Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

endrebá Creative Commons License 2008.12.08 0 0 119

Na, már ezt is tudom :

 Kivilágosítottam a tegnapi nyavalyásan sötét képeket :

  Meg le is tudom kicsinyíteni őket elküldhető méretre :

 Hej, mennyi képet fogok tudni küldeni a haflinger úrnak...

   Na, hogy tetszik, mindenki ?

endrebá Creative Commons License 2008.12.07 0 0 118

   Látom, nemcsak a stabil motorok érdekelnek...

Fényképeztem még egy kicsit az egyik udvaron :

CsepelinkóÁrokásó   KohlerA lány meg sehol... A Csepel után kicsit vártam, úgyhogy az árokásó már elég sötét, de a játékfűrész a Kohler motorral talán még látszik.

Na ez volt a mai képtermés...

Előzmény: bhz564 (117)
bhz564 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 117
De jó az a Csepel!! ott a háttérben!!
Előzmény: endrebácsi (111)
B-csabi Creative Commons License 2008.11.30 0 0 116
Rendben nézzen át a másik forumunkba is tettem egy két csemegéről képet!
Előzmény: endrebácsi (115)
endrebácsi Creative Commons License 2008.11.30 0 0 115

 Tisztelt mindenki

Csináltam magamnak egy e-mail címet, de ezzel már nem enged a jóistenke első helyettese továbbra is "endrebácsi" lennem.

 Belenyugodtam, úgyhogy eztán "endrebá" volnék...

Az e-mail címem pedig: nyemezaz@gmail.com

 Hát ennyi.

Előzmény: B-csabi (114)
B-csabi Creative Commons License 2008.11.29 0 0 114
Majd beteszem a képet is holnap Az egyik motort én árulom a másik meg nekem is van már szerencsére.
Előzmény: endrebácsi (113)
endrebácsi Creative Commons License 2008.11.29 0 0 113
 Naháááát...! Mit lehet még tudni róla?
Előzmény: B-csabi (112)
B-csabi Creative Commons License 2008.11.29 0 0 112
Megtaláltam a motorját! egy kicsivel kisebb méretben,Hütler Géza forgalmazta Győrőtt,de a nevét még mindig nem tudom.
Előzmény: endrebácsi (109)
endrebácsi Creative Commons License 2008.11.29 0 0 111

 Ma a D- MIB dolgozott, de már kínszenvedés az indítása. Pedig van még bőven elvagdosnivaló.

 Ma megint tanultam valami fontosat a szalagfűrésztől:

Ha balról adják fel a méterfát, nem nyúlunk érte jobb kézzel. Keresztezni a fűrészlap síkját tilos..  Épp csak megsikálta a mutatóujjamat- ez ám a pedagógus!

 Már nemcsak le, hanem fel is tudom dobni a laposszíjat az épp hogy járó motorra! Lefelé meg félfordulaton is lekapom.

Kiskoromban hogy irigyeltem az öreg Jámbort pont ezek miatt..

B-csabi Creative Commons License 2008.11.28 0 0 110
tér és idő nem akadály mondta öregapám Einstein
Előzmény: endrebácsi (109)
endrebácsi Creative Commons License 2008.11.28 0 0 109
  Most olvasom a "-gyűjtőklub"-on, hogy kocsi kéne. Kérdezd meg a Máder Jenő bácsit, hogy mennyiért szállna ki az ő két ilyen kocsijából. Valahol ott van még a telefonszáma is, csak hát Kadarkút az Somogy közepe..
Előzmény: B-csabi (107)
endrebácsi Creative Commons License 2008.11.28 0 0 108

 Majd te is leszel egy Jancsárúr (csak más néven), és ha már se az asszonyban, se a nagyfröccsben nem lelsz elég örömöt, még mindíg ki tudod húzni az udvarra a D MIA-t, meg a B-MIB-et, beindítod és összehangolod őket, és fél óra stabilzene teljesen helyrerak..

 Nem vicc.  Az  "én munkám",és a "jajj de szép" című érzés egyvelege akárhány évesen is elfoghat ilyenkor, de pl a feleségedet terhesen (ugyanezekkel az érzésekkel) csak néhányszor látod életedben...

Előzmény: B-csabi (107)
B-csabi Creative Commons License 2008.11.28 0 0 107
Jó hát biztos van valami érdemem azt nem tagadom ,de segitségemre van hogy imádom ezeket a régi durung vasakat a többi jőn magától,legalább hagyok valamit magam után az életben,és nem élem céltalan az életem,ez az a dolog ami mindenkinek jó,csak az asszonynak nem főleg amikor sunnyogok hozzá egy kis pénzért mert nem elég az újabb vasra:-)
Abba nem kell belenyugodni hogy nincs neve a motorodnak! mert van neve csak még mi nem tudjuk!
Előzmény: endrebácsi (106)
endrebácsi Creative Commons License 2008.11.28 0 0 106

 Komolyan rászolgáltál a dícséretre.

Szerencséd akkor volt, amikor megtaláltad azt a "Pörgentyűs motor"- t.

Mifelénk így nevezték a te nagy motorodat- mert itt is volt ebből egy. Épp őt nyomoztam, amikor megtaláltam ezt..

Komolyan meglepnél, ha azonosítanád- már belenyugodtam, hogy "noname".

 Visszatérve, szerencsés az (pl én), aki talál egy ilyesmit, megveszi ócsóér, aztán nagy boldogan nézegeti, mert mást nem nagyon mer/tud vele kezdeni.

 Az rátermettség, meg kitartás, hogy leveszed a lendkerekét, meg szétszeded, letisztítod, homokfúvás után alapozod, lefested, és össze is rakod.

Hidd el, ez tiszteletreméltó, az nem annyira, hogy meg tudod venni magadnak a  működőképes gyűjteményt (mindegy milyen témakörben)

 

Előzmény: B-csabi (105)
B-csabi Creative Commons License 2008.11.28 0 0 105
Köszönöm a dicséretet,csak szerencsém volt!Jancsár Józsibát én is ismerem tőlem van neki a Mávaghoz az alkatrészkatalógus,de a mávagját még nem láttam ha véletlen arra jár fényképezze már le nekem nagyon hálás lennék!
Az anonim motort még! nem tudom micsoda kicsoda de meglesz,csak át kell nyálazzam a könyveim,annyit előre hogy nem amerikai hanem német látni láttam már csak nem tudom fejből.
Előzmény: endrebácsi (98)
endrebácsi Creative Commons License 2008.11.28 0 0 104

 Megkérdeztem a Jancsár urat, azt mondta hogy két röpsúlyt biztos tud adni, de komplett vezérkereket sajnos nem. Hozzávaló tengelyt tudsz esztergáltatni?

Ráadásul valami bütyök, amibe ezek a röpsúlyok beleakadnak...az megvan?

Lejjebb megtalálod a Jancsár uram telefonszámát.

Előzmény: bhz564 (100)
endrebácsi Creative Commons License 2008.11.28 0 0 103

  Jójó, vasutas vagyok, de azért ez még ment volna..

Azt írta ki, hogy írjam újra a kódot, utána meg, hogy a hozzászólásomat is.

 Tíz sor volt- hát én ennél lustább vagyok.

Előzmény: bhz564 (102)
bhz564 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 102
Egyszerűen beírod a számsort abba a mezőbe ahová kéri.
Előzmény: endrebácsi (98)
bhz564 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 101
Sztem IHC, de lehet hülyeséget írok, Csabi kolléga profi ebben.
Előzmény: endrebácsi (99)
bhz564 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 100

Igen a Csonka, és a TD 800 is tűzoltómotor, a 125ös ugyanaz mint a D-Csepel. A Csonkához nincs semmi amit hajthatna.

 

Mindenkihez: keresek MIBhez vezértengely fogaskereket mindenestül!

Mert az enyémnek a röpsúlytartói el vannak törve, röpsúlyok nincsenek meg.

Előzmény: endrebácsi (97)
endrebácsi Creative Commons License 2008.11.28 0 0 99

 Na ez lenne az.

A mágnes nem az övé, az egyik szelepvezetőben félrekopott a szelep (természetesen a szívó, mert úgy van csak fals levegő),meg a hűtővízrendszer hiányzik

  Itt látszik hogy mennyire ferde is a szelep,

( a csavaranyát én tettem alá)

  Itt jobban látszik.

 Tehát valami ilyesmi a büszkeségem, mármint a motorok közül.

   Mer a srácok jobbak ám!

Előzmény: B-csabi (96)
endrebácsi Creative Commons License 2008.11.28 0 0 98

  Kedves Csabi, az oldaladra írtam pár sor dícséretet, de a végén nem jutottam át az intelligenciateszten, úgyhogy ezúton küldök egypár vállveregetést- de féltéglával ám!  (Hogyan kell azokkal a számokkal a hozzászólás után..?)

  Neked ez nagyon megy, én ilyenkor mindíg kicsit irigykedek..

A figyelmedbe ajánlom Babócsáról Jancsár Józsi bácsit, ő az én másik atyamesterem.

 Neki is van ilyen MÁVAG traktorja, talán kettő is- a márkatársak meg úgyis szót értenek. Ha referenciát akarsz róla, kérdezz akárkit a mezőkövesdi múzeumból.

   Tel. sz: 82/ 491-167 ; - úgyse ő veszi fel, mer odakinn gépészkedik...

Előzmény: B-csabi (96)
endrebácsi Creative Commons License 2008.11.28 0 0 97

  A Csonka 750- es tehát az a tűzoltómotor, (ugye boxer) a 125-öst is mintha láttam volna. A Máder Jenő bácsinál többet is....

Ha kicsit világosabb lesz, megyek kattintgatni

Előzmény: bhz564 (95)
B-csabi Creative Commons License 2008.11.27 0 0 96
Üdv a nagy ismeretlenről elfogadnánk egy képet,hátha meg tudom mondani kicsoda!
addig is figyelmedbe ajánlom a honlapom www.stabilmotor.eoldal.hu,nem inkább dicsekvésnek szánom mint érdekességnek!
Előzmény: endrebácsi (91)
bhz564 Creative Commons License 2008.11.27 0 0 95

Csonka750: boxer,2 hengeres, 4t, 8,5 LE, 750cm3

Ilo Typ152: 1 hengeres, 2t, kb:4-5 LE, 148cm3, álló

TD 800: Soros, 2 hengeres, 2t, 28 LE, 1100cm3 ,soros 800l/min szivattyúval

Csonka 125: 1 hengeres, 2t, 5 LE, 125cm3,

és a MIB

Előzmény: endrebácsi (91)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.27 0 0 94
Ne aggódj! Másnál is előfordul.
Előzmény: endrebácsi (93)
endrebácsi Creative Commons License 2008.11.27 0 0 93

  Basszus, micsoda rendetlenség van ebben a műhelyben...

Asszem, ki kell mennem az erdőre motort fényképezni.

Előzmény: endrebácsi (92)
endrebácsi Creative Commons License 2008.11.27 0 0 92

   Mobilmotor- stabilmotor..

Ez egy Kismotor és Gépgyári B- MIB, a téli fűrészmotorom.

Nem a Suzuki,csak ma az endurosoknak próbáltam először fényképezni..

Előzmény: endrebácsi (91)
endrebácsi Creative Commons License 2008.11.26 0 0 91

A Csonkák ugye kettő üteműek?

Az ILO és a TD nekem ismeretlen típus,kíváncsi lennék rájuk.

Nekem egy híján megvan a "nagy magyar alapsorozat" (B. és D. MIA; B. és D. MIB; BL 7; BL 12) Na a BL 7-es nincs még...

És a büszkeségem: egy NAGY Ismeretlen.. Tényleg az, a nagy öreg atyáknak is hiába mutogattam, azt mondták, hogy ilyent még ők se ettek.Tábla nyema, a pár betűbeütés nem cirill betűs..

 Ha belejövök,teszek ide róla képet is.

"Mobil"motorom nekem is van egy jó nagy adag..

Előzmény: bhz564 (90)
bhz564 Creative Commons License 2008.11.26 0 0 90
Csonka 750, kisCsonka 125, TD 800, ILO Typ 152, és ez a MIB. És még sokegyéb, de nem stabilmotor.
Előzmény: endrebácsi (88)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!