakódot, illetve ha dobott, akkor 4. indítás után már nem állt fent a hiba, nem adott pech lámpát. Mivel a hibakódok tárolódnak, ezért a szerelő hamar megtalálta az autó időnkénti furcsa viselkedésének okát, legalább a javítása nem tartott sokáig. 

De túlfogyasztás oka lehet akár egy nem megfelelően működő katalizátor, esetleg koszos injektorok, rossz gyertyák... Sokat fogyaszt a motor, első körben arra gyanakodnék, hogy a keverékképzésnél túldúsít, mert valamelyik input érték rossz. Ugyanakkor lehet az is, hogy szimplán vacak az üzemanyag és tipornod kell a gázpedált, hogy kicsiholj némi teljesítményt a motorból (ami nem túl acélos, de azért az 1,4-es motorral is lehet jól közlekedni).

 

Kelle egy hozzáértő diagnoszta, egy megfelelően ó műszerrel, az sem baj, ha nem idegen neki a típus, így hamarabb rátalál a hiba okára. 

Előzmény: Justitio (11849)
Justitio Creative Commons License 2017.07.28 0 0 11852

Ez igaz.De szeptemberben viszem vizsgára,csa megnézik.....Majd szólok miatta!

Előzmény: Törölt nick (11851)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.28 0 0 11851

Látatlanban csak tippelni lehet, de annak semmi értelme, mert több alkatrészt ki lehet cserélni a tippelésekből sok pénzért, azt Te sem akarod.

Előzmény: Justitio (11849)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.28 0 0 11850

Nem fogalmaznak elég egyértelműen. Azért kell a hozzáértő szerelő és a hozzá való diagnosztika, hogy a hiba oka fel legyen tárva és így a valós hibát lehet orvosolni. Az, hogy a szerelő kitöröl egy hibát, attól a hiba még megmarad jó esetben nem világít a hibajelző lámpa.

Előzmény: Justitio (11849)
Justitio Creative Commons License 2017.07.28 0 0 11849

Köszi,de még mindíg nem értem mitől lehet.....

Előzmény: captainb (11848)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!