Sajnos a hidraulikus rendszer tömítetlensége okoz ilyen hibát ...felső munkahenger +össze kötő cső+csatlakozások +alsó kinyomó csapágy ...fékfolyadék szivárgás, ezek valamelyike lehetséges ok ... általában autó javító szakember javaslót a hiba elhárításban..
Ismerős Traficja bexart horvátban. Benyomott kuplung nem jön vissza, kiemelve maradt. Ezt többx produkálta (először vissza lehetett húzni kézzel a pedált) de legutoljára már nem.
Lent ránézett egy szerelő, 200e-nek megfelelő ejrót mondott rá.
Ti, típust ismerők: ekkora lehet a baj? Vagy csak lehúzzák?
szevasz, alapjáraton a mérendő generátor feszültség ami jó, 14,2-14,5volt, a 13 volt nem okés, az alapjáratod azért szellősebb mert a generátor nem dolgozik, úgy viselkedik ilyenkor mint egy sima "szíjfeszítő, ami probléma szokott lenni, forgórész bronz vagy réz csúszógyűrű elkopik, általában azért mert a szénkefe ház berántja a koszt, ami "csiszatolja a keféket, és a gyűrűket
Elkell kezdeni csinálni, megkell venni hozzá mindent, majd kikell dolgozni azokat a törési eseteket is amikhez nincsen "gyári" célszerszám, azokat legyártatni, és amikor majd elkezded csinálni, rájössz hogy folyamatosan pótolni kell a méregdrága és minőségi szerszámokat, mert folyamatosan törnek, kopnak... Hiába minőségi, akkor is akkora igénybevételek vannak, hogy gyakran törik valami...
A szolgáltatás valóban nem olcsó, de javaslom összehasonlításként, hogy akkor vegyék le a hengerfejet, (csak a vezérműtengely ház szétverésével lehetséges !) majd gépműhelybe fúrassa ki a porlasztókat ( 20e / db felénk !), vegyék meg a szétvert cuccokat, szedjék szét a motort, mert a szétveréskor telis tele ment törmelékkel, vegyenek meg hozzá minden tömítést + cserélendő alkatrészt + fizesse ki ennek a munkadíjját ! Az nem kicsit lesz több mint a szolgáltatásunk ára.... Szóval akkor mi is a sok a végén....
Mostmár sűrűn előfordul, hogy a gép alacsony fordulaton nem húz rendesen. Hibajelzés nincsen töltőnyomás és turbónyomás szabályzó cserélve lett 1 éve. Gondolhatok légtömegmérőre esetleg ?
Üdv mindenkinek! Szeretnék segítséget kérni egy Vivaroval kapcsolatban. Nem tudni mitől de ha meleg a motor elmegy a gáz. Hideg motornál semmi gond vele de ahogy megmelegszik onnantól nincs gáz. Hibajelet nem produkál és gépre téve a gázpedál is jó. Ki lett takarítva a gázolajrendszer gondolván hogy ez megoldja a problémát de nem. Ha tud valaki segíteni kérem írjon hogy mi lehet a gond.
Segítséget szeretnék kérni a következő problémára:
Autó: 2002 12 havi ,Opel Vivaro 1.9 dti
A "Stop" és az akkumulátor ábrák villognak, nem folyamatosan világítanak! Érdekesség még benne, hogy magasabb fordulaton kevésbé, de most már így estér néha akkor is. Amikor biztos, hogy el kezd villogni, mikor nyomom a féket és elkezdek lassítani....nem tudom ez számít e esetleg. A szíj feszes, viszont azt vettem észre még, hogy az alapjárat is megemelkedett egy kicsit most estére már, nemsokkal 1000 alá!
Az akkumulátor a kémlelő nyílás szerint jó, műszer szerint van töltés ( ezt alapjáraton mértük, nem villogott éppen, álló helyzetben volt a kocsi, viszont akkor nem bírtam kicsikarni belőle egy villogást sem).
Mi lehet a probléma, hogy álljak neki???
Előre is tisztelettel köszönöm a segítséget!
Ui.: kibír még kb 200 kilométert? mik lehetnek a következmények?
Egy érdekes fémes zörgés bosszant már hetek óta, amit a szerelő "nem talál", a kormánymű felől, kanyarodáskor, rosszabb úton jelentkezik, de azt mondja, hogy a kormánymű, futómű tökéletes. Tény, hogy melegben nem is hallani, tehát hidegben jön csak elő (relatív 20 fok körül).
Ötlet? Kérlek, segítsetek, féltengely? Csapágy? Mi lehet, ami 30 foknál már ennyire megszűnik, ha hidegebb van, akkor folyamatosan zörög...
Én vettem 20 Ft -ért egy radírvégű ceruzát, a radírt lenyakaztam és annak a fele pont beleilleszkedik a kulcsba. Majd pici fekete szigetelőszalag egy tekerés és boldogság...
Az enyém meg olyan hogy megyek 1km-t. És mondjuk a lámpánál picit megalszok, nyomok egy nagyobb gázt, kb. fél állás. És akkor olyan fulladva megy hogy nem akar gyorsulni, és nem akar ebből az állapotból kikerülni. Majd egyszer kb. 5mp felébred és megy. De azért félelmetes persze hiba itt sincs eltárolva.
Köszönöm nem gondoltam volna hogy kapható. :-( Persze így azért jobb a kedvem ... pláne ha nem 10x kellene megnyomni hogy zárjon. Érdekes nyitni nyitja mondjuk azt se elsőre de max második. De a zárás az néha ... idegőrlő.
2009-es 2.0-ás Vivaró javításához kérném a segítségeteket.
Alapjáraton hibátlan,gyönyörű hangja van.Lassan gyorsulok,jó a kocsi.A gond akkor kezdődik mikor komolyabban rálépek a gázra.Rángat,nem akar menni,6.-ban 120 a vége.Ilyenkor rázza a kasztnit.A fordulat nem nagyon megy 2200 fölé.Kuplungolok simán felmegy 4500-ig.A legnagyobb gondom,hogy a hibatárolóban nulla db hiba van.A szerelőim tanácstalanok,Én meg ideges vagyok.
Kérlek benneteket ha valaki már találkozott hasonlóval kérem írjon.