A héten megfordult a Villany Csarnok előtt az ES 64 U2-061 is, és az ÖBB 1116 007-4-es görög EB-s taurusa is. Ja, még ES 64 U2-071 is járt arra, V43 3220-at cibálta. És kitérőcsere is volt.
Szűk két hete volt egy érdekes esemény a területen. A dízelszin előtt durrantyú megsemmisítést hajtottak végre. Először 400-as Bobóval, később a 265-ös Szergejjel. Jó nagy durrogás volt 5-7 percenként délelőtt 9:30- 14:00-ig.
2008. 04.01-től Ferencvároshoz állomásítottak át 5 db Gigantot. V63 008, 009, 018, 035, 036. A gépek a hegyeshalmi tehervonatok miatt lettek átállomásítva.
Ha beviszek egy gépet hozzá se nyúlnak. A mozdonyos kérdi: "Mikor járok már vonatra?" Erre én: " Még el se kezdték a napit!" Felhívja a felvigyázót -vagy akit épp elér- beütik a pecsétet a naplóba azt vidd!
Miből gondolod, hogy ők hülye gyerekek? Ismered őket? Mit szólnál hozzá ha téged is lehülyéznének? Egyébként már nagyon sok verzió látott napvilágot. Van olyan is, hogy a feljelentésben említett srác saját magát jelentette fel. Hogy miért tette ezt további variációk vannak. De ez már nem lényeg. Mindenki megúszta. A főnökök is. A mai napig megy minden a régi módon. A délisek továbbra is csak egy típus úton voltak a motorvonatokkal. Azt sem vizsgálta senki. Ha meg évekre visszamenőleg megnézték volna ki min volt nos hát akkor borult volna ki a bili igazán.
Nem egészen, fogalmazzunk úgy, hogy jött két hülyegyerek, akik nem tudták meddig ér a takarójuk, és a biliborogatás helyett mindössze saját magukkal .sztak ki! Nálunk is volt hasonló, csak még időben kiderült és lebeszélték a srácot a pofatépésről, fradiban meg próbálkoztak. Amúgy az egész alapja annyi, hogy senki nem sz.rik arra az asztalra, amiről eszik!
Nem olyan rég még azért akartatok sztrájkolni, m a magánvasutak mv-i így meg úgy nem tartják be a szabályokat. Most meg kiderül, h a NAGY MÁV-nál sincs minden rendben?
Azért az elgondolkodtató, hogy még itt nálunk is hallottak a dologról. Ha azt mondod, nem Te voltál, elhiszem, nekem nem sokat számít se így, se úgy, alattam akkor is marad a Hernó, de szép lesz, mire bebizonyítod az ellenkezőjét.
Ez a baj,hogy tényként kezelik,és alaptalanúl gyanusítanak engem,és a "gurítós haverom".
Bár addig a pontig nem érdekel,ameddig 1 pénzt kap a tartalékos,és a vonalas mv!
Személy szerint egyik szemem sír,mert alaptalanúl gyanusítanak olyanok,akik csak pletykából hallották a dolgokat, a másik nevet.
Azért,mert nem is nagyon akarom elhagyni a "kényelmes"tartalékot,a vonalra.
És még mielött lehurrogna valaki,gyorsan megjegyzem.A tartalék fix 12 óra,fix kezdéssel.A volnal akár hajnai 1-es kezdéssel,és akár hajnali 3-as végzéssel,és van 6-8-10-órás szolgálat is,és akkor röviddel többször kell bemenni,hogy meglegyen az alapóra.
(Lehet tervezni a fix kezdés/végzés miatt,és több szabadidő a 12 órás szolik miatt)
És a tartalékon nem sokalok be soha...
És még oldalakon keresztűl sorolhatnám az előnyöket.
Tehát részemről az a kolega,aki azt terjeszti,hogy én voltam,csak megmosolyogni tudom,és gratulálnék neki,hogy "elintézte"azt,hogy ott maradjak tartalékon.
De azért lenne 1-2 keresetlen szavam is hozzá,amiért "ilyen módon intézte el"...
Senkinek semmi gondja nem lesz. Ja, csak "nem hagytam, hogy szivassanak dízel gyakorlaton" kolléga, meg a kis gurítós haverja még 2075-ben is tolatni fog, mert vonalra biztos nem kerülnek! Pedig itt is többen szóltak nekik időben, hogy vegyenek vissza. Erre egy mozdulattal taccsra tették magukat!
Az "északi" vagy ahogy nálunk egyre gyakrabban hívják, Gányolda tényleg nem a régi és a 151-es sem volt mindig jó gép sem főjavítása után, sem elötte! Emlékszem, amikor egy évben minden revízió után a süllyesztőben kötött ki vmelyik tc-je miatt.
Örüljünk, hogy egyáltalán megy még az a gép. Amióta tavaly karácsonykor kiadták az északiból azóta nem egy teljesértékű gép. Nagyon sok a baj vele. Össze kellett volna rendesen rakni. Az északi sem a régi.