Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.12.30 0 0 4127
:)
Előzmény: ideal 64 (4125)
cicfarek Creative Commons License 2009.12.30 0 0 4126
Valamint valaki megtudná mutatni hogy hol van a kilométeróra meghajtásának a helye mert nekem semmi spirál nem megy be az órához sehonnan.
fotót is tegyetek fel légyszi
ideal 64 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 4125

A sima motor olajnak nagyobb a hamu tartalma,ez miatt nem szabad.

A normál 2T olajból nem marad vissza semmi szennyező anyag ami tönkre tenné.

Előzmény: cicfarek (4124)
cicfarek Creative Commons License 2009.12.30 0 0 4124
Az üzemanyagba
ezt elfelejtettem mondani
cicfarek Creative Commons License 2009.12.30 0 0 4123
Gyors kérdés!
motorolaj helyett használhatok normál hétköznapi kenőolajat?
zzzsmile Creative Commons License 2009.12.30 0 0 4122
Nem semmi, de ez a kép se :)
Előzmény: Törölt nick (4121)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.30 0 0 4121
http://bikepics.com/jawa/mustang50/69/
flathead Creative Commons License 2009.12.30 0 0 4120
Csak kérdés, hogy ezt tapasztalat nélkül, házilag mennyire lehet megcsinálni.
Előzmény: cicfarek (4119)
cicfarek Creative Commons License 2009.12.30 0 0 4119
Szerintem ha a megeresztés jól sikerült akkor nem
Előzmény: flathead (4118)
flathead Creative Commons License 2009.12.30 0 0 4118
És edzés után nem kellett még méretreköszörülni? (Nem ment el a mérete?)
Előzmény: Kristóf 210 (4112)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 4117
Szerintem az se kizárt, hogy lemezből préselték...
kelsza Creative Commons License 2009.12.30 0 0 4116
Legalább 1 ideig nem kell hozzányúlni.
Előzmény: TyerCorp01 (4113)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 4115
Nem feltéten sima vasra gondoltam, de szerintem akármilyen acél megteszi megfelelő hőkezelés (edzés) után.
Előzmény: Kristóf 210 (4114)
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 4114
Abszolút nem, nézd meg az eredetiket, azok sem egyszerű anyagból vannak. Az a kis alkatrész minden irányból, kap mindenféle terhelést, megcsinálnád valami sima vasból, eldeformálódna, és kopna.
Előzmény: TyerCorp01 (4113)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 4113
Mondjuk az oda erősen túl lett tervezve.
Előzmény: Kristóf 210 (4112)
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 4112
Vörös izzásig felhevítettük, majd fáradt olajba hűtöttük a kosarakat. Ezt a műveletet kétszer végeztük el. Természetesen ez anyagtól függ, hogy alkalmas-e erre, ezért is kutattam hónapokon át a BC3-as acélért.
Előzmény: flathead (4110)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.12.29 0 0 4111
Nekem egyiken se volt gyárilag, a helye megvan, a lámpában, és alul is, volt, amelyikre rátákolták, de 10-ből egyen se volt rajta.
Előzmény: cicfarek (4106)
flathead Creative Commons License 2009.12.29 0 0 4110
Kristóf a galériát köszi, de arra a kérdésemre még nem válaszoltál, hogy hogy edzettétek a kosarakat amiket esztergáltattál?
Előzmény: Kristóf 210 (4109)
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.12.29 0 0 4109
Hát Babetta gyújtást nagyon körülményes rátenni, a gyárit ha felújítod egy ideig megbízható, én használtam Pesten napi szinten Jawat, használható, az hogy miért kopnak ki, szerintem a rossz pótalkatrész ellátással, és a motor korával magyarázható, és eleve nem is volt belőlük annyi mint a Simókból.
Előzmény: csepel1951 (4104)
flathead Creative Commons License 2009.12.29 0 0 4108
Ez lesz, mert én is a sok olajra gyanakodok. Veszek szintit.
Előzmény: csepel1951 (4105)
kelsza Creative Commons License 2009.12.29 0 0 4107
Nekem van 2 mustangom, de mindkettő folytott és nincs rajta féklámpa. Gyanítom hogy a csehszlovákoknak ez is kijárt.... Nekünk meg nem....
Előzmény: cicfarek (4106)
cicfarek Creative Commons License 2009.12.29 0 0 4106
Szevasztok!
A ti Mustangotokon van féklámpa?
Úgy értem gyárilag volt valaha?
Nekem itthon van kettő kábelkötegem és az egyiken mintha a féklámpa vezetékei lennének a hátsólámpa vezetékei mellett.
csepel1951 Creative Commons License 2009.12.29 0 0 4105
Használj szintetikus olajat!Full szintit!
Azzal nem kormol,megoldódik a gyertyaslussz kérdése is,meg járhatsz 1:40-es keverékkel!
Előzmény: flathead (4101)
csepel1951 Creative Commons License 2009.12.29 0 0 4104
Szerintetek a Mustang blokkja alkalmas napi használatra is?Rendesen átnézve, felkészítve...
Jó anyagból vannak a cuccai,kb Simson minőségű...
Mi a gyenge pontja, mit cseréljek le??
Karbit hagyhatom v keressek vmi jobbat?Gyújtás feltétlen Tabletta gyutacs kell rá ,vagy a gyári is megcsinálható megbízhatóra?
Mondjátok el a titkot..:)
Miért koptak ki a Mustangok?Azért nem Riga minőség!
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.29 0 0 4103
sok olaj,sok benzin,nem eléggé ég ki a cucc.
Előzmény: flathead (4101)
csepel1951 Creative Commons License 2009.12.29 0 0 4102
Na jó,kivételek mindig vannak:))
Én a hencegő pénzes arcokra gondoltam...
Előzmény: Kristóf 210 (4099)
flathead Creative Commons License 2009.12.29 0 0 4101
Kormos égéstér mire utal? Tegnapelőtt leszedtem unalmamban a hengerfejet és elég kormos volt, a dugattyú tetejével együtt. A gyertya szép.
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.29 0 0 4100
:o
hehe :D
Előzmény: Kristóf 210 (4099)
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.12.29 0 0 4099
Az a vicc hogy amikor RATek debütált első motoros találkozójára futóval vittük, és nagy keményen Tyer begurult vele a parkolóból. :D
Előzmény: csepel1951 (4097)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.29 0 0 4098
minden tárgynak(így a motornak is) többféle értéke van.A "piaci" értéke,a használati értéke,az eszmei értéke.Pl a robogóm piaci értéke 30-40ezer lehet.A használati értéke több,mivel elvisz bárhová és haza is hoz.Az eszmei értéke meg felbecsülhetetlen,mivel tudom hogy megbízhatok benne.Már ismerem a hibáit és az előnyeit és megszerettem másfél év alatt.a mustangom piaci értéke szinte semmi.Bár lett volna rá vevő átalakított állapotban,"ha beindul megveszem 10ezerért".A használati értéke nem sok mivel csak kerülök vele néha,nem használom naponta.Az eszmei értéke sok,mivel egyedi,és a kezem munkája benne van.Ráadásul megnézik mindenhol nem egy tucatáru.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!