központizár vezérlö általában mindenkinél gond h nem zárja az ajtot.. lehet csak elemet kell cserélni és ujratanitani
kijelzö csere max 5e ft
ha repedt sztem nem gond enyémse tükörpolir mégis átment a vizsgán
detto nálam is ajobb elsö lámpa bepárásodik.. szétlehet szedni tömitöpaszta és tökéletes.. zárlat kizárt sztem :D
ha kint ált az auto akkor elöfordulhat h oda folyik egy kis viz hisz párás az idö bármi lehetséges
az h villog a légzsák lámpa... kit érdekel? amugy az ülés alatt a csatlakozoját szétszedni összeforasztani és voálá.. sajna a tulsok ülésmozgatástol kikopik és ez szokottt lenni
a klima jelzsére meg 1000hiba lehet.. érdemes lenne elvinni átvizsgáltatni az autot.. asszem 5000ftot kérnek vagy viszel valakit aki tudna kiolvasni diaggal és megvan oldva a problééma.. alkudozni kell
nálam nem jo a klima mert lyukas a hütö de nyárra megcsinálom mert a börfekete belsö szitja a napot :)
406-os 2.0 HDi Supreme Break (2000-es évjárat) autót vásárolnánk, és nemrég meg is néztünk egyet, így elsőre most még szerelő nélkül. Összességében nem volt rossz, vannak azonban dolgok, amik nem jók/nem működnek rajta, és a tulaj nem tudott rá semmit mondani. Hogy egyáltalán gondolkodjunk-e tovább az autón, és kifizessünk-e egy szerelői átnézést, tudnátok segíteni a véleményetekkel az alábbi dolgokkal kapcsolatban? Az már sokat jelentene, ha kiderülne, hogy ezek a hibák már nagyon gázosak-e, illetve pénzesek, és ezért inkább már itt felejtsük el az autót, vagy érdemes tovább foglalkozni a dologgal. Előre is köszönjük mindenkinek. Tehát mi az alábbiakat tapasztaltuk:
- központi zár a távirányítóról nem zár, - központi lcd kijelző függőlegesen csíkos, gondolom ez cserés, - első lökhárító jobb alul repedt - ez műszakinál lehet gond? - jobb első lámpa lehet hogy beázik - zárlat lehetősége? - a hűtő alatt a köténylemezen kb 2 centiliter víz indítás előtt. Kerülhet oda víz ha kint áll az autó és nem garázsban? Próbaút után nem volt ott. - sárga airbag lámpa menet közben kivillant (nem számoltuk hányat villant, de ezt utazáskor végig csinálta) -ha járó motorral bekapcsoltuk a klímát, akkor néha felvillan a STOP hibajel sípolással. Klíma nélkül nem. A tulaj szerint csak fel kell tölteni, de ő sosem használta állítólag.
De mindenről van képem ! Ha nincs fotózok! Szerintem egyszerűbb, ha dobsz egy emailt és küldöm a képeket... Nálad nem találtam címet, amire írjak.. ide írj : xcheesexx@gmail.com
Kedves Márkatársak! A 406-osom gyári navigációjához nincs meg a távirányító. Kérem segítségeteket abban, hogyan lehet használni a navigációt enélkül, vagy honnan tudnék távirányítót venni?
A magas olajszint miatt a kartergáz elvezetőn olaj jutott a fojtószelephez ez okozta az olajszivárgást. Az olajból 7dl le lett engedve így a probléma megszűnt. Ez a jobbik forgatókönyv. A rosszabbik a szimeringek kinyíródása lett volna.
Most volt olajcserém szűrővel együtt és a szerelő nem tudott várni míg lefolyik rendesen. Igy 5L olajat nyomott bele. Most a MAP sensor környékén olajcsepegést, olajszerű anyag csepegését tapasztalok ami eddig nem volt.
Okozhatja ezt a magas olajszint? Azt a műanyag borítást hogy tudom levenni, mert letörni nem szeretném :-)