Némi fogyasztási tapasztalat 530i esetében: reggeli hideg-indulás, napi 50km megtétele közben, tartva a forgalom ritmusát, néha kilőve a lámpától, sebességkorlátozás +15-el menve, 70% autóút, 30% dugó: 7,5l /100Km. Egész kellemes...
(és NEM eco-pro-val, hanem komfort és sport módot használva)
Hétvégén mentem az autóval, és az ülés-szellőztetést nem éreztem túl effektívnek. Kb mintha nem is lett volna, pedig folyamatosan 2-3-as fokozaon járattam. Ez mennyire normális?
Az meg jó hír, hogy eddig benzines tulajok vannak itt és nem az 520d-sek 🤔😊
De autós kérdésnél pl én szívesen vennék M performance kipufogót, de azon mintha nem lenne szelep, így vélhetőleg mindig hangos. Azt meg nem szeretném, csak mondjuk sportban. De nincs aki tudná...
Asszem tenyleg megoregedtem es/vagy kilogok a mai vilagbol egy kicsit. 10 eve meg arrol beszeltunk autokkal kapcsolatban, hogy milyen a motorja, mennyit fogyaszt, hogy megy, milyen a futomuve, mennyire kenyelmes, hogy fekszi az utat...
Ma meg az a fo tema hogy a szamomra teljesen ismeretlen appok, amikrol azt sem tudom mire valok, futnak vagy nem futnak a fedelzeti rendszeren...
Lassan tenyleg vege lesz annak az autos vilagnak amiben felnottem, jonnek az onvezeto autok, a legfontosabb tulajdonsaguk meg az lesz hogy mekkora bennuk a kepernyo meg milyen gyors bennuk a net...
Köszi a gratulációt. Van kormány-aszisztens, de az autómatikus sávváltás nem megy vele. Rákérdeztem az átadásnál, ez a funkció nincs Magyarországon aktiválva, sőt, az értékesítő szerint ne is várjak arra, hogy bármelyik, jelenleg nem elérhető funkciót utólag lehet aktiválni. Ami most van, az marad is, attól függetlenül, hogy mondjuk egy most rendelt autóba több is elérhető, mint a már átvettbe (például WLAN hotspot). Úgy néz ki, "retrofit" egyáltalán nincs...
Én csak tegnap vettem át az enyémet (530i), így túl sokat a Connected Drive-ról még nem tudok elmondani, de ne számíts túl sokra. Időjárás, hírek és keresés megy, ezen felül nem hiszem, hogy hivatalosan bármi másra garanciát vállalnának...
Az intelligens start-stop tényleg nem működik, mondjon bármit is a BMW. Én inkább ki is nyomom induláskor, és csak tényleg sok lámpás kereszteződés körül engedem leállítani a motort.
Viszont valami félelmetes, mennyire nem érezni a sebességet, pedig hasonló méretű autóból (Skoda Superb) ültem át. Pillanatok alatt össze lehet vele szedni pár gyorshajtási csekket.
A HUD is nagyon király, szokni kell, hogy van ott valami előtted, de 90%-ban feleslegessé teszi a műszerfalat. Elsőre ennyi tapasztalat van, a hétvégén megyek párszáz kilómétert, utána jelentkezem ismét...
Ahhoz hogy magabiztosan el tudja donteni hogy lealljon-e vagy sem fel kellene ismernie a forgalmi szituaciot is (jonnek-e szembe, stb) Az meg mar gyakorlatilag robotpilota-szint :)