Az enyém ránézésre, évjáratra, leírásra tök ugyan ilyen, 2. tulaj, sok szerviz, stb., nálam váltó felújítás ami azóta is gyanús, csak a km 260ezer, ez hihető is, nem kereskedőtől, hanem szerintem lelkiismeretes tulajtól vettem a nyár elején 800ezer volt, plusz két garnitúra használt, de jó állapotú gumi. Én eddig kb. 250-et rá is költöttem, történetem 3658-as hozzászólásban leírva, most van folyamatba a kormánymű és lambda szonda csere.
4 éve használja az expolrert és semmit nem tud róla. Ez teljesen hülyének néz. Nem mertek benne cserélni, mert a friss olaj kimossa a mocskot és a millió apró lyukacskában eldugol a trágyalé. Azért nem cseréltek benne, mert ameddig ezzel elmegy jó, aztán meg úgyis szét kell borítani.
Talán már volt róla szó, hogy 2 féle kocsit javasolt megvenni. Ha értesz hozzá akkor nagyon nyomott áron a hibásat, főleg ha Te vagy maga a javító, fényező, karosszériás, szerelő, akármi.
A másik eset, ha tökéleteset keresel, korrekt áron. Az emberek 90%-a a kettő között valahol vesz kocsit, innentől nagy a szerencse szerepe. Én meg utálom, ha nem én irányítom a sorsom, ebben az esetben pedig ez sokba is fájhat.
Amit nézegetsz az olcsónak semmiképp nem mondható, nem otthagyhatatlan vétel.
Ez réteg autó, nagyon nehéz eladni most. Időnként bejön a piacra egy-egy darab, arra ráugranak páran, ha jó akkor nyomott áron elkel, amit hónapok óta hírdetnek azt meg sem szabad nézni. Mindíg csak a friss hirdetéseket nézd.
vajon mennyit szánsz autora?olcso szart kár venni,,,elviszi acsaládi kőltségvetést,,,megbizható magyar szervizes kevés km-el.. nehéz...vagy nem akarják eladni mert ex..vagy megkell fizetni..már most mondom kevés tapasztalatu nem régi ex tulajdonos vagyok..belerakatam a gázt,, igaz drágábban mint ahogy itteni ex "okosok" kinálják de 800 km után kőzlőm ,,,,,belekell tenni))))))))))))))hacsak nem kut tulajdonos)))nagyon jo autóóóó....van patrol .is aház körűl,, de azt nem igy használom.. illetve megjelenése sem ez.....ez szép ,,,az meg igazi terepjáró......
Négy éve az övé, és még nem cserélt váltó olajat ?
Mennyit megy vele egy évben ? én úgy hogy 3. autóként használom, megyek vele olyan évi 15-17 ezret. 15x4 min. 60.000 km. Ha jól emlékszem akkor pont 60.000enként kell cserélni benne a váltó olajat maximum.
Arról ne is beszéljünk, hogy amikor megvette illett volna cserélni benne, ha nem tudja, hogy mikor volt.
Mintha valami csalódottságfélét vélnék felfedezni a kis hangodban, koszos kocsi, törött tükör, egy kulcs....
Beszéltem Prohászkával. Az ár korrekt nagyjából annyi mint Tasson. Vágja a témát, de meglepetésemre azt mondta, hogy a Lengyel cucc mostanában nem válik be, nem is hajlandó berakni, inkább a Zavolit ajánlja.
Megnéztem a verdát. A tulaj becsületesen válaszolgatott, akármit kérdeztem. A fényezés elég kuka (mondjuk tiszta sár volt) a benzin beöntőnél rozsda foltok. Jobb oldalon tükör háza összetörve és csak egy kulcs van hozzá. Motorban az olajat cserélgette becsülettel, de a váltóban még soha. Négy éve az övé. Belül eléggé lelakva, de ez orvosolható. Elmondása szerint reggel hidegen nem csörög és a váltó teszi a dolgát.
Holnap elviszem egy szerelő haveromhoz, ha össze tudom szervezni.
Na latjatok, ezert keresek en most egy rovid G merdzsot... Nem kell nagy motor, nem fogok vele sem offolni, de pesten (ha kell buntetni) idealis lesz...
Az expi meg megmarad a csalad vedelmezoje szerepben. Meg ha utazni kell...
Én sajnálom napira befogni, elég kocsistrapás a munkám. Főként városban, megyek ezért van mellette olyan ami arra jó. Meg annak a tartaléka, ami az asszony tartaléka is. Szóval ketten 4 autót használunk.
Gaz: nekem semmi bajom vele. De annyira keveset megyek az autommal evente (10e km), hogy nekem nem eri meg beletetetni. Raadasul már pösti vagyok es a gaz sok helyrol "kizarna".
Kotelezo biztositas: szerintem erdemes nagy multu biztositot valasztani, mert akkor talán nem dől be es nem jar az ember ugy mint a MÁV-osok, vagy kik voltak...
Napi hasznalat: jelenleg csak az expi van nekunk. Varosban es mindenhova ezt hasznaljuk (ertelem szeruen).
Tudtommal '97-től biztos hogy 5-ös, 5R55E jelölésű, de lehet hogy korábban is az volt már bennük. Valaki írta korábban, elindulsz, és számolod a váltásokat, abból tuti kiderül...
Uniqua-val vigyázzatok, tőlem nem vonta le a díjat, pedig élt a beszedési megbízás, most köhögték ki hogy visszamenőleg felmondták a szerződést, így a 28.000 éves díj helyett 120.000 lett belőle büntetéssel (MABISZ napi díj, ami ccm-függő), most fogom őket perelni.
De mit ér a gáz, ha Explorerem nincsen. - ezt valahogy versbe kellene foglalni.
Szerinted miért nem való napira?
Én 70.000km-t beletekertem, minden nap használom, eddig kevesebbet költöttem rá, mint előtte bármelyik kocsimra (Peugeot, Audi, Mitsubishi, Fiat), miközben biztonságos, kényelmes, a többinnél üzembiztosabb autóban utazom.
Ha majd megveszem a Mustangot, na az nem lesz napi használatra való... :)))
Anélkül, hogy alámásznék meg tudom állapítani a váltóról, hogy öt vagy négy sebességes? Ha jól emlékszem a műszerfalon lévő jelölés nem mérvadó. Mikortól létezik at ötös váltó?
nekem idén volt évi 42e B5 ban talán 38 éves bp-i. Jövőre lesz 22 körül, most meg nem mondom.
Semmi gagyi flotta, egyénileg számolva. Az ilyen kedvezményes ACCH, meg hobbi meg akármivel a kárrendezésnél lesz gond, ha kárt okoz, mert akkor ki fog derülni, hogy csak töredéke díjat fizet, vagy akár egy részét neki kell fizetni, mert nem is úgy hobbi ahogy mondta, stb.