Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vojnó Creative Commons License 2009.02.08 0 0 2174
Hali!

Kérdezz rá, hogy elég lesz-e csak gyűrűzni, mert ha válla van lehet megérné megfúrni mert később problémákat is okozhat a "csak" gyűrűzés.
Amúgy ha nem fehér lene szép lenne. ;o)
Előzmény: zozizi67 (2173)
zozizi67 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 2173

Na előkerült Vojnó Úr! Üdv!

Már hiányoltunk! Szét lett szedve a motor. A kompressziógyűrűk koptak meg nagyon és az a helyzet hogy van egy kis válla a motornak. Ha meg lesz gyűrűzve és a csapágyak kicserélve remélem jó lesz. Amit vettem adagolót az már benne is marad. Ami benne volt ezek szerint az is jó. Be tudod mérni vagy címet adni ahol meg tudják nézni? Megtaláltam a képet amit multkor kerestem.További szép napot!

Előzmény: Vojnó (2172)
Vojnó Creative Commons License 2009.02.08 0 0 2172
Elég legyen, mert szétcsapok és szétültetlek titeket. :D
Előzmény: 525tédé (2159)
Redra Creative Commons License 2009.02.07 0 0 2171
Néztem valami megszakadt, vagy hibernálták magukat.
Előzmény: civis e34 (2170)
civis e34 Creative Commons License 2009.02.07 0 0 2170
Már kettő van:)))
Előzmény: Redra (2169)
Redra Creative Commons License 2009.02.07 0 0 2169
Sziasztok.
Írtam oda át, hogy legyen legalább 1 hozzászólás a mai napra.

Előzmény: gergelytds (2166)
GekTDS Creative Commons License 2009.02.07 0 0 2168
Én ma alkatrészt voltam nézni Six vidéki telephelyén. Sok érdekes dolgot láttam és tanultam, az ottani kolléga nagyon segítőkész és lelkes, ez úton is köszönet neki a kiszolálásért. Nagyon kellemes volt az autózás, jó volt végre kicsit messzebb is menni.
Van végre kormányom ami nekem is tetszik! Ugyanolyan mint a másik volt, csak bőrös, de mégis ég és föld a különbség.
Viva la TDS!

Előzmény: gergelytds (2166)
525tédé Creative Commons License 2009.02.07 0 0 2167
gergelytds
Ez van,ezt akarták.Én ma az öcsém dodzsemét csinálgattam,alakul.Ma szembesültünk vele,hogy ha lájtosan is,de van ültetve az eleje.Kiugrottak a kormánygömbfejek,hátsó pitman karok.Legközelebb nyomtávrúd,segédirányító,hídházszilent következik.Meg lehet a hátsó telók is beugranak.
Előzmény: gergelytds (2166)
gergelytds Creative Commons License 2009.02.07 0 0 2166

Ma egy hónap álldogálás és egy nap akkutöltés után elővettük a tds-t, kicsit meg kellett sétáltatni. Leszaladtunk Martonvásárba a Brunszvik-kastélyhoz a gyerekekkel. Nagyon jól viselkedett a kicsike, sztem nem bánta, hogy felébresztettem a téli álomból. Jó volt menni vele, nem véletlenül szerettem ezt az autót oly nagyon...

 

"Odaát" tegnap 11 hsz. született, ma még egy sem. Azé' ez nem semmi!

OGB Creative Commons License 2009.02.06 0 0 2165
Ha nem ma írom reggel...

Miután karcoltam, mennem kellett kocsizni, és kifogyott a gázolaj (még nem ismertem a range-határokat). 200 m-re kút, elhúztak, ami automatával kontraindikált, de tolni méginkább :))) Szóval tank, indítózásnál 72 Ah leszipkáz. Irány másik autóval akksiért, gründoltam kalciumos Bannert 100 Ah, azóta pöpecül indul minden motorhőfok-állapotban. 30e HUF. Ennyit az indítózás-problémáról.

Egyébiránt mi a tapasztalat, melyik gázolajat szereti? Sima, vagy EVO, vagy VPower, egyáltalán melyik kutast?
Előzmény: gondolatbetyar (2164)
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.02.06 0 0 2164
ha jó az akksi, még egy darabig bírni fogja
amikor megvettem (TDS) egy 65Ah-s noname volt benne
semmi gondja nem volt
az indítóáram a fontosabb a dízelnél, mert hirtelen vesz fel sok energiát az önindító
ha kicseréled egy normálisra, akkor gyorsabban fogja tekerni a motort az önindító(magasabb fordulatszámon), hamarabb indul be
páran vettek gergelytdstől gyári bmw akkut olcsóért
ha nehézkesen indul az autó megérheti cserélni, mert amikor elkezdett az enyém haldokolni szép lassna tette, és azt hittük adagoló, kezd megfáradni
aztán egyszercsak megunta a cirkuszt, és persze ez nem otthon volt:)
gyorsan kellett akkumulátort vennem , olyant amilyen épp volt
Előzmény: OGB (2163)
OGB Creative Commons License 2009.02.06 0 0 2163
Helló!

Fogyi normalizálódik, az üzemanyagszűrő nem volt mai csirke :((( 12 körül vagyok. Ez már jó, tekintve, hogy 1-2 km-ket megyek vele reggel.. Viszont! Az inditózásnál hátrány, hogy (most néztem meg) 72 Ah akksi van benne? Ahogy néztem a RealOEM-en, 90-es a minimum.
525tédé Creative Commons License 2009.02.05 0 0 2162
szabikiki
Van 2-3 db manual tds elektronikám.Vojnó majd mondja,van-e értelme próbálgatni
Előzmény: szabikiki (2161)
szabikiki Creative Commons License 2009.02.05 0 0 2161
Gergelytds

A kocsi az E36 '93 12-ik havi és a moci ami belekerült az is E 36-os volt és '98 évjáratu volt. Jó kérdés meg történet mert valahogy nekem is ez rejtély én is autószerelő vagyok ezt tanultam is és mai napig is ezt gyakorolom de ami tölem távol maradt az az elektronika és sajnálom is de ez van majd lehet neki állok azt megtanulom.
Előzmény: gergelytds (2149)
GekTDS Creative Commons License 2009.02.05 0 0 2160
és a fék az hogy? mert hogy a membrán meg a tartály az maradt.
Előzmény: 525tédé (2156)
525tédé Creative Commons License 2009.02.05 0 0 2159
Gergely

lécci,lécci csinálj róla képet,amint az élettársam húzza maga után a tecsós szatyorban a cumót
Előzmény: gergelytds (2158)
gergelytds Creative Commons License 2009.02.05 0 0 2158
A múlt héten nem kaptunk. Holnap kiderül. Ha lesz, Vojnó viszi egy szatyorban :)))
Előzmény: 525tds tuoring (2150)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.02.05 0 0 2157

most akarok venni egy tds-t 300 euroert.

arra varok hogy mikor szolnak hogy mehetek erte.

ha meg van akkor szolok.

Előzmény: 525tédé (2152)
525tédé Creative Commons License 2009.02.05 0 0 2156
gondolatbetyár
Azért rakták oda,mert jobbkormányos lévén valahová el kell dugni a kormányművet....
Előzmény: gondolatbetyar (2155)
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.02.05 0 0 2155
amikor betetted a képet nagyon házi kókánynak tűnt, de realoem szerint is gyári
:))
akkor mi volt az értelme, hogy oda ilyent csináltak?
de akkor legegyzserűbb, hogy vágsz egy lyukat a motorháztetőbe, és mint a muscle carok superchargerei kilógnak?
és akkor rumcicenek mega a félnótásoknak mondhatod, hogy m5 szar:)

Előzmény: 525tédé (2154)
525tédé Creative Commons License 2009.02.05 0 0 2154
gondolat és egyéb betyár
Nem.Ez a kipu csonk és a turbo 4 csavaros.Sokkal egyszerűbb szerválni erre turbót,mint 3 csavarosat.valamint a kisérletezéshez jobb lenne nem minden apró baszásért aknába mászni
Előzmény: gondolatbetyar (2153)
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.02.05 0 0 2153
és ez miért jó?
nagyobb turbo, mert előre jön a légszűrő?
Előzmény: 525tédé (2152)
525tédé Creative Commons License 2009.02.05 0 0 2152
525tds tuoring
Itt lenne egy englisch TDS motortere
A turbo traktus érdekelne,az a rész amiben más mint a miénk.Kipu öntvény stb...
Előzmény: 525tds tuoring (2151)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.02.05 0 0 2151

persze.

mi az?

Előzmény: 525tédé (2146)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.02.05 0 0 2150

nekem is ez a helyzet.

2-3 km a melohely.

szoval be sem melegszik mar le is allitom.

lesz akksim amugy?:)))

Előzmény: gergelytds (2142)
gergelytds Creative Commons License 2009.02.05 0 0 2149
Hmmm... érdekes. Lehet tudni, hogy a régi motorvezérlőd (tehát az autód) mikori? Mert a HDK-s fej csak HDK-s motorvezérlővel megy. Ráadásul az E39, aminek a motorját beletettétek már EWS3 szerintem (gyári inmobiliser) és az is számít. Mellesleg a HDK-s fej nem szokott ilyen hibákat produkálni, épp azért váltották le a potist a bajorok...
Előzmény: szabikiki (2148)
szabikiki Creative Commons License 2009.02.04 0 0 2148
Gergelytds

ugyanaz a jelenség mint az elöző motorral és amikor cseréltem kompletten cseréltem ki mindennel együtt csak a motorvezérlö maradt a régi. Az uj motor ami került bele az 98-as évjáratu és 80-ezer km van benne(már a müanyagszivósoros)és amin meglepödtem az volt hogy az adagoló HDK-s volt. Esetleg ha valaki meg tudná érdeklödni vagy mondani hogy a '93-as évjáratu manuális váltos autoba való a köv. Bosch számu 0 281 001 201. Lehetséges hogy pont automatába való. Igy használom már kb. 2 éve szoval elvagyok én vele igy is csak gondoltam hogy a végére járhatnánk ha már van rá esély.

Köszi a segitséget.
Előzmény: gergelytds (2144)
gergelytds Creative Commons License 2009.02.04 0 0 2147
Neked a folyton a zárakkal van bajod :)
Előzmény: cSIGA (2145)
525tédé Creative Commons License 2009.02.04 0 0 2146
525tuoring
Nem kell bele visszacsapó szelep.Ha jók a résolajcsövek,és a végén a kupak akkor nem tud visszaejteni.Majd megy a jövő héten a Lobi,és jól megmondja.Engem is szopatott egy darabig,de elkaptam a hibás darabot.Ja,és természetesen az adagoló tömítettségének is tökéletesnek kell lennie.
Aztán felétek van valami bontószerűség??Találtam valami naon érdekes dolgot,ami csak angol tds-ben van.
Előzmény: 525tds tuoring (2139)
cSIGA Creative Commons License 2009.02.04 0 0 2145
jó lenne de 1 kicsit rendbe kellene szedni
mondjuk megy azzal nincs is gond, nem fogyaszt sokat, de most elkezdett szarakodni az egyik zár :(
na mindegy majd csak 1x lesz időm és "kedvem" foglalkozni a hibákkal
Előzmény: gergelytds (2143)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!