Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

StationW Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27546

Hát őőőő izé f..sztudja:) 

 

Szerintem sajna elöl, de lehet hogy hátul, de öszkerekes biztos van!

Előzmény: aati (27544)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27545
Fröccsöntött műanyagot küldtek, Made in China :))
Előzmény: StationW (27543)
aati Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27544
ezek elol vagy hatulkaparosak?
Előzmény: StationW (27542)
StationW Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27543

Meg nézegettem a kis levelet, amit a csomaghoz küldtek. Azt írja, hogy a súlya 6,95 kg, ami elég durva ahhoz képest, hogy a gyári "exhaust mainfold" önmagában min. 10 kg, de ugye még jön pluszba a 2-1 szűkítő+a pipa, ezen meg egyben van az egész....

 

Má naggyon kiváncsi vagyok no...:)

Előzmény: StationW (27542)
StationW Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27542

Most néztem a használtautón, az illusztrált generációt 1 milla alatt megkapja az ember, biztos a 207Le-s 3.2-es miatt.

 

 

Előzmény: Medve_V6 (27540)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27541
Nyugodj meg, 20-30 milliós új BMW-k is mennek a szervizbe rendesen :)) Anyáznál Te a Xedos után szerintem. Porschéról nem tudok infókat :)
Előzmény: Medve_V6 (27539)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27540

noigen, azért ez ott van a szeren, ez kétségtelen.

egy 97-98 körülire lehet, hogy később váltanék majd, az akkor talán megfizethető lesz 1,5-2 milláért... ebben nem félnék, aktív-passzív biztonság terén.

Előzmény: StationW (27537)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27539

jólvan jólvan, tulképp csak irígykedek, és kifogásokat keresek, miért is nem lenne jó egy olyan... ;-)))

 

de 14 miláért azért már van miből választani, bömbi, porsche boxster, egyéb finomságok. de kétségtelen, nagyon fullos verda a legend is...

Előzmény: cistron (27538)
cistron Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27538

én beleültem, menni nem mentem vele, de duzzogva fogadnám csak el én is :))

 

Olyan bőrfotelban még nem ültem, elképesztő... legalábbis nekem az volt

 

Előzmény: Medve_V6 (27535)
StationW Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27537
Előzmény: StationW (27536)
StationW Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27536

ÜÜÜÜ... én nagyon kacérkodom a gondolattal! De nem egy újat, hanem egy 90valahányast. A a coupe valami fantasztikusan szép. Olyan masszív orra van mint egy kalapács - kicsit Skyline R32-re hajaz -, meg fekete bőr, meg űű, meg áááááááá, naggyon bejön.

 

 

SZÉP, nem egy EUNOS COSMO, de szép. 3.2 V6 VTEC
Előzmény: cistron (27534)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27535

néztem én is a legendet, fullos a felszereltsége, technikai szempontból is vannak érdekes, hasznos kütyük benne, de ahogy néztem, az a gond, hogy nem igazán tudják, hogy akkor most ez sportos legyen, vagy ne, és a motor-váltó párosítás nem sikerült túl jól.

 

"Másrészt a V6-os 4500 és 7000 között csodálatosan ordít és húz, de alatta nem megy jól. Nem is csoda, a nyomatékcsúcs 5000-nél van, ami teljesen érthetetlen egy böszme limuzinnál. Ugyanez a BMW 530i-nél 2500. Nem lenne baj, ha ezt tudná a váltó is, de nem tudja, vagy nem érdekli. A kettes irtózatosan hosszú, és közte és az egyes közt van egy akkora szakadék, amibe minden szűk kanyarból kigyorsításkor beleesik az ember, és utálja. Ha valahova, ide nagyon kéne egy hatsebességes automata, vagy öt rendesen kiosztott fokozat. "

 

 

 

ettől függetlenül nagy duzzogva elfogadnék egy ilyet, amit mondtam, az olvasott tesztek alapján mondtam. lehet, hogy beleülnék, akkor nagyon tetszene. ;-)))

 

az az SH-AWD biztos érdekes kütyü... nagyon jót tesz az úttartásnak állítólag.

 

amit viszont én elég veszélyesnek tartok, ezek a ráfutás-megelőző lassító elektronikák. Egy emberke, akivel együtt dolgozom, vett tavaly nyáron egy Lecus 450h-t, amiben már van ilyen kütyü. Mondta, hogy csak ki akarta próbálni, ezért 160-nal bement egy teherautó mögé pályán, és hát a Lexus benézett valamit, mert b*szott fékezni. és ezzel nem az a gondom, hogy hibázik néha, de akkor ne tegyék bele az autóba. nincs annál rosszabb, mint amikor azt hiszed, hogy működik valami, ami nem működik. érdekes lenne, ha az ABS néha működne, néha nem. Értem én azt is, hogy még gyerekcipőben jár ez a technika, de akkor minek teszik bele a verdákba? azért ez nagyon csúnya dolgokat tud művelni. Mi van, ha máskor meg majd akkor blokkol, ha épp nem kéne, mert én direkt be akarok menni két autó közé, a vas pedig fékez helyettem???

 

ez állítólag az S-merciben sem működött túl jól...

Előzmény: cistron (27534)
cistron Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27534

én a 330d helyett javasolnám a Honda Legend-et inkább! Mégis japán és szerintem nagyon ott van...

 

Előzmény: Medve_V6 (27528)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27533

bocs, tényleg. sevrloét mondtak, nem daewoo-t.

 

az mán ámerikái, csúcstechnológia... ;-)

Előzmény: StationW (27532)
StationW Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27532
Sevrolé bannyeg Sevrolé! mit dévúzol itt annak semmi köze hozzá, ez már Ámerikái:)))
Előzmény: Medve_V6 (27530)
NeomatiK Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27531

Szerintem nem az autót kell ócsárolni, hanem aki többet hisz róla, mint ami valójában. Sajnos én is beleesek ebbe a hibába :) :( Én szerettem anyám előzőszériás Swiftjét. A mostani Suzukik már nem tetszenek, jóval gagyibb belül a műanyagok, kárpitok külleme, meg úgy tűnik mostanában csak a fekete műanyag granulátumot lehet a fröccsöntőgépekbe tölteni.

 

Tegnap szakadó esőben jövök városon belül 50-nel, igen gyér forgalomnál, alig volt autó az úton. Egy VW Trikó (vagy Polo) villog rám, hogy húzódjak lejebb, mert nem mentem a rossz út miatt teljesen a sávomba, az autó kicsit átlógott a szembesávba (ahol nem jött senki). Lehúzódtam, csóka megelőz, aztán látom, hogy a hátsó világítása vagy féklámpája csak a jobb oldalon világít. Hülyegyerek, előbb csináld meg a fosvágened, hogy hátulról is látható legyél, nem hátrány ömlő esőben :D A gázpedált sokan tudják nyomni, de hogy az izzókat ellenőrizzék, kicseréljék, az már derogál.

Előzmény: StationW (27529)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27530

A rádióban hallottam vmelyik nap, hogy a Daewoo Lacetti a GYŐZTESEK autója.

 

asszem én akkor maradok vesztes... (nem mintha gondom lenne a daewoo-val, de nem kölllllllll)

Előzmény: StationW (27529)
StationW Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27529

A legnagyobb gáz nem is az, hogy megetetik a szart, hanem hogy elhitetik veled a szarról hogy bélszín. :)

 

Ezért akkora királyság Buzukival meg Fábiával róni a köröket, mert egyéniséget sugároz:))))

Előzmény: Medve_V6 (27528)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27528

Egyetértek.

 

Azt gondolom, pont ez az a téma, ami elvezet oda, hogy mit fogok csinálni, ha a Xedos 2-3-4 év mulva elkezd kihullani alólam, és nem akarom a gatyámat is rákölteni majd. Milyen új(abb) autót vegyek? a 90-es évek közepéig mé gyártottak tartós, jó, élvezhető autókat. Manapság nem nagyon látok olyan autót, amit szívesen megvennék. De lehet, scak azért, mert nincs olyan helyzetem, hogy 10-12 milliós kocsikba üljek be, és kipróbáljam, ott lehet, hogy van.

 

Én szeretem érezni az utat az autóval, a kormányon a visszajelzést, hogy tudjam mi történik. a futóműről, hogy érezzem, hol a határ, meddig lehet tolni neki. a főnököm focus-a például sunyi, alattomos jószág, és ezt már mások is tapasztalták: egy ideig tart, tart pl egy kanyarban, semlegesen viselkedik; aztán minden előjel nélkül elengedi magát és DURVÁN alulkormányzott lesz. a Xedosnál ilyet nem érzek, mert ad az autó visszajelzést, lehet érezni, hol lesz alulkormányzott (és milyen szituban lesz pl túlkormányzott, amikor ki fogja dobni a seggét)

 

a hócipőm televan a hú de gazdaságos, tisztább dízelmotorokkal, amiket 2000-3000 közöt lehet használni, alatta halott. életveszély kikanyarodni egy forgalmas főútra vele, ha nem pörgetem, mert 2000 alatt megtorpan, szinte lefullad az autó. (1.6 tdci)

 

de mentem más autókkal is, nem voltam elragadtatva tőle.

 

nemtom mi lesz. Nem akarom a Xedost isteníteni, van nála jobb autó, akár az újabbak között is, de nehezen fogok másikat találni, attól tartok. És az kompromisszum lesz.

 

 

persze lehet, hogyha beülnék egy zsírúj 330d BMW-be, más lenne a véleményem, de hol van arra 12-13 millám :-/

 

a fogyasztói társadalom persze az sugallja beléd, hogy 3 évente cseréld le a "hulladék" autód, hiszen nem is vagy ember, ha 3 évnél idősebb autóval jársz.

 

 

Előzmény: StationW (27527)
StationW Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27527

Az a legnagyobb baj ezzel a cikkel, hogy el van tévedve, mint a fogyasztói társadalom. Nem az érték az érték, hanem az hogy minél újabb, minél divatosabb legyen. Az nem érdekli, hogy egy atomcsapás sem pusztítja el, hogy 15 év múltán hibátlanul működik, nincs meg és szétkopva. Nem ettől jó valami, hanem attól, hogy színes műposztódarabok legyenek mindenütt, és legalább olyan kényelmesen csússzannyon ki az ember belőle, mintr a deszkárol sz...ás után.

 

Ez a generáció már a PICCSVÁGENEKEN szocializálódott, tisztességes autót sosem szagolt. Többet ér neki egy plüssmacitartó mint egy futómű ami esetleg megmenti a nyomorult életét... Mondjuk a fotó alapján levágós, hogy milyen közelségben állhat a lány a témához.

 

 

Előzmény: Törölt nick (27526)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27526
Igen, '94-ben egy '80-as 626-om volt, és én is néztem mindenhol vágyakozva ez után az "új" 626 után, feltűnő jelenség volt a sok kockajárgány között, közben nyugtattam magamat, hogy "nekem is van egy 626-om, tulajdonképpen majdnem ugyanilyen!" :)) Akkor még nem tudtam, hogy észrevehetetlen, csúf seggű, unalmas, érdektelen, mert még nyoma sem volt ennek a felvilágosító cikknek :)
Előzmény: Törölt nick (27522)
NeomatiK Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27525
Igen, csak az a különbség, hogy ez a Toyota far csúny(ácsk)a.
Előzmény: Törölt nick (27521)
StationW Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27524

Megjött a leömlőm! :))

 

Már csak kiperkálok 85 répát a postának, és egy hét múlva vihetem is...:(

Törölt nick Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27523

Nem akar venni valaki fordot? Lenne 13-15% kedvezményem a mérnöki kamara által.-)

 

Én nem akarok speciel.....

Törölt nick Creative Commons License 2007.06.06 0 0 27522

Még emlékszem, hogy '92, 93 körül micsoda modern forma volt az a 626-os! Haverokkal arról álmodoztunk, bár akkor még német autókért rajongtam (pl Bmw) De az a mzda akkor nagyon bejött.

És most meg meg is vennék egy jóféle példányt, ha már újként nem is tudtam....))))

Törölt nick Creative Commons License 2007.06.05 0 0 27521
Úgy emlékszem, több autó is hasonlított az '92-ben megjelent Mazdára.

Jahm, pl. a Toyota Corolla is eléggé hasonlított :)
Előzmény: netudGI (27513)
mazdakoma Creative Commons License 2007.06.05 0 0 27520

A 626-os Totalcaros hazsnáltteszttel kapcsolatban:

 

A 626-osnak szerintem az egyik legjobb váltója van, amit valha használtam. Valószínűleg ahogy írja is a hölgy szét lett az keményen robbantva, hogy gondjai vannak vele, kivéve a hátramenet: az 156 000 km-nél néha akadt nekem is. Gondolom erősen kilométer függő is ez a történet.

 

A lemezek az autón valóban nagyon gyengécskék, látom ezt sokkal kisebb Nissanjainkhoz mérve is, de az érdekes az, hogy nemrég akartunk venni 2002-2004 közötti premacy-t és a lemezek ott is haláli gyengusok - Mazda vonásnak tűnik.

 

Az autó egyébként nekem csak örömöket szerzett. Lásd népítélet: Megbízható, dinamikus szépség ítéletét (amire elég furcsa kontextusban hivatkozik).

 

Most is tartom hogy ma is simán megállja a helyét az autó formaterve a Xedossal együtt. Kicsit facelifttel ma is simán ki lehetne adni :) (Egxyébként meg pont a lekerekítés ennek a csodája, nézzünk mán meg 93-as Opel Vectrát mondjuk a Mazda 626 mellet, hát lég LOL :D

Viki0124 Creative Commons License 2007.06.05 0 0 27519

De nem, mert mindkettő rendszámában van G és 5 is :)

 

Igazán jól esett a megerősítés, hogy az autóból mások sem tudnak normálisan kiszállni.

 

 A vezető elhelyezkedése is inkább sportos mint szokványos. Alacsonyan elnyújtózhat az ember, ölében a kormány. Egy Yaris teherautó magasságúnak tűnik az ülésből. Emiatt beszállni kicsit problémásabb 50 év felett, de menetstabilitásban nem lehet összehasonlítani az európai hintalovakkal. (Verdikt 8,6/10)

 

Érdekes megerősítés:)

 

(Ja, és én nem értek az autókhoz, csak szeretem a kis gömbölyű 121-esemet, amúgy meg maradok a ruháknál :))

Előzmény: Törölt nick (27505)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.05 0 0 27518
Csak az 1.8-ban van dobfék szerintem, meg ABS sincs benne.
Előzmény: kaktuszklón (27515)
aati Creative Commons License 2007.06.05 0 0 27517
ez tooooook hulye:"Az alapfelszereltséghez tartozó manuális klíma öt fokozatát képtelenség komolyan venni, csak üvöltő szelet tud nyomni."

Előzmény: aati (27516)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!