köszi a reagálást...csak eddig még nem találtam olyan embert aki érti ezt a gépet.... eddig ahány emberrel beszéltem, annyi félét mondott....lehetséges, hogy kevés a nafta. hidegen kemény a hangja...halottam már tds-t olyan volt a hangja, mikor a töltöttkáposzta rotyog a fazékban....:) semmihez se hasonlítható....
clinton Nem egyszerű akkor neked sem.. A 95 végi motorhoz mindenféleképpen kell a saját elektronikája.A hideg-meleg szarindulást okozhatja láncnyúlás,statikus előtöltés rossz helyen,adagolófej rossz helyen...stb. 1: üzemanyrendszert rendbe rakni.(segédszivattyú,szűrő,résolajcsövek) 2: elektronikusan át kell nézni (Modic) 3: statikus előtöltést beállítani 4: turbo töltőnyomást mérni 5:MAP szenzort ellenőrizni. Fél napos koncentrált meló,ami megfelelő szerszámokkal kivitelezhető. Nagyon úgy tűnik egyébként,hogy nem kap üzemanyagot.(vagy rosszkor)
vettem egy 524et-t 525tds mocival...3 kiló volt...nagyon szép de kalamolt mint az állat.senki se tudta megmondani mi baja...de 170 nél még ment vóna....olyan hangja volt, hogy csak sötétben mertem vele járni...:)aztán a gépműhely pontott tett a végére...3 hengerben be volt maródva a hengerfal meg a dugó is...mintha egy durva drótkefével megdolgozták volna....termosztát s evolt benne.vettem bele 2 kilóért egy 95.év végi tds blokkot.saját adagolójával de az én régi turbómat raktuk vissza rá. lusta mint az állat....motorvezérlő csere után jobban pörög, de ha kitaposom a belét akkor sem megy többet 130 -nál....??????????????????????? melegen szarul indul...most már hidegen is....4.ik re kapja el..indításnál fehér füst...
Szia a haveromnak van egy 99-es e39 525dts komplett adagolója meg egy turbója csak azt már mervettem. A bmw szervíz lecserélte és kiderűlt hogy a hiba másba vam
Köszi Vojnó!!! Viszont a "ha a fej a hibás" mondatod azt jelenti, hogy lehet valami más is? Jó lenne, ha valami egyszerűbbel is lehetne próbálkozni első nekifutásra. A fejben amúgy mi szokott beszarni? Javítani nem lehet?
Ha a fej a libás akkor az csere. Nem nagy ügy kicserélni, csak: - nem ócsó valami 140k körül mozog?!?!) - ugyan 4db csavar, de baszott tisztán kell dolgozni, légteleníteni kell és beállítani a pontos mennyiséget, amit csak célműszerrel lehet (vagy adagolós padon, de ahhoz meg le kell szedni) persze lehet próbálkozni is... van aki a nagy rutin miatt megoldja simán... ... igaz Power? ;o)))))
Sziasztok. Sikerült lecserélnem E34 525tds-emet egy E39 525tds-re. Teljesen jó az autó, nagyon örülök neki, de van vele egy apró kis hiba. Néha előfordul olyan jelenség, hogy egy pillanatra (álltalában gyors váltáskor) egyszerűen elmegy a gáz és megtorpan az autó. Kb kétszer előfordult már, hogy folyamatos menetkor is (nem váltáskor) megszünt a gáz és csak akkor jött vissza ha a pedált visszaengedtem alap helyzetbe és ujra nyomtam.
Szerintetek mi fog beszarni?
Azért gondolom, hogy kezdődő hiba, mert az egyik haveromnak ugyan ez volt 324td-vel (elektr. adagolós) és neki már olyan szinten jelentkezett, hogy néha már másodpercekig nem ment az autó, előzés közben is volt hogy elment neki a gáz és vissza kellett sorolni, de nem derült ki a hiba, mert ő egyszerűen lecserélte az adagolót mechanikusra.
Jó hogy látni kéne hol mert én miskolci vagyok de pest mellet dolgozom.
A torpanásra tipp??A haveromnak van egy 93.12. havi 525 tds-e és a computert hétvégén akarjuk kicserélni hogy azzal mit mutat. Ja meg jó lenne valami telefonszám hogy beszélhessünk, amit elküldhetnél az email címemre: stuningsim@gmail.com!Ha sikerült egymással telefonon értekezni, akkor valamelyik hétvégén Pesten össze is futhatnánk?!
a td ugyebár 115ló a tds meg 143. hát ha igaz a csipp, akkor gratulálok! Amúgy meg a 900 alapjárat sincs nagyon rendben, mert ezt a vezérlő belövi rendesen és csak az agyával tudod eltolni, de nem ennyire. Rá kéne rendesen olvasni!
Akkor még sincs valami rendben! Nem kéne megtalálni a bibit és utána tovább lépni? ... Valamit ki kéne írnia, persz tudni kéne minek? :o) Volna pár tippem, de látni kéne...
A nyomócsövet 17 villással, de meghúzni csak óvatosan mert kúpra záró! Aztán 27-s porlasztókiszedő kulccsal ami lényegéből egy nagy krova szerű, de a jeladóshoz ablakos kell!!! Ha nincs más csőkulcs.
Szia!Köszi az infót!A motorom jó állapotban van, nem füstöl nem eszi az olajat és nagyon megy.Lehet, hogy meg is van csippelve mert a forgalmiban 140le van.De amikor nem akar menni, 80-ról gyorsítok ki 5-be 2500-ig húz aztán megtorpan és a pillanatnyi fogyasztásmérő vissszaesik 10literre, ha felengedem a gázt és a mérő nullát mutat akkor leparkettázom és megint nagyon megy!Volt gépen és az-az adagolót nem hozta hibásnak, de az elektromos fedlap lehet, hogy volt babrálva mert melegen 900-as az alapjáratom.Szerinted mi lehet a hiba?
Szét kell borítani. De lehetőleg olyan aki látott már M41-t vagy M51-s motort! Komlón van valaki akit csak ajánlani tudok. Keresd -=Gernert=- az e34 fórumról!
Persze hogy szerelővel néztük meg. Szerintem itt Kaposváron már nincs is olyan aki ne látta volna. Nagyon szórja az olajat. Anno mikor megvettem megnéztük és semmi nem volt. Olanyira nagy a nyomás hogy a zárt sapka alól is szivárog az olaj. Nem mernék vele elindulni BP.-re meg kinozni sem akarom már.
Ne haragudj meg de egy kicsit nem értelek. Kivel néztétek meg? Szerelővel? 1. Mert az, hogy csühög az olajbeöntőnél, mértéktől függően lehet normális is. 2. az olaj pont a sapkánál a lánc un. szóró olajazása miatt fröcsög. Nem mondom hogy minden okés, csak kicsit kusza számomra. Ha Pesten van, vagy a közelében ránéznék, mielőtt széttépitek :o)
Igen a kompresszió az bar a nyomásveszteség pedig %. Tuti csak az hogy teljesen el vagyok keseredve hogy a hiba tuti e azt nem tudom. Ma délelőtt levettük a beöntőt és az történt amit leírtam. Jött a füst meg az olaj ezerrel. Mi lehet még?? Pedig ha elindul/húzásra/ olyan szépen ketyeg és megy is. Annyira sajnálom. Egy másik autót már lehet hogy rég felgyujtottam volna. De ezt nagyon szeretem. Azt az érzést ami körbevesz ha beleülök. Nem tudom............:(