Keresés

Részletes keresés

fjrbob Creative Commons License 2006.03.22 0 0 59
Hát.. bevallom én nem szoktam sokszor gyorsan menni vele..
Ált. 140 a túratempó és nemtöbb..
Az ereszd el a hajam, olyan 180-200-ig megy, de az is csak nagyon ritkán..
Sztem nem erre találták ezeket ki.. aki gyorsan akar menni, vegyen sportmocit :)
Azért jó, hogy tud ennyivel is menni, mert vészhelyzetben kitudsz gyorsítani, ha kell..

Bob
Előzmény: szg307 (57)
szg307 Creative Commons License 2006.03.22 0 0 58

Jim32!

 

Látod mit ír motorostársunk a bejáratásra?

Kapaszkodhatsz :-)))

Előzmény: jim32 (50)
szg307 Creative Commons License 2006.03.22 0 0 57

Hmm.

Én meg tartottam magam a gyári ajánlásokhoz.

 

Az enyém olyan 260 felett picivel megy, de nem tudtam hosszabb távon próbálgatni. A németeknél is vannak barmok, akik kimásznak az ember elé.

Előzmény: fjrbob (54)
fjrbob Creative Commons License 2006.03.22 0 0 56
Na, ez a pontos leírás..
fél, háromnegyed és nyélgáz a megadott fordulatszámokon és sebességekben..

Én bevallom betojtam 3-ikban 9ezres fordszámnál, amikor 180 körül ment a moci..
Mivel előtte nekem cruiserem volt..

Bob
fjrbob Creative Commons License 2006.03.22 0 0 55
# VERY IMPORTANT -- Get the bike up to operating temps first.

# Using 1/2 throttle, run from 4,000 to 6,000 rpm, then roll the throttle off completely until the rpms drop back to 4,000. Do this in 1st, 2nd and 3rd gear. Ride normally for a few miles.

# Using 3/4 throttle, run from 4,000 to 7,500 rpm, then roll the throttle off completely until the rpms drop back to 4,000. Do this in 1st, 2nd and 3rd gear. Ride normally for a few miles.

# Using full throttle, run from 3,000 to redline, then roll the throttle off completely until the rpms drop back to 3,000. Do this in 1st, 2nd and 3rd gear. Ride normally for a few miles.

# After 20 miles on the odometer, change the oil and oil filter, using "normal" petroleum oil (not synthetic). Let the bike cool down for at least 1/2 hour before riding again.

# Ride the bike for another hour, followed by another complete cooldown
fjrbob Creative Commons License 2006.03.22 0 0 54
Szia.

Semmi nincs benne..
Benzin, ami sima 95-ös és minden gyári benne..
A bejáratást csináltam úgy, ahogyan egy spéci fórumon írták..
Ahogy kihoztam a szervízből azonnal ezeket csináltam:
1-esben 3ezertől 6ezerig nyélgáz, majd elenged
2, 3 ugyanez .. ezt olyan 2-3 kilométeren keresztül
Majd normálisan menni a mocivan 10km-t
Utána 1,2,3 4ezertől 9ezerig nyélgáz majd elenged .. ezt 2-3 kilométeren keresztül
Utána megest 10km rendes menet..

ezeket a tippeket megtalálhatod az http://www.fjr1300.info/ -n találtam, jól utánanéztem és tényleg nagyon sok szaki ezt ajánlja..

Amúgy bármelyik FJR-nek 265-275 a vége..

Bob
Előzmény: szg307 (53)
szg307 Creative Commons License 2006.03.22 0 0 53

275 a vége?

Mi van neked a gépben, hogy ennyit pörög?

Előzmény: fjrbob (52)
fjrbob Creative Commons License 2006.03.22 0 0 52
Nekem dobozzal olyan 275 a vége ahol jártam a motorral..
(oldal és a hátsó doboz)
Doboz + utassal olyan 260-nál nem mertem vele többet menni..
Ami hátránya van a hátsó doboznak, hogy baromi labilisnak néz ki.. de bírja a strapát..
Szicíliában voltam tavaly motorral és az oldalsó dobozokba olyan 10-15kg lehetett darabonként, a hátsóban olyan 20-25.. plusz a hátsó ülésen sátor, matrac és kempingszék :) mentünk ott is olyan 180-200-at néha-néha, és semmi gond nem volt..
Azért itt az átlag tempo 140-160 volt.

Bob
Előzmény: szg307 (51)
szg307 Creative Commons License 2006.03.21 0 0 51

A gyár szerint van megkötés: 130km/h. Gyakorlatilag azonban nem hagytam még el egyetlen dobozt sem :-))

Előzmény: jim32 (50)
jim32 Creative Commons License 2006.03.21 0 0 50
Tehát ha csak a gyári oldaldobozok vannak fönt, akkor nincs megkötés, lehet menni?
(Nem mintha engem még mostanában az a veszély fenyegetne, hogy a 200 fölötti tartományt tesztelem:-)))
Előzmény: szg307 (49)
szg307 Creative Commons License 2006.03.21 0 0 49
Az egyik túránkról jöttem haza már három (gyári)dobozzal 230-at. Csak az említett két tempónál jön egy kis berázás, utána semmi gond. A két személy ül a gépen, akkor nem rezonál be a középső doboz.
Előzmény: Oldi (48)
Oldi Creative Commons License 2006.03.21 0 0 48
Igen, vannak a gyári oldaldobozok.
Persze, hogy hosszabb túrára, mind a hárommal megyek.
Semmi gáz... Három dobozzal még nem mentem 200 felett, csak a hátsót nem venni észre...

Hanem, ha lehet negatívumot találni a motorban, az a férfiasság-fűtése funkción kívül az oldaldobozok formája.
Tetszetős, meg áramvonalas, - elhiszem, de pakolni nem a legoptimálisabb benne...
Soha ne legyen nagyobb baja senkinek a vasával...
Előzmény: szg307 (47)
szg307 Creative Commons License 2006.03.20 0 0 47

Van ettől még cifrább is. Ha a középső dobozt felnyitod, azt találod a tetejében, hogy 130-nál ne menj gyorsabban, ha az fent van.

 

A gyakorlatban 160-nál és 190-nél kicsit megrázza a motort, de előtte-utána semmi sincs.

Előzmény: jim32 (46)
jim32 Creative Commons License 2006.03.20 0 0 46
Szép jószág!
Oldaldobozod is van?
Hátsó doboz mennyire zavar menet közben? (Brosijukban azt írják: For safety reasons, Yamaha strongly recommend not to ride with the combination of side cases and top case. Azaz biztonsági okok miatt a Yamaha nagyon nem ajánlja, hogy a 3 dobozt egyszerre használjuk.)
Előzmény: Oldi (44)
Oldi Creative Commons License 2006.03.19 0 0 45
Na, csak 1X akartam..:-)))
Oldi Creative Commons License 2006.03.19 0 0 44
Miért nem tudok én ide (sem) képet beszúrni???
A fene megesz, hogy ilyen lüke vagyok!!!
(A motorozás azért ennél jobban megy...:-)))
Oldi Creative Commons License 2006.03.19 0 0 43
Naaa jóól van!!

Már arra gondoltam, hogy kéne egy FJR-es topik, de aztán, gondoltam, ilyen kevés embernek??
Igy a jó! Végre idetaláltam! Üdv MINDENKINEK!

Az új tulajoknak GRATULA!! - Csodás az új Vas!!!

Vigyázz rá, "Ő" is fog rád, - hidd el!
Kezes, mint egy bárány, de nagyon tud vadulni is... :-)))

Tiszteld a képességeit és akkor csodálatos futóművel és fékekkel fogja azt meghálálni...

Végre egy motor, ami SOKKAL többet tud, mint én... tssááá.

(Ja, és az enyém 2001-es, német import, még nem az ABS-es, 20ekm, hibátlan...)
jim32 Creative Commons License 2006.03.19 0 0 42
OK, megtaláltalak!
USA import:-)
Remélem, tekergünk majd néha együtt is.
Igen, Bobra emlékszem és a Yahoo-s levlistára is feliratkoztam. (Így már 9-en vagyunk:-)
Előzmény: gorazs (41)
gorazs Creative Commons License 2006.03.19 0 0 41
Igen természetessen FJR, igaz nem új de az enyém is most lesz forgalomba helyezve én is erre várok.
Előzmény: jim32 (38)
BIKE-R Creative Commons License 2006.03.18 0 0 40
Jim,

Az FJR-es oldal "gazdáját" már személyesen úgy is ismered, Bob ott volt velünk a 2005-ös okt. 29-i szilvásváradi guruláson :)
Előzmény: szg307 (39)
szg307 Creative Commons License 2006.03.18 0 0 39

Látogass el az alábbi oldalra. Ott csoportosulnak a tapasztalt FJR-esek.

Van egy Yahoo-s levelező lista is, íratkozz fel rá.

 

http://fjr1300.uw.hu/

 

Összefutunk, beszélünk!

Előzmény: jim32 (37)
jim32 Creative Commons License 2006.03.18 0 0 38
Köszönöm!

Szintén FJR?
Előzmény: gorazs (36)
jim32 Creative Commons License 2006.03.18 0 0 37
Még műszaki vizsga meg forgalomba helyezés van, azt ígérték, csütörtökre meglesz. A bejáratás alatt nem hiszem, hogy nagyon cibálnám a bajszát, de utána is csak kellő tisztelettel. Azért ez majdnem 100 lóerővel több, mint a Pegaso.
Lesz majd hozzád egy csomó kérdésem, azt hiszem, de majd mindent a maga idején.
(Emlékszem, amikor tanultam motorozni, járt oda egy srác saját CB500-assal. Én CB 400-on tanultam. Mielőtt kimentünk volna a városi forgalomba, próbáltam tőle érdeklődni, hogy hányadikban menjek 50-nel. Nézett rám, mint egy hülyére: nem tudom, ilyen lassan még nem mentem...)
Ilyesmiket szeretnék majd megtudni, ha nem baj.
Előzmény: szg307 (34)
gorazs Creative Commons License 2006.03.18 0 0 36

Üdv!

 

Én is gratulálnék a géphez.

 

 

 

BIKE-R Creative Commons License 2006.03.18 0 0 35
Ha jól látom, Metzeler Z6 Roadtec van rajta.
Előzmény: szg307 (32)
szg307 Creative Commons License 2006.03.18 0 0 34

Mikor veheted át? Miért kell várnod?

 

Amikor átveszed, vigyázz rá! Úgy fogod érezni, hogy nagyon kezes jószág, de ha odatépsz neki, akkor megvadul. Eszembe jutnak azok az érzések, amikor átvettem a sajátom...   :-))))))))))))))))))

Előzmény: jim32 (33)
jim32 Creative Commons License 2006.03.18 0 0 33
Háát, a gumit nem néztem meg, nem tudom, de majd meglesem.
Amikor vételkor rákérdeztem a középsztenderre, azt mondták, az nem jár hozzá.
Tudomásul vettem.
Ez a kereskedés tavaly nyitott, sok ilyet még nem adhattak el.
Mikor megkérdeztem, hogy hogyan állítom az ülésmagasságot meg a kormánymagasságot, nem nagyon tudták. (Pedig a náluk összeszedett Yamaha újságban olvastam.)
A szerelő srác viszont mindent tudott, higgadt és profi volt, ami megnyugtató.
Előzmény: szg307 (32)
szg307 Creative Commons License 2006.03.18 0 0 32

Milyen gumi van rajta?

 

Szerintem a középsztender alap. Nem láttam még FJR-t nélküle.

 

 

 

Gratulálok a géphet, sok balesetmentes, élményekben gazdag kilométert kívánok!

Ha jobb lesz az idő remélem összefutunk!

Előzmény: jim32 (27)
szanda 1 Creative Commons License 2006.03.18 0 0 31

Jim !!

 

Nagyon nagyon tetszik a paripa !! A nejemmel is nézegetjük nézegetjük nézegetjük............ de sajna pár évig még nem lehet róla szó. Addig marad a mostani lovacskánk. Pedig az ülés poziciókat már többször kipróbáltuk :-))))

Remélem 26-án tényleg megcsodálhatjuk.

Előzmény: jim32 (27)
BIKE-R Creative Commons License 2006.03.18 0 0 30
Sok szeretettel várunk :)

Már várom a gurulást, mert a te szép új jószágod mellet megcsodálhatjuk Old Wing kék GL 1800-át... Nekem az egyik kedvenc gépem, nálam benne van a legszebb formatervet és konstrukciót magának mondható motorok TOP3-jában :)))
Előzmény: jim32 (29)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!