Meg nézegettem a kis levelet, amit a csomaghoz küldtek. Azt írja, hogy a súlya 6,95 kg, ami elég durva ahhoz képest, hogy a gyári "exhaust mainfold" önmagában min. 10 kg, de ugye még jön pluszba a 2-1 szűkítő+a pipa, ezen meg egyben van az egész....
noigen, azért ez ott van a szeren, ez kétségtelen.
egy 97-98 körülire lehet, hogy később váltanék majd, az akkor talán megfizethető lesz 1,5-2 milláért... ebben nem félnék, aktív-passzív biztonság terén.
ÜÜÜÜ... én nagyon kacérkodom a gondolattal! De nem egy újat, hanem egy 90valahányast. A a coupe valami fantasztikusan szép. Olyan masszív orra van mint egy kalapács - kicsit Skyline R32-re hajaz -, meg fekete bőr, meg űű, meg áááááááá, naggyon bejön.
néztem én is a legendet, fullos a felszereltsége, technikai szempontból is vannak érdekes, hasznos kütyük benne, de ahogy néztem, az a gond, hogy nem igazán tudják, hogy akkor most ez sportos legyen, vagy ne, és a motor-váltó párosítás nem sikerült túl jól.
"Másrészt a V6-os 4500 és 7000 között csodálatosan ordít és húz, de alatta nem megy jól. Nem is csoda, a nyomatékcsúcs 5000-nél van, ami teljesen érthetetlen egy böszme limuzinnál. Ugyanez a BMW 530i-nél 2500. Nem lenne baj, ha ezt tudná a váltó is, de nem tudja, vagy nem érdekli. A kettes irtózatosan hosszú, és közte és az egyes közt van egy akkora szakadék, amibe minden szűk kanyarból kigyorsításkor beleesik az ember, és utálja. Ha valahova, ide nagyon kéne egy hatsebességes automata, vagy öt rendesen kiosztott fokozat. "
ettől függetlenül nagy duzzogva elfogadnék egy ilyet, amit mondtam, az olvasott tesztek alapján mondtam. lehet, hogy beleülnék, akkor nagyon tetszene. ;-)))
az az SH-AWD biztos érdekes kütyü... nagyon jót tesz az úttartásnak állítólag.
amit viszont én elég veszélyesnek tartok, ezek a ráfutás-megelőző lassító elektronikák. Egy emberke, akivel együtt dolgozom, vett tavaly nyáron egy Lecus 450h-t, amiben már van ilyen kütyü. Mondta, hogy csak ki akarta próbálni, ezért 160-nal bement egy teherautó mögé pályán, és hát a Lexus benézett valamit, mert b*szott fékezni. és ezzel nem az a gondom, hogy hibázik néha, de akkor ne tegyék bele az autóba. nincs annál rosszabb, mint amikor azt hiszed, hogy működik valami, ami nem működik. érdekes lenne, ha az ABS néha működne, néha nem. Értem én azt is, hogy még gyerekcipőben jár ez a technika, de akkor minek teszik bele a verdákba? azért ez nagyon csúnya dolgokat tud művelni. Mi van, ha máskor meg majd akkor blokkol, ha épp nem kéne, mert én direkt be akarok menni két autó közé, a vas pedig fékez helyettem???
ez állítólag az S-merciben sem működött túl jól...
Szerintem nem az autót kell ócsárolni, hanem aki többet hisz róla, mint ami valójában. Sajnos én is beleesek ebbe a hibába :) :( Én szerettem anyám előzőszériás Swiftjét. A mostani Suzukik már nem tetszenek, jóval gagyibb belül a műanyagok, kárpitok külleme, meg úgy tűnik mostanában csak a fekete műanyag granulátumot lehet a fröccsöntőgépekbe tölteni.
Tegnap szakadó esőben jövök városon belül 50-nel, igen gyér forgalomnál, alig volt autó az úton. Egy VW Trikó (vagy Polo) villog rám, hogy húzódjak lejebb, mert nem mentem a rossz út miatt teljesen a sávomba, az autó kicsit átlógott a szembesávba (ahol nem jött senki). Lehúzódtam, csóka megelőz, aztán látom, hogy a hátsó világítása vagy féklámpája csak a jobb oldalon világít. Hülyegyerek, előbb csináld meg a fosvágened, hogy hátulról is látható legyél, nem hátrány ömlő esőben :D A gázpedált sokan tudják nyomni, de hogy az izzókat ellenőrizzék, kicseréljék, az már derogál.
Azt gondolom, pont ez az a téma, ami elvezet oda, hogy mit fogok csinálni, ha a Xedos 2-3-4 év mulva elkezd kihullani alólam, és nem akarom a gatyámat is rákölteni majd. Milyen új(abb) autót vegyek? a 90-es évek közepéig mé gyártottak tartós, jó, élvezhető autókat. Manapság nem nagyon látok olyan autót, amit szívesen megvennék. De lehet, scak azért, mert nincs olyan helyzetem, hogy 10-12 milliós kocsikba üljek be, és kipróbáljam, ott lehet, hogy van.
Én szeretem érezni az utat az autóval, a kormányon a visszajelzést, hogy tudjam mi történik. a futóműről, hogy érezzem, hol a határ, meddig lehet tolni neki. a főnököm focus-a például sunyi, alattomos jószág, és ezt már mások is tapasztalták: egy ideig tart, tart pl egy kanyarban, semlegesen viselkedik; aztán minden előjel nélkül elengedi magát és DURVÁN alulkormányzott lesz. a Xedosnál ilyet nem érzek, mert ad az autó visszajelzést, lehet érezni, hol lesz alulkormányzott (és milyen szituban lesz pl túlkormányzott, amikor ki fogja dobni a seggét)
a hócipőm televan a hú de gazdaságos, tisztább dízelmotorokkal, amiket 2000-3000 közöt lehet használni, alatta halott. életveszély kikanyarodni egy forgalmas főútra vele, ha nem pörgetem, mert 2000 alatt megtorpan, szinte lefullad az autó. (1.6 tdci)
de mentem más autókkal is, nem voltam elragadtatva tőle.
nemtom mi lesz. Nem akarom a Xedost isteníteni, van nála jobb autó, akár az újabbak között is, de nehezen fogok másikat találni, attól tartok. És az kompromisszum lesz.
persze lehet, hogyha beülnék egy zsírúj 330d BMW-be, más lenne a véleményem, de hol van arra 12-13 millám :-/
a fogyasztói társadalom persze az sugallja beléd, hogy 3 évente cseréld le a "hulladék" autód, hiszen nem is vagy ember, ha 3 évnél idősebb autóval jársz.
Az a legnagyobb baj ezzel a cikkel, hogy el van tévedve, mint a fogyasztói társadalom. Nem az érték az érték, hanem az hogy minél újabb, minél divatosabb legyen. Az nem érdekli, hogy egy atomcsapás sem pusztítja el, hogy 15 év múltán hibátlanul működik, nincs meg és szétkopva. Nem ettől jó valami, hanem attól, hogy színes műposztódarabok legyenek mindenütt, és legalább olyan kényelmesen csússzannyon ki az ember belőle, mintr a deszkárol sz...ás után.
Ez a generáció már a PICCSVÁGENEKEN szocializálódott, tisztességes autót sosem szagolt. Többet ér neki egy plüssmacitartó mint egy futómű ami esetleg megmenti a nyomorult életét... Mondjuk a fotó alapján levágós, hogy milyen közelségben állhat a lány a témához.
Igen, '94-ben egy '80-as 626-om volt, és én is néztem mindenhol vágyakozva ez után az "új" 626 után, feltűnő jelenség volt a sok kockajárgány között, közben nyugtattam magamat, hogy "nekem is van egy 626-om, tulajdonképpen majdnem ugyanilyen!" :)) Akkor még nem tudtam, hogy észrevehetetlen, csúf seggű, unalmas, érdektelen, mert még nyoma sem volt ennek a felvilágosító cikknek :)
Még emlékszem, hogy '92, 93 körül micsoda modern forma volt az a 626-os! Haverokkal arról álmodoztunk, bár akkor még német autókért rajongtam (pl Bmw) De az a mzda akkor nagyon bejött.
És most meg meg is vennék egy jóféle példányt, ha már újként nem is tudtam....))))
A 626-os Totalcaros hazsnáltteszttel kapcsolatban:
A 626-osnak szerintem az egyik legjobb váltója van, amit valha használtam. Valószínűleg ahogy írja is a hölgy szét lett az keményen robbantva, hogy gondjai vannak vele, kivéve a hátramenet: az 156 000 km-nél néha akadt nekem is. Gondolom erősen kilométer függő is ez a történet.
A lemezek az autón valóban nagyon gyengécskék, látom ezt sokkal kisebb Nissanjainkhoz mérve is, de az érdekes az, hogy nemrég akartunk venni 2002-2004 közötti premacy-t és a lemezek ott is haláli gyengusok - Mazda vonásnak tűnik.
Az autó egyébként nekem csak örömöket szerzett. Lásd népítélet: Megbízható, dinamikus szépség ítéletét (amire elég furcsa kontextusban hivatkozik).
Most is tartom hogy ma is simán megállja a helyét az autó formaterve a Xedossal együtt. Kicsit facelifttel ma is simán ki lehetne adni :) (Egxyébként meg pont a lekerekítés ennek a csodája, nézzünk mán meg 93-as Opel Vectrát mondjuk a Mazda 626 mellet, hát lég LOL :D
De nem, mert mindkettő rendszámában van G és 5 is :)
Igazán jól esett a megerősítés, hogy az autóból mások sem tudnak normálisan kiszállni.
A vezető elhelyezkedése is inkább sportos mint szokványos. Alacsonyan elnyújtózhat az ember, ölében a kormány. Egy Yaris teherautó magasságúnak tűnik az ülésből. Emiatt beszállni kicsit problémásabb50 év felett, de menetstabilitásban nem lehet összehasonlítani az európai hintalovakkal. (Verdikt 8,6/10)
Érdekes megerősítés:)
(Ja, és én nem értek az autókhoz, csak szeretem a kis gömbölyű 121-esemet, amúgy meg maradok a ruháknál :))