Xartak, az biztos. Csakhogy az én korosztályom, meg a régebbiek emlékezete, nem mindig aranyhal memoria.......... A fiatalabbakat el lehet hülyíteni. Sajnos, bár itt a szülők emlékezete nem mindegy..
Na látod, a fityesz kormánya sokkal előre látobb volt. ßart az ilyen butaságokra, mint a független szakértők által készíthető hatástanulmány mizériára. A háromharmados felhatalmazás birtokában nincs is szükség rá. Ami azonban lebilincselő, akár film cím is lehetne:
Ez a logika alapból természetes. Megszexuálnak, mert jó helyen nyitsz, bezáratnak, kötelezve, hogy a konkurrenciától 200 m-re nyithatod az újat, pénzt nem adnak, mert betartottad a szabályokat, törvényesen nyitottad ott ahol, és került bármennyibe, nem számít. A mocskos extraprofit, amit állami törvényekkel kaphaszt, az csak virtuális.Mások tudták úgy csinálni, hogy megéltek belőle. Na, ez manapság bűn.Megélsz belőle? Nyaktilót neked. mocskos uzsorás!.
Sőt, mivel a koncesszió tulajdonosának kötelessége működtetni a trafikot, még a végén szépen meg is büntetik, ha nem nyitja meg új helyen a boltot időben. Bár gondolom vissza lehet adni a koncessziót, de akkor is bukta az összes eddigi befektetését.
Bocs, a többszöri módosítást kihagytam, mármint az átgondolt, szakmai egyeztetésen és hatástanulmányokon alapuló törvénykezés mivoltját illetően.:))))) A módosítások akkor érvényesek, ha a beterjesztő geodéta, pincér, netán vallásfilozófus, stb. Csak a jó alátámasztás végett.:))
-"ami valakinek megtetszik, másnap reggel javaslat, délután törvény, másnapi hatálybalépéssel."-
Ez így magában is gáz, de az még nagyobb para, hogy mindezeket kicsit később valaki kedvéért máris módosítják. mert az tuti, hogy a Continental főbagósának nem tetszett valami, a saját képére szabott törvényében és ugrasztotta Megyei Jogú Jánost.
Ahogy most hallom, nem kell kártérítést fizetni a kiebrudalt boltosoknak, mert a koncesszió nem veszett el. Ezt a kárt (bolt kialakítása, stb) nekik kell lenyelni? Legalább olyan inkorrekt, mint az egész pályázat. Ha más kerül hatalomra, az elkövetkezendő 20 évben, megvan a megoldás, ami az államnak nem kerül semmibe: El kell költözni, törvényes okkal: nem jó, hogy ott árulsz!:)))) Legalábbis a mostani magyarázat szerint.
De megy a melldöntetés, hogy nálunk minden rendben. Addig, amig nem csinálsz valami olyat, ami valakinek megtetszik, másnap reggel javaslat, délután törvény, másnapi hatálybalépéssel.
A képes dobozokban azt nem értem ,hogy valamikor ezek a külsők tervezettek voltak, netán jogvédettek.( művészi kivitel, stb.) Ebbe nyúltak bele. Mi lett a jogvédelemmel? Nem tudok semmit erről.
Ha a bótban megveszem és az asztalra kiteszem, mit nem lát a gyerök? A csillogó, cifra csomagolást? Az elrettentő képet 5 évesen? Nem tudja, hogy az apja-anyja bagózik?
Előbb utóbb ebből is sorsolásos játék lesz, amire csak a bagóboltban lehet fogadni?
Ez egy újabb bizonyítéka annak, hogy az Orbán kormánnyal kötött bármiféle szerződés mentes a jogi garanciáktól. Ez a kormány nem ismeri a jogbiztonság fogalmát és ez szégyen az egész magyar jogrendszerre nézve. A vakhangyákoknak azonban ez tetszik.
Én már a jelenlegi egyendobozokat sem egészen értettem, már ti. hogy ez most miért volt olyan rohadt fontos. Felirat nélkül meg aztán végképp nagyon baró lenne... magyar szerencsejáték lenne vazze, de legalább legális volna :-) Csak talán kicsit sokba fájna...
Még szerencse, hogy kocabagós vagyok. Nem programszerűen, de úgy alakult, hogy Nemzeti Trafikban még nem jártam. Nekem csak jobb, egészségesebb, ha nem gyújtok rá...
csak az a baj, hogy itt baromira nem kizárólag erről van szó. hanem dilettáns szabályozással kinyírnak gazdasági szereplőket, pályázat közben és UTÁNA módosítanak a feltételeken, a győztesek kiválasztása kérdéses (khm), ellenőrzési lehetőség kizárva, végül létrehoznak egy sokkal szarabb rendszert, aminek káros mellékhatása van, nem funkcionál megfelelően, majd valami oltári hülye indokra hivatkozva pár hónapon belül megint gyökeresen felforgatják az egészet. mindezt pedig nyakon öntik pátoszos propagandával, és aki kételkedik benne, az kb hazaáruló.
és ezt melyik szektorral ne tudnák akár holnap megtenni, holnaputáni hatálybalépéssel?
ez a sikeres magyar gazdaságpolitika része?
Sajnos a Fidesznél ez jellemzően már csak így megy. Elég szomorú. A következő hozzászólásodban leírt sportos hasonlat is nagyon jó. Ez van...
Ők csak megásták a gödröt és csak ültették a fát,
De az égben volt a gyökér és a földben lenn az ág;
Én már nem is szóltam semmit, hogyan lenne jobb vagy szebb,
Tudod, ők értenek hozzá, csupa jó nagy, jó nagy s... ez van...
Most azon törik a fejüket, egyelőre külföldön(?), hogy a cigidobozon nem lesz semmi felirat. Namármost, ismerve a hazai törvényhozók épeszűségét, ezt fogják meghallani. Ha bemegyek a bagóboltba, egy csomag symphoniáért, akkor kapok bagót, amiről nem tudom, hogy mit kaptam? Jobban járok, ha az utcán csikket gyűjtök és abból sodrom?
még egy: nem tudom, akkoriban milyen juttatásokban részesültek a sportolók, de egy riporter kérdezze már meg gyulay úrtól, mit szólt volna, ha a sportsikerei közben megvonnak tőle minden támogatást, mert ő azon kajakosok közé tartozik, aki sokkal többet kap a teljes keretből, mint a gyengébb átlag. ja és persze folytathatja a pályafutását, de ott nem edzhet, ahol más már szokott edzeni. keressen magának egy kanyarodó holtágat vagy egy 20 méter átmérőjű halastavat. :)
ezek tényleg ennyire hülyék, hogy ha valakinek jól megy, azt le kell fejezni? náluk minden fekete vagy fehér? miért nem próbálnak más megoldást találni erre az amúgy a saját hülyeségük által kreált problémára?
két javaslat:
ha bizonyos trafikoknak túl jól megy, miért nem vetünk ki rájuk még valami adót inkább, mintsem bezárjuk? legalább az állam is részesülhet a jóból.
pl minden trafiknak a koncessziós díja legyen a mostani fix díj + az éves árbevétel 1 %-a. totál igazságos 1 kulcsos szja módjára, nemde?
vagy legyen trafik ágazati különadó, szintén árbevétel %-a, de lépcsőzetes, és a tulajdonos összes trafikját egybe számoljuk, mint az áruházláncok adójánál.
ezekre aztán senki nem mondhatja, hogy ne lennének alkalmazhatóak, máshol már bevezette őket a kormány. tehát csak jó lehet. :)
hol vannak a fórumból a trafikújraszabályozás korábbi nagy védnökei? eddig csak olyan kormánypárti kommenteket olvastam, hogy kb: most mit fanyalogtok, fideszesek szívnak, nem? (holott eddig ennek a konkrét bizonyítását hiányolták. vagy csak a trafikok x %-a került ilyen-olyan fidesz közeli ember kezébe, de úgyis csak a véletlenek miatt volt így. egyébként ha 100-x %-ról nem mondunk semmit, akkor valójában ellenzékiek voltak azok.)
csak az a baj, hogy itt baromira nem kizárólag erről van szó. hanem dilettáns szabályozással kinyírnak gazdasági szereplőket, pályázat közben és UTÁNA módosítanak a feltételeken, a győztesek kiválasztása kérdéses (khm), ellenőrzési lehetőség kizárva, végül létrehoznak egy sokkal szarabb rendszert, aminek káros mellékhatása van, nem funkcionál megfelelően, majd valami oltári hülye indokra hivatkozva pár hónapon belül megint gyökeresen felforgatják az egészet. mindezt pedig nyakon öntik pátoszos propagandával, és aki kételkedik benne, az kb hazaáruló.
és ezt melyik szektorral ne tudnák akár holnap megtenni, holnaputáni hatálybalépéssel?