Keresés

Részletes keresés

babar34 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 11920
jajaja, épp tegnap beszéltem vele, rendelt egy rakat cuccot;
Előzmény: zöld_I (11919)
zöld_I Creative Commons License 2009.12.17 0 0 11919

 Még sosem éreztem gyengének :-)

 Apropó, Bálint Lacit ismered?

Előzmény: babar34 (11918)
babar34 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 11918

Hát igen, amúgy is tudni kell, ez egy butított motor. (R1100) Ugyan 98 LE van megadva, de szinte minden teszten 116 LE körűl rúgott a padba.

Egyébként a porlasztós nekem végre többet ment (270), mint az i.

Előzmény: zöld_I (11914)
babar34 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 11917

Én 80e Ft elköltése előtt egyeztettem volna egy szakszervízzel...

Működnie kell rendesen!

off:

Még 1 programozási hiba eszembe jutott: XT660 első évjárat. Még a Motomix magazin is leközölte a teszt eredményünket 2005vége felé

Használ PC? Hol?

Előzmény: kazam123 (11906)
babar34 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 11916
Ingyenes, ha felkeresed a szakszervízedet, úgyis garis a moci, be kell tudni állítani. Működnie kell rendesen. Mi még nem tapasztunk hibát, pedig csak idén 12 újat adtunk el...
Előzmény: Törölt nick (11911)
babar34 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 11915

ugyan GSX650F, de sztem uaz a blokk és sosem rángatott, hibátlan az üza ellátása. Az, hogy majd' minden évben módosítanak a befecskendezésen, számomra már nem újdonság, ez a fejlesztés része.

Viszont egy hibáról én is tudok, gari is volt rá: DL1000K4 Pár panelt cserélgettünk...

De mást nem.

Egy üza térkép esetében a gyárnak mindíg úgy kell belőni a cuccot, hogy egy forró nyári Malagán eltöltött hajkurászáskor is és egy csendes novemberi Stockholm környéki bóklászáskor is működjön. Persze, lehet élesíteni rajta, de lehet télen rosszabbul indul, vagy kánikulában torpanni fog ...

Ezért használják. KÖZÉPÉRTÉK

Előzmény: Norbu4 (11902)
zöld_I Creative Commons License 2009.12.17 0 0 11914

http://www.pbalu.hu/bandit/bandit_tuning_light.htm

 

De bent kell hagyni asszem a pirosat is, azt még megekresem...

Előzmény: Skier (11913)
Skier Creative Commons License 2009.12.17 0 0 11913
Hogyis-mintis működik ez a dolog? Nekem 2002-es nagybandi van, bár nem rángat motorféknél, ellenben a nyitott dobbal durrog rendesen motorféknél.
Előzmény: zöld_I (11905)
Norbu4 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 11912
Nekem a környezetédelmi tiltás kiiktatása után se lett tökéletes.Kis fordulat-kis gáz-motorfék-kisgáz ,stb...Mentem olyan gyárival is ami szinte tökéletes volt,de nem Suzuki.....
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.17 0 0 11911

Lehet próbálni is?mert  80-at akkor éri meg,ha tényleg müködik(én csak a saját tapasztalataimnak hiszek,van aki a szuperbenzint,meg a spurit is megérzi,én nem)

nekem a k9-es bandika jól müködik egyedül a 3000-es fordulat alatti motorfék rángatás idegesítö,amugy ugy szalad ahogy kell

Előzmény: kazam123 (11910)
kazam123 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 11910
agomotors.hu
1,5 éve kompletten velük csináltattam (PC beszerelés beállítás padon). Már nem emlékszem mennyi volt. Most néztem hogy 650-es banditba 79.900 a PCIII
Nem olcsó ellenben drága. Anno úgy döntöttem hogy kipufogó helyett inkább ezt. Nem bántam meg.
Előzmény: Törölt nick (11909)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.17 0 0 11909
És kibe kerül egy ilyen móka,mert nekem a 650-es is kicsit dadog és csapkod motorfékezés közben,kb ugy mint egy v2-es....
Előzmény: kazam123 (11908)
kazam123 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 11908
Hinni a templomban kell de ott se mindent.

Szoftver csere nincs sőt a gyári eszközben lévő paraméter listát sem változtatja. A PC az injector és a gyári vezérlője közé kerül. Gyakorlatilag ha kiveszem visszakapom a gyári gépet.

Az előbb a saját tapasztalataimat leírtam. A padon a levegő benzin keverék arányt változtatják különböző gázállásoknál 250 fordulatonként. Ha sok pénzed van meg lehet tenni mindezt hengerenként.
Előzmény: Törölt nick (11896)
kazam123 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 11907
"Gyári motor a környezetvédelmi tiltás után:"

Gyári motor a környezetvédelmi tiltás kiiktatása után:

bocs
Előzmény: kazam123 (11906)
kazam123 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 11906
Én nem kívánok senkivel vitatkozni - különösen versenyezni- és még meggyőzni se. Már csak azért sem mert csak műkedvelő motoros vagyok. Kizárólag a saját tapasztalataimat tudom megosztani.
Ahogy én tudom K7-es bandita volt elször injectoros.
A motoromon gyári dob és pipercross légszűrő van egy PC-vel megbolondítva.
Gyári motor a környezetvédelmi tiltás után:
Nem tetszett a motorfék adagolhatósága a nem lineáris teljesítmény leadás (kb 2700-as fordulatnál jött a "szívlapáttal hátba" effektus). Nem érdekeltek a +Le-k
Első futásakor a padon látszott hogy 3-4 ezres fordulattartományban kb 13.2-es a benzin levegő keverék aránya.Ezen kívül elsokal v. elkevesel. Maradjunk annyiban hogy a K7-es nagybandit térképén sokat lehet javítani. Szemmel láthatóan és füllel halhatóan érzékelni lehetett a motor teljesítmény leadásának az ingadozását.

PC beépítés után: A teszt elindításakor megemelkedik a motor eleje és leszabájzáskor ereszkedik le. A motorfék úgy adagolható mint az üzemi fék. A teljesítmény leadás lineáris.

Használt PC-k: Sajnos másik motortípusba nagyon korlátozottan vihető át és általában a használt motor vásárlásakor a tuningokat nem fizetik meg. Én meg úgy gondolom hogy ez az oka a használt PC eladásoknak.

A hangnorma hackelésen a környezetvédelmi tiltást érted??
Mert ha igen én jelentős változást éreztem a banditomon.
Előzmény: babar34 (11898)
zöld_I Creative Commons License 2009.12.17 0 0 11905

 A gyári megoldások "tökéletességéhez":

 

 A karbis banditom 2-3ban új kora óta rángatott kis gázon. Utánaolvasván kiderült, hogy a zajemissziós normák miatt környezetvédelmi tiltás van benne. Ez egy leírás alapján 3.5 perc alatt kiiktattam, így már nem rángat.

 

 

 

 

 

Pontosabban igen, de most minden fokozatban, a sz@r lánc miatt. Talán Jézuska hoz egyet :D

redneF Creative Commons License 2009.12.16 0 0 11904
akkor az alsó is az lesz, gondolom. probaltam tekergetni, de nem ment. majd megprobalom holnap, hatha megadja magat.
Előzmény: zengö (11903)
zengö Creative Commons License 2009.12.16 0 0 11903

Hy!

 

Szerintem az egy izzó lessz probáld meg elforgatni jobbra vagy balra.

Előzmény: redneF (11900)
Norbu4 Creative Commons License 2009.12.16 0 0 11902
Azért annyira nem tökéletes a térkép...2010-től új módosított programmal jönnek ki a Nagy banditok(lehet,hogy a kicsi is, már nem emlékszem) a finomabb gázreakciók érdekében.A motorrevü vagy a superbike írta ,-mivel ezt a kettőt veszem néha. Ebből is látszik milyen jó a gyári.....nekem pl kis fordulaton rendesen rángatott kis gáznál...Szerencsére rájött a gyár.Csak rájöhetett volna hamarabb is.A gyári amúgy sosem lesz olyan mint az egyedi fékpados megoldás,smucikok spórolnak nem teszik padra és nem lövik be pontosan 250 fordultonként kb 10 fajta gázálláson...ez a baj a gyárival,valszeg a 2010-es Banditok azért kulturáltabban fognak viselkedni,de,hogy egy jól beállított porlasztósét elérik-e,? P.C. egyedi beállítás nélkül..na azt nem hiszem. A Banditon gyárilag P.C.-nélkül csak alsó-középső illetve felső tartományban lehet elvenni -ráadni benzint 5%-onként .Tehát,ha alul elveszel attól még felül-középen nem változik.Mindenesetre én a gyári beállítással nagyon nem voltam megelégedve!
redneF Creative Commons License 2009.12.16 0 0 11901
"a kek karikaval jelolt csavarok rogzitik az orat a konzolhoz"

nem kek, hanem zold.
redneF Creative Commons License 2009.12.16 0 0 11900
sziasztok!

szetszedtem a km orajat a banditnak ('96 750 naked). leszedtem a km ora kulso burkolatat. majd a kovetkezo kep fogadott:
km ora
a kek karikaval jelolt csavarok rogzitik az orat a konzolhoz. ezeket leszedtem. ok.
a km spiralt is leszedtem ugye, az is ok.
a piros karikaval jelolt kabellel vannak gondjaim. nem tudom hogyan lehet (mar ha lehet) eltavlitani. egy ugyanilyen kabel van alul is, csak az a kepen nem latszodik. esetleg tovabb kell bontanom a kekkel jelolt csavarokkal, vagy ki lehet szedni anelkul is? nem mertem eroltetni, gondoltam inkabb megkerdezem toletek.

uj szamlapokat szeretnek csinaltatni. esetleg vannak akik itt ilyennel foglalkoznak, vagy ismertek aki igen?

udv.
babar34 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 11899
nem, nem fogyaszt többet, ez pedig furcsán hangzik tudom! Könnyebben szalad a motor, nincs fojtva. A régi 91-es R1100 Dynoval tényleg sokat evett, no de akkor ezt kit érdekelt? Úgy húzott, mint a "gőzmozdony".
Előzmény: Törölt nick (11889)
babar34 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 11898

Oké, ez a Powercommander témát szeretném rendbe tenni, aztán kazam forumtárssal tovább vitázhatunk;

A Vaterán megnézhetitek, mennyit PC-t hirdetek fillérekért, ergo tudnotok kell, hogy rengeteget hoztunk és adtunk el belőle. Csak az index kedvéért...

2003 óta olyan jó lett a gyári "térkép" az ECM-ben (Suzuki), amit nehéz volt felülmúlni. Pontosan nem lehetett felülmúlni! A PC akkor válik hasznossá innentől kezdve, ha nyitott kipufogó rendszert, módosított légszűrőházat (VTX VZR) vagy Yoshimura verseny tengely vagy egyéb tuningot teszel rá. Ugyanis ahhoz a cuccokhoz a gyári beállítás nyílván nem lesz megfelelő, más benzin levegő arány kell. Na ehhez kiváló egy PC.

Hangnorma hekk? Hát igen, Gixer 600on talán érezni, mert kicsi a nyomaték. De 116 Nm-nél ez nem igazán érezhető utcán. Az, hogy 116 vagy 114 Nm, nem tudsz különbséget tenni, hidd csak el.

Ugyan kicsit OFF, de R750en próbáltam a hangnorma heckkelést, és nem éreztem semmi különbséget.

De csakhogy hízzon a májatok:

ellenpélda a ZX6R utsó porlasztósa (KB 2001) a Dynojet fúvóka kittől 10 pacival többet rúgott a padba gyári motyókkal! Magyarul; elrontották a fúvókázást. 10 paci az már majd 10% növekmény! Na az érezhető!

Ergo: Kazam fórumtárs motorja mellé simán odatenném a gyárit (főleg ha én járatom be!)

babar34 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 11897

Én 2 órás kerülő lennék, de ami relatív útba esik, az a Hollósék szervíze, no meg a Motorrad, amit ajánlanék. Hondásokat nem ismerem, de tapasztalat kevesebb van, ez evidens. Nem ajánlom.

Utánfutó bérlés a legjobb. 1 nap alatt lezavarsz mindent, ha jól szervezel és csak pár ezres.

Milyen a bringa? told az infót, hátha megakad vmin a szemem...

Előzmény: Artus000 (11887)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.15 0 0 11896

Na ez az amit nem hiszek,ez az urban legend kategória,hogy valaki rápöcköli a laptopját a Banditra és jobb szoftvert rak rá,mint amit a japo mérnökök rávarázsoltak....

 

Ez ugyan az mint a Dieselek chiptuningjai.

99%-uk gagyi.Van hogy teljesítménynövekedést érnek el,de ezért a többség súlyos árat fizet pár tizezer kilóméter után,meg akkora kormot eregetnek ,ami a 15 -20 évvel ezelött volt jellemzö a dieselekre.

 

Nem hinném,hogy  a banditok kis fordulatszám tartományban sokat kapnának,de ha igen,ezen nem elég csak a benzin visszavételével javítani,hisz a benzin-levegö arány állandó,ha visszaveszel,akkor sovány lesz a keverék.Ilyen esetben a szivócsonkkal is kellene valamit csinálni.De nem menjünk ebbe bele,ez komplikáltabb kérdés mint sokan gondolnák,nem sokan vannak akik ezt meg tudnák valósítani olyan meg pláne nem aki olcsón....

Előzmény: Norbu4 (11895)
Norbu4 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 11895
Valószínűleg gyárilag sokat kapott......
Előzmény: Törölt nick (11894)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.15 0 0 11894
Na jó,de hogy lesz jobb attól,hogy az alsó tartományban megvonják töle a naftát?Ha tul erös,akkor a kistestvért kellett volna választani....
Előzmény: zöld_I (11892)
ovadriva Creative Commons License 2009.12.15 0 0 11893
:)))
Előzmény: zöld_I (11892)
zöld_I Creative Commons License 2009.12.15 0 0 11892
Aki a nagybanditot felső tartományban használja, az valszeg már meghalt.
Előzmény: Törölt nick (11891)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.15 0 0 11891
Az elöbb azt irtad nem a felsö tartományba használod,most meg azt,hogy az alsóban lett visszavéve a fogyasztás(ezzel az erö is);akkor mitöl lett jobb a gép?Kevesebbet eszik és gyöngébb???
Előzmény: kazam123 (11890)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!