Vazze!Szard le h ki mit gondol.Nagyapám mondása jut eszembe ilyenkor..."Amit használnak,az kopik..." No már most csóró lévén én nem engedhetem meg magamnak h olyan motorom legyen amit otthon polírozgatok,meg futóval viszem kretén módon mutogatni,és a találkozó parkolójából begurulok vele nagy keményen...na nekem meg ezek a szar alakok...
karácsonyra megleptem a mustangot a szétszedett apriliáról leszedett vadiúj mitas 90-es gumival.A képen azért nincs fent a bal oldali rugóstag mert a felső szemébe kell csináltatni új gumi szilentet.
nekem is van a robogón pár karcolás meg festékhiány.Nem nagy de van.Ugye a 20 év alatt történhetett vele ez meg az.De hát ilyenek miatt felesleges újrafestetni az egészet,mert akkor már nem eredeti a festés.És szerintem amit utólag csinálnak az már nem olyan mint a gyári.Szerintem.
én úgy vagyok vele, hogy bizonyos karcolás még szép is, nomeg lehet mutogatni h ezt innen hoztam, azt meg onnan, itt ez a végtagom tört el ott amaz, de most tényleg, ha szerzek mondjuk egy régi motort és újra fényezem akkor is szép, de akkor is, hogyha meghagyom régi fényében, és szépen letisztítom meg lepolírozom
Ezzel egyébként én is így vagyok. Engem sem nagyon érdekelnek a karcolások. Tesóm ezt a dolgot igénytelenségnek hívja. Én meg úgy vagyok vele, hogy nekem tetszi, használati tárgy, amúgy meg nem érdekelnek az apró sérülések.
Ja igen meg 1 fontos momentum h nem tudok vigyázni a szép fényezésre meg úgy alapból se a dolgaimra.ezeknek meg tökmindegy...a megyek este befele pl a kapunkon,és a kerítés bekarcolja a festést,leszarom...ha már sok van karcból,fogom és átkenem ecsettel ...és ismét eredeti színében ragyog:)
Schwalbéhoz meg van 2 garn.burkolatom,így lesz egy egyedi szép dekoratív és 1 patkány alternatív szett:)
Egy Norton v Bmw tankjánál nem is nagyon gondolkodnék...
Csakhogy:
-1.-k*vára nincs pénzem ilyen vasra:)
-2.-Valószínűleg k*rvára nem is lesz :)
Ezen kis fingreszelőknek meg nagyon nincs annyi értékük h megérje belefeccolni ennyit...
A párom Komar 3-asa volt az uccsó gép amit restauráltam...gyári szín stb...
Nem éri meg,mert bár szép,de a legjobb esetben is csak a betolt pézt kapod vissza,haszon ohne.Saját magamnak meg nem csinálok gyári fényű gépet mert pl az eredeti kor -és tipushű szarok után futkosás is sok pénz.
Én nem tudom megtenni azt h gyűjteményem legyen itthon,mert helyem sincs ilyesmire,meg megmarnám magam mikor kimenve végignéznék a soron és a rengeteg pénzt látnám amit beleölve ott kerülgetek...
Mellesleg a legjobb ha mindennapi használatra csinálok vasat...épített gépet...ez is jó kihívás,élvezetes h használni kell az agyat a sok különböző cucc egymásra eröltetésénél.
Ja és ebből lehet a legolcsóbb mutatós és full egyedi gépet kihozni(v lehet patkány stílusban is gondolkodni,mint én a 2. projectemben...)Rat SchWalbe:)
(kép)
Vmi hasonlón töröm a fejem...az alany már otthon van a boncasztalon:)hehehe
Békával?Nem semmi sztorijai vannak :D A kedvencem amikor összeraktak egy mz-t egy délután abból amit otthon találtak.Igazi műszaki horrortörténet:D Amúgy én mindig nézem az oldalát,elolvasom hogy miket szedett szét.
Nem füstölt annyira, meg amúgyis, mi meg a szomszéd disznóinak szagától szenvedünk, szóval nincs is joguk szólni :-) De amúgy meg jóban vagyunk az összes szomszéddal úgyhogy nem szokott gond lenni.
itt megtalálod 1957-től 1999-ig az összes számot.: http://oldradio.tesla.hu/em.htm én is letöltöttem.itt bármikor olvashatom,nem kell előszedni az igazit :D
Nekünk csak 1964-től 1990-ig van meg az összes, régebben be is scanneltem egy pár cikket, ami Babettás, meg Mustangos.
Én a leszűrt sóderkavicsra+csempetörmelékre esküszöm, azt belenyomatok, meg némi háztartási vegyszert, Cillitet, mosóport, mosogatószert, ezek kioldják a rozsdát, az olajszámazékot, meg mellé öntök vizet, és kb 5 percig rázom. Kiöntöm, kavics marad, megráz, tisztavíz be, aztán kavics ki, megint tiszta víz be, utána meg kiszárítom, és amint lehet, teliöntöm benzinnel.
Én a kiput égettem ki hasonlóképpen. A bográcsálványra felakasztottam a végével lefelé, és raktam alatta tüzet, néha meg fecskendővel nyomattam be a könyökön acetont (valami fasz összehegesztette a dobot meg a könyököt). Nameg persze a furulya is a tűzben pihent :-)