Nagyon lényeges hogy az égőtér felületén egyenletesen legyenek elosztva a furatok a levegő beáramlásának.A égésnek nem szabad érni az égőtér felületét mert szét ég és füstől.Nagy gázturbináknál fátyolhűtésnek hívják.
Xantia.
Rákérdeztem a generátorra a hajtóműveken
Egyes tipusoknál nagyon egyszerűen oldják meg!Egy állandó hajtás csatlakozik egy olajszivattyuhoz,ez pumpál egy hydraulika rendszert aminek a végén van egy hydro motor ,és ez csatlakozik a generátorhoz.E közé a rendszerbe be van kötve egy nyomás szabályzó és igy biztositják az állando fordulatszámot.(tök egyszerü)
Mivel inditod? Mert nekem a kompresszor az nem vált be.Vegyél egy elektromos lombszivót,az jó.Az simán beinditja a mostani turbinámat is,pedig azon jóval nagyobb turbó van mint a Rábán.
Ha az égötér 80-as,a ház pedig 100-as,akkor a kettő között csak 1 centi marad!!! Az nagyon nem jó! Legalább 3 centinek lennie kéne...
A turbó "talpa" a bemenetnél 6*9 centi,ha ezt átszámolod,akkor pont kijön egy 10 centi átméröjü cső,ami egy "kicsit" nagyobb ugye az 5 centisnél.Nagyon szűk!
Rába 250-en K28-as van,azzal én is játszottam.Jó nagy a turbinaház A/R-je(öntvény),ugyhogy forgasd meg rendesen.
A tüzcsöre annyi furatot tegyél,amennyi a süritő kilépő résznek a felülete.Asszem az 50 mm.T=R*R*pi=25*25*3,14=~19,6 négyzetcenti.Ezt oszd el a csövön úgy,hogy,hogy a fuvóka környékére kb 20-30%-a jusson.A többit nagyobb furatokkal fentebb oszd szét.Kicsit talán könnyitek,ha leirom egyes furatok területét:6=0,28-8=0,5-10=0,78-12=1,13-14=1,53-16=2 négyzetcenti.
A valóságban messze nem igy csinálják,annak idején én igy csináltam,és müködött.
szia RÁBA traktor turboja,gondolom tudod mekkora,(GONDOLOM tudod) sima gyujtogyertyával gyujtom be . ma furtam a egéstérnek a csövére + lukakat de még igysem marad életben.
Jobban pörgesd meg,mert nem önfentartó.De VIGYÁZZ,mert ha a tüztér aljára lecsurog a tüzelöanyag,miközben inditod,akkor azt felkapja amikor beindul,és futás lesz a vége!!!
De hidd el,nem tudsz elég messzire futni annyi idő alatt!!!
sziasztok . full dizel olaj égöt szét kaptam . az ugy 26 bar a befecskendezése , 2,5 litert eszik , 20- perc kb, nem mértem még mert igy értelmetlen . sajnos nem önfentarto
Ez mindenhol igy van.Bent a cégnél tartálykocsi hozza a gázolajat,hiper-szuper ditális óra van rajta,ami század litert is mér. Mondom neki:koma, nemlehetne valamit.....ÁÁÁÁ ez a rendszer mindent tud,kizárt hogy egy csepp is eltünne...Aztán egyszer tankolás közben elapadt a kút,nem jön a csöböl semmi.Aszonygya lehet kifogyott,megnézi.Felmászik a tartály tetelyére,és felhajtotta az ott lévő 60 centis ajtót,beleenged egy vödröt,és közli hogy üres! Egyik végén egy cseppet sem,másik végén vödörrel...tipikus magyar szaga van ennek is.
Szerezhetnél egy kis kerót nekem is,ugyis fent leszek két hétig a nagyvárosban,összehoznánk egy talit.Egye fene,veszek cólát!
Ezek szerint nem működik normálisan mert a komprresszor levegője tartja mozgásban.Valószínű hogy nem kap elég levegőt és a körfolyamat nem tud beindulni,de az is lehet hogy üzemanyag szegény.
de ha pontosan leirnád a tüneteket többet tudnánk mondani.
sziasztok , valaki meg tudná nekem mondani. Egyben van már a turbos , turbinám -miért nem müködik magátol , ha el veszem töle az indito levegöt nem marad mozgásban a lapátok.
Jövő honap környékén kész a gázturbina és utána nekiállok a hybrid hajtóműnek,ugyhogy kössd fel a nadrágod,én nem kötöm fel mert az enyém nem szokott leesni max leégni fog:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD