Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

18tds Creative Commons License 2008.12.01 0 0 1934
Sziasztok!


Valakinek nincs véletlen óracsoportja.Az enyém gondol egyet és pihen 10-15 percet és újra éled,de már nagyon unom.E36
diessel Creative Commons License 2008.12.01 0 0 1933

üdv

akkor én lehet elkiabáltam!

most jelentkezett másodjára  egy hiba,:hidegen indul,melegen indul,de ha hül egy kicsit akkor nehezen indul sokáig tekeri a motort és csak nehezen hebegve habogva röffenbe és igy megy fel a megfelelő fordulatra.

hidegen is szagatott már be amikor beröffen és igyis nehézkessen megy fel a megfelelő fordulatra.

esetleg valaki valami tanácsot?

jah most jelentkezett olaj csere óta eddig 10w40 most5w40castrolt tettem bele,vagy azért lehet hogy lukoilt raktam bele?,de már az is kiment!

Előzmény: diessel (1927)
HorDavid Creative Commons License 2008.12.01 0 0 1932

köszi

este kiszerelem és meglesem.

Előzmény: Vojnó (1931)
Vojnó Creative Commons License 2008.12.01 0 0 1931
Szia!

A rádióról rakjál fel képet és ha tudod az oldalán van beleütve a gyáriszáma.
Azt is rakd fel vagy fotózd le.
Előzmény: HorDavid (1928)
Bomi25td Creative Commons License 2008.11.30 0 0 1930
Nem akarom elkiabálni de úgy néz ki megoldódott a problémám. Hét végéig teszt, aztán írom a probléma megoldását! Ventit nem kelett kibontanom, de jövő hétre talán fel tudom tenni!Üdv
Előzmény: nagysusu (1909)
525tédé Creative Commons License 2008.11.30 0 0 1929
HorDavid
Tempomathoz csak kar kell,vedd meg újban Gergelynél.Olcsóbb mintha bontóban vennéd.(saját tapasztalat)
Komplett klíma kell?? Szép halál a beépítés,bár gyakorlott embereknek megvan 1-2 nap alatt.
Elektronikai gondokkal fordulj Vojnóhoz,neki van megoldása mindenre.

Előzmény: HorDavid (1928)
HorDavid Creative Commons License 2008.11.30 0 0 1928
Sziasztok!

Vettem egy E34 TDS-t németből, szerintem egész jó. Nem rohad és motorikusan is elmegy. Két napig keringtünk érte Németországban. Jó párat megnéztük. (Tanúság képen: A mobile.de-n lévő hirdetések 90%-a átverés,de ezzel gondolom nem mondtam újat)
Kéne hozzá néhány cucc. Pl: tempomat meg klíma. Ha valakinek van bontottan szóljon.
A rádióhoz(BMW reserve rds) nem kaptam meg a kódot. Tud valaki benne segíteni, hogy hogyan lehet hozzá szerezni egyet?
Köszi
David
diessel Creative Commons License 2008.11.27 0 0 1927
akkor még  azenyém nem a legszarabb!köszi
Előzmény: gergelytds (1926)
gergelytds Creative Commons License 2008.11.27 0 0 1926
Zörög, mint az állat. Vedd le a szíjakat, hogy a külső hajtások ne menjenek. Ha így is hangja van, akkor lánc. Vagy műszaki hiba.
Előzmény: diessel (1925)
diessel Creative Commons License 2008.11.27 0 0 1925
azt miböl lehet észrevenni ha szar a lánc  és cserélni kell?(318tds)
Előzmény: gergelytds (1912)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.27 0 0 1924
ment mail
Előzmény: vitom (1922)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.27 0 0 1923
Budaörsön kinél van?
Előzmény: vitom (1922)
vitom Creative Commons License 2008.11.26 0 0 1922
Az enyén ki van szedve,rossz az elektronika,szorul a csúszka,és a magasnyomású rész is rossz.Egy BMW szervízben van Budaörsön ,a gond az hogyha elviszem hozzád össze kell rakniuk ami nekem felesleges pluszköltség lenne.A középrészt a nyáron felújíttattam(előtöltést szabályzó dudattyú,meghajtó tenegely persely,tömítések)azóta is csak szívok vele mert mindenki mást mondd,inkább kompletten cserélném!A BMW-ITALY-tól vettem nyáron egy elektronikát de még rosszabb lett mint volt a leveleimre nem válaszolnak számukat nem tudom jól átkúrtak!!nem akarok megint így járni.Mennyi pénz az adagolód?
Vojnó Creative Commons License 2008.11.26 0 0 1921
Nekem van egy, frissen tömitéscserével, és kizárolag csak felrakással.
Akkor viszont (BMW esetében) be is lövöm neked gyári értékekre.
De pontosítanunk kellene.
A felfogatásnál maga at adagolótest tengely kölül lévő agyátmérőre lennék kíváncsi mert létezhet 50mm és 68mm- körüli (nem vagyok biztos pontosan)
Nekem a kicsi van.
Előzmény: vitom (1920)
vitom Creative Commons License 2008.11.26 0 0 1920
Üdv!esetleg tud valaki komplett 2.5tds adagolót földi áron?(93mas kisfedeles)Minimum bépítési garival.Köszi
HorDavid Creative Commons License 2008.11.26 0 0 1919
kösz a biztatást.
Előzmény: Vojnó (1917)
zoli 76 Creative Commons License 2008.11.26 0 0 1918

Köszi a segitséget.

Előzmény: Vojnó (1916)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.25 0 0 1917
és ahhor mi van?
öreg akkor is ha sok vagy kevés a kilóméter...
Persze tegyél meg mindent, de akkor tudnék még egy smást javasolni miket kell kicserélni, viszont akkor nem veszel ilyet...
Előzmény: HorDavid (1914)
Vojnó Creative Commons License 2008.11.25 0 0 1916
kell egy 12-s gyertyakulcs (vagy hosszított dugókulcs) és egy csukló meg toldószár.
Ha hosszított sdugót használsz vigyázz nehogy kiessen a gyertya kivételkor.
Szívocsonk levételével egyzsrűsödik a dolog, de azt max ha 6db-t cserélsz.
Amúgy kenjél rá bronzzsírt a menetre mielött vissza tekered.
Előzmény: zoli 76 (1915)
zoli 76 Creative Commons License 2008.11.25 0 0 1915

Sziasztok!

 

97-es 2.5 tds-be nehéz cserélni izzitó gyertyát?Van valami trükje?

HorDavid Creative Commons License 2008.11.25 0 0 1914
Arról lenne szó, hogy lenne egy szervízkönyves 525 tds 200e km-el. Csak le akarnám csekkolni, hogy eredetik-e a bejegyzések, és hogy le vannak-e cserélve rajta azok a dolgok, amik elő vannak írva.
Előzmény: HorDavid (1911)
cSIGA Creative Commons License 2008.11.25 0 0 1913
a lánc nem 300 ?
esetleg váltó olaj , difi olaj , fékfoly, szal én tuti lecserélnék mindent..
persze ha ismerem az előéletét akkor attol függene
Előzmény: gergelytds (1912)
gergelytds Creative Commons License 2008.11.25 0 0 1912
Ha valós a 200.000 km (hmmm...), akkor semmit. A lánccal majd olyan 350.000 km környékén kell foglalkozni.
Előzmény: HorDavid (1911)
HorDavid Creative Commons License 2008.11.25 0 0 1911

Sziasztok!

 

  Tudja valaki, hogy szervízköny szerint 200000 km körül miket kellett már cserélni egy E34 525 TDS kocsin?  Létezik valami nagyszervíz a könyv szerint? Pl a vezérműláncot mikor kellene?

kösz

David

Bomi25td Creative Commons License 2008.11.25 0 0 1910
Én is ebben bíztam, mert az újabb súlyos tízezrekbe kerülne(hf)
Igen légtömegmérős az enyém is. Majd írok!
Előzmény: nagysusu (1909)
nagysusu Creative Commons License 2008.11.24 0 0 1909
Elöre is megköszönöm! Nekem tavasszal meg kell oldanom a hütést, képes ilyenkor is belemenni a 100 fokba. Persze a német autopályán 160 fölött. :-) Ez még nem a légtömegmérös? A vezérléshez sok sikert nem lesz egyszerü! Nekem szerviz cserélte, szerencsére a hf-t nem kellett leszedni.
Előzmény: Bomi25td (1908)
Bomi25td Creative Commons License 2008.11.23 0 0 1908
Olajköd, persze van, de komplett szívósor nélkül próbáltam,(tehát se arg se turbó se kartergáz, se vákuum szabályzás) akkor is ugyanaz volt a hiba. Képet tudok, bár nem tudom mi fog látszani, mivel be van építve, kint meg nem csináltam róla. Max ha a vezérlést bütykölöm lefotózom, úgy is ki kell vennem hozzá! Nem nagy dolog, egy venti, fölül egy 20x20 as zártszelvény, alul egy laposvas 4 füle a többi aluminium. Persze mindez megoldható műanyaggal is. Esetleg majd lerajzolom...
Előzmény: nagysusu (1906)
nagysusu Creative Commons License 2008.11.23 0 0 1907
Más. Olvastam a web oldaladon a hütöventillátor átalakitását. Tudnál erröl valami képet feltenni, hogy hogyan sikerült megoldani? Konkrétan a venti megoldás érdekelne.
Előzmény: Bomi25td (1905)
nagysusu Creative Commons License 2008.11.23 0 0 1906
Az EGR-t ki kell kötni a p*csába, le kell falazni és kész. Legalább nem ronditja össze az egész szivocsonkot/hengerfejet. Esetleg a turbod nem hord fel olajat? Kartergáz? Nem hiszem hogy szürö lenne a hibás, bár kitudja. Lehet rá kéne szánni egy kontakt tisztitot, és ami csatlakozot látsz mind kitakaritani. Ha megmozgatod a vezetékeket nem torténik változás? Csak most látom ez egy Omega? Elég sok gond van az elektronos rendszerrel.
Előzmény: Bomi25td (1905)
Bomi25td Creative Commons License 2008.11.23 0 0 1905
Nincs, de annélkül kipróbálva is produkálta, így nem az befolyásolja, de próbaként azt is cseréltem, semmi eredmény. A vezetékkel csak annyi a gondom, hogy 1 nem egy egyszerű helyen van, de neked nem kell mondanom, 2. volt cserélve kompletten az adagoló! Még arra a 2 csavarral rögzített dologra gondolhatnék, amiből kijön a kábel, mert annak a végén az adagolóban van egy szűrő!
Előzmény: nagysusu (1904)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!