Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gergelytds Creative Commons License 2008.12.14 0 0 1964
Elvileg 750 körül kéne legyen.
Előzmény: Bomi25td (1962)
gergelytds Creative Commons License 2008.12.14 0 0 1963

Azt nem tudom, hogy miben különbözik, de EZ a td-é és EZ a tds-é. A kép ugyanaz, de a cikkszámon látod, hogy más. Azt tudom, hogy az e34-nél teljesen más a td és a tds turbo. A tds-é garett a td-é meg talán IHI gyártmány.

Azért lenne fontos a donorcomputer évjárata, mert ha az pl. EWS-es autóból van kiszerelve, akkor az sosem fog a tiédben működni.

Biztos, hogy kell egyből a chip? Bírni fogja a motor? MINDEN-nek tökéletesnek kell lennie a teljesítménynöveléshez...

Előzmény: sacagah (1961)
Bomi25td Creative Commons License 2008.12.14 0 0 1962
Sziasztok, bocsesz a késői írásért, csak nem voltam itthon.
A helyzet a következő:
Vettem 6 db új csúcsot, tömítéseket, gázolajszűrőt, ha már ott voltam egy láncfeszítőt( a csúcsokhoz képest nem is volt sok).
Kicseréltem mindet, beállítottam a csúcsokat+ újra az adagolófedelet, azóta jó.
Kopp, kopp, gyorsan, még az alapjáratot kell beállíttatnom aztán úgy néz ki f...a. Jelenleg olyan ( óra szerint) 500-550 körüli a fordulat úgy tudom az kevés...
Hogy melyik volt a ludas nem tudom...
sacagah Creative Commons License 2008.12.13 0 0 1961

Az olajhűtő maradt a gyári , ez elég jó méretes, viszont ez hasznos info volt hogy a turbót cserélni kell, mert az még a gyári rajta. Egyébként miben módosult a TDS-é? mert szemrevételezés alapján megegyezik.

Egyébként 92-es az autó. Német ebay-ről lett vásárolva chippelt computer. jó lenne összehangolni valahogy az autót.

Előzmény: gergelytds (1960)
gergelytds Creative Commons License 2008.12.13 0 0 1960

"megvan már a TDS computer, amit ma megpróbáltunk beépíteni, de az autó, ahogy indítóztunk nem reagált semmit."

 

Mikori az autód és milyen/mikori a donor?

Előzmény: sacagah (1958)
gergelytds Creative Commons License 2008.12.13 0 0 1959
Figyeljetek az olajhűtőre is. A számottevő különbség még a turbo. Szerezz egy tds turbot is, ha tds-t akarsz építeni.
Előzmény: sacagah (1958)
sacagah Creative Commons License 2008.12.13 0 0 1958

Helló!

Van egy 325TD ezt szeretnénk TDS-re átalakítani ,a cooler már be van építve csövekkel, de igazi nagy áttörés még nem érezhető, megvan már a TDS computer, amit ma megpróbáltunk beépíteni, de az autó, ahogy indítóztunk nem reagált semmit.

Ebben szeretném a segítségeteket kérni, hogy mit lehetne tenni, valamint mire lesz még szükség, hogy 144 LE meglegyen.

Köszönöm a segítségeket!

Richie 2 Creative Commons License 2008.12.12 0 0 1957
Megrendeltem újban a tempomat kart. Tényleg csak ennyibe került. Azt hittem drágább lesz. Most már csak a beépítés van hátra. Szerintem hétvégén neki is állok.
Remélem nem lesz semmi gubanc.
gergelytds Creative Commons License 2008.12.08 0 0 1956
Újban kb. 12.000 Ft a kar és 1.000 Ft rá a kupak. Ha érdekel, keress meg mailben.
Előzmény: Richie 2 (1955)
Richie 2 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 1955
Köszi a választ mindenkinek.
Így már teljesen tiszta a tempomat beépítés. Szerintem menni fog.
Már csak egy kérdés.
Honnan érdemes kart venni? Bontottat keressek, vagy vegyem meg újban?
Tud valaki valami tuti beszerzési forrást?
gergelytds Creative Commons License 2008.12.08 0 0 1954
Urakok

Mindenféle gyári folyadékok eladóak!
ATF DII : 2.200 Ft/l
Fékfolyadék DOT4 : 2.300 Ft/l
Téli szélvédőmosó konc.: 1.000 Ft/l
Gyári fagyálló 1.5l : 2.500 Ft

wfeco3 Creative Commons License 2008.12.06 0 0 1953
Örülök neki használd egészséggel!
Előzmény: 18tds (1951)
gergelytds Creative Commons License 2008.12.06 0 0 1952
Olvass vissza picit, pár oldallal ezelőtt kitárgyaltuk.
Előzmény: Richie 2 (1947)
18tds Creative Commons License 2008.12.06 0 0 1951
Heló

Nagyon patent lett működik,még egyszer köszönöm.
Előzmény: wfeco3 (1948)
Vojnó Creative Commons License 2008.12.06 0 0 1950
Ha autómata akkor elég a kar + a kivágás.
Ha manuál akkor meg kell nézni, hogy a kuplung kapcsoló is meg van-é.
Kikábelezve ki szokott...
Előzmény: Richie 2 (1947)
525tds tuoring Creative Commons License 2008.12.05 0 0 1949
ÍGY VAN.csak a kart kell megvenni a burkolatban meg ott a jel hogy hol kell kivágni.legalábbis az enyémnél ennyi volt.
Előzmény: Richie 2 (1947)
wfeco3 Creative Commons License 2008.12.05 0 0 1948
hivj nyugodtan
Előzmény: 18tds (1946)
Richie 2 Creative Commons License 2008.12.05 0 0 1947
Sziasztok.
Épített már valaki be utólagosan E34 525TDS-be tempomatot?
Igaz az hogy csak a kar kell mert a csatlakozó mindegyikbe ki van építve?

Valaki írjon már valami infót, mert eddig még senki nem tudott mondani nekem semmi okosat, én meg szeretnék beépíteni egyet.
18tds Creative Commons License 2008.12.05 0 0 1946
Szia


Hol vagy helyileg? /Sopron/
Szerintem tőled vettem tavaly a power boxot,az a tel.számod most is?
Felhívnálak a részletek miatt.
Előzmény: wfeco3 (1945)
wfeco3 Creative Commons License 2008.12.05 0 0 1945
mail ment
Előzmény: 18tds (1943)
wfeco3 Creative Commons License 2008.12.05 0 0 1944
Biztos?Azt hittem már valami más...
Előzmény: gergelytds (1942)
18tds Creative Commons License 2008.12.05 0 0 1943
Sziasztok


Nagy segítségre lenne szükségem.Ha valakinek véletlen lenne elfekvőben jeladós porlasztója és meg tudna válni tőle jó áron nagyon megköszönném.Tegnap este tönkre ment és hétfőn indulnék Romániába.Előre is köszönöm.
gergelytds Creative Commons License 2008.12.05 0 0 1942
Én műszaki hibára gyanakszom...
Előzmény: wfeco3 (1941)
wfeco3 Creative Commons License 2008.12.05 0 0 1941

hello

 

kellene egy kis help(vojnónak már irtam).a probléma a következő:nem indul az autom.318 tds.egyik pillanatról a másikra.egyik reggel óta csak nem indul.izzitás ok.üzemanyag ok.szelepek vezérműtengely mozog.huzatásra nem indul.előtöltés fedél szemre beállitva de már ugy megy 2 hete.szerintetek?

 

kösz:feco

diessel Creative Commons License 2008.12.03 0 0 1940

hello

folyást csepegést nem láttam,gázolaj szag sincs.

3éve volt az adagolón tömités cserélve.

Előzmény: 525tédé (1939)
525tédé Creative Commons License 2008.12.02 0 0 1939
Izzítógyertya a stabil indilásra.
Adagoló jó helyen van-e?Nem ejti el a nyomást?Nem folyik?
5-40 Olaj ??? TDS-be?? naon gyilkos dolog.Kilóméter függvényében 10-40 vagy jó időben 15-40 is lehet
Előzmény: diessel (1933)
zoli 76 Creative Commons License 2008.12.02 0 0 1938
325tds-be milyen váltó olaj kell?97-es
HorDavid Creative Commons License 2008.12.02 0 0 1937
Köszi de megtaláltam a magnó kódját. Rá volt írva.
Előzmény: Vojnó (1931)
diessel Creative Commons License 2008.12.01 0 0 1936
97/11 e36 318tds
Előzmény: diessel (1933)
gergelytds Creative Commons License 2008.12.01 0 0 1935

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!