Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Ha minden jól megy, akkor 26.-án csatlakoznék. (Ha van kire hagyni Szabit, Zsuzsi kongresszuson lesz.) A Te higgadt tempód pont jót tesz a bejáratásnak.
Na, elmentem megnézni a motoromat, mert nem bírtam tovább. Lélegzetelállító! Be is indították, hanggal együtt még szebb:-)) Bukógomba rajta (megkaptam 39e-ért, felszerelve.) Pár kép:
A középsztender meg rajta volt gyárilag. A kereskedő sem tudta, de nekem így jó. Tudom, láncot fújni nem fogok, mégis sok esetben biztonságosabb.
A kuplung-nélküli váltás lehet, hogy még ma szokatlan, de valószínű, hogy ez lesz egy idő után a jövő. A kuplung nélküli váltót szívesen elcserélném egy 6. fokozatért...
Ha a lábtartó szikrázik, ezen a motoron még mindig van 2-3mm rinyacsík.
Mivel pályára nem járok, így én sem nagyon kívánkozok a lábtartó koptatására...
Arra volt jó az egész, hogy tudjam, hogy hogyan viselkedik a gép szélsőséges esetben, hátha valamikor jól jön majd egy ilyen info... Meg nem is esett jól ááááá :-)))
Ha a lábtartót szeretném rendszeresen koptatni, akkor inkább valami R-el kezdődő gépet veszek a Yamaha kínálatából :-))
"Szóval, ha már minden szikrázik egy kanyarban, akkor ott még mindig vannak tartalékok :-))"
Ha már minden szikrázik, akkor már nincs;)
Én maradnék csak a lábtartónál;) Bár a BigFazeren még sosem tettem le;) A kis 600-ason is csak 1-szer a Mátrában, annyi elég is volt, jól bexartam amikor elkezdett a talpam alatt mocorogni;) Azóta az ilyet nem forszírozom;)
Hihetetlen, hogy túragőzös léttére ennyire dönthető.
Annak idején a fékpedált kettő fokozattal lejjebb állítottam, ami kb. 1-2 cm-t jelenthetett a taposóján mérve. Így nagyon kényelmes volt hosszú távon is a lábomnak, és így is padlóig tudtam nyomni.
Aztán kimentem egy kicsit kanyarogni vele, és az egyik húzósabb kanyarban a lábtartó után az is leért... Kicsit megkopott, és el is hajlott, de még úgy éreztem, hogy nyugodtan lehetne egy picit tovább dönteni a gépet. Szóval, ha már minden szikrázik egy kanyarban, akkor ott még mindig vannak tartalékok :-))
Örülök, hogy újra 1-el több Yamaha lesz megint az utakon;) Bár szerintem ahogy elhozod már téli álomba is szenderül;)
2004 tavaszán egy nyílt napon kipróbáltam az FJR-t. (igazángiból az új FZ6-ost mentem megnézni, hogy milyen lenne a régi kis 600-asom helyett, de nekem nem jött be;) Haverom egy R6-ot tesztelt én meg ugye az FJR-el;) Az egér úton lehetett menni a gépekkel. Egy gyors döntős kanyarban az R6 kormánya elkezdett szitálni én meg közben kivölről jól körbemotoroztam;) Eközben sikerült középen a záróvonalra is rámenni, mivel ott rittkábban mennek eléggé poros volt;) Nagy porhfelfő és elsuhantam mellette;) Azt mondta a haverom, hogy úgy látta, hogy mindjárt leér a kipufogó és amikor rámentem a poros részre azt hitte, hogy perec lesz, de belülről még úgy éreztem, hogy rengeteg van a gépben a biztonságos döntésig;) Szóval FJR rulez!;) Nem tettem le róla, hogy egyszer nekem is lesz egy ilyenem;) Bár idén tavasz óta az 1000-es Fazerrel annyira elégedett vagyok, hogy nehéz lenne megválni tőle...bár egy FJR miatt...hmmmmm;)
"Az első kerékre felteszik az új gumikat..." - természetesen csak egyet :-))
(A gumicserére az évi kopás miatt volt szükség, nem a baleset következménye. Egy év - egy garnitura gumi. Sajnos nem volt annyi időm motorozni, hogy még egy garniturát lerágassak vele...)
Szegénynek tegnap azt mondták, hogy fog menni a topikja, csak tegye be a linkjét itt pár motoros topikba, hát asszem már csak egy pár van hátra, mert már vagy 50-be betette;)