Lehet épp nem az aktuális témába vág, de idővel hátha szüksége lesz rá valakinek:
Cégünk berohadt porlasztók kiszedésével, kihúzásával, és kifúrásával foglalkozik.
Közismert, hogy gyakran a opel vivaro, renault master, nissan primastar 2.0 dci ( M9R motorkód) motornál a porlasztók elkezdenek tönkre menni szépen sorban. Majd mikor a szerelővel kiakarják cseréltetni akkor döbbennek rá, hogy a porlasztócsúcsok úgy belerohadtak a hengerfejbe, hogy azt bizony lehetetlenség házi módszerekkel kiszedni.
Sajnos ilyenkor sokan azt választják, hogy a szelepfedelet / vezérműtengely házat szétverik, majd a hengerfejet leveszik. Hatalmas munka, teljesen szakszerűtlen, felesleges, és óriási pénzkidobás így eltúlozni.
Megoldást kínálunk azzal, hogy kimegyünk az ország egész területén abba a műhelybe, ahol az autó áll, és hidraulikus célszerszámainkkal kihúzatjuk a porlasztót. Ha annyira be van rohadva a porlasztócsúcs, hogy a hidraulika ketté szakítja, az sem okoz gondot, kifúrjuk. Hengerfej garantáltan nem sérül, és garantáltan a motorba semmi szennyeződés nem kerül !!! Ha már előttünk több "csapatnak" beletört a bicskája és nem tudták kiszedni, vagy esetleg már beletörték, nyugodtan keressenek meg, megoldjuk a problémát.
Harmadik költői kérdésem, hogy megbízható forrásból (nem hamisított) motorolajat - gondolom elf essential 5W-40 - hol találhatok (totalcar.hu bolt pl.?)?
A mellékelt fotókon található a tolóajtó két "támasztó" pántja, nem tudom, mi a pontos megnevezése, az egyikből hiányzik egy műanyag pöcök, na, szerintetek, annak mi a neve és hol kapok olyat?
A másik kérdésem, hogy trafic acélfelnit egy darabot valaki elfekvőből nem tud?
Harmadik költői kérdésem, hogy megbízható (totalcar.hu bolt pl.?)?
Köszönettel várom válaszotokat és szép nyarat mindenkinek! :)
A Traficomban szerintem egy laguna váltó van - 6-ban 140-nél 2200-2300-at forog- amibe az 5,6 fokozat morogni kezdett. Ebbe a váltóba hol lehet csapágyakat venni? Még egyelőre más baja nincs a váltónak, belül nincs más kopás, veszi a sebességeket szépen, csak valami különleges méretűek ezek a csapágyak.
Szia !Motorcsere volt benne februárban,vezérlés csere pedig most júniusban.Most vásároltam és ezek az infók állnak a rendelkezésemre,200 000 km van a motorban.Köszi
Köszi !De sajna szabadságon van 07.16-ig.Az lenne a problémám,hogy 2.0 cdti motorban vezérműtengely jeladó hibát és izzító relé hibát ír a diagnosztika.Nehezen is indul,gondolom ez miatt.Kicseréltem újra mindkettőt az unixtól rendeltük mégis fent áll a hiba.
talán egy jó szakember hamarabb segítene de így is lehet hátha :diag :tárolt hiba:törlés:értékelés,értelmezés , próba :1 ha jó akkor örül mindenki ,2 ha továbbra is rossz, nyomáson elindulva :mérés ,csövek állapota , csatlakozok ellenőrzése ,,stbstb légtömeg adat,stb szűrök,és sok sok minden ..... nekem a szabályzó gyanús :)
szia,ha még aktuális a váltóbovden hiba,akkor próbáld meg azt hogy a váltó kulissza burkolatát leveszed, és wd40 el,vagy valami finom olajzó sprayvel fujsz oda ahol a bovden mozog a bovdenházba,és jópárszor befújsz átjáratod,lényeg hogy az egész bovden belülröl olajos legyen,,lehet hogy csak pár nap elteltével oldódik meg a probléma,még szép lassan beivódik az olaj ,ill lefolyik a bovden házba.,nekem eu megoldotta a problémát,és nem volt a váltónak semmi baja üdv Tomi
Sziasztok..kethonapja vettem egy opel vivarot 2006 evjarat minden rendben vele nagyon jol megy csak a multnap utana kotottem egy trelert ponyvasat hogy nemetorszagbol hazahuzzam es az 50 km utan kigyult az ego ami a vizhomersekletet jelzi felrehuztam es 200 m mentem lassaban es elaludt utana meg megcsinalta vagy 4 szer de nem forrt fel a viz tudna e nekem valaki tanacsot adni mi lehet a gond ??