Ma a D- MIB dolgozott, de már kínszenvedés az indítása. Pedig van még bőven elvagdosnivaló.
Ma megint tanultam valami fontosat a szalagfűrésztől:
Ha balról adják fel a méterfát, nem nyúlunk érte jobb kézzel. Keresztezni a fűrészlap síkját tilos.. Épp csak megsikálta a mutatóujjamat- ez ám a pedagógus!
Már nemcsak le, hanem fel is tudom dobni a laposszíjat az épp hogy járó motorra! Lefelé meg félfordulaton is lekapom.
Kiskoromban hogy irigyeltem az öreg Jámbort pont ezek miatt..
Most olvasom a "-gyűjtőklub"-on, hogy kocsi kéne. Kérdezd meg a Máder Jenő bácsit, hogy mennyiért szállna ki az ő két ilyen kocsijából. Valahol ott van még a telefonszáma is, csak hát Kadarkút az Somogy közepe..
Majd te is leszel egy Jancsárúr (csak más néven), és ha már se az asszonyban, se a nagyfröccsben nem lelsz elég örömöt, még mindíg ki tudod húzni az udvarra a D MIA-t, meg a B-MIB-et, beindítod és összehangolod őket, és fél óra stabilzene teljesen helyrerak..
Nem vicc. Az "én munkám",és a "jajj de szép" című érzés egyvelege akárhány évesen is elfoghat ilyenkor, de pl a feleségedet terhesen (ugyanezekkel az érzésekkel) csak néhányszor látod életedben...
Jó hát biztos van valami érdemem azt nem tagadom ,de segitségemre van hogy imádom ezeket a régi durung vasakat a többi jőn magától,legalább hagyok valamit magam után az életben,és nem élem céltalan az életem,ez az a dolog ami mindenkinek jó,csak az asszonynak nem főleg amikor sunnyogok hozzá egy kis pénzért mert nem elég az újabb vasra:-) Abba nem kell belenyugodni hogy nincs neve a motorodnak! mert van neve csak még mi nem tudjuk!
Köszönöm a dicséretet,csak szerencsém volt!Jancsár Józsibát én is ismerem tőlem van neki a Mávaghoz az alkatrészkatalógus,de a mávagját még nem láttam ha véletlen arra jár fényképezze már le nekem nagyon hálás lennék! Az anonim motort még! nem tudom micsoda kicsoda de meglesz,csak át kell nyálazzam a könyveim,annyit előre hogy nem amerikai hanem német látni láttam már csak nem tudom fejből.
Megkérdeztem a Jancsár urat, azt mondta hogy két röpsúlyt biztos tud adni, de komplett vezérkereket sajnos nem. Hozzávaló tengelyt tudsz esztergáltatni?
Ráadásul valami bütyök, amibe ezek a röpsúlyok beleakadnak...az megvan?
A mágnes nem az övé, az egyik szelepvezetőben félrekopott a szelep (természetesen a szívó, mert úgy van csak fals levegő),meg a hűtővízrendszer hiányzik
Itt látszik hogy mennyire ferde is a szelep,
( a csavaranyát én tettem alá)
Itt jobban látszik.
Tehát valami ilyesmi a büszkeségem, mármint a motorok közül.
Kedves Csabi, az oldaladra írtam pár sor dícséretet, de a végén nem jutottam át az intelligenciateszten, úgyhogy ezúton küldök egypár vállveregetést- de féltéglával ám! (Hogyan kell azokkal a számokkal a hozzászólás után..?)
Neked ez nagyon megy, én ilyenkor mindíg kicsit irigykedek..
A figyelmedbe ajánlom Babócsáról Jancsár Józsi bácsit, ő az én másik atyamesterem.
Neki is van ilyen MÁVAG traktorja, talán kettő is- a márkatársak meg úgyis szót értenek. Ha referenciát akarsz róla, kérdezz akárkit a mezőkövesdi múzeumból.
Tel. sz: 82/ 491-167 ; - úgyse ő veszi fel, mer odakinn gépészkedik...
Üdv a nagy ismeretlenről elfogadnánk egy képet,hátha meg tudom mondani kicsoda! addig is figyelmedbe ajánlom a honlapom www.stabilmotor.eoldal.hu,nem inkább dicsekvésnek szánom mint érdekességnek!
Az ILO és a TD nekem ismeretlen típus,kíváncsi lennék rájuk.
Nekem egy híján megvan a "nagy magyar alapsorozat" (B. és D. MIA; B. és D. MIB; BL 7; BL 12) Na a BL 7-es nincs még...
És a büszkeségem: egy NAGY Ismeretlen.. Tényleg az, a nagy öreg atyáknak is hiába mutogattam, azt mondták, hogy ilyent még ők se ettek.Tábla nyema, a pár betűbeütés nem cirill betűs..