Keresés

Részletes keresés

koller andor Creative Commons License 2011.03.23 0 0 37508
Előzmény: v_peti (37504)
v_peti Creative Commons License 2011.03.23 0 0 37507

Amíg megéri az, hogy egy Budapesten gyártott terméket elvisznek mondjuk Amszterdamba, majd onnan vissza Pozsonyba, addig az üzemanyagár, mint fogalom, számomra nem létezik...

 

v_peti Creative Commons License 2011.03.23 0 0 37506

Útdíj, ha most lenne, az is késő lenne...

 

Előzmény: koller andor (37496)
v_peti Creative Commons License 2011.03.23 0 0 37505

Ez hülyeség. (hiába, katonaság...) Ugyanis az egyik ismerősünk raktáros volt ott. Ha nem tűnt el a vasúton, akkor eltűnt a cuccos a raktárból, szóval nem sok értelme volt a dolognak. Így is úgy is a honvédek szívták meg. (pl. kimaradt a kolbász a bablevesből)

 

Előzmény: manhattani (37485)
v_peti Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37504

Már most is sírnak a fuvarozók! Pedig egyszerű a recept, nem kéne mindet messziről szállítani! Szombathelyen is megszűnt a tejüzem és a húsüzem. Cipőt sem gyártanak már.

Ha nem szállítási költség lenne, hanem szállítási költség, akkor virágozna a vasút és a hazai ipar. Na meg a kínaiak egy kicsit rosszabbul járnának, de az kit érdekel.

Előzmény: koller andor (37496)
koller andor Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37503

Ismertem egy tolatásvezetőt, akinek még robotpilótája is volt otthon.:-)

Előzmény: manhattani (37501)
manhattani Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37502

>Ettől függetlenül csodálkozna manhattani kolléga, ha tudná milyen árukat fuvarozunk vasúton.

 

Ha azt mondod, hogy azért épült a Nemzeti Bank értéktára közel Soriúthoz és nem túl messze a BILK-hez, hogy ... akkor itt helyben megemelem a kalapom! :-))

Előzmény: koller andor (37489)
manhattani Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37501

Tényleg, akkor bocsánat :-))

Nem mintha a vetőmag biztonságban lenne... Egyszer ... szóval vasúton dolgozók elemeltek egy zsák fekete vegyszert. Nem tudta az illetékes, hogy mi az, de kiszórta a kertjébe, aztán minden kiégett :-))

Jó minőségű vetőmaggal ilyen baleset nem eshet meg.

Előzmény: Lovrin (37486)
koller andor Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37500

Fábiánsebestyén esetében figyelembe vett tengelyterhelés?

 

Előzmény: Törölt nick (37499)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37499

Én is, mert egész konkrétan pl. az mennyi spórolást jelentett, h pl. Kondoroson már nem volt teherforgalom? Tudtommal szolgálat már akkor sem volt az állomásnál, szállítani való volt bőven intenzív teherforgalom volt még 2003 elején is. Embert nem spóroltak, a tehervonat is vélhetően járt még csak nem oda. És valóban egy rakodó fenntartása 0 ft, enni nem kér egy betonplacc. Állomási mellékvágányok sem kérnek, a felszedése ellenben pénzbe kerül nem is kevésbe. Fábiánsebestyén kinyírása pl. milliókba került. Bevétel belőle max. fillérek, az a sínanyag nem igazán jó máshová és nincs belőle annyi, h megérje ezért. Kárt viszont sokat okozott, hiszen tonnányi cukorrépa van a néhai rakodóterületen, amit teherautókkal hordanak Szentesre.

 

 

A 2003-as akció tipikusan a megspóroltunk pár fillért, de buktunk jó sok forintot végeredményű átgondolatlan spórolás iskolapéldája.

 

Olyan katonás megoldás, leginkább ott jellemző ez a fajta, ami kerek azt visszük, ami kocka alakú azt gurítjuk mentalitás.

Előzmény: wartburger (37497)
Slijepac Most Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37498
wartburger Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37497

Na akkor vezesd már le a költségeket! Kíváncsi vagyok!

Előzmény: koller andor (37494)
koller andor Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37496

Ahhoz még sokat kell dráguljon a gázolaj, hogy ez ne így legyen.

(+ a használat arányos útdíj bevezetése sem ártana.:-)

Előzmény: v_peti (37495)
v_peti Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37495

Bocs, de én a mostani helyzetről írok, amikor már fővonalakon is zártak be állomásokat!

Előzmény: koller andor (37494)
koller andor Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37494

Hozzászólásod alapján , sajnos kénytelen vagyok megállapítani, hogy halvány lövésed sincs a vasúti árufuvarozás költségeinek összetételéről.

 

Valamint a mellékvonalak bizt.bereiről sem.:-))

Előzmény: v_peti (37493)
v_peti Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37493

Csak hogy felfogd: A körzetesítés és a feladási helyek ritkítása, annak idején a biztos csődtől mentette meg a céget.

 

Annakidején.... De ma a feladási hely egy betonplacc, fenntartása 0 Ft, a világítésé is kevés, mert elég esti rakodásnál felkapcsolni. Az állomási többletszemélyzetigény 0 (D55 egy bszolgálattevővel), a kocsirendező meg ott van a tolatóson. Akkor mit spórolunk a feladás megszüntetésével?

Előzmény: koller andor (37487)
tvsc Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37492

szerintem rájuk gondolt: http://www.hu.pioneer.eu

Előzmény: Lovrin (37486)
koller andor Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37491

Ez jó, telitalálat.:-))

 

 

Előzmény: Lovrin (37488)
koller andor Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37490

Nincs, egy darab sem.

Előzmény: v431184 (37478)
koller andor Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37489

:-)

 

Ettől függetlenül csodálkozna manhattani kolléga, ha tudná milyen árukat fuvarozunk vasúton.

Előzmény: Lovrin (37486)
Lovrin Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37488

"A "megtiltották" azt jelenti, hogy valami csúnya, rossz, vasútellenes Darth Vader szándékosan, csakazértis-alapon, hatalmával élve és visszaélve, egy tollvonással megszüntette."

 

Pedig előfordulnak a vasútnál tiltott, határozottan tiltott dolgok, nemde?

Előzmény: hmsoft (37484)
koller andor Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37487

Úgy látszik nehéz a felfogásom.

 

Csak hogy felfogd: A körzetesítés és a feladási helyek ritkítása, annak idején a biztos csődtől mentette meg a céget. (sok minden más mellett persze)

 

Ma az RCA jár ezen az úton, Ausztriában.

 

A MÁV-nak nincs köze a vasúti árufuvarozáshoz. (szerencsére) Ettől függetlenül szidhatod, ha akarod.

Előzmény: Nyírség IC (37476)
Lovrin Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37486

"Gondolod, hogy ilyen magas egységárú szállítandót akár a gyár vasútra enged?"

Igen, ha ők építtették ki az iparvágányt.

 

Szerintem te másik Pioneer-re gondolsz, mivel a szarvasi cég vetőmaggal foglalkozik.

 

Előzmény: manhattani (37485)
manhattani Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37485

>A tény : Szarvason a Pioneernél   fizikailag  bent a vasút...

 

Gondolod, hogy ilyen magas egységárú szállítandót akár a gyár vasútra enged?

A katonaság a konzerveket nem engedte a vasútra, a magas ... ööö ... súlycsökkenés miatt.

Előzmény: gyoparOHs (37481)
hmsoft Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37484

A "megtiltották" azt jelenti, hogy valami csúnya, rossz, vasútellenes Darth Vader szándékosan, csakazértis-alapon, hatalmával élve és visszaélve, egy tollvonással megszüntette. A "megszűnt" viszont azt jelenti, hogy a fuvarozó vagy nem látott benne üzletet, vagy abban a helyzetben volt, hogy nem kellett lehajolnia a földre gurult pénzért (mert kapott máshonnan másikat), és ezért állította le ezt a tevékenységet.

Abban igazad van, hogy az eredmény mindkét esetben azonos. Csakhogy az eredeti felvetés nem az eredményt hangsúlyozta, hanem az okot. Amolyan "szándékosan, tudatosan megtiltották azok a piszkos, ... (itt különféle jelzők jönnek), és különben is, nyomjáááák Krahácsoooot!" jelleggel.

hm

Előzmény: Felek Ferenc (37483)
Felek Ferenc Creative Commons License 2011.03.22 -1 0 37483

Értem én. Nem mindegy, hogy testi fenyítésben részesülök, vagy csak jól szájonvágnak, bár mindkét esetben kiköpöm a fogam...

Előzmény: koller andor (37446)
v431184 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37482

Ez az a vágány, ami a vasútállomásról megy a gabonasilókhoz ? Egyszer jártam Szarvason.

Előzmény: gyoparOHs (37481)
gyoparOHs Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37481

A tény : Szarvason a Pioneernél   fizikailag  bent a vasút...

Előzmény: Törölt nick (37466)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37480

Tényleg le kéne cserélni már, egyre szarabb. Gyűjtök egy gamer billentyűre, ami 20e körül van, majd arra fogom lecserélni addig meg szenvedek ezzel.

Előzmény: Törölt nick (37467)
v431184 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 37479

Azért szerencsére vannak jó példák is:

pl. az adonyi, dunaparti iparvágányokat újból használják, időnként egész szép terhelésű gabonavonatokat hoznak fel (építettek ott is gabonasilókat).

Kiváncsi vagyok, hogy a kápolnásnyéki iparvágánnyal mi lesz az átépítés után, mert a vastelep az átépítés

megkezdéséig szállított vasúton, bár akkor (megint) a közforgalmú rakodót használták. Az iparvágány kapcsolatot még az építés elején módosították, a köves kocsik és egyéb üzemi járművek tárolására.

 

 

Előzmény: Törölt nick (37456)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!