Én nem akarok beleszólni ebbe a dologba csak az én szempontomból leírom.
Nekem az a bajom, hogy jó az a fórum is, mert vannak régi ismerőseim és újak is ott és már szinte teljesen leszoktam az indexről nem azért mert ez a fórum fapados hanem egész egyszerűen nem ülök annyit a gépnél és nincs türelmem három fórumot követni. Ami számomra rossz és most itt nem akarok belemenni miért van ez, de kiszórórdtak onnan emberek akik nekem hiányoznak, vagy regelve vannak, de alig vagy egyáltalán nem tartózkodnak ott. Szóval arra akarok kilyukadni, hogy már egyszerűen nem tudom mit lehetne csinálni, hogy megoldódjon ez a probléma, mert én jól elvagyok ott is, de hiányzik a ti társaságotok, hozzászólásaitok, poénkodásaitok és stb. is. Nem tudom meddig fog ez menni és, hogy hová fajul ez a dolog és én nem is kívánok ebben részt venni csak jó lenne ha olyan lenne, mint régen még az indexes időkben amikor egy helyen elérhető volt minden és mindenki. Lehet, hogy ez mára már csak egy utópia, hogy így lesz, de azért én bízom benne, hogy változnak a dolgok.
Van egy garnitúra ilyen felnim, minden kupak megvan, semmi padkázás, nincs megütve, egy alapos takarítás viszont ráférne. Gumi nélkül. 15ezer Ft a garnitúra.
1983/05 havi 315 kasztni 1979-es papírokkal, mert ugye régen engedték a kasztni és motor cserét.
318i L-jetronic 86-os motor
5 sebességes kézi váltó
Fordulatszámmérő
Eredeti gyári E21-es Recaro sport űlés bal 1-ben, szakadt kárpittal, a többi űlés fekete és kifogástalan
A képen 15-ös BBS felni látható, ez már nincs az autón, gyári 13-as lemezfeni van rajta+4 lemezfelni hozzá
Két első sárvédőt vettem hozzá, ezeket adom az autóhoz
Vásároltam továbbá tárcsafékes hátsó lengőkarokat, ezeket is adom hozzá
A motor és a váltó ki van szerelve az autóból, de +költségért visszaszerelem
1997-óta van nálam, 2 éve ki van vonva ideiglenesen a forgalomból (akkor még nem csak fél évre vonták ki, hanem amíg újra forgalomba nem helyezed)
A karosszéria nagyon jó állapotban van, hátsó kerékívek, tornyok, első nyúlványok kifogástalan rozsdamentes állapotúak, a két első sárvédő korrodált, ezért is vettem hozzá két újat. Balos és jobbos első emelőbak és bal első taposó javításra szorul, továbbá a két ajtón is itt ott jelentkezett a rozsda, de vásároltam két kifogástalan állapotú ajtót, amiket szintén adok az autóhoz.
A kiváló 518 (Nem M-M535-E9-635) az elmúlt négy napban 2700km-ert ment:) Hiba nélkül:))) És egész kultúráltan, így megérdemli a full polirt és fényezés javítást, ahol kőfelverődés van:) tegnap átléptem a 173.000km-ert...
Szvsz mi sok mindenben egyetértünk, csak néha annyira keményfejű vagy, hogy már zsigerből sem fogadod el a másik mondanivalóját. Pedig az néha tök ugyanaz, csak más szemszögből.
Végre valamiben egyetértünk...Egy emberről szól, nade ő a főisten ...A többiek 95%-a jó fej, a maradék meg nyalja a seggét...Ki-ki döntse el, kell-e neki ilyen vezér...Én döntöttem.
A sztori 1 azaz EGY emberről szól, a sztoriban van némi igazság is. Vannak ott mások is, akik normálisak. Mondjuk én biztos a rossz oldalon állok... De ez nézőpont kérdése.