Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2018.03.26 0 0 11009

Gondolom nem az hagyott le, vagy már nagyon szét van repedve a turbóöntvényed és nem indul meg jól a TFSI :-)

Előzmény: Spanos (11007)
berbatoff Creative Commons License 2018.03.26 0 0 11008

Sziasztok,

 

2012-es Passat B7 2.0 CR TDI -hez keresnék magyar kezelési útmutatót.

 

Tudna valaki segítségemre lenni?

 

Köszi előre is.

Spanos Creative Commons License 2018.03.26 0 0 11007

204 Le a leggyengébb, úgy tudom:

 

https://www.youtube.com/watch?v=LMUez_38-ok

 

 

Előzmény: mica-r (11006)
mica-r Creative Commons License 2018.03.26 0 0 11006

Az Audi kicsit nehezebb, de legalább 250 ló és 500Nm

Előzmény: Spanos (11005)
Spanos Creative Commons License 2018.03.26 0 0 11005

No, 2 dolgot sztorizok, mindenki tegye oda a történetet, ahová gondolja.

Az autó alatt akarom, nem akarom, látok "friss" olajtócsát. No nem sokat, kb. 0.5-1 dl lehet (maximum), de a helyzet egyértelmű, valahol csöpög valami. A színe étolaj színű, ezzel megint nem vagyunk előrébb, mert motor és váltóolaj egyaránt lehet. elvittem a szerelőhöz, aki ránézett és csak azt tudta megállapítani, hogy minden úszik az olajban, előtte mosassam le alaposan és akkor okosabbak leszünk.

 

Lemostam alulról is (elment rá 2 liter féktisztító! :o amit látok: nem alulról jön, hanem bal hátsó feléról, gyakorlatilag a kerekekkel egy vonalban. Talán a féltengelynél ereszt?

 

Itt lesz egy vicces történet is: nagynyomásúval kimostam a motorteret, a váltót áztattam hol brigécióval, hol vízzel. Indítok, simán megy, hibakód semmi. Mentem vele 20km-t, 60-as tábla után beteszem 3-asba, hogy meghuzatom. Erre meg ment a kocsi, ment a fordulat is fel, a km óra is, de mintha nem 3-asban, hanem 5-ösben gyorsulnék! Teljesen szívó benzines érzésem volt! Hibakód semmi, ment. Utána egy 10km után megint rápróbáltam, jó volt... érdekes.

 

 

---------------

 

Más: na, ezt kezelje ki-ki a maga helyén, meg hogy kinek rövid a f...a, annak a kocsija legyen gyors:

Piros lámpánál állok, mellettem egy "új" (3-4-5?) éves Audi A6 3.0 TDI, olyan 40-50 közötti pógárral (én is 40 vagyok, a kocsi 2.0 TFSI). Már előtte gondoltam rá, hogy megnézem mekkorát lép az A6-os. Zöld a lámpa, 1-es, az Audi orra kicsivel a Passat előtt, hagytam 1-esben a kocsit, rányomtam annyival, hogy a Passat orra az Audi előtt legyen, majd 2-es. NA, ITT pipult be az Audis kollega és nyomta neki... GYEREKEK! én 2-esben padló gázon mentem, de az az AUDI 2 hosszt rámvert!!!! :D Néztem, mint a lukinyúl! Nem volt koromfelhő, nem volt semmi, egyszerűen lelpéett, mint a szar. annyi volt egyedül a fura, hogy a 2 kocsihossz után a távolság konstans maradt közöttünk.

A következő lámpánál az audis előzékenyen leindexelt jobbra és hagyta a "hülyegyereket".

Na és itt jött be egy másik csavar: ezt látta egy piros Corsa OPC és a következő lámpánál annyira lelépett, hogy ott is csak hitetlenkedek! :D "Mi folyik itt Gyöngyösön?".

 

P.s.: a 204 Le-s A6-os gyorsulása, ha jól láttam 7.2 sec, de ha az erősebb volt, akkor végleg elkalapált volna.

Max. azzal tudtam volna előnyt szerezni, hogyha 1-esben tiltásig forgalotm.

 

mica-r Creative Commons License 2018.03.26 0 0 11004

Hivatalosan is tehetsz bele más benzint!

Előzmény: Spanos (11003)
Spanos Creative Commons License 2018.03.26 0 0 11003

"+ 100-as benzinnel autópályázni egy picit, hátha csak kokszos"

 

Ugye tisztában vagy azzal, hogy hivatalosan nem is tehetsz bele mást csak 98-as benzint?

Én mást nem is tankolok bele, mert nincs alternatíva.

Előzmény: accessnorbi (10993)
mica-r Creative Commons License 2018.03.25 0 0 11002

Villanyszerelőt javasolnék

Előzmény: Zoltán333 (11001)
Zoltán333 Creative Commons License 2018.03.25 0 0 11001

Jo estét! nemtudom h jo helyre irok,ezzel a priblemaval,de remellem tud valaki segitteni! Ma beültem a wv ccm-be es menet közbe kikapcsolt a radio,es a mūszerfalonn az összes mutato töbször megalt hirtelenn,aztan ujbol elindult,es aztan abba hagyta,arra lennek kivancsi h mi okozhatta ezt vagy h volt e mar valakinek hasonlo problemaja!?

saválló Creative Commons License 2018.03.24 0 0 11000

Ha egy ilyen kategóriájú autónak nincs szervizkönyve ( még ha nem is végig vezetett ) az már eleve gyanút ébreszt, ha kereskedésben van akkor meg pláne.

 

Alvázszám alapján nem sok esélyed van márkaszervizben lekérdezni mert néhány év óta már csak kizárólag a tulajnak adnak felvilágosítást az autó előéletéről, de már csak attól az időponttól amikor már az övé az autó.

 

Előzmény: lazy g. (10999)
lazy g. Creative Commons License 2018.03.24 0 0 10999

Nagyon szépen köszönöm! :)
Igazad van, nem írtam az évjáratot. Elfelejtettem. Egy 2009-es CC-ről van szó és sajna nincs szervizkönyve.
Ezért is írtam, h csak a jó ég tudhatja, h pontosan mennyi lehet benne.
Kitűnő állapotú egyébként az autó, makulátlan  kívül-belül, ezzel nincs is gond, de hát az előéletét valóban fontos lenne tudni...
Köszi még egyszer, sokat segítettél, lehet, h alvázszám alapján vhogy rákeresek.
Üdv,

Lazy

Előzmény: saválló (10995)
Gábor95 Creative Commons License 2018.03.23 0 0 10998

Rendben, köszönöm a segítséget! 

Előzmény: mica-r (10997)
mica-r Creative Commons License 2018.03.23 0 1 10997

Csak az időt kell újraállítani. Ha a rádió nem eredeti, akkor lehet hogy kér kódot

 

Előzmény: Gábor95 (10996)
Gábor95 Creative Commons License 2018.03.23 0 0 10996

Sziasztok!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy egy 2012-es VW Passat B7 (2.0 CR TDI, 140 LE, CFFB motorkód) akkumlátor cseréje esetén kell-e újra megadni esetleg rádió kódot vagy valami mást illetve kell-e újraprogramozni dolgokat? A csere ugyan olyan típusú akkumlátorra történne, tehát minden megegyezik. A segítséget előre is köszönöm.

 

Üdv.: Gábor

saválló Creative Commons License 2018.03.23 0 0 10995

Én az előéletét igyekezném kideríteni, nem írtál évjáratot, de van-e szervizkönyve, vezetve van-e vagy talán "költözéskor elveszett"?

 

Ha magyar rendszámos akkor a KKEH-tól néhány 100 Ft-ért lekérdezhető az előélete 2012-től, legalább a feljegyzett km-óra állások adhatnak némi támpontot, hogy volt-e tekerve a km- óra.

 

Hirtelen ennyi.

Előzmény: lazy g. (10994)
lazy g. Creative Commons License 2018.03.23 0 0 10994

Sziasztok,

hétfőn megyek egy VW Passat CC-ért.
Régóta nézegetem és eldöntöttem, h veszek egyet.
A kiszemelt példány egy 2.0 CR TDI.
Van itt valakinek ez a típus? Mit nézzek meg rajta ami fontos lehet.
Ok meghallgatom a mocit, megnézem, h füstöl e, ilyenek, de ha van vkinek vmi tippje, trükkje, h leellenőrizhetem a motor állapotát, azt nagyon megköszönném ha elmondaná.
Egyébként man 6-os váltós és 170 van benne (állítólag..). Az óra szerint annyi, de hát ezt csak a jó ég tudja..
Szóval ha vkinek van bármilyen ötlete, h mire figyeljek, az legyen kedves szóljon, h mik azok.
Nem tudom, h van e benne start stop rendszer, nincs felsorolva az extrák között és kereskedésben van a kocsi, ez egy alap gép lehet.
Köszönöm szépen, üdv mindenkinek! :)

accessnorbi Creative Commons License 2018.03.20 0 0 10993

Kösz a választ. Szét fogom szedni és tanulmányozom. Ha kell, kiiktatok egy-két fokozatot a tetőablaknál. Gondolom túl közel vannak egymáshoz az érintkezők.

 

Egy érdekes jelenség (benzines 2.0 TSI) 

-üresben állok. Adok egy kis gázt, majd elveszem a lábam a pedálról, és abban a pillanatban érezni egy rándulást a kasztnin. Bármilyen finoman veszem el a gázt, akkor is csinálja. És az alapjáratnál is erősnek érzem a rezonanciát. Mint amikor túl alacsony lenne a fordulatszám, és néha már kihagy. A mindentudó ivócimboráktól már tippet is kaptam: injektortisztító adalék + 100-as benzinnel autópályázni egy picit, hátha csak kokszos. Meglátjuk mi lesz.

 

 

Előzmény: NML (10987)
SPety Creative Commons License 2018.03.16 0 0 10992

Köszi a tippet!

Nincs hangja leállításkor. Manuális váltós autón hallottam már akinek végét járta már, de itt nem tapasztalok ilyet.

Utolsó dsg olajcserét nem tudom igazoltan, nincs olajfolyás, de cserélni fogom a váltó olajat is következő körben.
Vezérlést 151nél cserélték 6 évesen, azt dobom ki úgy ahogy van (nagyon minimálisan mentek vele az utolsó 2 évben, sokat állt, nem kockáztatok)

 

 

mica-r Creative Commons License 2018.03.16 0 0 10991

Belső féltengely tripóda lehet. Kettőstömegűnek jellegzetes hangja van pl leállításkor, vagy indításkor.

Váltó alján lehet ellenőrizni a szintet a leeresztőcsavarnál, járó motornál. De ha nem folyik el akkor nem kell nézegetni. 60 ezrenként csere, szűrővel együtt.

 

 

Előzmény: SPety (10990)
SPety Creative Commons License 2018.03.16 0 0 10990

Sziasztok,

új Passat-os vagyok. :)

2007-es BMP 2.0 pd, dsg.

 

Váltóban az olajszintet lehet ellenőrizni valahol?

 

 ~220e km-t futott, szép állapotban van kivül, belül, alul, felül, ténylegesen törésmentes, váltó jól teszi a dolgát, autó szépen húz, nem füstöl, motor szépen jár.

 

Azonban koppanást hallani bal közép - elölről, indításkor egyet és utána menet közben is mintha ropogna - lötyögne valami random szerűen, pl. kanyarban, gázelvételkor motoréknél is kicsit, néha megálláskor, aztán van, hogy semmi.

aknán megnéztük, mindent megrángattunk egyelőre nem látjuk, hogy lógna bármi is, jó állapotban vannak a futómő alkatrészek, kedden megy szerelőhöz teljes vezérlés cserére, persze megnézik,

de addig is hátha van ötlet.

dsg kettős tömegűt milyen módon lehet ellenőrizni, hogy jó-e?

Köszi előre is a tapasztalatokat, gondolatokat.

 

Üdv,

Peti

busz54 Creative Commons License 2018.03.15 0 0 10989

Elektromos tükörrel kapcsolatban elörébb jutottam kicsit

gyujtáson ha ráállitom a kapcsoloval a tükörbehajtásra akkor ok.behajt

de záráskor riasztoval nem müködik...azt külön kell programozni??

2012 passat cc business

Octi19 Creative Commons License 2018.03.14 0 0 10988

A Castrol-nak például ha jól tudom pont van VAG autók mechanikus váltójába fejlesztett olaja. Én már tettem ilyet idősebb autókba és az teljesen jó volt.

...de relatív új és pláne start-stop-os váltóba csak a cikkszámosat, pláne ha ugyanúgy beszerezhető és kb.: annyiba is kerül mint a másik...

Előzmény: diesel444 (10985)
NML Creative Commons License 2018.03.14 0 1 10987

Szintén B6-osom van. Szintén nyílogat néha (bukóra), amikor úgy van kedve. Beázás (az eltömődött vízelvezetők miatt) szintén pipa. Ülés ronggyá ázva, ülésfűtés kuka, pár elektromos poltergeist-jelenség utána, ilyesmik...

Előzmény: accessnorbi (10986)
accessnorbi Creative Commons License 2018.03.14 0 0 10986

Napfénytető...  A B6-ban is kinyílik menet közben. Ez valami bug vagy feature? A B5-ben is ezt csinálta. Először csak bukóra nyitogatta magát... pár év múlva már vízszintesen is. Egyszer egy autómosóban nyílt ki.. Az volt az utolsó húzása. Leszedtem az áramról. De létezik, hogy a B6 is elkezdi ezt az őrületet? Több napja száraz idő van, és az autó sem párás belülről, úgyhogy nemtom mire vélni ezt az anomáliát. A másiknál legalább volt pár beázás, (az eltömődött vízelvezetés miatt) úgyhogy ott magamat tudtam hibáztatni.

diesel444 Creative Commons License 2018.03.14 0 0 10985

Nagyon köszönöm! Castrol parti vagyok, az autóban minden kenőanyag az, eddig nem volt semmivel baj. Ez amolyan berogződés, mint a MANN filter szűrők...😁

Előzmény: Octi19 (10984)
Octi19 Creative Commons License 2018.03.14 0 0 10984

Ahogy a kolléga előbb írta, nem mindig van megfelelője és egyébként is a viszkozitás csak egy tulajdonság. E-mellett még nagyon sok van ami fontos például a GL besorolás, de ha a viszkozitás stimmel is és a megfelelő GL besorolás is megvan, akkor is lehet nem megfelelő az olaj!

Pontosan ezért írtam a cikkszámokat inkább! Ezeket a többi nevesebb gyártó áraihoz hasonló áron be lehet szerezni. ...akkor miért tennél bele mást?

Előzmény: diesel444 (10982)
mica-r Creative Commons License 2018.03.12 0 0 10983

Nem mindig van megfelelője!

Előzmény: diesel444 (10982)
diesel444 Creative Commons License 2018.03.12 0 0 10982

Ezek a gyári valtoolaj cikkszamok pontosan milyen viszkozitast takarnak? Pl Castrol Syntrans FE 75w vagy Castrol Syntrans Transaxle 75w-90? Nekem inkább az előzőt hozza...

busz54 Creative Commons License 2018.03.11 0 0 10981

értem köszi

az mfi lehet magyarositani? és az rns315 öt? 

20crtdi Creative Commons License 2018.03.11 0 0 10980

Szívesen,sajnos az enyémben nincs elektromos behajtás így nem tudom. Ha nincs a menüben akkor lehet, hogy szoftveresen kell aktiváltatni.Biztos lesz itt aki tud erre válaszolni.

Előzmény: busz54 (10979)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!