Nekem a bal első váznyúlványból sok nem maradt..Tuti rosszul hangolták be :)) Tudom nyilván egy padkázásnál nem kell nyilnia...
Az általad berakott kép csak csúnya,még a kerék is simán elforog látszólag...Ezzel semmi probléma nincs szerintem!!
Igazad van, nyilván nem kell hogy mindenáron betörje azorrod... Az én esetemben nyílnia kellett volna a kis rohadéknak..
Oldalról belémjött egy klio kispókkal voltam nem volt túl kellemes...Nekem jobban fájt mint neki,minden nyilt az egyhetes kocsijában...Komolyan mondom látni kellett volna hogy a legnagyobb kárt azok okozták...(Alíg volt vele kaland azt be sem indult utánna a vasuk..)A faxsem tudja mi alapján döntik el a nyílást.....
Annyiból jó hogy ilyesmiről beszélünk hogy álltalában mindenki pont leszarja eme részét a kocsijának (sajnos velem együtt) ha valaki-e beszélgetés miatt fordít rá figyelmet,már nem hiába koptattuk ez újjunkat.. :)
Nem lett "téma" csak én onnan közelítettem meg hogy azért zavar a légzsáklámpa mert ha világít akkor tuti nem fog nyílni. (egyéb esetben meg remélhetőleg igen)
Nekem is kellett már párszor molesztálni a csatlakozóját az ülés alatt de más baja még nem volt.
Csomó autót (agyontöröttet) árulnak úgy h légzsák nem nyilt.. Olyankor mindíg nézem a kocsit, és mondom hogy a kurvaanyádmégbüszkeisvagyrá?Mindegylófasz ha benne sem lett volna!! Inkább nyilt volna..Ez már nem pénz( nyilván felszereltségnél számít) .. még mindíg..
Tudok olyan zsírújonnan vásárolt 'makkász' családról (k.b.5. szomszéd) akik tuti nem trükköztek..(kalap,odafigyel,sokszor busszal megymeloba..)akkor még autó volt az f astra, nem melósbódé... nekik sem nyilt..Tugyaafax, de nem kell annyira bízni mindenben, inkább ne is kelljen nyílnia...100 ból 1 ne nyiljon,de az se nálunk legyen..
Az a baj hogy én meg azt látom, h sok nem nyílik... (szembe szomszéd is autómentőzik)...Nem akartam ebből témát generálni, csak leírtam hogy mi volt velem... Mondjuk rezsóról eddíg rosszat pont nem hallottam. no problem, ha a franciák jobban kezelik a dolgot mint a bevándorláspolitikát... :D a libernyobuzik..!!!
Haverom autómentőzik már vagy 20 éve (néha megyek vele segíteni ha kell) a tapasztalat az hogy még a 90-es évek elején kiadott légzsákosok is nyílnak (típustól függetlenül) ha nem trükköztek korábban semmit a zsákkal vagy a érzékelőivel. (nyilván frontális ütközésről van szó)
Kollégám (akkor) 8 éves BMW-jében pl. azért nem nyílt ki egyik sem mert világított már egy ideje a légzsákhiba. (pedig annál frontálisabban nehéz telibe nyomni egy villanyoszlopot)
(Sajnos) járok egy ideje bontott 406-osokat nézegetni, láttam elég sok töröttet amiben nyitva a zsák, van hogy mind a kettő is.
Peugeot csoportba is keresett valaki emblémát azt hittem tevoltál az :-D a hátso jelet akarom eltüntetni és lefalazni nekem kék lestrapákt kombim van :-D
Autóvásárlás előtt állok és az egyik kiszemelt a Peugeot 406 HDI (1999 utáni)
Egyelőre nincs pontosabb paraméter, és pont ez lenne az egyik kérdésem.
A kínálatban van 90, 110, és 130 LE-s nekem nem feltétlenül szempont a nagyobb teljesítmény, sokkal inkább a megbízhatóság. Olvasgattam már pár infót, ami alapján kerülendő a Siemens rendszerű, és inkább a BOSCH a nyerő. Na de mi az hogy SIEMENS vagy BOSCH? Adagoló, porlasztó vagy vezérlő elektronika? Hogy tudom hogy az adott kocsiban melyik van? (Lehet hogy laikus a kérdés, de dízelben, főleg Peugeot-ban nem vagyok nagyon otthon)
Továbbá mik a tipusspecifikus buktatók, mi az amire ezeknél jobban oda kell figyelni vásárláskor?
Mindegy végülis csak azt akartam mondani, hogy ha nem világít a légzsákvisszajelző attól még nem biztos hogy működik a légzsák!!!Sajnos ez a tapasztalatom!
A légzsákhoz csak annyit fűznék hozzá hogy ezek 15 éves autók, nem akarok senkit elkeseríteni de korántsem biztos hogy egy frontális csattnál nyílik..Tudom mit beszélek én már szoptam be egy szuzinál, még jó hogy lassan mentem..
Van itt olyan ember aki 10 év után kicseréltette a patronokat lassulásiszenzort meg mittudomén mit kell még..?
Nem baj az illúzió legalább megvan és ez a lényeg :))