Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nagysusu Creative Commons License 2008.11.23 0 0 1904
Mégegy. Az AGR ki van kötve? Az is tud ám érdekes dolgokat müvelni.
Előzmény: Bomi25td (1901)
nagysusu Creative Commons License 2008.11.23 0 0 1903

Szia!

 

Igaz hogy nekem Omegában van ez a motor, de ez most lényegtelen. Nekem is csinálta, olyan hangja volt mintha mindjárt kikönyökölne a hajtokar és elkezdett nagyon keményen füstölni. Nállam az adagolo aljára menö vezeték van megszakadva, vagy eltörve. Hol érintkezett, hol nem néha hetekig jo volt. Ideiglenesen rögzitettem hogy ne tudjon mozogni, azota nincs vele gond (Kopp-Kopp). Járo motornál mozgasd meg azt a vezetéket. A másik ha az elötöltésed túl nagy, ez lehet láncnyulás miatt is, képes a turbonyomás által rátett pluszt elvenni amikor a turbonyomás felépülne. Rángatás, leállás is volt amikor egy bontott adagolo fedelet raktam fel. Egyik pillanatban csak ugy leált, többszöri kisérletre indult csak ujra. Visszaraktam az eredeti fedelet azota jo.

 

Ferenc

Előzmény: Bomi25td (1901)
obor zil Creative Commons License 2008.11.23 0 0 1902
Ma betettem a tempomat kart, vezetékelést úgy oldottam meg, hogy bontóban vettem csatlakózót, a tűket kiszedtem belőle, és azokból készítettem kábelkorbácsot. Működik is, egy funkciót kivéve, ha magam felé húzom a kart, akkor nem lassít, hanem kikapcsolja a tempomatot. Lehet hogy a kar rossz?
Más, a rángatás megint előjött, tehát nem csak a csatlakozás volt a baja. Az nem befojásolhatja, hogy sper difit tettem alá? Abban van a sebesség jeladó igaz?
Bomi25td Creative Commons License 2008.11.22 0 0 1901
Hát, igen Én is lutrira megyek, mert eddig akivel beszéltem ez ügyben mindenki: ADAGOLÓ CSERE
Nem hiszem el, hogy olyan marha nagy bibi lenne, mert volt olyan hogy hónapokig elfelejtette, de van mikor minden nap produkálja. Azóta voltam vagy 4x Horvátba, hosszú távon egy trappba, ki kellet volna jönnie nem?Igen csak 2500 fölött jön bele, de az is terhelésnél. A motortérből jön, a tőke csere előtt ne volt! A diagon minden jó volt, menet közben is! Jól indul, húz is rendesen, csak idegesítő ez a rángatás, leállás.
Előzmény: BMW Power (1900)
BMW Power Creative Commons License 2008.11.22 0 0 1900
Átolvastam ismét, ja másik hsz-ben volt hogy zörög is. És csak 2500felett zörög? honnan hallod? A vezérlés valszeg nincs eltéve mert akkor folyamatosan rossz lenne. Előbefecskendezést élőadatban nem néztetek a tech-el?

Az a gubanc az egészben hogy ha az adagoló nincs a helyén, vagy szar a vezérlés akkor tuti hogy nehezen indul, vagy gyenge vagy ilyesmi. De irod hogy jól indul, jól is megy, és mivel már mindent kicseréltél az uzemanyag ellátásban már csak egy rosszalkodó csúcsra tudok gondolni.
Onnan gondolom hogy láttam ilyet, érdekes jelenség, hol van hol nincs, alapjáraton szokot rondábban jelentkezni, le is fullaszthatja, fordulaton meg néha "megbotlik" és a pufogón látszik egy távozó köhhintés.
Kíváncsi leszek a végkifejletre!
Előzmény: Bomi25td (1899)
Bomi25td Creative Commons License 2008.11.22 0 0 1899
Nem tudom, de a láncfeszítő magyarázná a zörgést is! Nem? Ha csúcs lenne kormolna, füstölne ingadozás nélkül is. Nem? Ha igazad lesz, vendégem vagy egy sörre!
Előzmény: BMW Power (1898)
BMW Power Creative Commons License 2008.11.22 0 0 1898

azért majd utána ha mégsem vegyél légyszi 6 csúcsot ;)

(a láncfeszítő a "laza" ágban van...)

 

Előzmény: Bomi25td (1897)
Bomi25td Creative Commons License 2008.11.22 0 0 1897
Mióta megvan nem raktam bele semmi kacatot, csak kútnál tankolok, + néha cetánszámnövelő! Igazából Vojnó megjegyzése, a vezérmű elemek gebasza, ott is inkább a láncfeszítő patronra gondolok. Ha csúcs lenne 3 év alatt, 80000km-után már kijött volna nem?
Előzmény: BMW Power (1896)
BMW Power Creative Commons License 2008.11.22 0 0 1896

Mááá megint csak a drótok meg a drótok :))  A "koromcafat" az árulkodó jel. Szerintem egy v több csúcs leragad és nyitva marad.  6 szép új csúcsot raknék bele. Biztos volt ott régebben egy kis étolaj power :))

Előzmény: Bomi25td (1872)
Bomi25td Creative Commons License 2008.11.22 0 0 1895
Akkor, először olaj, majd vezérmű?
Előzmény: Vojnó (1894)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.22 0 0 1894
A tűjeladós nem oszt nem szoroz olyanhibákat amiket említettél.
A főtengely jeladó hiányában meg nem megy egyáltalán vagy pörög mint állat.
Szóval látni kell. :o(
Előzmény: Bomi25td (1893)
Bomi25td Creative Commons License 2008.11.22 0 0 1893
Sajnos, ettől féltem, annyi vezetéket végignézni...
Igen, menet közben is rajt volt a tech, de semmi eredmény.
A helyzet az hogy pár hónapja az összes hidrotőke cserélve lett, azóta kb2500-as fordulat fölött még valami fura zörgés is megjelent, a többi hibán felül. Tehát szerinted hagyjam a tűjeladót, meg a főtengely elford. jeladót, és inkább nézzem meg az olajnyomást? De ha a motor bemelegedett az olajnyomás elvileg csökken nem? Esetleg (annyira nem ismerem) a láncfeszítő patron haldoklik? Vagy próbáljak meg áttérni más olajra? Esetleg olajszivattyú? Ahogy néztem a láncok, meg a patron annyira nem veszélyes összeg...
Előzmény: Vojnó (1878)
káati Creative Commons License 2008.11.21 0 0 1892
Úgy tűnik kb. 2 hét múlva megyek,de remélem addigra már sikerül megoldani.Ha mégsem akkor előtte keresnélek,hogy össze hozzunk egy randevút!
Előzmény: Vojnó (1891)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.21 0 0 1891
Elég.
1.) A jeladós csúcs értéke statikusan jó, de a diag ha hozza az értékét akkor lehet cska tudni hoyg jó-e.
2.) Nem cska a csócs miatt jelez az óracsoportban a befecskendező szimbólum!
3.) Ha rátenné a diagot lehet megkapná miért jelet az a lámpa! (lehet víz a szűrőben már ha van és vezérlő hiba)
4.) azt is meg tudom mondani a diag alapján, hogy a fej jól be van-e állítva, ezzel lehet magyarázható hogy szarul meg.
5.) az egyetlen amiben egyet értünk a "szakiddal" hogy a fej ettől még hibás mert hullámzik az alapjáratod, de ettől még a többire lehet megoldás!
Ha el bírsz jutni nagyfaluba megmutatom neked, de lehet a szakinak kéne megmutatnom mire gondolok ;o)
Előzmény: káati (1890)
káati Creative Commons License 2008.11.21 0 0 1890
Szia Vojnó!

Igen egy 34tds a beteg! Én is úgy hallottam, hogy a potmétert fejlesztették!A tűjeladót újra megmértük 91ohm, az tudtommal jó érték. Kell keresnem egy másik szakit a közelben mert az előző határozottan azt mondta ,hogy nem teszi rá a diagot,- mert minek- biztos, hogy az évjárat diferencia az oka a csúcsvisszajelzésnek és szervízüzemnek! Ha jól értem mégis adagoló lehet a gond, de nem az évjárat, hanem az elektromos rész kopottsága miatt?!
Előzmény: Vojnó (1880)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.21 0 0 1889
ment válasz
Előzmény: obor zil (1888)
obor zil Creative Commons License 2008.11.21 0 0 1888
Küldtem mail-t
Előzmény: Vojnó (1879)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.21 0 0 1887
bocsi e43 helyett e46
Előzmény: Vojnó (1886)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.21 0 0 1886
30d volt még e43-ban is meg e90 e83(x3) e53/70(x5) e71(x6)
valamint e38 e65/66


35d e60/61 e63/64LCI e70(x5) e71(x6)

eléééég
Előzmény: Vojnó (1884)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.21 0 0 1885
e36 25tds motortartó csak limó és touringba jó
e39 30d és 25d az is csak limó+touring de csak e39-ben
e60/61 35d meg csak abba való motortartóval jó

Ettől még maga a csavarok elhelyezkedése magán a blokkon jó lehet részben, de konzolt neked kell csinálnod!

Arról nem is beszélve hogy annyiból mire tényleg használhatóvá teszed, használt e39 vagy akár e60-t veszel :os
Előzmény: Fulesman (1881)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.21 0 0 1884
e39-ben 30d és 35d csak e60/61létezik
Már ne is haragudj meg, de ha ennyire nem ismered őket, akkor hogyan fogod beheftelni?
Mert szerelő legyen a talpán mivel az elektronikája rengeteg ponton különbözik minden szempontból!
Előzmény: Fulesman (1883)
Fulesman Creative Commons License 2008.11.21 0 0 1883

Szia.

30,35 csak TD be van?

végülis mindegy szerintem,de kellene tudnom, mert sokat kellene költenem a 2,5TDs re.és lehet hogy olcsobban meg tudom szerezni a 3.0 vagy 3.5 es motort kintről.

Előzmény: Vojnó (1882)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.21 0 0 1882
30 35 nem létezett tds-ben!
Előzmény: Fulesman (1881)
Fulesman Creative Commons License 2008.11.21 0 0 1881

Sziasztok.

Kellene infó mert nem vagyok tisztába hogy egyezik-e.

E36 325 TDs - E39 530 TDs - E39 535 TDs

Ami érdekel az a motorfelfogató bakok mérete.

Köszi szépen.

Vojnó Creative Commons License 2008.11.21 0 0 1880
de neked e34-d van nem?
mert ott a vezérlő 95/1-től változott, csak az adagoló mechanikai felfogatása változott 94/1-ben
Az adagoló fedele mind ua. e34-nél 95/1-ig, min1 hogy szerelt alu konzol vagy egyben a blokkal vas a felfogatási rész.
Tempomat csak 40km/k felett és bizonyos motorfordulat felett van.
Azért kéne diagolni, hogy pontosan menyit szabályoz a fej.
Kérdezd meg az embertől, hogy üzemmelegen alapjáraton mennyi a befecskendezett mennyiség?
Ezt csak a diag mondja meg!
Előzmény: káati (1876)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.21 0 0 1879
küdtem mailt
Előzmény: obor zil (1873)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.21 0 0 1878
ehh...
Ezek után (és feltételezve hogy az adagoló mind pozícióban, mind alapmennyiségben tuti helyén van) csak egy szimpla kontakt hibára gyanaxom. :o)
Igazából látni kéne, meg egy csomó mindent le kéne ellenőrizni, de Opelt nem tudok olvasni, ráadásul cipőkanalas feladat ;o)
Ha jól értem már mindent kicseréltél ami okozhatja.
Komplett adagolót (részenként többször is) és vezérlőt.
A többi már nem befolyásolhat ekkora mértékben :o(
Azért az automatátlanítás motorvezérlőben is eltérő (még hardveresen is) és ott még érzékenyebb ...
Aki ráolvasott Tech2-vel, az élő adatokat is nézett?
Nem látott ott semmi eltérő értéket?
Nem zörög a láncod addig a 10Km-ig?
Gondolok itt arra hogy nincs meg az olajnyomásod rendesen és ezért "ugrál" a vezérlésed amit az adagoló is megkap???
Kicsit tanűácstalan vagyok így látatlanba, végig kell ellenőrizni mindenfélét.. :os
Előzmény: Bomi25td (1872)
gergelytds Creative Commons License 2008.11.20 0 0 1877
Meg kell annak lennie.
Előzmény: obor zil (1875)
káati Creative Commons License 2008.11.20 0 0 1876
Sziasztok!

Újra kérdezni szeretnék!Még mindig nem megy az autó, igaz csak ici-pici időt sikerült ráfordítani! Egy jó hírű szerelő bácsi azt mondta,hogy nem is diagol,mert az adagoló okozza a problémát. Az auto '93, a motor ami bele került adagolóstól '94, és ott volt vmi változtatás (adaoló felfogatás egyiknél alu-, a másiknál öntöttvas+az elektronikája is más) és ezért nem kommunikál a motorvezérlő ill. az adagoló!Jól mondta a bácsi?
Nekünk is van tempomat kar, de nem változik semmi hiába mozdítom bármerre! A szervízüzem miatt lehet ez? Még a kardánkereszt méretét meg tudná-e mondani vki?Mert az autósbolt azt mondta, hogy csak méretek alapján tud hozni az e34tds-be. Előre is köszi a segítséget!
obor zil Creative Commons License 2008.11.20 0 0 1875
Az enyém E36-os, múltkor alánéztem a kormánynak, de ott nem láttam szabad csatlakozót (mondjuk csak ott néztem ahol a kapcsolási rajz mutatja). Kuplung kapcsoló van az autóban.
Előzmény: gergelytds (1874)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!