Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

civis e34 Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2114
Vollay Ferit próbáltad már???
Előzmény: clinton69 (2112)
Richie 2 Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2113
Írjon már valaki, akinek ugyan ez volt a hiba amit írtam a 2101-ben és megtalálták a hibát és orvosolták is.

Elég tipikus sokszor előforduló hiba, csak van valaki akinek sikerült megcsinálni!!
clinton69 Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2112
köszi a reagálást...csak eddig még nem találtam olyan embert aki érti ezt a gépet....
eddig ahány emberrel beszéltem, annyi félét mondott....lehetséges, hogy kevés a nafta. hidegen kemény a hangja...halottam már tds-t olyan volt a hangja, mikor a töltöttkáposzta rotyog a fazékban....:) semmihez se hasonlítható....
Előzmény: 525tédé (2111)
525tédé Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2111
clinton
Nem egyszerű akkor neked sem..
A 95 végi motorhoz mindenféleképpen kell a saját elektronikája.A hideg-meleg szarindulást okozhatja láncnyúlás,statikus előtöltés rossz helyen,adagolófej rossz helyen...stb.
1: üzemanyrendszert rendbe rakni.(segédszivattyú,szűrő,résolajcsövek)
2: elektronikusan át kell nézni (Modic)
3: statikus előtöltést beállítani
4: turbo töltőnyomást mérni
5:MAP szenzort ellenőrizni.
Fél napos koncentrált meló,ami megfelelő szerszámokkal kivitelezhető.
Nagyon úgy tűnik egyébként,hogy nem kap üzemanyagot.(vagy rosszkor)
Előzmény: clinton69 (2108)
tds.Tomi Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2110
azt nem tudom hogy mi volt a baj és hogy javult meg de az én e 36-omnál ugyan ez a szitu mint nálad
Előzmény: Richie 2 (2109)
Richie 2 Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2109
De a hibajelenség ugyan az volt mint amit a 2101-ben leírtam?
Ha igen, mi lett a megoldás? Hogy javult meg?
Előzmény: tds.Tomi (2107)
clinton69 Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2108
levél vojnóhoz....:)

csőváz...rövid kórlap:

vettem egy 524et-t 525tds mocival...3 kiló volt...nagyon szép de kalamolt mint az állat.senki se tudta megmondani mi baja...de 170 nél még ment vóna....olyan hangja volt, hogy csak sötétben mertem vele járni...:)aztán a gépműhely pontott tett a végére...3 hengerben be volt maródva a hengerfal meg a dugó is...mintha egy durva drótkefével megdolgozták volna....termosztát s evolt benne.vettem bele 2 kilóért egy 95.év végi tds blokkot.saját adagolójával de az én régi turbómat raktuk vissza rá. lusta mint az állat....motorvezérlő csere után jobban pörög, de ha kitaposom a belét akkor sem megy többet 130 -nál....???????????????????????
melegen szarul indul...most már hidegen is....4.ik re kapja el..indításnál fehér füst...

debreceni vagyok...imádom a járgányt...

van ötleted így első blikkre...?
tds.Tomi Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2107
Szia a haveromnak van egy 99-es e39 525dts komplett adagolója meg egy turbója csak azt már mervettem. A bmw szervíz lecserélte és kiderűlt hogy a hiba másba vam
Előzmény: Richie 2 (2106)
Richie 2 Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2106
Köszi Vojnó!!!
Viszont a "ha a fej a hibás" mondatod azt jelenti, hogy lehet valami más is?
Jó lenne, ha valami egyszerűbbel is lehetne próbálkozni első nekifutásra.
A fejben amúgy mi szokott beszarni? Javítani nem lehet?
Előzmény: Vojnó (2105)
Vojnó Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2105
Ha a fej a libás akkor az csere.
Nem nagy ügy kicserélni, csak:
- nem ócsó valami 140k körül mozog?!?!)
- ugyan 4db csavar,
de baszott tisztán kell dolgozni, légteleníteni kell és beállítani a pontos mennyiséget, amit csak célműszerrel lehet (vagy adagolós padon, de ahhoz meg le kell szedni)
persze lehet próbálkozni is... van aki a nagy rutin miatt megoldja simán...
... igaz Power? ;o)))))
Előzmény: Richie 2 (2104)
Richie 2 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2104
Konkrétabb dolgot tudsz? Javítható vagy esetleg állítási probléma? Vagy cserés valami?
Előzmény: mex86 (2102)
tds.Tomi Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2103
ha elólvasod a2096-os hozzászolást akkor nekem is az lehet a baj???
Előzmény: mex86 (2102)
mex86 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2102
99% hogy adagolófej hiba.
Előzmény: Richie 2 (2101)
Richie 2 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2101
Sziasztok.
Sikerült lecserélnem E34 525tds-emet egy E39 525tds-re. Teljesen jó az autó, nagyon örülök neki, de van vele egy apró kis hiba.
Néha előfordul olyan jelenség, hogy egy pillanatra (álltalában gyors váltáskor) egyszerűen elmegy a gáz és megtorpan az autó. Kb kétszer előfordult már, hogy folyamatos menetkor is (nem váltáskor) megszünt a gáz és csak akkor jött vissza ha a pedált visszaengedtem alap helyzetbe és ujra nyomtam.

Szerintetek mi fog beszarni?

Azért gondolom, hogy kezdődő hiba, mert az egyik haveromnak ugyan ez volt 324td-vel (elektr. adagolós) és neki már olyan szinten jelentkezett, hogy néha már másodpercekig nem ment az autó, előzés közben is volt hogy elment neki a gáz és vissza kellett sorolni, de nem derült ki a hiba, mert ő egyszerűen lecserélte az adagolót mechanikusra.
tds.Tomi Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2100
Jó hogy látni kéne hol mert én miskolci vagyok de pest mellet dolgozom.

A torpanásra tipp??A haveromnak van egy 93.12. havi 525 tds-e és a computert hétvégén akarjuk kicserélni hogy azzal mit mutat. Ja meg jó lenne valami telefonszám hogy beszélhessünk, amit elküldhetnél az email címemre: stuningsim@gmail.com!Ha sikerült egymással telefonon értekezni, akkor valamelyik hétvégén Pesten össze is futhatnánk?!
Előzmény: Vojnó (2098)
Vojnó Creative Commons License 2009.01.27 0 0 2099
a td ugyebár 115ló a tds meg 143.
hát ha igaz a csipp, akkor gratulálok!
Amúgy meg a 900 alapjárat sincs nagyon rendben, mert ezt a vezérlő belövi rendesen és csak az agyával tudod eltolni, de nem ennyire.
Rá kéne rendesen olvasni!
Előzmény: Vojnó (2098)
Vojnó Creative Commons License 2009.01.27 0 0 2098
Akkor még sincs valami rendben!
Nem kéne megtalálni a bibit és utána tovább lépni? ...
Valamit ki kéne írnia, persz tudni kéne minek? :o)
Volna pár tippem, de látni kéne...
Előzmény: tds.Tomi (2096)
Vojnó Creative Commons License 2009.01.27 0 0 2097
A nyomócsövet 17 villással, de meghúzni csak óvatosan mert kúpra záró!
Aztán 27-s porlasztókiszedő kulccsal ami lényegéből egy nagy krova szerű, de a jeladóshoz ablakos kell!!!
Ha nincs más csőkulcs.
Előzmény: tosany (2095)
tds.Tomi Creative Commons License 2009.01.27 0 0 2096
Szia!Köszi az infót!A motorom jó állapotban van, nem füstöl nem eszi az olajat és nagyon megy.Lehet, hogy meg is van csippelve mert a forgalmiban 140le van.De amikor nem akar menni, 80-ról gyorsítok ki 5-be 2500-ig húz aztán megtorpan és a pillanatnyi fogyasztásmérő vissszaesik 10literre, ha felengedem a gázt és a mérő nullát mutat akkor leparkettázom és megint nagyon megy!Volt gépen és az-az adagolót nem hozta hibásnak, de az elektromos fedlap lehet, hogy volt babrálva mert melegen 900-as az alapjáratom.Szerinted mi lehet a hiba?
tosany Creative Commons License 2009.01.27 0 0 2095
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem.E 36-os 92-es 2,5-ös TD BMW-ből hogyan lehet kiszedni a porlasztó csúcsokat?
kovitds Creative Commons License 2009.01.27 0 0 2094
Köszönöm a segítséget. Akkor kicserélem,utánna meglátjuk mi lessz vele.
Előzmény: Vojnó (2081)
Vojnó Creative Commons License 2009.01.27 0 0 2093
semennyire! :o) nem tudott kiesni
Kapott új dugót gyűrűvel és azóta is hajtom.
Előzmény: zozizi67 (2092)
zozizi67 Creative Commons License 2009.01.26 0 0 2092
1996-os. AlpenWeiß a színe. Ez jó és mennyire vágta haza a motort? Komló nincs is messze. Utánanézek.
Előzmény: Vojnó (2091)
Vojnó Creative Commons License 2009.01.26 0 0 2091
Szép... kényes színű... :o)
Amúgy mikori is?
Ne kenődj el, én pl ezt találtam a motoromban:
Előzmény: zozizi67 (2089)
Vojnó Creative Commons License 2009.01.26 0 0 2090
Szét kell borítani.
De lehetőleg olyan aki látott már M41-t vagy M51-s motort!
Komlón van valaki akit csak ajánlani tudok.
Keresd -=Gernert=- az e34 fórumról!
Előzmény: zozizi67 (2087)
zozizi67 Creative Commons License 2009.01.26 0 0 2089
Bömi
Előzmény: zozizi67 (2088)
zozizi67 Creative Commons License 2009.01.26 0 0 2088
Van jobb kép is de most nem találom! De úgy szeretem!
Előzmény: Vojnó (2086)
zozizi67 Creative Commons License 2009.01.26 0 0 2087
Persze hogy szerelővel néztük meg. Szerintem itt Kaposváron már nincs is olyan aki ne látta volna. Nagyon szórja az olajat. Anno mikor megvettem megnéztük és semmi nem volt. Olanyira nagy a nyomás hogy a zárt sapka alól is szivárog az olaj. Nem mernék vele elindulni BP.-re meg kinozni sem akarom már.
Előzmény: Vojnó (2086)
Vojnó Creative Commons License 2009.01.26 0 0 2086
Ne haragudj meg de egy kicsit nem értelek.
Kivel néztétek meg?
Szerelővel?
1. Mert az, hogy csühög az olajbeöntőnél, mértéktől függően lehet normális is.
2. az olaj pont a sapkánál a lánc un. szóró olajazása miatt fröcsög.
Nem mondom hogy minden okés, csak kicsit kusza számomra.
Ha Pesten van, vagy a közelében ránéznék, mielőtt széttépitek :o)
Előzmény: zozizi67 (2085)
zozizi67 Creative Commons License 2009.01.26 0 0 2085

Igen a kompresszió az bar a nyomásveszteség pedig %. Tuti csak az hogy teljesen el vagyok keseredve hogy a hiba tuti e azt nem tudom. Ma délelőtt  levettük a beöntőt és az történt amit leírtam. Jött a füst meg az olaj ezerrel. Mi lehet még?? Pedig ha elindul/húzásra/ olyan szépen ketyeg és megy is. Annyira sajnálom. Egy másik autót már lehet hogy rég felgyujtottam volna. De ezt nagyon szeretem. Azt az érzést ami körbevesz ha beleülök. Nem tudom............:(

Előzmény: Vojnó (2083)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!