Nyilván ezt a szentéletű asszonyt is a Mindenható ejtette teherbe, a gyerekeinek nincs is apja (vagy csak az anyjuk nem biztos benne). Közgazdászként honnét tudhatná, hogy a fogantatáshoz apára is szükség van? Mellesleg a gazdái törvénybe iktatták: az anya nő, az apa férfi. Ha még házasság is felüti a fejét és gyerek is van, az már család. Azt mondjuk érdekesnek tartom, hogy épp a NOE elnökeként az apát a családon belül másodrangú szereplőnek állítja be. Ez volna az ideális családmodell? Anyukát tisztelni kell, apuka meg csak pénzkereső biodíszlet? Érden is? A fideszes családokban is? Ezért kéne rá szavazni?
" Az alapszabályunknak négy nagyon komoly célja van. Az egyik az élet és az anyaság tisztelete. Nem apaság! Többen kérték már, hogy az apaság is legyen benne, de azért az élet és az anyaság tisztelete, mert abban a fogantatás is benne van"
"A támogatás másik feltétele, hogy az ingatlanban legyen vezetékes gáz, az ilyen házak fűtés-korszerűsítése lenne elsődlegesen fontos az Európai Bizottság ajánlásai alapján."
Ugyanakkor felröppent a hír, hogy 2030-ra már csak zéró emissziós házak épülhetnek, 2040-re pedig ki akarják vezetni a fosszilis energiát a családi házakból. A 2030 már nagyon közel van, de még a 16 év (2040) sem tűnik soknak egy ház fűtésrendszerének újbóli átalakításához. Akkor most mit akar az EU (a migránsgettókon és a nemváltó műtéteken kívül)? Legyen vezetékes gáz minden házban, amit aztán 16 év múlva száműzünk?
Én is unom. Nem is értem, mintha szerelmes lenne belé, pedig nem volt egy nagy figura :( Ráadásul most már a divat is túlhaladta: már 'magyarpéterezni' a sikkes kormánykörökben.
Az nem ördögtől való, hogy "csak" repterünk van, légitársaság meg nincs. A nemzetközi repterek jellemzően nem a hazai légitársaságokból élnek, hanem az ott le-fel szálló nemzetközi járatokból. Ez fordítva is igaz, egy nemzeti légitársaságnak nem feltétlen kell nemzeti repülőtér, hiszen az csak egy a sok célállomás között. Viszont nemzetközi repülőteret üzemeltetni (kellő hozzáértéssel) sokkal biztosabb bevételi forrás, mint légitársaságot, mert (legalábbis magyar) reptérből kevés van, idelátogató légitársaságból meg rengeteg. Alapvető kérdés, hogy a drága prémium társaságokkal akarunk-e versenyezni vagy a fapadosokkal. Nem egyszerű egyiknél sem nyereségesen működni.
Tévedés azt hinni, hogy ez egy aranytojást tojó tyúk.
Erre rendszeresen milliárdokat kell költeni, mire eljutnak odáig, hogy kivenni is lehet a vagyonból.
Persze ha majd a nemzet vízvezeték szerelője vállalja el, akkor megint mások gazdagodnak, csak az ország nem.
Ráadásul ha most kikényszerítették az eladást, akkor nyilván magasabb áron kell majd megvenni. De ez nem számít, lesz megint repterünk, igaz nemzeti légitársaság nélkül.
Közöd? Még ha így is van/lenne. Nálatok egyszerűbb a helyzet, a csúti vajda dönt arról is, hogy mikor szellenthetsz. De való igaz, ennek semmi hírértéke nincs, nyilvánvaló tény.
A jelenleg a várost vezető koalíció formálisan is teljes egészében Gyurcsány irányítása alá kerülhet. Információnk szerint a politikai tárgyalásokat Bősz Anett, a DK választókerületi elnöke, Csőzik László polgármester felesége vezette
Mi indította arra, hogy elinduljon a polgármester választáson?
Ötgyermekes családanyaként is érint és foglalkoztat, mi történik a városunkban. Nem szeretem a megoldatlan problémákat, és nem szeretek kifogásokat keresni. A belső késztetés miatt vállaltam a felkérést, másrészt vonzanak a kihívások.
Életem jelentős részében közösségekért dolgoztam: kezeltem már válságot, kijártam forrásokat, 1500-2000 önkéntessel dolgoztam együtt közös ügyekért. A Nagycsaládosok Országos Egyesületének elnökeként több mint nyolcvanötezer ember érdekeit képviselhetem. Elkötelezett vagyok a kitűzött célok elérésében, nem hárítom át a felelősséget, nem érem be félmegoldásokkal. Úgy tapasztalom, hogy Érdnek új lendületre, gondosabb vezetésre van szüksége. Ezért döntöttem úgy, hogy polgármesterjelöltként kérem az érdiek támogatását.
Hogyan vezetett az út ahhoz, hogy erre a feladatra jelentkezzen?
Előbb főtitkára, majd 2016-ban elnöke lettem a Nagycsaládosok Országos Egyesületének (NOE). Alapítója voltam az Ága-Boga Nagycsaládosok
Érdi Egyesületének, és tagja vagyok a Menedzserek Országos Szövetségének. Lelkesen túrázom, teljesítettem az Országos Kéktúra mind az 1169 kilométerét, és zászlós zarándokként végigjártam a „magyar El Camino” út 340 km hosszú útját is. Érden az Ága-Boga Nagycsaládosok Érdi Egyesületének megalapításával kezdtem el dolgozni, még 2006-ban, immár 18 éve. 2023 óta az ÉRteD Családbarát Városért Egyesületet vezetve dolgozom a városunkért. Mi hoztuk létre a Felső u. 43.-ban a Közösségi Teret, ahol ingyenesen biztosítunk helyet a város civil szervezeteknek, és ahol idén januárban Civil Központ nyílt szintén ingyenes szakmai szolgáltatásokkal. Itt várunk mindenkit szeretettel a Ringató foglalkozásain, kulturális eseményeken, gerinctornán, klubesteken, tánctanfolyamon, lelki- és szellemi- csoportfoglalkozásokon, előadásokon. Itt találtak otthonra az egyszülősök, és itt tartanak programokat az idősek is, a kicsiket gyermeksarok várja, de az is otthonra talál nálunk, aki csak társaságra vágyik.
Így igaz. Aztán egy évre rá (2013-ban) előjött a Sólyom Hungarian Airways gondolata, de már akkor olyan tisztázatlan volt a tulajdonosi és pénzügyi háttér, hogy nem kapott működési engedélyt. Ha jól emlékszem egyetlen repülőgépet ("Álmos vezért") sikerült nemzeti színűre pingálni és Ferihegyre reptetni, de mire a cég megkapta a működési engedélyét, az egyetlen repülő is bontásra került, mert olyan idős volt, hogy nem érte meg üzemben tartani. Érdekességképpen, a cég még mindig létezik, légitársaságot megszégyenítő 3 millió Ft-os törzstőkével. A nyilvános cégadatok szerint mindennel IS foglalkoznak.
Arra legyél büszke, hogy a gazdád herdálta el a MALÉV-et, a nemzet légitársaságát! (Mivel tudom, a memóriátok elég halvány, 2012-ben, a 2. csúti kormány regnálása alatt vonták meg tőlük a működési engedélyt.)