Elvileg semmi más dolgod nincs, mint leszerelni a kormányburkolatot, és a gyárilag megjelölt (kikönnyített) helyen kivágni. A csatlakozót megtalálod a kormányburkolat alatt, összedugod és a kapcsolót felszereled a helyére. Elvileg a féklámpakapcsolód tempomathoz való ill. kell legyen kuplungkapcsolód is (legalábbis nekem megvolt). Ezekre azért van szükség, mert bármelyik pedál lenyomása ki kell, hogy kapcsolja a tempomatot. Elképzelhető, hogy a kuplungkapcsolód szar (ebben a korban előfordul), ilyenkor asszem rövidre kell zárni, hogy a tempomat működjön.
Hy Vojnó, az adagoló még várat magára, nincs időm kicserélni, de elvileg összeállt. Most más dologgal zaklatnálak, ha nem gond, hátha Te többet tudsz mondani. Van egy 96-os ' 2,5td opel omega. A problémám a következő hidegen, melegen amíg nem megyek vele kb 10km-t addig ugrál az alapjárat, néha leáll, és nagy fordulaton is meg-meg torpan néha. Az időjárás mindegy neki, lehet tél, lehet nyár. Valamikor napokig nem jön elő, valamikor minden nap. Amit tudok: automata váltósként kezdte, akkor is csinálta ezt a dolgot, azóta átszereltem manuálisra( drága automata javítás miatt) de a dolog most is fennáll. Anno még automata korában adagolófedél lett cserélve, semmi változás nem történt. Aztán vettem egy komplett autót, amiből áttettem a régi fedéllel az adagolót, semmi változás. Kicseréltem a vezérlőegységet egy chip-esre, semmi változás. Cseréltem szűrőt, résolaj és vákuum csöveket ,gázpedál jeladót, arg szelepet. Semmi változás. Mivel nem volt benn tempomat, betettem egyet, mivel csak ezt a hibát írta ki tech2-re tételekor. Semmi változás. Kipucoltam a tankot, és a csöveket, raktam a tankba diesel injektor tisztítót, semmi változás. Kicseréltem mind a 2, blokkon lévő hő jeladót, semmi változás. Adagoló beállítva, fedél a helyén. Mi lehet a hiba, még a tű jeladós porlasztó, és a főtengely ford. jeladó van hátra, de ha utána is csinálja, nem tudom mit csinálok. Amúgy az autó jól húz, nem füstöl(kivéve mikor le akar állni, akkor nagy koromcafatot köp ki)nem kormoz, megy rendesen. Indul hidegen melegen. Mi lehet a gond?
Van tempomatkarod? nincs! (ezt reklamálja és törlés után vissza jön) Na ez a hiba akkor nem hiba. :o))))) Ezzel ne foglalkozz, ez legyen a legtöbb. Amúgy nem nagy ügy belerakni a tempomatot.
Rátettük computer-re (nem gyári bmw), és ezt a hibaüzenetet hozta: "Jármű sebesség vezérlés Vezérlő panel", és nem is lehet törölni. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet ez?
az igazi tesztet úgy tudod elvégezni, hogy kicsavarod a gyertyákat és leteszteled direkt módon Ami fontos, hogy 4sec után kizárólag a hegyének kell izzania. Bármi eltérés nem megfelelő. :o) Visszarakásnál érdemes bronzkrémmel vagy valami jó hőűlló pasztával vékonyan bekenni. (termocoup)
Úgy, hogy a múltkor kimértem hogy jók-e az izzítógyertyák, azt is megbontottam hogy odaférjek, és gondolom akkor kerülhetett közé. Tehát én voltam a láma:)
Először is köszönöm a segítséget! Lementem, levettem a burkolatot, a motorvezérlőről lehúzom a csatit, erre látom, hogy a cstlakozó és az aljzat között ott egy darab ez a gyári szövet szigszalag keresztben, egy lábat pont leszigetelt. Azt kivettem, összeraktam, és láss csodát, nem rángat:) Éljen az elektronika!
És merre jársz vele? Gondolok itt első sorban arra, hogy rá lehetne olvasnom, ha bp-n jársz. Miután a tied már indukciós, ezért nem a potis fej ami szaraxik, de ettől még a fel lehet hibás. :os Vistolt át kéne nézni mert ez így kevés. Akkor szokott rángatni pl. ha nem kap sebesség jelet a motorvezérző. Ha km órád mutat sebességet, attól a vezérlőd még nem biztos hogy megkapja a jelét. próbáld meg a motorvezérlő csatiját levenni és visszarakni. Így látatlanban ezt tudod megtenni magad.
Sziasztok! Mostanában az E36 325tds-em azt csinálja, hogy ha finoman gyorsítok akkor rángat. Ha lepadlózom akkor nem, meg ha tartom a sebességet akkor sem. Az alapjárat pedig van amikor hullámzik kicsit, van amikor nem. Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet?
ez komoly, hogy nem ajánlják a benzines és diesel motorhoz is jó olajat? azt nem egészen értem, hogy ha jó a diesel motorhoz is és jó a benzines motorhoz is, akkor miért nem jó a dieselhez?:)