Azt nem tudom, hogy miben különbözik, de EZ a td-é és EZ a tds-é. A kép ugyanaz, de a cikkszámon látod, hogy más. Azt tudom, hogy az e34-nél teljesen más a td és a tds turbo. A tds-é garett a td-é meg talán IHI gyártmány.
Azért lenne fontos a donorcomputer évjárata, mert ha az pl. EWS-es autóból van kiszerelve, akkor az sosem fog a tiédben működni.
Biztos, hogy kell egyből a chip? Bírni fogja a motor? MINDEN-nek tökéletesnek kell lennie a teljesítménynöveléshez...
Sziasztok, bocsesz a késői írásért, csak nem voltam itthon. A helyzet a következő: Vettem 6 db új csúcsot, tömítéseket, gázolajszűrőt, ha már ott voltam egy láncfeszítőt( a csúcsokhoz képest nem is volt sok). Kicseréltem mindet, beállítottam a csúcsokat+ újra az adagolófedelet, azóta jó. Kopp, kopp, gyorsan, még az alapjáratot kell beállíttatnom aztán úgy néz ki f...a. Jelenleg olyan ( óra szerint) 500-550 körüli a fordulat úgy tudom az kevés... Hogy melyik volt a ludas nem tudom...
Az olajhűtő maradt a gyári , ez elég jó méretes, viszont ez hasznos info volt hogy a turbót cserélni kell, mert az még a gyári rajta. Egyébként miben módosult a TDS-é? mert szemrevételezés alapján megegyezik.
Egyébként 92-es az autó. Német ebay-ről lett vásárolva chippelt computer. jó lenne összehangolni valahogy az autót.
Van egy 325TD ezt szeretnénk TDS-re átalakítani ,a cooler már be van építve csövekkel, de igazi nagy áttörés még nem érezhető, megvan már a TDS computer, amit ma megpróbáltunk beépíteni, de az autó, ahogy indítóztunk nem reagált semmit.
Ebben szeretném a segítségeteket kérni, hogy mit lehetne tenni, valamint mire lesz még szükség, hogy 144 LE meglegyen.
Megrendeltem újban a tempomat kart. Tényleg csak ennyibe került. Azt hittem drágább lesz. Most már csak a beépítés van hátra. Szerintem hétvégén neki is állok. Remélem nem lesz semmi gubanc.
Köszi a választ mindenkinek. Így már teljesen tiszta a tempomat beépítés. Szerintem menni fog. Már csak egy kérdés. Honnan érdemes kart venni? Bontottat keressek, vagy vegyem meg újban? Tud valaki valami tuti beszerzési forrást?
Nagy segítségre lenne szükségem.Ha valakinek véletlen lenne elfekvőben jeladós porlasztója és meg tudna válni tőle jó áron nagyon megköszönném.Tegnap este tönkre ment és hétfőn indulnék Romániába.Előre is köszönöm.
kellene egy kis help(vojnónak már irtam).a probléma a következő:nem indul az autom.318 tds.egyik pillanatról a másikra.egyik reggel óta csak nem indul.izzitás ok.üzemanyag ok.szelepek vezérműtengely mozog.huzatásra nem indul.előtöltés fedél szemre beállitva de már ugy megy 2 hete.szerintetek?
Izzítógyertya a stabil indilásra. Adagoló jó helyen van-e?Nem ejti el a nyomást?Nem folyik? 5-40 Olaj ??? TDS-be?? naon gyilkos dolog.Kilóméter függvényében 10-40 vagy jó időben 15-40 is lehet