Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
# VERY IMPORTANT -- Get the bike up to operating temps first.
# Using 1/2 throttle, run from 4,000 to 6,000 rpm, then roll the throttle off completely until the rpms drop back to 4,000. Do this in 1st, 2nd and 3rd gear. Ride normally for a few miles.
# Using 3/4 throttle, run from 4,000 to 7,500 rpm, then roll the throttle off completely until the rpms drop back to 4,000. Do this in 1st, 2nd and 3rd gear. Ride normally for a few miles.
# Using full throttle, run from 3,000 to redline, then roll the throttle off completely until the rpms drop back to 3,000. Do this in 1st, 2nd and 3rd gear. Ride normally for a few miles.
# After 20 miles on the odometer, change the oil and oil filter, using "normal" petroleum oil (not synthetic). Let the bike cool down for at least 1/2 hour before riding again.
# Ride the bike for another hour, followed by another complete cooldown
Semmi nincs benne.. Benzin, ami sima 95-ös és minden gyári benne.. A bejáratást csináltam úgy, ahogyan egy spéci fórumon írták.. Ahogy kihoztam a szervízből azonnal ezeket csináltam: 1-esben 3ezertől 6ezerig nyélgáz, majd elenged 2, 3 ugyanez .. ezt olyan 2-3 kilométeren keresztül Majd normálisan menni a mocivan 10km-t Utána 1,2,3 4ezertől 9ezerig nyélgáz majd elenged .. ezt 2-3 kilométeren keresztül Utána megest 10km rendes menet..
ezeket a tippeket megtalálhatod az http://www.fjr1300.info/ -n találtam, jól utánanéztem és tényleg nagyon sok szaki ezt ajánlja..
Nekem dobozzal olyan 275 a vége ahol jártam a motorral.. (oldal és a hátsó doboz) Doboz + utassal olyan 260-nál nem mertem vele többet menni.. Ami hátránya van a hátsó doboznak, hogy baromi labilisnak néz ki.. de bírja a strapát.. Szicíliában voltam tavaly motorral és az oldalsó dobozokba olyan 10-15kg lehetett darabonként, a hátsóban olyan 20-25.. plusz a hátsó ülésen sátor, matrac és kempingszék :) mentünk ott is olyan 180-200-at néha-néha, és semmi gond nem volt.. Azért itt az átlag tempo 140-160 volt.
Tehát ha csak a gyári oldaldobozok vannak fönt, akkor nincs megkötés, lehet menni? (Nem mintha engem még mostanában az a veszély fenyegetne, hogy a 200 fölötti tartományt tesztelem:-)))
Az egyik túránkról jöttem haza már három (gyári)dobozzal 230-at. Csak az említett két tempónál jön egy kis berázás, utána semmi gond. A két személy ül a gépen, akkor nem rezonál be a középső doboz.
Igen, vannak a gyári oldaldobozok. Persze, hogy hosszabb túrára, mind a hárommal megyek. Semmi gáz... Három dobozzal még nem mentem 200 felett, csak a hátsót nem venni észre...
Hanem, ha lehet negatívumot találni a motorban, az a férfiasság-fűtése funkción kívül az oldaldobozok formája. Tetszetős, meg áramvonalas, - elhiszem, de pakolni nem a legoptimálisabb benne... Soha ne legyen nagyobb baja senkinek a vasával...
Szép jószág! Oldaldobozod is van? Hátsó doboz mennyire zavar menet közben? (Brosijukban azt írják: For safety reasons, Yamaha strongly recommend not to ride with the combination of side cases and top case. Azaz biztonsági okok miatt a Yamaha nagyon nem ajánlja, hogy a 3 dobozt egyszerre használjuk.)
OK, megtaláltalak! USA import:-) Remélem, tekergünk majd néha együtt is. Igen, Bobra emlékszem és a Yahoo-s levlistára is feliratkoztam. (Így már 9-en vagyunk:-)
Még műszaki vizsga meg forgalomba helyezés van, azt ígérték, csütörtökre meglesz. A bejáratás alatt nem hiszem, hogy nagyon cibálnám a bajszát, de utána is csak kellő tisztelettel. Azért ez majdnem 100 lóerővel több, mint a Pegaso. Lesz majd hozzád egy csomó kérdésem, azt hiszem, de majd mindent a maga idején. (Emlékszem, amikor tanultam motorozni, járt oda egy srác saját CB500-assal. Én CB 400-on tanultam. Mielőtt kimentünk volna a városi forgalomba, próbáltam tőle érdeklődni, hogy hányadikban menjek 50-nel. Nézett rám, mint egy hülyére: nem tudom, ilyen lassan még nem mentem...) Ilyesmiket szeretnék majd megtudni, ha nem baj.
Amikor átveszed, vigyázz rá! Úgy fogod érezni, hogy nagyon kezes jószág, de ha odatépsz neki, akkor megvadul. Eszembe jutnak azok az érzések, amikor átvettem a sajátom... :-))))))))))))))))))
Háát, a gumit nem néztem meg, nem tudom, de majd meglesem. Amikor vételkor rákérdeztem a középsztenderre, azt mondták, az nem jár hozzá. Tudomásul vettem. Ez a kereskedés tavaly nyitott, sok ilyet még nem adhattak el. Mikor megkérdeztem, hogy hogyan állítom az ülésmagasságot meg a kormánymagasságot, nem nagyon tudták. (Pedig a náluk összeszedett Yamaha újságban olvastam.) A szerelő srác viszont mindent tudott, higgadt és profi volt, ami megnyugtató.
Nagyon nagyon tetszik a paripa !! A nejemmel is nézegetjük nézegetjük nézegetjük............ de sajna pár évig még nem lehet róla szó. Addig marad a mostani lovacskánk. Pedig az ülés poziciókat már többször kipróbáltuk :-))))
Már várom a gurulást, mert a te szép új jószágod mellet megcsodálhatjuk Old Wing kék GL 1800-át... Nekem az egyik kedvenc gépem, nálam benne van a legszebb formatervet és konstrukciót magának mondható motorok TOP3-jában :)))
Ha minden jól megy, akkor 26.-án csatlakoznék. (Ha van kire hagyni Szabit, Zsuzsi kongresszuson lesz.) A Te higgadt tempód pont jót tesz a bejáratásnak.
Na, elmentem megnézni a motoromat, mert nem bírtam tovább. Lélegzetelállító! Be is indították, hanggal együtt még szebb:-)) Bukógomba rajta (megkaptam 39e-ért, felszerelve.) Pár kép:
A középsztender meg rajta volt gyárilag. A kereskedő sem tudta, de nekem így jó. Tudom, láncot fújni nem fogok, mégis sok esetben biztonságosabb.