Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vojnó Creative Commons License 2009.01.26 0 0 2084
de lehet dugó törés, kérdés hol, mert az nem nagy ügy, ha a henger fala nem sérült.
Lehet szelep vert bele...
Írd meg mi lett, mert érdekel, ha tudok segítek én ezt M51-n már csukott szemmel...
Előzmény: Vojnó (2083)
Vojnó Creative Commons License 2009.01.26 0 0 2083
végig olvastam megint...
A kompresszió értéket bar-ban adják meg és minimum 22bar-nak kellene lennie.
Ha igaz amit írsz valószínű gyűrűtörés?
Akkor lehet blokkot fúrni új dugó+gyűrűvel...
és ez csak 4hengeres.
Tuti az a bibi?
Előzmény: zozizi67 (2082)
zozizi67 Creative Commons License 2009.01.26 0 0 2082

Üdv vastársak!

Aki még emlékszik a problémámra /318 TDS lentebb olvasható/ hát nagy a baj:(

A helyzet az hogy szét kell szedni a motort mert akkora a karternyomás hogy ha leveszem az olajbeöntő sapkát ott pufog ki nem hátul ahol kellene. Tragédia! Azt hiszem indulok Afrika felé. Most! Gyalog! Hát ennyi. Na jóccakát népek!

Vojnó Creative Commons License 2009.01.26 0 0 2081
A pcsúcsoknál tipikus hiba szokott lenni az elöregedett résolaj csövek, amik felkeményednek és törnek.
Első körben autósboltban vegyél 3.2mm-s résolajcsövet kb 1métert.
tépd le a régit és szikével távolítsd el a régi maradványát a csonkokon.
VIGYÁZZ, a csonkhoz szar hozzá férni de ne feszegesd csavarhúzóval mert tőből törik és akkor csúcs házat lehet cserélni. Azt meg házilag nemigen fogod kivitelezni már bocsi. :o) Nem nagy ügy, de....
Ha kell segítek, főleg ha nagyfaluban jársz.
Előzmény: kovitds (2080)
kovitds Creative Commons License 2009.01.26 0 0 2080

Sziasztok!

Most regisztráltam magam,nem tudtam,hogy van egy ilyen fórum ahol kimondottan a diesel Bömösökkel foglalkoztok,ennek nagyon örülök.Sokat tanulhat bellöle az ember.Nekem is lenne egy problémám,ha tudnátok segíteni nagyon megköszönném. Akkor előadnám:

                                                                                                                        

Egy kis segítségre lenne szükségem.525 tds-em van e-34 93-as évj.A motorja sajnos behalt,raktam bele egy 94-es évj.mocit ami autómatáé volt,és nagyon ment.Kompletten adagolostul mindenestül.De benne hagytam a régi motorvezérlőt. És így elég szarul megy nincs benne kraft.Ma beleraktam a hozzávaló vezérlőt egy fokkal jobban megy, viszont a porlasztó csúcsoknál nyomja ki a gázolajat mint állat. Mit lehetne tenni? Így a fogyasztásom is megnött ami nem igazán jó. Légyszi segítsetek!!! Mi lehet a hiba? Vigyem el adgolóshoz?

Segítségeteket előre is Köszönöm.

Vojnó Creative Commons License 2009.01.26 0 0 2079
Szia!
Ha nem akarsz szívni akkor szerezz 95-94 közötti motorvezérlőt ami tds-ből származik!
Aztán meg kell vizsgálni a kábelköteget is, mert a DDE csati nem fog belemenni, de lehet ás turpisság is...
Az sem min1 hogy mauál, vagy otomatás a vezérlő.

De mindenek előtt rendbe kell rakatni a motort, mert hiába cserélsz turbót, colert és adsz neki több nyálat, ha a motorod állapota nem megfelelő.
Előzmény: tds.Tomi (2076)
zoli 76 Creative Commons License 2009.01.25 0 0 2078

Mi a véleményetek a kettöstömegü kiváltojáról?Én a valeora gondoltam.

tds.Tomi Creative Commons License 2009.01.25 0 0 2077
Szia! Nekem lenne egy pár kérdésem, de nem tudnál adni telefonos elérhetőséget mert ritkán vagyok net közelben!!
Előzmény: Steeef (2075)
tds.Tomi Creative Commons License 2009.01.25 0 0 2076
Sziasztok srácok!
Van egy 94-es 325TD-m és azt szeretném, hogy TDS legyen.Van egy nagy töltő levegő hűtőm, egy E39-es TDS turbóm és még mi szükséges ahhoz, hogy TDS legyen????
Steeef Creative Commons License 2009.01.20 0 0 2075

Dízel autókkal kapcsolatos problémákban tudok segíteni. Edc adagolós,common rail 4-6 hengeres,dízel motormenedzsmenttel kapcsolatban.Keressetek nyugodtan.

Üdv.

podani Creative Commons License 2009.01.16 0 0 2074
Konkrétan az E46-osba szerelt motorról lenne szó ami ha jól sejtem CR :)

A baj az hogy hidegen is indul, melegen is, kettő közt nem. Ha várunk míg kihűl akkor indul,illetve melegen is. Hibakód nincs, elő szenzor adatok jók.
Előzmény: Vojnó (2073)
Vojnó Creative Commons License 2009.01.16 0 0 2073
Ha jól sejtem ez szintén az adagolós motor, amit a bmw ugyan már csak d-nek nevez, holott még nem a CR változat.

De mi a kérdés?
Előzmény: podani (2072)
podani Creative Commons License 2009.01.16 0 0 2072
Sziasztok,

318d 115Le-s (M47) motorral kapcsolatban tud tőletek valaki segíteni? Ha nem akkor melyik fórumban tudnék kérdezni? Köszi.

tosany Creative Commons License 2009.01.15 0 0 2071
Köszönöm a segítségeteket.Most nézik az adagolót,és várom mennyire kell felújítani és kell e az elemet cserélni.Mennyibe kerül egy elem,ha az lesz a bűnös?
Előzmény: Vojnó (2070)
Vojnó Creative Commons License 2009.01.15 0 0 2070
Az adagoló tömítéscseréhez le kell venni, ha meg már len van szét kell szedni, ha miden tömítést cserélsz (márpedik ami a csomagban van mind érdemes) ahhoz szét kell szedni, természetesen a fejet is le kell szedni mert az alatt is van tömítés és akkor már elállítottad mert visszarakni nem lehet ugyan oda.
ha megcsináltatod le tudom ellenőrizni mert az élő adatokból kiderül hol dolgozik.
Az alkatrészek cseréjével magát a motorvezérlőt is cserélni kell (bár lehet át tudom programozni de ennek utána kell néznem), mert ugye a több levegőhöz több nyál is kell!
Fontos hogy megfelelő motorvezérlőt találj, mert évjáratonként volt változás...
Előzmény: tosany (2068)
525tédé Creative Commons License 2009.01.14 0 0 2069
tosany
Nem eszik olyan forrón a kását.A turbo tök mind1,mitsu vagy garrett. Be kell állítani a töltőnyomást,mivel gyárilag elég nagyjázva vannak belőve.És persze az azóta eltelt idő sem tesz igazán jót.Kikeményedik a wastegate membránja stb. Csak úgy coolert berakni nem olyan egyszerű.Még nem néztem utánna pontosan,hogy e36nál mit kell cserélni,de nem kis érvágás.
Saját tapasztalat:E34 525TD
Cserélni kell:
Olajhűtő és csövezése
Klímahűtő (kondenzátor)
AGR szelep
+hozzájön a cooler és a csövek.A gumicsöveket nehezen kapod meg bontva,újonnan 20e fölött van a 2db.
Szóval röviden ennyit kedvcsinálónak
Előzmény: tosany (2068)
tosany Creative Commons License 2009.01.14 0 0 2068
A gyertyákkal kezdtem,kiszedtem mindet és leellenőriztem.Mindegyik jó időben és jó helyen izzít.1 éve cseréltem,NGK.
Az adagolót nem szedem le,mert nincs meg az a célszerszám,amivel le lehet szorítani a fogaskereket.Már nekiálltak.
Mit tanácsolsz?Az adagolónál,ha "csak" tömítéseket kell cserélni,ne is nyúljak az adagoló fedeléhez?
Akkor marad még a cooler és egy Garret turbó a michu. helyett a teljesítmény növeléséhez?Az vezérlő egységet is cserélni kell a TDS-re?
Ha felújítják az adagolót,és felrakják,utána hozzá tudod állítani a motorhoz?
Nem akarok irdatlan teljesítményt kihozni belőle,mert azzal csak kivégezném,csak a TDS -éhez közeli erőt.
Tanács?
Előzmény: Vojnó (2067)
Vojnó Creative Commons License 2009.01.14 0 0 2067
Ha melegen nehézkesen indul akkor előtöltés pontos ellenőrzése/beállítása az első lépés. Ha nem segít akkor elkopott a nagynyomású rész, de ne ugorjunk fejest. :o)
Az hogy hidegen is nehezebb, ahhoz izzító gyertya kiszedése melletti ellenőrzés (4sec alatt a hegyének izzania kell VIGYÁZAT égésveszély) javallt, mert így a biztos.
Valamint a tömítések cseréje is sokat javíthat, higy nem tartja a ház a nyomást nélkülük.
Ha meg nem csináltál ilyet, akkor előbb nézd meg mit-hogy kell, ha már te akarod megcsinálni, de jó szerszámok (célszerszámok is) nélkül gányolás lesz.
Nincs semmi titok, de ez egy precíz, nagy tisztaságú szerkezet és egy por is "csodákat" mívelhet sajna.
Amúgy meg én nem alakítanám át mechanikusra, mert nem lesz se fordulatszám mérőd, fogyasztás mérőd.... ez egy végelkeseredési reakció.
Teljesítmény feltornászásához meg csak az adagolóhoz nyúlni butaság.
Sok mindent át kell nézni, leellenőrizni, utána állítani esetleg felujjítani, cserélni.
És ne feledd!
Öreg vasak ezek már, nem jó dolog tovább hegyezni, főleg mert nem tudod hogyan használták előtted, bármikor történhet vele valami és akkor csak megint szaporodik a "szar bmw dízel"-t kiáltók buta tábora!
Előzmény: tosany (2065)
Vojnó Creative Commons License 2009.01.14 0 0 2066
Ha pesten vagy és járóképes akkor rá kéne nézzek, mert közelebbit nagyjából elmondták, max, csak akkor hiszem ha látom magam ;o)
Nem tudom a TDI-n mi van, de csak akkor lehet jó ha kicikszámova ua. a hullámos tárcsa meg pl. a nagynyomású rész.
Ha csak a feje (állító mű) kell az sok típusban ua, max ahogyan már írták a csatit kell átvariálni, de itt is létezik potis meg indukciós!
Előzmény: zozizi67 (2061)
tosany Creative Commons License 2009.01.14 0 0 2065
Sziasztok!

A következő a kérdésem.Egy e36-os 2.5 td-m van.Úgy néz ki nálam is adagoló problémák léptek fel.Kezdetben melegen nehezen,most hogy átléptem a 300000Km-t,már hidegen sem indul.Csöpög az adagolóból a gázolaj.Most szedetem le,mert ajánlották,hogy ha még nem csináltam,ne álljak neki...
-Mi a következő lépés?-
-Nézessem meg valahol,mit mutat nyomás alatt? Ha megbontják, szeretném mindenképp átalakítani mechanikusra és kicsit feltornászni a teljesítményt.
-Mivel érdemes kezdeni?
-Ezt hogy lehet kivitelezni?
Várom a hozzászólásotokat,segítségeteket!
diessel Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2064

hali

majd ha lehet ird már  meg légyszi hogy mi lett a végkifejlet!!!

 mert az enyém is csinálta csak abba hagyta! mondjuk van amikor elö jön.

 e36 318 tds

köszi

Előzmény: zozizi67 (2061)
mex86 Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2063
a feje jó lehet. pl 25tds adagolófeje kompatibilis a 80as tdi audiéval (nem teljesen, stekker más, de egyszerű megoldani). ez a dózisállítómű, igazából a mechanikus részeid ha szarok akkor ezzel sokra nem mész.

többi csak akkor, amennyiben a 18tds-ed közvetlen befecskendezéses, amit kétlek mert ha jóltom akkor ezek kamrásak szóval bukott ezoldalról a feltételezésed sajna. soha nem működne jól vele.
esetleg a td-vel, mert az kamrás viszont az meg mechanikus szal bukott a mutatvány.
Előzmény: zozizi67 (2061)
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2062
a segédpumpa (ac) nem számít, csak azt segíti elő, hogy a tank legaljáról is ki tudja szívni az adagoló a gázolajat.

amúgy passz, hogy mi a gondja:), de drukkolok
Előzmény: zozizi67 (2061)
zozizi67 Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2061

Üdv!

Megnéztük ma az AC-t de az is jó! A helyzet változatlan. Írtam tegnap este még a Vojnó-nak de még nem reagált. Azt hallottam hogy az 1.9-es TDI Audi adagolója jó a Bömire. Szerinted? Megnéztem a neten és külsőre valóban teljesen egyforma. Nem tudom. Jó lenne kideríteni mert jóval olcsóbban lehet hozzájutni mind a miénkhez.

Előzmény: GekTDS (2060)
GekTDS Creative Commons License 2009.01.12 0 0 2060
ha figyelmesen olvasol, épp leírja hogy miből áll egy adagoló csere...
Előzmény: zozizi67 (2057)
GekTDS Creative Commons License 2009.01.12 0 0 2059
a végén van de hogy nyomástartó-e? annyira nem vágom!

Vojnó itt ezen az oldalon lejjebb is hozzászólt, ha rákkattintasz a nevére, ott megtalálod a címét is a "küld"- re kattintva.
Előzmény: zozizi67 (2057)
GekTDS Creative Commons License 2009.01.12 0 0 2058
Megnéztem, alkatrész lista szerint van a tankban AC pumpa, úgyhogy rajta! legyen szerencséd és az legyen a rossz!

www.realoem.com
Előzmény: zozizi67 (2055)
zozizi67 Creative Commons License 2009.01.12 0 0 2057
A nagynyomású rész ami a végén van? A 4 nyomástartó? Hogy írhatok privát üzenetet?
Előzmény: GekTDS (2056)
GekTDS Creative Commons License 2009.01.12 0 0 2056
sajnos akkor az a legvalószínűbb hogy elkopott a nagynyomású rész.
a hathengeresek is így döglenek meg. nekem most abban a stádiumban van hogy melegen is izzítok, így pöcc röff. amúgy már javítani kéne.

írj egy privát levelet Vojnó nick nevű kartársunknak, mit tanácsol, hová viheted.
addig ne ugorj bele semmi költekezésbe, mert nagyon ráfaraghatsz.
csak semmi hirtelen bontott cucc, mert az is lutri. Javítható a tiéd is!

meg kell csinálni azt az autót!! meghálálja!
Előzmény: zozizi67 (2055)
zozizi67 Creative Commons License 2009.01.12 0 0 2055
Na pont ez az most hogy mondod! Augusztus közepétől kezdett melegen nehezen indulni majd novembertől mint ahogy már írtam is jött hozzá hogy hidegen sem indul. Addig tipp-topp indult hidegen. AC-t holnap megnézzük. Ha elindítjuk húzással akkor megy mint a disznó, nem füstöl/minimálisat/ nem csörög nem zörög. Kaposvári vagyok de itt nincs aki hozzá tudna nyúlni. Mindenki csak a száját húzza hogy elektromos adagoló meg BMW meg stb.......... Hát már nem tudom. Nagyon el vagyok szottyanva.
Előzmény: GekTDS (2054)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!