Általában nem figyelem a fogyasztást. Most nyáron egyszer megnéztem utassal dobozokkal sztráda mentes útszakaszon 5,5 volt. A PC beállítása úgy kezdődött hogy alsó fordulattartományban 5v10%-al vissza lett véve az benya.
Első lépés a környezetvédelmi tiltás kiiktatása. Második lépés egy PC. Részemről nem a felső tartományban használom a motort így a kapott dinamizmust meg folyamatosan használhatom.
Október elején nagyon hasznos tanácsokat kaptam motorválasztás és egyéb idevágó témákban. Azóta jogsi is került, meg találtam egy motort is, ami jó állapotúnak tűnik.
Már több, mint 1 hónapja próbálom nyélbe ütni az üzletet, de az eladó nem mer ráülni a motorra, fél, hogy nyári gumival bukik és akkor no üzlet, no motor.
Mivel egy ideig nem lesz melegebb, viszont vétellel tavaszt nem várnám meg inkább (ár miatt...), már arra is gondoltam, hogy valahogy elszállíttatom. Először egy Honda szervízbe, ahol vetnek rá egy gyógypillantást (műszakin 1,5 hónapja volt a motor), aztán ha ez alapján sem bukik meg a motor, akkor hajrá. A kérdésem az elszállíttatás. Alap: Törökbálint-M3 bevezető, majd onnan tovább Aszód mellé. Láttam neten motormentőket, őket érdemes igénybe venni, vagy elég, ha bérelek egy utánfutót, ha egyik, ha másik, hol érdemes kopogtatnom, ill. egy ilyen kanyarért mennyi a szokásos tarifa?
Én Yoshi véget raktam (már le is vettem) fel és nem kellett hozzányúlni. Általában igaz, ha csak véget cserélsz nem kell utána állítani, ha mégis (pl.: R1000K5) szakszervíz kell a befecsk.idő állításához.
Alu Leovincém volt már régebben, szerettem, jó hangja volt.
Lehet, de kötelezőnél a károsultnak kell ügyintézni..."sajnos", ezért jellemző az, hogy az olcsóbbikat klikkelgetik. A mostani ajánlatok nézve amúgy letisztult a piac és MÁV kategória nem nagyon van, szinte csak nagy társaságok vannak már a piacon.....
Szia! Lehet hogy pár kattintás, de ha véletlenül károd lenne, az biztos nem lesz annyi, sőt még küldözgetnek jobbra-balra, mert nincs ügyintéződ... Persze ne legyen semmi bajod!
Ez nem pontosan a facelift előtti. Ez épp az átmenet. Csak a lámpa nem faceliftes. A krómcsik a csomin, a ledes hátsó lámpa már a facelift része. De én is így vagyok, hogy a faceliftes első lámpa nem jön be. Ezért sem gondolkoztam sokat, amikor anno megláttam őfelségét :)
A 16 fokban még nem para. Ha viszont 2-3 fokban is pöccre indul szivató nélkül és egyenletes az alapjárata, akkor tuti, hogy túl dús az alapjárati keveréke. Különösebb gondot nem okoz, csak emeli a fogyasztást feleslegesen, extrém esetben kicsit durvábbá teszi a terhelésvátási reakciókat.
Az nagyon tetszett, mindenestől. A város, az emberek, klímája, tömegközlekedés, épületek, sugárutak, a Ramblas, parkok, tapas bárok, minden! No meg a Camp Nou! Mondjuk még a part is OK. Ott tudnék élni! 2007-ben 2x is voltam. A májusi az tervezett, a júniusi meghívásos látogatás volt (Montmeló...)
Jah, amúgy épp eladó az autó, ha valakit esetleg érdekel. Sokat nem írok róla, csak annyit hogy !!!patika!!! Ha vkit érdekel, akkor szívesen többet is elmondok.
98-as a bimmer, de annak anyum az üzembentartója vidéki lakcímmel :), és az is B1-ben van (mert elbaszták a B4-emet a köbe-wabard csillagközi térben az előző bömösöm eladásakor, mert a kettő 1-üt is megvolt 2 hónapig, csak ezt nem bírják a kicsi agyukkal felfogni, hogy a később eladott autó bonus-át kell érvényesíteni egy másik vasra :( )
Barcelona. Igazad van, nem kell telre lerakni a motort. Csak telen nem kell menni az eszaki hegyekre (ott mar hideg is van, kod is van, meg nyalkas is az ut).
Otthon van biztositva, kikerem rola a nemzetkozi igazolast es kesz. Nekem ez azert jo, mert igy nincs regisztralva kulfoldon. Egyreszt ugyse ertenem a sok katalan urlapot, masreszt karbejelentest se tudnam spanyolul intezni. Meg ugyebar igy ha veletlen belefutok egy kameraba 56-tal, akkor talan nehezebben talaljak ki, hogy hova kell csekket kuldeni :) Biztos van valami tenyezo ami ez ellen szol, de nekem igy kenyelmesebb is.
Nálam is 36-ról 24-re sikerült letornázni. 2002 GSF1200S, 2030-as cím, 25 év életkor, B1, netrisk-en. Autómnál (740iL) 12-ről 7-re negyedévente. Ennyiért megéri azt a 10 perc kattintgatás, és elméletileg mindent intéz helyettem a netrisk.
Hali! Erre nem is gondoltam. Szerintem olyan 14-16 fok kozt lehetett amikor motorozni mentem mostanaban. Gondolod, hogy nem normalis h ilyenkor ilyenkor elindul szivato nelkul?
Ma es holnap erdemes megnezni a 2010es kotelezot, aki eddig elfelejtette volna. Nekem pl. felere jott ki az eves az ideihez kepest, nana, hogy valtok. (bonus2, videki lakcim, 650es gep, 2007es gyartas,en 27). Eddig allianz 30korul volt, most Union 14 lenne ha sikerulne valtani. Remelem mindenki tud valamit sporolni!
mert november vegen is poccre indul a bandit _szivato nelkul_
Ha ezt a novemberi kellemes időjárás miatt írod, akkor OK, viszont ha arra, hogy hidegben is szivató nélkül indul... Az nem feltétlenül pozitívum egy karburátoros motornál!
Akkor, vsz. csak 5-ös a csavar, különben nagyon vékony lenne az anya fala a lapoknál (1-1 mm) Már régen csináltam a Banditán, de arra emléxem, hogy nem egy normál szokványos csavar. Sem az anyaga, sem a menete. Normál emelkedésnél nem lehetne picit állítani a hézagon. Jó kemény cuccból van a hernyócsavar is, meg az anya is, különben az első meghúzáskor lenyalná a menetet. Na meg az üzemi nem túl barátságos állapotot is bírnia kell hosszú távon is.