Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gergelytds Creative Commons License 2008.11.20 0 0 1874

Elvileg semmi más dolgod nincs, mint leszerelni a kormányburkolatot, és a gyárilag megjelölt (kikönnyített) helyen kivágni. A csatlakozót megtalálod a kormányburkolat alatt, összedugod és a kapcsolót felszereled a helyére. Elvileg a féklámpakapcsolód tempomathoz való ill. kell legyen kuplungkapcsolód is (legalábbis nekem megvolt). Ezekre azért van szükség, mert bármelyik pedál lenyomása ki kell, hogy kapcsolja a tempomatot. Elképzelhető, hogy a kuplungkapcsolód szar (ebben a korban előfordul), ilyenkor asszem rövidre kell zárni, hogy a tempomat működjön.

 

ITT megtalálod a teljes leírást.

Előzmény: obor zil (1873)
obor zil Creative Commons License 2008.11.20 0 0 1873
Szia!
Megkaptam a tempomat kart, most elkelne a segítség.
Előzmény: Vojnó (1867)
Bomi25td Creative Commons License 2008.11.20 0 0 1872
Hy Vojnó, az adagoló még várat magára, nincs időm kicserélni, de elvileg összeállt.
Most más dologgal zaklatnálak, ha nem gond, hátha Te többet tudsz mondani.
Van egy 96-os ' 2,5td opel omega. A problémám a következő hidegen, melegen amíg nem megyek vele kb 10km-t addig ugrál az alapjárat, néha leáll, és nagy fordulaton is meg-meg torpan néha. Az időjárás mindegy neki, lehet tél, lehet nyár. Valamikor napokig nem jön elő, valamikor minden nap. Amit tudok: automata váltósként kezdte, akkor is csinálta ezt a dolgot, azóta átszereltem manuálisra( drága automata javítás miatt) de a dolog most is fennáll. Anno még automata korában adagolófedél lett cserélve, semmi változás nem történt. Aztán vettem egy komplett autót, amiből áttettem a régi fedéllel az adagolót, semmi változás. Kicseréltem a vezérlőegységet egy chip-esre, semmi változás. Cseréltem szűrőt, résolaj és vákuum csöveket ,gázpedál jeladót, arg szelepet. Semmi változás. Mivel nem volt benn tempomat, betettem egyet, mivel csak ezt a hibát írta ki tech2-re tételekor. Semmi változás. Kipucoltam a tankot, és a csöveket, raktam a tankba diesel injektor tisztítót, semmi változás. Kicseréltem mind a 2, blokkon lévő hő jeladót, semmi változás. Adagoló beállítva, fedél a helyén. Mi lehet a hiba, még a tű jeladós porlasztó, és a főtengely ford. jeladó van hátra, de ha utána is csinálja, nem tudom mit csinálok. Amúgy az autó jól húz, nem füstöl(kivéve mikor le akar állni, akkor nagy koromcafatot köp ki)nem kormoz, megy rendesen. Indul hidegen melegen. Mi lehet a gond?
zoli 76 Creative Commons License 2008.11.19 0 0 1871
Köszi!
Előzmény: gergelytds (1870)
gergelytds Creative Commons License 2008.11.18 0 0 1870
A kuplungharangon rajta van egy matricán, de sztem AFT Dextron II.
Előzmény: zoli 76 (1869)
zoli 76 Creative Commons License 2008.11.18 0 0 1869

Sziasztok!

 

Tudja valaki hogy 97-es 325tds-be milyen váltó olaj való?

obor zil Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1868
Oké, akkor majd kereslek.
Előzmény: Vojnó (1867)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1867
Ha a kezedben lesz a kar segítek.
Plug & play
Előzmény: obor zil (1866)
obor zil Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1866
Akkor jó, mert éppen most rendeltem egy tempomat kart:) Bekötésben tudsz segíteni? Két vezeték jön a karról összesen, hova kell kötni azokat?
Előzmény: Vojnó (1865)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1865
Van tempomatkarod?
nincs! (ezt reklamálja és törlés után vissza jön)
Na ez a hiba akkor nem hiba. :o)))))
Ezzel ne foglalkozz, ez legyen a legtöbb.
Amúgy nem nagy ügy belerakni a tempomatot.
Előzmény: obor zil (1864)
obor zil Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1864
Rátettük computer-re (nem gyári bmw), és ezt a hibaüzenetet hozta: "Jármű sebesség vezérlés Vezérlő panel", és nem is lehet törölni. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet ez?
Vojnó Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1863
az igazi tesztet úgy tudod elvégezni, hogy kicsavarod a gyertyákat és leteszteled direkt módon
Ami fontos, hogy 4sec után kizárólag a hegyének kell izzania.
Bármi eltérés nem megfelelő. :o)
Visszarakásnál érdemes bronzkrémmel vagy valami jó hőűlló pasztával vékonyan bekenni. (termocoup)
Előzmény: obor zil (1862)
obor zil Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1862
Gondoltam megnézem a hideg beállta előtt, hogy jók-e.
Előzmény: Vojnó (1860)
gergelytds Creative Commons License 2008.11.16 0 0 1861
Látod? Mondtam, hogy műszaki hiba!  :)
Előzmény: obor zil (1859)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.15 0 0 1860
előferdül :oD

És miért méregedted a szakadását az izzítő gyertyáknak?
Előzmény: obor zil (1859)
obor zil Creative Commons License 2008.11.15 0 0 1859
Úgy, hogy a múltkor kimértem hogy jók-e az izzítógyertyák, azt is megbontottam hogy odaférjek, és gondolom akkor kerülhetett közé. Tehát én voltam a láma:)
Előzmény: Vojnó (1858)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.15 0 0 1858
Örülök hogy segíthettem, de hogy került az oda? :o)
Előzmény: obor zil (1857)
obor zil Creative Commons License 2008.11.15 0 0 1857
Először is köszönöm a segítséget!
Lementem, levettem a burkolatot, a motorvezérlőről lehúzom a csatit, erre látom, hogy a cstlakozó és az aljzat között ott egy darab ez a gyári szövet szigszalag keresztben, egy lábat pont leszigetelt. Azt kivettem, összeraktam, és láss csodát, nem rángat:) Éljen az elektronika!
Előzmény: Vojnó (1855)
vitom Creative Commons License 2008.11.15 0 0 1856
Budaörsön lakom,nem Miskolc mellett
Előzmény: szomszed007 (1848)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.15 0 0 1855
És merre jársz vele?
Gondolok itt első sorban arra, hogy rá lehetne olvasnom, ha bp-n jársz.
Miután a tied már indukciós, ezért nem a potis fej ami szaraxik, de ettől még a fel lehet hibás. :os
Vistolt át kéne nézni mert ez így kevés.
Akkor szokott rángatni pl. ha nem kap sebesség jelet a motorvezérző. Ha km órád mutat sebességet, attól a vezérlőd még nem biztos hogy megkapja a jelét.
próbáld meg a motorvezérlő csatiját levenni és visszarakni.
Így látatlanban ezt tudod megtenni magad.
Előzmény: obor zil (1852)
obor zil Creative Commons License 2008.11.14 0 0 1854
EN16945
Előzmény: gergelytds (1853)
gergelytds Creative Commons License 2008.11.14 0 0 1853
Vehicle Identification Number = az alvázszám utolsó 7 karaktere
Előzmény: obor zil (1852)
obor zil Creative Commons License 2008.11.14 0 0 1852
94/10. havi
Mi az a VIN?
Előzmény: Vojnó (1850)
gergelytds Creative Commons License 2008.11.14 0 0 1851
Én műszaki hibára gyanakszom.
Előzmény: obor zil (1849)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.14 0 0 1850
Mikori évjárat pontosan?
VIN?
Előzmény: obor zil (1849)
obor zil Creative Commons License 2008.11.14 0 0 1849
Sziasztok!
Mostanában az E36 325tds-em azt csinálja, hogy ha finoman gyorsítok akkor rángat. Ha lepadlózom akkor nem, meg ha tartom a sebességet akkor sem. Az alapjárat pedig van amikor hullámzik kicsit, van amikor nem. Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet?
szomszed007 Creative Commons License 2008.11.12 0 0 1848
Pontosan hol laksz Miskolc mellett?

szomszed
Előzmény: vitom (1847)
vitom Creative Commons License 2008.11.03 0 0 1847
Már megint ugyanazt csinálja az autóm mint múltkor,nem hiszem el hogy nem tudják megcsinálni normálisan!!
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.11.03 0 0 1846
ez komoly, hogy nem ajánlják a benzines és diesel motorhoz is jó olajat?
azt nem egészen értem, hogy ha jó a diesel motorhoz is és jó a benzines motorhoz is, akkor miért nem jó a dieselhez?:)
Előzmény: BMWKRAFT (1844)
diessel Creative Commons License 2008.11.03 0 0 1845

köszönöm a mindent kielégítő válaszodat!

akkor tovább adom majd legfeljebb,

szia

Előzmény: BMWKRAFT (1844)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!