Ügyes. Nem az első szoftverszintifuttató doboz. Ez egy elegáns megoldás, és annak ára van. 1, pénzösszegben, 2, a szoftverszintik tudtommal mélyben, dinamikában némileg soványkák. De ez csak hallomás, mert vagy 8 éve nem használok szoftverszintit.
Amely Hammond orgona szinesebb a barna, feher-fekete-tol jobban, az mar gyanus! Belul is csupa antimechanika, tranzisztor, dobgep, vinnyogos tangoharmonika hangu..olyan Nemetes. Nem hiaba, ez is nemet sorivomuzsika volt mar a Hammon orgona fenykorabol kifutva. Ezzel a lemezzel inkabb szimpatizalok, mint ami a Vateran van:-)http://imgfrm.index.hu/imgfrm/9/1/8/5/THM_0003979185.jpg http://imgfrm.index.hu/imgfrm/9/1/8/5/THM_0003979185.jpg
Tegnap sikerült a brumm egy részét kiűzni a hammondból. Most már csak teljes hangerőn hallatszik egy kevés, az is csak odahajolva. A vibrato swell kapcsolónál az egyik szál, csak rá volt csavarva a forrszemre. Egy darabig biztosan működött így is, de az idő vasfoga megtette hatását oxid képében. Így már nem adott át rendesen.
Most egy kicsit még "rotyogósabb" a hangja. Ez már olyan "jól" torzítós hang:-)
Tartunk majd összejövetelt, csak addig nem akartam, amíg nem úgy műxik az orgona, ahogy én szeretném. (ha nem kell szólnia, ne szóljon!:-) Még az egyenáramú fűtésen gondolkodom.... az én hifimben tökéletes a csend:-)
Ez egy nagyon jó lezli. 10 éven át a legtöbb koncerten ezt használtam. Jó hangú, hangos, mindentudó. A srác felújította, plusz egy magasat betett, így 2 független csatorna van a lezlire (gain, mély, magas, vol) és 3 a kétutas álló alapra. Nem fér be a zenekari szállítóegységbe. A gitáros cucca az igen, az orgonásé nem.
Ebben az a szomorú hogy sokan még mindig a gitárosnál természetesnek veszik hogy Marsallon játszik, addig ezzel szemben az orgonista mönnyön műlezlin, halhassa magát kontrolbúl :-(
Hallottam én jó gitárzenét vonalból, szóval vagy mindkettő alapon, vagy mindkettő keverőről.
Sziasztok, rég látott kollégák! Van-e valakinek egy b4d kontrollere eladósorban? Mostanában b4+dc-100 a nyerő koncertkombó nálam, de jó lenne egy kissé kezelhetőbb formában...
Nem szívesen vitatkozom, de...! A bebop a ´40-es években kezdődött és fénykora is akkor volt. 1942 - Minton´s Playhouse, a stílus szülőszobája - Monk, Charlie Christian, Gillespie, a fiatal Miles... Ugyan a stílus általam egyik csúcslemezének tartott Jazz at Massey Hall egy 1953. májusi koncert felvétele Gillespie-vel, Parkerrel, Mingus-szal, csakhogy ekkorra már kifújt a bebop, mint divatirányzat.
Az 50-es évek első felére a cool, ill. a hard bop nyomta rá a bélyegét. Ez utóbbiban erőteljes szerepet kapott eme topic névadó instrumentuma... Igen: Bill Doggett és Wild Bill Davis... Sirályság!
Bírták a műsort. Egyébként hallottam a torzítást még ezen a kis hangerőn is. Valóban "hammondos" volt a sound! Tetszett mindenkinek, és örülünk, hogy volt akinek rendesen sikerült "megdöngetnie az új lezlit":-) A gyermekem is egy kicsit felvillanyozódott ettől a műsortól! (ez volt a lényeg!) Köszönjük még egyszer:-)