Ki beszélt itt balról? Jobboldali és liberális. A dogmatikus fafej helyett egy européer. Ez kellene ide is szerintem is. De sajnos nekünk még nincs ilyenünk. Se igazi jobboldali, balos meg pláne. Itt minden csak olyan mintha... Oszt fenét. Az ellenkezője se igaz.
Ne kezdjétek megint! Nincs szükség a béka segge alá menni! Az utóbbi időben szinte mindenki megmaradt a tisztességes hangnemnél. (Még én is.) Maradjunk is ott. Mert vagy vitatkozunk, vagy harcolunk. S én nem szeretném, ha újból elszabadulna a pokol. Jószerivel mindenkiről tudjuk, hol áll. Ezért fölösleges alapból megsértődni.
Sokan mesterkedtek, elég sikeresen, hogy a pórnép ne lásson messzebb az orra hegyénél. Mert amit nem lát, azt talán le lehet tagadni. De már ezek az idők talán nem visszahozhatók, ha vannak még zsigeri vágyak is erre még mindíg.
Ha csak a lábad elé nézel, meglátod a csótányt magad elött. De ha felnézel, meglátod, hogy egy mocskos, koszos kupiban vagy.
Náluk valszeg nem a 8. alvállalkozó épít a valóságban. Itt szociális érzékenységből sokkal több embernek ad munkát egy ilyen projekt. A közvetítők olyan láncolatán megy keresztül ez is, ami mindíg újabb haszonkulcsokat tesz rá. Így többen részesednek a haszonból. Többen fizetnek TB-t, nyugdíjat, jövadót. Hehehe...
Ez olyan, mint mikor a Ganz-tól kértek árajánlatot a pesti villanyosok beszerzésére. Na ott akkora haszont szerettek volna, ami az elmúlt 15 év veszteségeit visszahozta volna. Ami érthető egyik oldalról. De a másikról?
Az állam, mint fejőstehén. Ezen kellene sürgősen változtatni.
A mindenkori hatalom csókosai és azok barátai (MDF:70-30%??) így kapják vissza a kampányokra kölcsönkapott pénzeket. Mert, mint tudjuk ingyenebéd nincs.
Legyen ez autópálya, metró, Művészetek Palotája.
Nem véletlen, hogy a Kulcsár-botrány is az előre a Vegyépszernek odaadott autópályapénzeken indult el. Azt fektették többek közt Pannonplast részvényekbe, amit bebuktak. Onnantól indult a láncreakció.
Nekem az tetszik,hogy a leállósávot megarénázzátok,de a számtan már annyira nem hat,hogy szinte érdektelen,pedig a te pénzed is benne van. mert: 4.1km >>31.25 x 10 kilencediken HUF a németeknél 1.85km>>41.5 x 10 kilencediken HUF nálunk 1km a németeknél :7.6 1km nálunk 22.4 milliárd forint
Igaz,ők viszonylag sík felszinen építkeztek,a tenger ritkán hullámzik több tíz métert. A munkaerő is drágább,ezért spóroltak vele.
A világ rendesebb részén nem is értik, mi történik itt a közlekedésben. Az a durva erőszakosság, a szabályok teljes semmibevétele, nem ilyen hétköznapi. A béjemvís seggighomlok nem konkrét emberre, hanem egy állatfajtára vonatkozik. Nem minden BMW-s bunkó állat. De Magyarországon sajnos a bunkó állatok igen nagy része bíjemvís. Vagy ódis. A mergás már más kategória.
Tudom, sántít a hasonlat, de a háború alatt volt egy mondás:
Nem minden fradista fasiszta, de minden fasiszta fradista.
Ha te betartod a szabályokat, legalább annyira mint a nagy átlag, nem a lóerő pótolja az intelligenciát, akkor úgyse veszed magadra. Ha kicsit magasabb a homlokod, az se baj, mert nem szándékosan nézel ki így, mások elrettentésére.
De kérdem én: Miért nem látni annyi durván szabályszegő Volvót, Saab-ot?
Sajnos bizonyos márkák nagyobb számban vonzanak bizonyos típusú vezetőket. Anno pl. nekem a világ legszebb autója az Audi 80 volt. Ma már akkor sem járnék Audival, ha hetente vehetnék kettőt. Épp azért, mert nem akarok márkatársa lenni egyes agresszív állatoknak. Ez nem azt jelenti, hogy mindegyik audis olyan, csak hogy feltűnően sok van közöttük.
A BMW-nek nem sok köze van hozzá szerintem ráadásul személyemben is sért ez a dolog. (kopaszodom is...) Maradjunk a hülye embereknél autó típus nélkül.
Németország leghosszabb hídját avatták fel a hét végén, ami az észak-német Mecklenburg-Elő-Pomeránia tartományt köti össze az idegenforgalmáról nevezetes, Balti-tengeri Rügen-szigetével.
A hidat felavató Angela Merkel kancellár kétszeresen is büszke: egyrészt azért, mert kancellárként ő adhatta át a 4,1 kilométer hosszú hidat, ami több mint két évig épült.
Három sávon biztosítja az összeköttetést Németország szárazföldi része és Rügen-szigete között, a három sávból kettőt mindig a nagyobb forgalom irányába nyitnak majd meg. A szakértők arra számítanak, hogy az új híd naponta átlagosan 22 ezer jármű átengedését biztosítja majd, de csúcsidőben akár 30 ezer autó is használhatja.
A híd 125 millió euróba került, 20 millióval többe, mint azt eredetileg tervezték, és a költségeket a szövetségi kormány állta.
És egy kis számtan:
...31.25 x 10 kilencediken HUF
Hogy is állnak ezek a hidak HUF / km a mi híres hidunkkal összevetésben?
Nem, nem! Nem örülnék mert az az eszme már párszor tolta az ország szekerét. Na de nem mostani liberalizmus! Ez látszik is a támogatottságukon...
De itt van a másik hír is, ha a Magyar Gárda szellemisége kell ahhoz, hogy a tolvajoktól meg lehessen védeni a saját, vagy köz tulajdont, akkor hamarosan én is Gárda tag leszek, no nem tevékenyen, mert ahhoz 20 évet kéne fiatalodnom, de erkölcsileg és lehetőségemhez mérten anyagilag.
De azt hiszem inkább a törvényeket kéne mindenkivel, velem is ha lopásra vetemednék, betartatni! Ha jól emlékszem valamelyik liberális politikus megengedő, "megélhetési bűnözés amit másképpen kell kezelni" kijelentése után kaptak vérszemet a bűnözők. Na nem kéne másképpen kezelni.
Ha annak örülnél, hogy a liberalizmus kihalna a magyar politikából, az a Te dolgod. Mondjuk pár SZDSZ-es politikusért én sem sírnék... De az alapelv, hogy szabad gondolkodni, az azért nem lenne baj, ha maradna. :o) (Persze ez csak azoknak fontos, akik szokták is gyakorolni ezt a cselekedetet. :o)) )