Ez sztem nem nekem szólt, de amúgy minden autóban vannak bu*i megoldások,csak hogy ne legyen egyszerű az élet. Pl: egy citroen c3ban le kell szedni az első kereket egy izzócseréhez :D Vagy Fat Ducatónál 3 szor kell eltörni a csuklódat hogy ki tudd cserélni az izzót...
Ha holnap lesz időm fölrakom a képeket hogy a lengőkar hosszú felső M10-es csavarja úgy össze volt rohadva hogy az egész csonkálvánnyal együtt kellet kiszednem.
Nem volt német aki nem csuklott úgy káronkodtam, ha fater nem segít be...
Mivel szerelem is mindent én őszintén elmondom a jó és rossz dolgait is a márkának.
Ez nem fikázás az audira csak a nem túl jól sikerült és nem szerelőbarát megoldásokat is elmondom ha érdekel mást is.
Van ez így oké, de mikor már 1000x bebizonyítottam az igazamat, akkor még 1001 x is megkérdőjelezik.... Ja és két olyan faszi, akik az összes topikot szétzüllesztik mindenkit leszaroznak lefikáznak.... :( Ahova ők beírnak, ott mindig veszekedés lesz belőle...
Nem lehet állítani a hajtást csak ha difit meg váltót cserélgetsz.
Szerintem legalább 350-400 ló kell egy összkerék a4-be(1500 kg-hoz) hogy értelme legyen.
Nagyon sok pénzembe és munkámba van így is és mivel nem mérettem meg hivatalos helyen, sokat mondani meg nem akarok. De G-techel mérve már 257 lovat is mutatott és nem túl sok a 4x4-hez.
Jön egy chippes 1,8t vagy valami könyebb 200-220 lovas FWD autó és már alig bírok vele.
Szeretek néha játszani kicsit ezért gondoltam a hátsó kerékre.nekem tetszik az összkerék.ezelött egy subaru foresterem volt wrxes változat.az annyiban jobban tettszett hogy nem szolt közbe az elektronika.télen mikor leesett az első hó gondoltam kiprobálom milyen és egy csalodás volt.hiába kapcsoltam ki az esp t ha oldal irányban elcsúszott akkor rögtön fékezte a kocsit.addig nem szolt közbe az elektronika amig nyomtam a gázt de mikor már 4.nyélen mentem akkor jobbnak láttam visszafogni magam mielött még baj lesz.
Nem volt még 1.9 pdm ezért nem tudom mit lehet kihozni belőle.ha vmi izmos kocsit össze lehetne hozni nekem is tetszene az összkerék.
Én meg igazat adok a kollegának nem sok mindenre jó a quattro.
Visszafogja az autót mindenhol és ugyan úgy az orrát tolja ha erőlteted a kanyarokba. A rajtolásán kívül nincs más előnye szerintem se csak hátrány.
Én meg ha választhattam volna inkább FWD lenne.
Ha tudok teszek fel vidit milyen 100-200-am ott is látni hogy 180 körülig egész combos utánna meg mintha utánfutót húznék. (van ló is meg Nm de még ez is kevés a 4x4-hez)
Én is inkább a quatro ra hajlok, de egyébkén sztem az elektronikának is sok köze van a 4kerék hajtáshoz,ugy értem hogy hova mennyi erő menjen. Sztem ezt meg lehet irni hogy 80-20 % ban a hátsóra menjen. Láttam A4 quatrot driftelni ezért gondolom hogy lehetséges.
Tudom én is hogy jó az összkerék.most egy 2.7biturbo allroadom van és isteni az összkereke de sajnos nem tekeri el.szerintem az automata váltó sokat levesz az erejéből.ha meghagynám az összkereket az a4be akkor elég combos motort kellene bele épiteni.igazábol szinte hobbi autónak kellene.
Agyaltam rajta én is sokat de ha sikerül is gondolj bele elveszti a kocsi az értékét. Valahogy átfaragod első vagy hátsó kerekesre és ha egyszer el akarod adni?
Nekem a kipuff, cooler rendszert meg a nagy turbótól is meglátták és már bizalmatlan volt a vásárló.
Pedig egy csöpögés mentes gondozott motor(nagyon sokat ráköltött) amin minden új de mégis sokkal nehezebben eladható.
Minden keréken van fordulatszám érzékelője és rögtön letilt ha látja hogy nincs jel.(kiveszed a féltengelyeket) Az ESP is onna veszi a jelet az összes kerékről.