Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gun111 Creative Commons License 2015.02.26 0 0 12681

Vagy hogy nincs benne elég benzin? ;-)

Előzmény: jahugo (12680)
jahugo Creative Commons License 2015.02.26 0 0 12680

Jogos, ha valami problema van :) Nem lehet, hogy a 30 ezres szervizperiodus miatt szol?

Előzmény: szeerikceed (12679)
szeerikceed Creative Commons License 2015.02.25 0 0 12679

Kérdésem lenne. Az indítózást követően a 3 síp az jogos? Köszi!

BPeter11 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 12678

Sziasztok!

 

Kéne egy kis segítség. Mostanában egyre gyakrabban fordul elő, hogy indítás után a tükrök úgy érzékelik, mintha be lennének hajtva (pedig nem), és recsegve-ropogva kifordulnak. A tükörállító gomb nincs a behajtó funkcióra állítva, mégis ezt teszi. Mi okozhatja, és hogyan lehet orvosolni?

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.23 0 0 12677

A szomszéd meg pukkadjon meg mi?! Vagy csak sárgul???

A garázsban meg az old timer?

Előzmény: szeerikceed (12676)
szeerikceed Creative Commons License 2015.02.23 0 0 12676

Oda Sceniccel megyünk. Legalábbis horvátba, mert sok kempingcuccot itthon kéne hagyni. :)

Előzmény: Törölt nick (12675)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.23 0 0 12675

Amire számíthatsz: Polgár -Krk városa 700 km 7 óra alatt 4.9l/100 km fogyasztás.

190 km/óránál  aztán " szabadesésben a fogyasztásmérő" =11.5l/100km  --:)).

Előzmény: szeerikceed (12674)
szeerikceed Creative Commons License 2015.02.23 0 0 12674

Köszi! 1.4 16v hdi 66kw . Most keresek hozzá tömegmérőt. Melyik lenne jó ami még nem drága?

Előzmény: Törölt nick (12673)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.23 0 0 12673

Balesetmentes közlekedést.Oszt milyen motor van benne?

Előzmény: szeerikceed (12672)
szeerikceed Creative Commons License 2015.02.22 0 0 12672

Íme ez a mérges katica került hozzánk. Első gazdája miskolci volt ***-833.

szeerikceed Creative Commons License 2015.02.22 0 0 12671

Nos a vezérlés és olajcsere megvolt! A szerelőm 6 hibakódot talált ebből 1 bent maradt. Ez pediglen a légtömegmérő hiba. És a műszer nem látja az EGR szelepet. Lehet kichippelték.

laszloadam86 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 12670

Üdv mindenkinek!

Olyan gonddal találtam magam szemben amivel eddig még soha egy autóval sem. 

Citroen c3 1.6 16v exlusive vettem nem rég az asszonynak. Van benne 190 ezer km, pesti kocsi volt, de minden létező extra működik benne és szerencsére ez nem automata.

Tegnap mentünk az autópályán és egyszer csak az fékek elkezdtek fogni, de úgy erősen izomból. A pedálhoz hozzá sem értem előtte, ez csak úgy jött magától, illetve annyi történt hogy kikapcsoltam a tempomatot és utána éreztem hogy valami nem oké. Alig tudtam félre állni. Kb 20 perc pihenő után, visszahült és tudtam vele menni kb 3 km-t majd ismét befogott. A fékpedál betonkemény, benyomni sem lehetett egy centit sem. Hogy hazatudjak jönni, lelazítottam a fékcsövet a munkahengernél, kinyomott némi olajat, majd benyomtam a pedált hogy levegőre szaladjon a rendszer és gyenge fékkel meg kézifékkel kb 30-al haza vánszorogtam. A kérdésem hol a hiba? Fékrásegítő lenne? Vagy elektromos gondja van? Valaki tapasztalt már hasonlót, vagy tudja mi a gond kérem jelezze! Előre is köszönöm!

addam_ Creative Commons License 2015.02.21 0 0 12669

Sikerült szerezniük egy működő darabot, kész lett az autó.

A régit elhoztam, ha anyagilag helyrejövök, megnézetem a motorokat rajta, jó lesz tartaléknak.

 

Furcsa, olyan halk lett a kocsi belül (leszámítva a 12 éves korára lévő két tonna műanyag zörejt), nem tudom mit műveltek vele, de jól csinálták :)

Előzmény: FeZ_ (12665)
szeerikceed Creative Commons License 2015.02.19 0 0 12668

Köszi. Ma megrendeltem a zsanért az van kikopva sajnos.

Előzmény: Törölt nick (12667)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.19 0 0 12667

Én esztergályoztattam bele egy "erősebb "csapot. A bal első ajtó alsó zsanérja volt. A zsanért nem vettem le.

Vagy vegyél bele hasított csapszeget.

Előzmény: szeerikceed (12653)
ker_ret Creative Commons License 2015.02.19 0 0 12666
Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Van egy 2003-as benzines citroen c3-m, mostanában nehezen indul. De menet közben semmi gond.
Nem számít, hogy melegen vagy hidegen indítom, akkor is csak a sokadikra indul. Önindító dolgozik rendesen, akksi jó. Máskor viszont pöcc-röff indul. Talán a fogyasztás is több még a téli hideghez képest is.
Hibát nem mutat.
(Egyébként az autó benzin-gazos, de 2 hónapja csak benzinnel használjuk.)
Szerintetek mi lehet a hiba?
FeZ_ Creative Commons License 2015.02.18 0 0 12665

Akkor szét kell (vagy le) kapni.

Ilyen kis villanymotorokat pl. a Kelle-nél meg szoktak tudni csinálni, egy próbát megérne. Az is lehet, hogy csak szénkefe baja van, olyat is hallottam már. :-)

 

Előzmény: addam_ (12664)
addam_ Creative Commons License 2015.02.18 0 0 12664
A két elektromos motor állt be rajta, a markaszerviz kitesztelte.
Előzmény: FeZ_ (12663)
FeZ_ Creative Commons License 2015.02.18 0 0 12663

Az a szám, ami rá van írva, az egy dolog, többféle számozást is alkalmaznak. 

Nem tudom mi a különbség a kétféle motor között, együtt a kettőt még sosem láttam, hogy összehasonlíthassam. :-)

A másik gyári cikkszám egyébként a 2452F5 és az ehhez tartozó Sachs szám: 3981 000 092.

Az a 10 karakteres, 80-as végű szám, az is gyári cikkszám, de azt is be kell váltani egy táblázatban és a korábban megadott 6 karakteresre váltja és az alapján lehet(ne) a gyári motort rendelni.

Igazából nem tudom mi ment szét a tiédben, szét kéne szedni és megnézni.

A kuplungmotornál pl., amit cseréltem minap, ott nem a motor része halt be, úgyhogy egyben kellett cserélni. :-(

 

Előzmény: addam_ (12662)
addam_ Creative Commons License 2015.02.18 0 0 12662

És van lényegi eltérés eközött, meg aminek a számát megadtam?

Mert most tuti az van rajta, de 4 éve a komplett váltó cserélve lett valamelyik okos szerelő tanácsára, aztán nem került már rá vissza a gyári. Akkor szerezték a mostani fokozatváltót is, mivel a kaland végére kiderült, csak annak volt baja :)

 

Motort hogy keressek erre? Mert eddig csak egyben láttam ilyet.

Meg ezeket nem lehet jobban szétkapni, felújítani? Mert én így laikus szemmel két nyomorult elektromotort látok rajta, ami messze nem atomfizika manapság a szakértőknek :)

 

Előzmény: FeZ_ (12661)
FeZ_ Creative Commons License 2015.02.18 0 0 12661

Az alvázszám alapján a gyári cikkszáma: 2452C3. (ez az, ami most Br. 253e Ft.)

A program erre a Sachs számra váltja be: 3981 000 090.

 

 

Előzmény: addam_ (12660)
addam_ Creative Commons License 2015.02.18 0 0 12660

Ez a száma az egész fokozatváltó egységnek: 9649394480, alvázszám: 26614390

 

A dolog úgy kezdődött, hogy levittem egy szimpatikus márkaszervizbe, mivel a senso-t nem akartam másra bízni.

Kuplung le volt darálva, sajna nekem eddig senki se mondta, hogy 100ezer után a rugókat már legyalulja a szerkezetről... :)

Párhuzamosan kapott egy teljes félfelújítást, mert még a gyári tárcsákkal ment 12 éves korára, akkor meg legyen új inkább az egész. Azt gondoltam ennyiből megáll, belefér. Na aztán jött a buli, váltó újratanításnál elsőre nincs tápellátás hiba. Kiderült a kábeleket már valami okos szétbarmolta régen. Javították. Utána jött a fokozatváltó hiba.

Eddig 3 bontottat találtak 100km-s könyéken, mind rossz volt. Úgyhogy 4 hete emelőn a kocsi, aztán már reménykedik mindenki, hogy beesik a Szent Grál :)

Most vidéki autóboltos ismerős keres, hátha, de ha emészthető árba van maga a motor, és megadod a számát meg hogy merre lehet találni, akkor megfontolom persze.

 

És köszönöm :)

Előzmény: FeZ_ (12659)
FeZ_ Creative Commons License 2015.02.18 0 0 12659

Az a 250 + Áfa, az "csak" Br. 250, de aláírom, az is rengeteg.

Viszont az alvázszám alapján meg lehetne nézni melyik motor van a tiéden (többféle van), mert a Sachs gyártja és elvileg lehet találni így, célirányosan kapcsolómotort. (én pl. egy géphez így vettem kuplungmotort minap)

Ha megírod az utolsó 8 karakterét az alvázszámodnak, kinézem neked a gyári számot, és az alapján elvileg meg tudom mondani a Sachs számát.

Már ha érdekel és új motorban gondolkozol. :-)

 

 

Előzmény: addam_ (12657)
Spagyi Creative Commons License 2015.02.18 0 0 12658

Ismerős a téma :) Hogy én mennyit szívtam vele...

persze csere lett a vége. 

Előzmény: addam_ (12657)
addam_ Creative Commons License 2015.02.18 0 0 12657

Sok, nekem 6.5-7 között fogyaszt vegyesbe, amíg csak Budapesten használtam napi 6km-t, addig evett 9 körül télen.

0 fok körül 3-4km után fűt már.

Mondjuk most nem csinál semmit, mert 4 hete vadászunk fokozatváltó motort, mivel az új ára 250+ÁFA, és ez nem fér a keretbe annak a fényében, hogy 220at rádobtam kuplungcsere és teljes fékfelújítás címén :)

Előzmény: Spagyi (12656)
Spagyi Creative Commons License 2015.02.18 0 0 12656

Benzines, viszont felénk nagyon kemény hidegek nincsnek, -1, -2. 

10-11 literes fogyasztás mennyire normális? :) 1.6-os sensodrive. 

Előzmény: FeZ_ (12655)
FeZ_ Creative Commons License 2015.02.17 0 0 12655

Lehet termosztát hiba is, érdemes ellenőrizni, de ha pl. HDi motorról van szó, az ilyen időben elég lassan melegszik.

 

Előzmény: Spagyi (12654)
Spagyi Creative Commons License 2015.02.17 0 0 12654

Sziasztok C3-asok!

 

Tanácsot szeretnék kérni tőletek. Nem friss a probléma, de eddig tűrtem :) Ugye beállt a hideg idő egy ideje és előjött a gond is, lassan melegszik a motor... 4-7 fokos hidegben is csak jópár km után melegszik üzemi hőmérsékletre, és volt olyan is, hogy menet közben pályán visszaugrott a jelző 3 ról 2 csíkra. Régebben 4-5 km város után már stabilan 3 csíkon volt a visszajelző. Ugyan nem értek hozzá, de valami írásokból olyasmi szó jut az eszembe, hogy termosztát. :) Ezzel lenne gond?

Azt vettem észre, hogy az autó sokkal hamarabb kezd belül meleg levegőt fújni, nem tudom ennek mennyi köze lehet az egészhez.

A digitális órával egyben levő külső hőmérséklet mérőnek a motor hőmérsékletéhez van köze? Brutálisan alacsonyabb hőmérsékletet mutat a reális külső hőmérséklettől.

 

Köszi előre is a tanácsokat!

szeerikceed Creative Commons License 2015.02.17 0 0 12653

Zolysyz köszönöm az olaj tanácsot!

Ma sikerült többet vezetnem (tegnap csak 15km) és érdekes dolgokat tapasztaltam!

 

2.ban van hogy dadogott nem mindig, 3-ból 4-be váltás után hatalmasat ugrott az autó magától,aztán ment rendesen tovább (érdekes hogy tegnap ilyeneket nem csinált a próbaúton) A tippek közöt ezek jutottak eszembe:

EGR szelep elkoszolódva valamint a kuplung haldoklik.

Pénteken megy a szerelőmhöz azt mond pontosabb ítéletet.

Csapszeget csak zsanérral együt célszerű cserélni?

Csabinu1980 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 12652

Sziasztok, ismét.

Szeretnék cserélni minden oldalon lengéscsillapítót + műanyag dobbetétet, illetve egyúttal rugót is. Tudtok ajánlani márkát, ami ár/érték arányban jónak mondható és olyan helyet Miskolc környékén ahol ezt olcsón beszerezhetem (esetleg máshonnan postai úton rendelhetem)? (C3 1.4 hDi 16V)

Előre is köszi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!