Keresés

Részletes keresés

SKR Ádám Creative Commons License 2024.06.24 0 0 165099

És FKU-903-on sem lehet anélkül utazni, hogy ne pattognál hátul. Gondolom a lengéscsillapító ment tönkre, de rá kellene nézni.

 

Előzmény: SKR Ádám (165030)
Villámhetes Creative Commons License 2024.06.24 0 5 165098

Pfff,ügyes!

 

Komrati helyi járat.

Előzmény: 18-09 (165095)
GST-616 Creative Commons License 2024.06.23 -1 1 165097

a szóló ex arrivás AE-LD MB C2-esek mikor állnak forgalomba?

szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.06.23 0 2 165096

Kolllegáim rakják össze a kottàt

Előzmény: volanb (165093)
18-09 Creative Commons License 2024.06.23 0 3 165095

Gagauzia :D 

Előzmény: Villámhetes (165094)
Villámhetes Creative Commons License 2024.06.23 0 3 165094

OFF

 

Játék:A múltkor túl könnyű volt,hol jártam?

 

 

ON

volanb Creative Commons License 2024.06.23 0 1 165093

Lehet tudni mely napok vannak kijelölve az R158-ra?

szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.06.23 0 1 165092

Igen, a Moszkva Kálmán - Zugligeti lihegő útvonalon lesz a menés 

Előzmény: 7-es troli (165091)
7-es troli Creative Commons License 2024.06.23 0 2 165091

Ja, akkor elnézést kérek.

Előzmény: Murki (165090)
Murki Creative Commons License 2024.06.23 0 4 165090

Szerintem összekeverted az állandó 158-ast (Budafok) az R158-al (Moszkva tér-Zugliget) :)

Előzmény: 7-es troli (165089)
7-es troli Creative Commons License 2024.06.23 -6 2 165089

Nem ismertem a 158-as busz vonalãt. Most megnéztem a térképen. hát jól a város szélén fognak futni a buszok… Persze az király hír, hogy lesznek nosztalgia buszjáratok! Az már elgondolkodtató, hogy hogy lehet egyes emberekben (akár lakók, akár politikusok) ekkora útãlat és düh a régi buszokkal szemben, amiért a belvárostól igen távol lehet csak ilyen rendezvényt szervezni. :(

 

 

riezaK Creative Commons License 2024.06.23 0 4 165088

De akàr 117en is elketyegne egy 260-as,vagy bàrmilyen proli,munkàs környékre berakni ezeket ahol eredetileg is a vége fele jàrtak.

Akkor így a Budàn lakó emberkék nem írkàlnànak panaszleveleket,ha tényleg nem a BKV-n múlik.

 

 

Meg mondjuk nem kell feltétlenül az Istenhegyin hengerfejesre vágni a 40 fokban :) 

Előzmény: ELK671 (165086)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.06.23 0 13 165087

július közepétől szept közepéig minden hétvégén egy nap várható az R158 váltott kocsikkkal.

Előzmény: Rago17 (165077)
ELK671 Creative Commons License 2024.06.22 -2 10 165086

És végül megint Szegedet és Nyîregyet hoznàm fel példànak.

Elöbbinél minden szombat felvaltva Ziu/280 jàr,Nyîregy péntek,vasàrnap  ràncos 280 fixen,és ott nem zavar senkit érdekes módon.

 

De arra is volt javaslat,hogy esetleg 85 ösre/23-asra szombaton kizavarni egy 280-at. De akàr 117en is elketyegne egy 260-as,vagy bàrmilyen proli,munkàs környékre berakni ezeket ahol eredetileg is a vége fele jàrtak.

Akkor így a Budàn lakó emberkék nem írkàlnànak panaszleveleket,ha tényleg nem a BKV-n múlik.

Előzmény: ELK671 (165085)
ELK671 Creative Commons License 2024.06.22 -1 11 165085

Ez a retro jàrat egy visszatérő,egyben érdekes téma is.

 

Ha néz valaki különféle Fb csoportokat,most màr konkrétan ott tartunk,hogy a lelkes magàn tulajdonosok nagyjàból minden hétvégére szerveznek programokat és 3-asàval 4-esével is vonulnak különböző jàratokon. Ma 173ra volt meghirdetve,és 4 IK280 tiszteletét tette.

 

De akàr a hónapban történt 69A paràdézàs 3 IK260-al, vagy különféle jàratok kisérése, a vecsési különjàratok,falunapok egyéb rendezvények különjàratai igazàból felsorolni se lehet annyi ex BKV-s kocsi aktîv. Szerencsére nagyon jó helyekre kerültek,reméljük ez a lelkesedés nem marad abba,és valamiféle összefogàs is lesz,mert van rà kereslet. Akàr tényleg egy egész nyàri meghirdetett menetrend is működhetne valami külső segîtséggel.

Pont ez hiànyzott eddig,mert sokàig az volt a divat valaki megvette lerakta a kertben és vége,max egy Ik.tali és kifújt(most is van ilyen).

 

Ha nem is ilyen szinten ,de valami hasonlót vàrtunk volna a Bkvtól is.

Ehhez képest a nagyjàból 15-20 db szàmú retróflotta egy métert se mozdul konkrétan a garàzsból.

A kommunikàciókból,és az itteni topichozzàszólàsok alapjàn ez az Ik.retró felsőbb szinteken nem megy àt úgy gondolom.

 

Helyette nosztalgiavillamos orrvérzésig,és cabriojàrat sajnos tovàbb nem làt a megrendelő. A poén,hogy amikor az emlîtett kocsik aktîvak voltak még,jóformàn akkor sokkal több retrójàrat volt szervezve.(R173,R86,stb),pedig 20en,85 ösön akkor még bàrmelyik hétköznap meg lehetett tenni a "retrózàst".

 

 

 

Előzmény: Rago17 (165077)
barni1923 Creative Commons License 2024.06.22 0 2 165084

valószínüleg MU4-esre mennek majd

Előzmény: iamaHUN (165083)
iamaHUN Creative Commons License 2024.06.22 0 0 165083

Kelenföldön mi a helyzet a csuklós Connectókkal? WinMenetrend szerint kemény 1 darab van belőlük kiadva.

torqmatic Creative Commons License 2024.06.22 -5 2 165082

Sok bullshitet írtál, de egyik kérdésemet se sikerült megválaszolni...

Már eleve a probléma detektálása is rossz, mert nem azon kellene agyalni, hogy lehet 10+2 éves (értsd: élettartamuk végén járó) buszokra "okosba" lecsapni, hanem azt, hogy hogyan lehetne újakat venni.

Próbálkozni persze lehet, ennek láthatjuk is az eredményét, de az ebben a topicban már keveseket érdekel, hogy anyagi szempontból megérte-e, csak odáig terjed a figyelem, hogy szebb mint a LOV, wow.

Előzmény: Alexander Pistoletov (165080)
riezaK Creative Commons License 2024.06.22 0 3 165081

Holnap a Múzeumbuszoknál hogy lesz a kiadás? MU6 nyilván Karsan és villany Modulo. 

 

211 mehetne , az oda született :) 

Előzmény: 08-73 (165069)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.06.22 -3 8 165080

Amennyiben hülyeség legalább megpróbálni elérni valamilyen módon, hogy ne olyan felemás üzem legyen a városban, hogy az egyik szolgáltató a 10 éves kocsijaitól simán megválhat, míg a másik eleve gyakran 10+-os használt kocsikat kénytelen elkezdeni üzemeltetni, és nagyjából az akkori értéke felét rákölteni, mire forgalomba állhat, úgy legyen nyugodtan hülyeség a szemedben. Sajnálom.

 

Legyen az elsődleges szempont egy egységes színvonalú, átjárható, együtt rendszerben kezelhető közlekedési szolgáltatás. Ha ez nem megy, akkor nyugodtan hagyjuk is abba az egészet, és égjünk ki a fenébe. Máshol, a világ boldogabbik felén ez valamiért elég gyakran működik, pedig ott is kifejezetten gyakori a tisztán piaci szereplő, illetve a banki tulajdonú autóbusz. Ha az nem tetszik, tartsd magad minél távolabb a világnak annak a boldogabbik felétől, ha kérhetem.

 

Annak, ahogyan jelenleg a BKK működik, és ahogyan simán jelen lehet párhuzamosan tisztán piaci szereplő, törvényekkel agyonszabályozott városi tulajdonú cég, és ezek úgy tehetnek keresztbe egymásnak, ahogy csak akarnak, valóban nincs sok értelme. Ha mindenáron fenn akarjuk tartani ezt a rendszert, mégpedig hatékonyan, az üzem alapjául szolgáló tárgyakat minél értelmesebben felhasználva, legyen az bárkinek is a tulajdonában, alapfeltételeket kell átírni hozzá. Ha pedig ez nem megy, akkor vagy térjünk vissza a városi tulajdonú szolgáltató monopóliumához, vegyük el a teljes autóbuszos szolgáltatást a várostól, minden vonalat külsős cégekre bízva, vagy adják bérbe az adott járműveket a szolgáltatóknak a BKK-n keresztül.

Előzmény: torqmatic (165079)
torqmatic Creative Commons License 2024.06.22 -4 4 165079

Ezt az elővásárlási hülyeséget már a másik topicba is beírták, de mi van akkor:

 

- ha a másik szolgáltató se tulajdonosa a busznak, csak bérli mondjuk egy banktól?

- hogyan egyeztethető ez össze a közbeszerzéssel ~150 busz hirtelen megvétele vagy bérlése?

- hogyan írod elő, hogy az eladó márpedig jó áron adja el a buszokat BKV-nak?

Előzmény: négyszázas (165075)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.06.22 0 0 165078

OFF Mégis melyik, hol és mikor? ON

Előzmény: kristoof (165071)
Rago17 Creative Commons License 2024.06.22 0 2 165077

Üdv!

A Budapesti buszközlekedés topikba már beírtam, de hátha itt olvassa valaki, akinek van infója, és a másik topikot nem figyeli, próbálkoznék itt is:

Érdeklődöm, hogy a közeljövőben lesz-e retro járat? Gondolok itt az Ikarus 260, 280, 415, 435 típusokra.

Törölt nick Creative Commons License 2024.06.21 0 0 165076

Ez volt tavaly, ezekben a napokban voltak az utolsó pótlások, aztán suli szezonban már ment minden eredetiben.

Én egy napot pótoltam délután az AADR-720-al, 8-as forgalmit csináltam.

Előzmény: 08-73 (165070)
négyszázas Creative Commons License 2024.06.21 0 5 165075

Le lett írva a hozzászólásba, hogy mit ért honosítás címszó alatt. De a lekapirgált matricákat is újra kellett ragasztani, plusz Futár, jegykezelő, Fogmaker. A BKK igazán beleírhatná a kiszervezős tenderekbe, hogy a szerződés lejártakor, ha eladásra kerülnek, elővásárlási jogot kell biztosítani azoknak a szolgáltatóknak, amik Budapesten üzemeltetnének velük.  

Előzmény: siófoki35 (165060)
trizs77 Creative Commons License 2024.06.21 0 0 165074

OFF

 

Itt a kerületben (Zugló) dolgozik egy ISUZU midi busz.

De távolsági üléses.

Talán 30-33 ülőhely?

Valami kis csomagtartója is van.

 

A munkái 80-90%-ban kis iskolásokat visz osztály kirándulni.

Ami lényeges, hogy 2005 óta !

A gazdája azt szokta mondani viccesen, hogy az elmúlt 18 évben már minden zuglói kiskölköt vitt egyszer valahová.

 

ON

trizs77 Creative Commons License 2024.06.21 0 0 165073

Igen de a többi nem városi kivitelű.

Előzmény: kristoof (165071)
08-73 Creative Commons License 2024.06.21 0 1 165072

Általánosságban az OFF Volán járműveinél- akár agglos, akár regionális- elképesztő nemtörődömség kezdett úrrá lenni az utóbbi időben sajnos.

Előzmény: Il Leone (165066)
kristoof Creative Commons License 2024.06.21 0 2 165071

Öt darab? Közforgalomban van öt darab. Vagyis négy, egy leégett. Azokon kívül több mint száz Isuzu közlekedik Magyarországon.

Előzmény: trizs77 (165067)
08-73 Creative Commons License 2024.06.21 0 0 165070

Korábbi tapasztalatok alapján ott Kőbánya mellett sztem még Cinkota (Conecto), és Kelenföld (BV127/Modulo, NextGen Conecto) várható.

Előzmény: Törölt nick (165042)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!