Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

crln Creative Commons License 2015.08.04 0 0 8689

Üdvözletem ,sziasztok.

Mint lusta ember, - aki nem akar vissza olvasni - ...

Szóval ha vivaro vásárlására adnám  fejem mik azok a legfontosabb típus specifikus dolgok amit meg kell néznem ?

T4 -est akarom lecserélni egy 5 éves 9 személyesre.

vargamunka Creative Commons License 2015.08.04 0 0 8688

üzemzavari visszajelzés a motor működése közben ..figyelmeztet a rendellenes működésre 

nagyon sok hiba lehetséges akár apró gond is de lehet komoly baj is ....találgatni lehet de túl sok a lehetőség 

üdv vargamunka

Előzmény: szabE30 (8686)
vargamunka Creative Commons License 2015.08.04 0 0 8687

Sajnos a hidraulikus rendszer tömítetlensége okoz ilyen hibát ...felső munkahenger   +össze kötő cső+csatlakozások +alsó kinyomó csapágy ...fékfolyadék szivárgás, ezek valamelyike lehetséges ok ...  általában autó javító szakember javaslót a hiba elhárításban..

üdv vargamunka     

 

Előzmény: mlas45 (8684)
szabE30 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 8686

Lemaradt a kép :D

 

 

 

Előzmény: szabE30 (8685)
szabE30 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 8685

Sziasztok!

 

2.5 CDTI Vivaroban ez a jelzés néha elkezd világítani, tudnátok segíteni hogy mi lehet ez? 

 

Előre is köszönöm a segítséget.

mlas45 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 8684

Ismerős Traficja bexart horvátban. Benyomott kuplung nem jön vissza, kiemelve maradt. Ezt többx produkálta (először vissza lehetett húzni kézzel a pedált) de legutoljára már nem.

Lent ránézett egy szerelő, 200e-nek megfelelő ejrót mondott rá.

 

Ti, típust ismerők: ekkora lehet a baj? Vagy csak lehúzzák?

llaller Creative Commons License 2015.07.31 0 0 8683

szevasz, alapjáraton a mérendő generátor feszültség ami jó, 14,2-14,5volt, a 13 volt nem okés, az alapjáratod azért szellősebb mert a generátor nem dolgozik, úgy viselkedik ilyenkor mint egy sima "szíjfeszítő, ami probléma szokott lenni, forgórész bronz vagy réz csúszógyűrű elkopik, általában azért mert a szénkefe ház berántja a koszt, ami "csiszatolja a keféket, és a gyűrűket

Előzmény: Zsolt 80 (8671)
YURA ua Creative Commons License 2015.07.29 0 0 8682
fehértour Creative Commons License 2015.07.29 0 0 8681

Sziasztok !

Megkérdezném a hozzáértőket , hogy F9Q 760 motorkódú vivaróvba  szerintetek ez jó lenne. 

Lényegesen olcsóbb a többinél és hát cserélni kell.

http://wrcauto.hu/?651,legtomegmer%EF%BF%BDnissanprimastar19dci20dci25dci5wk9620

 

köszönettel.

 

Autódiagnosztikus Creative Commons License 2015.07.28 0 0 8680

Kedves attys !

 

Elkell kezdeni csinálni, megkell venni hozzá mindent, majd kikell dolgozni azokat a törési eseteket is amikhez nincsen "gyári" célszerszám, azokat legyártatni, és amikor majd elkezded csinálni, rájössz hogy folyamatosan pótolni kell a méregdrága és minőségi szerszámokat, mert folyamatosan törnek, kopnak... Hiába minőségi, akkor is akkora igénybevételek vannak, hogy gyakran törik valami...

 

A szolgáltatás valóban nem olcsó, de javaslom összehasonlításként, hogy akkor vegyék le a hengerfejet, (csak a vezérműtengely ház szétverésével lehetséges !) majd gépműhelybe fúrassa ki a porlasztókat ( 20e / db felénk !), vegyék meg a szétvert cuccokat, szedjék szét a motort, mert a szétveréskor telis tele ment törmelékkel, vegyenek meg hozzá minden tömítést + cserélendő alkatrészt + fizesse ki ennek a munkadíjját ! Az nem kicsit lesz több mint a szolgáltatásunk ára.... Szóval akkor mi is a sok a végén....

 

 

Előzmény: attys (8662)
Mano.66 Creative Commons License 2015.07.27 0 0 8679

Próbáld ki először a tisztítást,ha szerencséd van javul a helyzet.Nálam egy ideig bevált. 

Előzmény: fehértour (8677)
matter.trafic Creative Commons License 2015.07.26 0 0 8678
Érdekes, hogy a melegben többször próbáltam produkálni, de semmi, szinte kiröhögött a szerelő, hogy nincs baja!:)

@Vargamunka: Neked nincs ötleted? Ha motor vagy váltó tartó bak hibás, mit kellene hallanom? Ha féltengely?

Fura és misztikus...

Üdv.
Előzmény: Erigone (8669)
fehértour Creative Commons License 2015.07.26 0 0 8677

Sziasztok !

Mostmár sűrűn előfordul, hogy a gép alacsony fordulaton nem húz rendesen. Hibajelzés nincsen töltőnyomás és turbónyomás szabályzó cserélve lett 1 éve. Gondolhatok légtömegmérőre esetleg ?

Üdv !

urobert Creative Commons License 2015.07.25 0 0 8676

Szia!

Te esetleg? Hívlak, telefonon, amúgy is szeretnék egy komplett váltófelújítást kérni Tőled! Mikor tudnád vállalni?

 

Üdv,

Robi

Előzmény: vargamunka (8673)
Mádi Csaba Creative Commons License 2015.07.25 0 0 8675

Üdv mindenkinek! Szeretnék segítséget kérni egy Vivaroval kapcsolatban. Nem tudni mitől de ha meleg a motor elmegy a gáz. Hideg motornál semmi gond vele de ahogy megmelegszik onnantól nincs gáz. Hibajelet nem produkál és gépre téve a gázpedál is jó. Ki lett takarítva a gázolajrendszer gondolván hogy ez megoldja a problémát de nem. Ha tud valaki segíteni kérem írjon hogy mi lehet a gond.

vargamunka Creative Commons License 2015.07.25 0 0 8674

üdv

 Azért lehet egy generátor szakértő :)jobban megítélné mi a gond ....tippem itt is kellene nézelődni bár ha hunyorog villóg akkor zárlat is lehet ...   

Előzmény: Zsolt 80 (8671)
vargamunka Creative Commons License 2015.07.25 0 0 8673

üdv

 valakit tudok aki vállal ...

Előzmény: urobert (8670)
Bozont95 Creative Commons License 2015.07.24 0 0 8672

Sziasztok! Valaki tud Veszprém környékén olyan helyet ahol foglalkoznak chippelessel?

Zsolt 80 Creative Commons License 2015.07.23 0 1 8671

Jó estét !

Köszönöm, hogy itt lehetek!

Segítséget szeretnék kérni a következő problémára:

Autó: 2002 12 havi ,Opel Vivaro 1.9 dti

A "Stop" és az akkumulátor ábrák villognak, nem folyamatosan világítanak! Érdekesség még benne, hogy magasabb fordulaton kevésbé, de most már így estér néha akkor is. Amikor biztos, hogy el kezd villogni, mikor nyomom a féket és elkezdek lassítani....nem tudom ez számít e esetleg. A szíj feszes, viszont azt vettem észre még, hogy az alapjárat is megemelkedett egy kicsit most estére már, nemsokkal 1000 alá!

Az akkumulátor a kémlelő nyílás szerint jó, műszer szerint van töltés ( ezt alapjáraton mértük, nem villogott éppen, álló helyzetben volt a kocsi, viszont akkor nem bírtam kicsikarni belőle egy villogást sem).

Mi lehet a probléma, hogy álljak neki???

Előre is tisztelettel köszönöm a segítséget!

Ui.: kibír még kb 200 kilométert? mik lehetnek a következmények?

 

Szép estét mindenkinek!

 

urobert Creative Commons License 2015.07.22 0 0 8670

Üdv.

Utólagosan vállal valaki klíma beszerelést Vivaroba?

Erigone Creative Commons License 2015.07.22 0 0 8669

Üdv!

Az enyém is csinált hasonlót, bár hőmérséklettől függetlenül. A váltótartó bak és az alsó nyomatéktám cseréjével a hiba megszűnt. 33e Ft-ba került.

Előzmény: matter.trafic (8668)
matter.trafic Creative Commons License 2015.07.22 0 0 8668

sziasztok, a korábbiakra semmi ötlet?

 

Egy érdekes fémes zörgés bosszant már hetek óta, amit a szerelő "nem talál", a kormánymű felől, kanyarodáskor, rosszabb úton jelentkezik, de azt mondja, hogy a kormánymű, futómű tökéletes. Tény, hogy melegben nem is hallani, tehát hidegben jön csak elő (relatív 20 fok körül).

 

Ötlet? Kérlek, segítsetek, féltengely? Csapágy? Mi lehet, ami 30 foknál már ennyire megszűnik, ha hidegebb van, akkor folyamatosan zörög...

 

üdv.

 

Márk

Előzmény: matter.trafic (8651)
406 SW Creative Commons License 2015.07.21 0 0 8667
Előzmény: klimakiraly (8655)
fehértour Creative Commons License 2015.07.21 0 0 8666

Szia !

Én vettem 20 Ft -ért egy radírvégű ceruzát, a radírt lenyakaztam és annak a fele pont beleilleszkedik a kulcsba. Majd pici fekete szigetelőszalag egy tekerés és boldogság...

Előzmény: klimakiraly (8655)
vargamunka Creative Commons License 2015.07.20 0 0 8665

like hátha :)

Előzmény: Ay01 (8664)
Ay01 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 8664

ha 150.000 km fölött van megnézném a gyújtótekercseket...

Előzmény: KOKO171 (8658)
attys Creative Commons License 2015.07.18 0 0 8662

Csak azt mondd meg, hogy miért ilyen rohadt drága! Kész rablás!

Előzmény: Autódiagnosztikus (8654)
klimakiraly Creative Commons License 2015.07.17 0 0 8660

Az enyém meg olyan hogy megyek 1km-t. És mondjuk  a lámpánál picit megalszok, nyomok egy nagyobb gázt, kb. fél állás. És akkor olyan fulladva megy hogy nem akar gyorsulni, és nem akar ebből az állapotból kikerülni. Majd egyszer kb. 5mp felébred és megy. De azért félelmetes persze hiba itt sincs eltárolva.

Előzmény: KOKO171 (8658)
klimakiraly Creative Commons License 2015.07.17 0 0 8659

Köszönöm nem gondoltam volna hogy kapható. :-( Persze így azért jobb a kedvem ... pláne ha nem 10x kellene megnyomni hogy zárjon. Érdekes nyitni nyitja mondjuk azt se elsőre de max második. De a zárás az néha ... idegőrlő.

Előzmény: Mano.66 (8656)
KOKO171 Creative Commons License 2015.07.16 0 0 8658

Üdv. az Uraknak!

 

2009-es 2.0-ás Vivaró javításához kérném a segítségeteket.

Alapjáraton hibátlan,gyönyörű hangja van.Lassan gyorsulok,jó a kocsi.A gond akkor kezdődik mikor komolyabban rálépek a gázra.Rángat,nem akar menni,6.-ban 120 a vége.Ilyenkor rázza a kasztnit.A fordulat nem nagyon megy 2200 fölé.Kuplungolok simán felmegy 4500-ig.A legnagyobb gondom,hogy a hibatárolóban nulla db hiba van.A szerelőim tanácstalanok,Én meg ideges vagyok.

Kérlek benneteket ha valaki már találkozott hasonlóval kérem írjon.

Köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!