Keresés

Részletes keresés

jim32 Creative Commons License 2006.03.18 0 0 29
Ha minden jól megy, akkor 26.-án csatlakoznék.
(Ha van kire hagyni Szabit, Zsuzsi kongresszuson lesz.)
A Te higgadt tempód pont jót tesz a bejáratásnak.
Előzmény: BIKE-R (28)
BIKE-R Creative Commons License 2006.03.18 0 0 28
Jim,

Állati gyönyörű a gépsárkány, mégegyszer gratula, és sok-sok balesetmentes kilométert hozzá!! Remélem látjuk valamelyik túránkon élőben :)
Előzmény: jim32 (27)
jim32 Creative Commons License 2006.03.18 0 0 27
Na, elmentem megnézni a motoromat, mert nem bírtam tovább.
Lélegzetelállító!
Be is indították, hanggal együtt még szebb:-))
Bukógomba rajta (megkaptam 39e-ért, felszerelve.)
Pár kép:




A középsztender meg rajta volt gyárilag. A kereskedő sem tudta, de nekem így jó. Tudom, láncot fújni nem fogok, mégis sok esetben biztonságosabb.
szg307 Creative Commons License 2006.03.16 0 0 26
...sokat is kell aludni, és milyen hosszúk a nappalok !
Előzmény: jim32 (25)
jim32 Creative Commons License 2006.03.16 0 0 25
Ma már láttam a motoromat. Álomszép. Gyönyörű...
Ha minden igaz, 1 hét múlva ott duruzsol alattam.
De sokat kell még addig aludni!!!
szg307 Creative Commons License 2006.03.14 0 0 24

Az. És az állítható hőterelő sem egy buta dolog.

 

A kuplung-nélküli váltás lehet, hogy még ma szokatlan, de valószínű, hogy ez lesz egy idő után a jövő. A kuplung nélküli váltót szívesen elcserélném egy 6. fokozatért...

Előzmény: jim32 (23)
jim32 Creative Commons License 2006.03.10 0 0 23
FJR1300AE - a kuplung nélküli motor.
Lehet, hogy majd ez lesz a jövő, de nekem annyira nem tetszik.
A többi része viszont szép, nem?
szg307 Creative Commons License 2006.03.01 0 0 22
Valóban jó oldal. Kösz!
Előzmény: BIKE-R (21)
BIKE-R Creative Commons License 2006.02.28 0 0 21
Azt hiszem jó hasznát vehetitek az alábbi oldalnak:Mit és hogyan ... FJR 1300
szg307 Creative Commons License 2006.02.27 0 0 20
No igen. Ami alacsonyan van, az elkopik :-)
Előzmény: jim32 (19)
jim32 Creative Commons License 2006.02.27 0 0 19

FJR :-))
jim32 Creative Commons License 2006.02.23 0 0 18
Huhh, de hülyén fogalmazzák meg...
Köszönöm!
Előzmény: hallgatag63 (17)
hallgatag63 Creative Commons License 2006.02.23 0 0 17

MPG= Miles Per Galon

E szerint a Honda fogyasztja a legtöbb üzemanyagot, a BMW a legkevesebbet

Előzmény: jim32 (16)
jim32 Creative Commons License 2006.02.23 0 0 16
Csak nem fogom békén hagyni ezt a topicot!
A lentiek egy angol motoros szaklap 2001-es adatai:


Tudja valaki, hogy mi ez az mpg?
szg307 Creative Commons License 2006.02.22 0 0 15
:-)
Előzmény: BlueFazer (14)
BlueFazer Creative Commons License 2006.02.22 0 0 14
majdnem :)
Előzmény: BlueFazer (13)
BlueFazer Creative Commons License 2006.02.22 0 0 13
Meg hogy: "Majdnen olyan erős mint egy Fazer" ;)
Előzmény: szg307 (12)
szg307 Creative Commons License 2006.02.22 0 0 12

Tudod az FJR-el nincs semmi probléma. :-)

Hogy is nézne ki a topic, ha tele lenne írva azzal, hogy "jó", "nagyon jó", "nincs semmi baj vele", "szerelmetes vagyok a motoromba"... stb.  :-)))

jim32 Creative Commons License 2006.02.22 0 0 11
Érdekes, hogy míg a DL-es topic sziporkázik, addig ez Csipkerózsika szerű álomban van. Pedig azt hittem okosodhatok itt 1 kicsit...
szg307 Creative Commons License 2005.11.12 0 0 10

Ha a lábtartó szikrázik, ezen a motoron még mindig van 2-3mm rinyacsík.

Mivel pályára nem járok, így én sem nagyon kívánkozok a lábtartó koptatására...

Arra volt jó az egész, hogy tudjam, hogy hogyan viselkedik a gép szélsőséges esetben, hátha valamikor jól jön majd egy ilyen info... Meg nem is esett jól ááááá :-)))

 

Ha a lábtartót szeretném rendszeresen koptatni, akkor inkább valami R-el kezdődő gépet veszek a Yamaha kínálatából :-))

Előzmény: BlueFazer (9)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.12 0 0 9

"Szóval, ha már minden szikrázik egy kanyarban, akkor ott még mindig vannak tartalékok :-))"

 

Ha már minden szikrázik, akkor már nincs;)

Én maradnék csak a lábtartónál;) Bár a BigFazeren még sosem tettem le;) A kis 600-ason is csak 1-szer a Mátrában, annyi elég is volt, jól bexartam amikor elkezdett a talpam alatt mocorogni;) Azóta az ilyet nem forszírozom;)

Előzmény: szg307 (7)
szg307 Creative Commons License 2005.11.12 0 0 8

"Bár szerintem ahogy elhozod már téli álomba is szenderül;)"

 

Előtte biztos motorozok light-osan egy pár tíz kilométert - mert olyan elvonási tüneteim vannak. :-))

Előzmény: BlueFazer (6)
szg307 Creative Commons License 2005.11.12 0 0 7

Hihetetlen, hogy túragőzös léttére ennyire dönthető.

 

Annak idején a fékpedált kettő fokozattal lejjebb állítottam, ami kb. 1-2 cm-t jelenthetett a taposóján mérve. Így nagyon kényelmes volt hosszú távon is a lábomnak, és így is padlóig tudtam nyomni.

 

Aztán kimentem egy kicsit kanyarogni vele, és az egyik húzósabb kanyarban a lábtartó után az is leért... Kicsit megkopott, és el is hajlott, de még úgy éreztem, hogy nyugodtan lehetne egy picit tovább dönteni a gépet. Szóval, ha már minden szikrázik egy kanyarban, akkor ott még mindig vannak tartalékok :-))

Előzmény: BlueFazer (6)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.12 0 0 6

Örülök, hogy újra 1-el több Yamaha lesz megint az utakon;) Bár szerintem ahogy elhozod már téli álomba is szenderül;)

 

2004 tavaszán egy nyílt napon kipróbáltam az FJR-t. (igazángiból az új FZ6-ost mentem megnézni, hogy milyen lenne a régi kis 600-asom helyett, de nekem nem jött be;) Haverom egy R6-ot tesztelt én meg ugye az FJR-el;) Az egér úton lehetett menni a gépekkel. Egy gyors döntős kanyarban az R6 kormánya elkezdett szitálni én meg közben kivölről jól körbemotoroztam;) Eközben sikerült középen a záróvonalra is rámenni, mivel ott rittkábban mennek eléggé poros volt;) Nagy porhfelfő és elsuhantam mellette;) Azt mondta a haverom, hogy úgy látta, hogy mindjárt leér a kipufogó és amikor rámentem a poros részre azt hitte, hogy perec lesz, de belülről még úgy éreztem, hogy rengeteg van a gépben a biztonságos döntésig;) Szóval FJR rulez!;) Nem tettem le róla, hogy egyszer nekem is lesz egy ilyenem;) Bár idén tavasz óta az 1000-es Fazerrel annyira elégedett vagyok, hogy nehéz lenne megválni tőle...bár egy FJR miatt...hmmmmm;)

Előzmény: szg307 (4)
szg307 Creative Commons License 2005.11.12 0 0 5

"Az első kerékre felteszik az új gumikat..." - természetesen csak egyet :-))

 

(A gumicserére az évi kopás miatt volt szükség, nem a baleset következménye. Egy év - egy garnitura gumi. Sajnos nem volt annyi időm motorozni, hogy még egy garniturát lerágassak vele...)

Előzmény: szg307 (4)
szg307 Creative Commons License 2005.11.12 0 0 4

Tegnap jártam a szervízben, és már minden egyben volt.

Az első kerékre felteszik az új gumikat, a hűtő alá felkerül a idom, és kész.

Hétfőn-kedden már hozhatom is el.

Legalább olyan jó érzés, mint amikor átvettem az új motort :-))

Előzmény: BlueFazer (2)
szg307 Creative Commons License 2005.11.12 0 0 3

Úgy látom, hogy nem nagyon szalad a topic, így teszek két linket, ahol már több FJR-tulaj is összesereglett:

 

 

 

BOB FJR tulajdonosok oldala:

 

http://fjr1300.uw.hu/

 

 

Yahoo FJR-es oldala:

 

http://groups.yahoo.com/group/fjr1300hu

BlueFazer Creative Commons License 2005.11.12 0 0 2

Szegénynek tegnap azt mondták, hogy fog menni a topikja, csak tegye be a linkjét itt pár motoros topikba, hát asszem már csak egy pár van hátra, mert már vagy 50-be betette;)

 

Mi ujság van a gépeddel? Összeállt már?

Előzmény: szg307 (1)
szg307 Creative Commons License 2005.11.12 0 0 1
Még jó, hogy idetettél egy linket, amely a Suzuki DL-es fórumra mutat...
Előzmény: Daty (0)
Daty Creative Commons License 2005.11.12 0 0 0
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!