Ezek szerint nem működik normálisan mert a komprresszor levegője tartja mozgásban.Valószínű hogy nem kap elég levegőt és a körfolyamat nem tud beindulni,de az is lehet hogy üzemanyag szegény.
de ha pontosan leirnád a tüneteket többet tudnánk mondani.
sziasztok , valaki meg tudná nekem mondani. Egyben van már a turbos , turbinám -miért nem müködik magátol , ha el veszem töle az indito levegöt nem marad mozgásban a lapátok.
Jövő honap környékén kész a gázturbina és utána nekiállok a hybrid hajtóműnek,ugyhogy kössd fel a nadrágod,én nem kötöm fel mert az enyém nem szokott leesni max leégni fog:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Vagyok még,csak itthon nem nagyon! 8.-án fekszem be két hétre,addig élvezem a két vese nyújtotta elönyöket.Sajna hamarosan csak egy lesz...De ez az én bajom,és ide sem tartozik!
A csomagot feladtam,nyugi! Xplodnak köszönd majd meg,mert nekem is ö adta.
Xplod! Küldök én neked forgórészt ha kell,van itt elég! A turbót hagyd meg a "szegényebbeknek"!!!
Ha beleegyezel nem leszek hálátlan. Ha kell girella mociból kivett turbó full ingyen akkor hívj és jön. tényleg nagy szükségem van arra a fénymásolt példányra.
Az oroszok ezt nem tudják mert télen kerozinnal járnak a kamionokkal ahol hideg van (-35 alatt nincs gázolaj ami folyékony)...
:-))
Amikor a szerbeknél a 90-es években háború volt, petróleumot, meg kerozint hordtak át nagytételben gázolaj helyett a "magánimportőrök" a leggyakrabban 123-as Mercikkel.
Hát nem használt az adagolóknak, csak az adagolósoknak...
Rákérdeztem a kerozinra és azt mondták annyi a különbség a kero és a gázolaj közt hogy magasabb a cetán száma ,tisztább ,és kevesebb az olaj benne mint a gázolajban.A gázolajban ugye azért van több olaj hogy az adagolo dugatyuit keni,és a résveszteséget is csökkenti valamennyire.
Ennyi a különbség,de önmagában nem szabad használni a diesel autokban.