Eléggé eltávolodunk a témától, de 2. jegy nem kell. Közig határon belül ugyanaz a díjszabás, mint minden más ágazatnál. Közig határon kívül kell kiegészítő jegy. Téma itt lezárva.
Mondjuk ha átszállással éred el azt a bizonyos szakaszt, akkor igen, egyébként elvileg nem. De lehet, hogy a Gödöllői vonatokhoz biztosított közvetlen Csömöri kapcsolat miatt van úgy, ahogy mondod.
azt hiszem ez már off, de ha jól tudom akkor a csömöri hévnek az önáló (=budapesti szakaszára is kell egy 2. jegyet lukasztani) mintha egyszer valahol olvastam volna. csak azt nem tudom miért?
Olyasmire nem gondoltál, hogy azért nem lukaszt jegyet, mert 230 forint alkalmanként? Napi jegy nincs, bérlet nincs, kedvezményes bringajegy nincs. A havi diákbérlet közel 8%-a egy út a János kórháztól fel a hegyre... Én mindig veszek bérletet, és alapvetően paraszt dolognak tartom a bliccelést, de ha pl Budakeszire megyek akkor mindig bliccelek. Ha veszek egy bérletet, akkor nem fogok 3 megállóra kifizetni 230 forintot. Nagytétény és Újpalota, meg Adyliget (Nagykovácsi széle) és Rákoskert között utazhatok, de a Moszkva térről nem mehetek ki Budakeszire. Az ilyen díjszabási bökkenők eléggé visszadobják a fizetési hajlandóságot, még egy olyan megrögzött bérletvásárlónál is mint én.
ördögi kör! Az ellenőr semmit nem tud tenni felszíni járművön(ide értendő a szentendrei hév belső végállomása) mert az utas nem köteles a bkv bérleten kívül semmit átadni az ellenőrnek. de ha ez nincs akkor is leszállhat és elmehet mert az ellenőr nem tartóztathatja fel! Lenne megoldás erre de nem az, hogy p*szt ellenőrök tucatjait alkalmazzák(tisztelet a kivételnek)
Az elmúlt napokban két alkalommal is láttam ellenőrt a fogason: szokás szerint nem volt se jegyük, se bérletük a kedves kerékpárt szállító utasoknak, ezért nem akarták leengedni őket a szerelvényről. A járművezetőt megkérte a Széchenyi-hegyen, hogy zárja be az egyik oldalon az ajtókat, majd az ellenőrök eltorlaszolták (a testükkel) a nyitott ajtókat. Ennek következménye: menetrend megint elcseszve, 5 perc várakozás után tovább nem bírták az ellenőrök, a bliccelők ismét megúszták a büntetést... Vitatkozás, anyázás, fotókészítés az ellenőrökről megvolt, a többi nagykorú utas pedig védelmezte a bliccelő fiatalságot, számomra érthetetlen módon. Továbbra is támogatnám a kerékpárszállítási lehetőség megszüntetésének a gondolatát a fogaskerekűn, ugyanis szerintem felesleges ezeket az utasokat kiszolgálni ezzel a lehetőséggel, ha a 95%-a úgysem vált jegyet a kerékpárra.
Többek között ilyen okok miatt fordultam a hajtányok legális közlekedtetése ügyében a Közlekedési Főfelügyelethez, + ilyen okok miatt csináltam meg az mv. tanfolyamot.
Egyszerre iktatták a kályhaarchívumba Te általad tett feljelentéssel, amit a -bíííííííp-vasút ellen tettél a -bíííííííííp--es pszú gőzmozdony magas szénpor- és szikratartalmú füstje miatt, amely akár tűzesethez is vezethet.
xxx
Komolyra fordítva, bár innentől OFF:
Lennél kedves befejezni a topikrombolást!?
Semmi szükség nincs Rád itt (sem), ha már egyszer érdemit hozzáfűzni nem tudsz, csak hétről hétre megerősíted egy kortárs kitűnő költő, dalszövegíró, előadóművész sorait. Mintha Rólad írta volna:
"Kiabáltál és úgy szavaztál, hogy szabadjon neked ezt is Elfelednéd de nincs szerencséd, mert ez fertőzőbb mint a pestis Mindig sírsz hogy a gyűlölet öl Közben szétszakadsz a gyűlölettől Egyszer minden lator meglakol Nem lehetsz otthon már sehol Neked a hazugság dalol"
(kiemelés tőlem)
Tudom, sajnos bezárták már a Hűvösvölgyi úton, a Vadaskerti úti buszmegállónál lévő nagyhírű és patinás intézményt, de hidd el, ha bízol az orvostudományban, találnak Számodra gyógyírt. Addig is jobbulást kívánok és sok örömöt az életben, mert az élet szép és hál'Istennek kevés vagy ahhoz, hogy bárkiét elrontsd!
"A forgalmi szám mindig a pályaszám második számjegye"
A forgalmi szám nem az. A forgalmi szám egy konstans, menetrendi fogalom, semmi köze a jármű pálya, ill. rendszámához. Ez általában kifejezi, hogy hanyadiknak állt forgalomba. Pl. 1-es forgalmi: 4:20, 2: 5:20, 3: 9:00.
Továbbá: télen hétvégén nem 4, hanem 3 szerelvény van forgalomban.
Hétköznap (20 perces követés) 2 vagy 3, hétvégén télen (15 perces követés) 4, nyáron (12 perces követés) 5. A forgalmi szám mindig a pályaszám második számjegye, tehát pl. az 51-61 szerelvény az 1-es és így tovább.
Az óra mellett mindig a program kódját írja ki, ez általában a viszonylatjelzéssel megegyezik, de fogason nincs viszonylatszám, így valamit oda kellett írni, hogy le tudja tárolni a rendszer.
Az egyes az egynyelvű köszönést/búcsúzást tartalmazza, míg a kettes számú viszonylat a többnyelvűt.
Tegnap óta az egyébként használaton kívüli vágányra áll be a fogas a Széchenyi-hegyen, a járművezető a miért kérdésemre azt válaszolta, hogy "a váltóval vannak problémák".
Tudod, a lehelletfinom (paraszthajszál) többségű fővárosi közzüllésnél (és kihelyezett csinovnyikjainál) csak az érvényesülhet, aki a projekt költségeinek közel 50%-át a "kellő" rublikába helyezi.
ON:
És ekkortől kezdve nem számít, hogy pl. tízmilliók úsznak el peronfelújításra, miközben Gyöngyvirág völgyoldali peronja lassan rászakad a mellette elzötyögő Fogasra...
Ott szúrja el a jelek szerint a helyi menedzsment, hogy nem kopog be vajda pali (dzsabba) bácsihoz, hogy: Te Pali! Lenne egy 150-200 milliós projektem a számodra...
"Nekem is feltűnt, hogy túl sokáig állt az állomáson, de nem gondoltam tovább, hogy miért."
Talán jobb is, ha nem gondolunk bele.
Közvetve olyan dolog miatt állnak ott a vonatok 6-8 percet, amelyet ha egy külhoni fogasos szakember megtud, kiveri a veríték és a szívgyógyszere után nyúl...
Ha vajda pali bácsinak (vagy valamely másik odaszáradt élőlénynek) csurranna-cseppenne belőle 30-50 millió, akkor lenne rá keret, akármennyibe is kerül.