most jelentkezett másodjára egy hiba,:hidegen indul,melegen indul,de ha hül egy kicsit akkor nehezen indul sokáig tekeri a motort és csak nehezen hebegve habogva röffenbe és igy megy fel a megfelelő fordulatra.
hidegen is szagatott már be amikor beröffen és igyis nehézkessen megy fel a megfelelő fordulatra.
esetleg valaki valami tanácsot?
jah most jelentkezett olaj csere óta eddig 10w40 most5w40castrolt tettem bele,vagy azért lehet hogy lukoilt raktam bele?,de már az is kiment!
Nem akarom elkiabálni de úgy néz ki megoldódott a problémám. Hét végéig teszt, aztán írom a probléma megoldását! Ventit nem kelett kibontanom, de jövő hétre talán fel tudom tenni!Üdv
HorDavid Tempomathoz csak kar kell,vedd meg újban Gergelynél.Olcsóbb mintha bontóban vennéd.(saját tapasztalat) Komplett klíma kell?? Szép halál a beépítés,bár gyakorlott embereknek megvan 1-2 nap alatt. Elektronikai gondokkal fordulj Vojnóhoz,neki van megoldása mindenre.
Vettem egy E34 TDS-t németből, szerintem egész jó. Nem rohad és motorikusan is elmegy. Két napig keringtünk érte Németországban. Jó párat megnéztük. (Tanúság képen: A mobile.de-n lévő hirdetések 90%-a átverés,de ezzel gondolom nem mondtam újat) Kéne hozzá néhány cucc. Pl: tempomat meg klíma. Ha valakinek van bontottan szóljon. A rádióhoz(BMW reserve rds) nem kaptam meg a kódot. Tud valaki benne segíteni, hogy hogyan lehet hozzá szerezni egyet? Köszi David
Az enyén ki van szedve,rossz az elektronika,szorul a csúszka,és a magasnyomású rész is rossz.Egy BMW szervízben van Budaörsön ,a gond az hogyha elviszem hozzád össze kell rakniuk ami nekem felesleges pluszköltség lenne.A középrészt a nyáron felújíttattam(előtöltést szabályzó dudattyú,meghajtó tenegely persely,tömítések)azóta is csak szívok vele mert mindenki mást mondd,inkább kompletten cserélném!A BMW-ITALY-tól vettem nyáron egy elektronikát de még rosszabb lett mint volt a leveleimre nem válaszolnak számukat nem tudom jól átkúrtak!!nem akarok megint így járni.Mennyi pénz az adagolód?
Nekem van egy, frissen tömitéscserével, és kizárolag csak felrakással. Akkor viszont (BMW esetében) be is lövöm neked gyári értékekre. De pontosítanunk kellene. A felfogatásnál maga at adagolótest tengely kölül lévő agyátmérőre lennék kíváncsi mert létezhet 50mm és 68mm- körüli (nem vagyok biztos pontosan) Nekem a kicsi van.
és ahhor mi van? öreg akkor is ha sok vagy kevés a kilóméter... Persze tegyél meg mindent, de akkor tudnék még egy smást javasolni miket kell kicserélni, viszont akkor nem veszel ilyet...
kell egy 12-s gyertyakulcs (vagy hosszított dugókulcs) és egy csukló meg toldószár. Ha hosszított sdugót használsz vigyázz nehogy kiessen a gyertya kivételkor. Szívocsonk levételével egyzsrűsödik a dolog, de azt max ha 6db-t cserélsz. Amúgy kenjél rá bronzzsírt a menetre mielött vissza tekered.
Arról lenne szó, hogy lenne egy szervízkönyves 525 tds 200e km-el. Csak le akarnám csekkolni, hogy eredetik-e a bejegyzések, és hogy le vannak-e cserélve rajta azok a dolgok, amik elő vannak írva.
Tudja valaki, hogy szervízköny szerint 200000 km körül miket kellett már cserélni egy E34 525 TDS kocsin? Létezik valami nagyszervíz a könyv szerint? Pl a vezérműláncot mikor kellene?
Elöre is megköszönöm! Nekem tavasszal meg kell oldanom a hütést, képes ilyenkor is belemenni a 100 fokba. Persze a német autopályán 160 fölött. :-) Ez még nem a légtömegmérös? A vezérléshez sok sikert nem lesz egyszerü! Nekem szerviz cserélte, szerencsére a hf-t nem kellett leszedni.
Olajköd, persze van, de komplett szívósor nélkül próbáltam,(tehát se arg se turbó se kartergáz, se vákuum szabályzás) akkor is ugyanaz volt a hiba. Képet tudok, bár nem tudom mi fog látszani, mivel be van építve, kint meg nem csináltam róla. Max ha a vezérlést bütykölöm lefotózom, úgy is ki kell vennem hozzá! Nem nagy dolog, egy venti, fölül egy 20x20 as zártszelvény, alul egy laposvas 4 füle a többi aluminium. Persze mindez megoldható műanyaggal is. Esetleg majd lerajzolom...
Más. Olvastam a web oldaladon a hütöventillátor átalakitását. Tudnál erröl valami képet feltenni, hogy hogyan sikerült megoldani? Konkrétan a venti megoldás érdekelne.
Az EGR-t ki kell kötni a p*csába, le kell falazni és kész. Legalább nem ronditja össze az egész szivocsonkot/hengerfejet. Esetleg a turbod nem hord fel olajat? Kartergáz? Nem hiszem hogy szürö lenne a hibás, bár kitudja. Lehet rá kéne szánni egy kontakt tisztitot, és ami csatlakozot látsz mind kitakaritani. Ha megmozgatod a vezetékeket nem torténik változás? Csak most látom ez egy Omega? Elég sok gond van az elektronos rendszerrel.
Nincs, de annélkül kipróbálva is produkálta, így nem az befolyásolja, de próbaként azt is cseréltem, semmi eredmény. A vezetékkel csak annyi a gondom, hogy 1 nem egy egyszerű helyen van, de neked nem kell mondanom, 2. volt cserélve kompletten az adagoló! Még arra a 2 csavarral rögzített dologra gondolhatnék, amiből kijön a kábel, mert annak a végén az adagolóban van egy szűrő!