Kérdezz rá, hogy elég lesz-e csak gyűrűzni, mert ha válla van lehet megérné megfúrni mert később problémákat is okozhat a "csak" gyűrűzés. Amúgy ha nem fehér lene szép lenne. ;o)
Már hiányoltunk! Szét lett szedve a motor. A kompressziógyűrűk koptak meg nagyon és az a helyzet hogy van egy kis válla a motornak. Ha meg lesz gyűrűzve és a csapágyak kicserélve remélem jó lesz. Amit vettem adagolót az már benne is marad. Ami benne volt ezek szerint az is jó. Be tudod mérni vagy címet adni ahol meg tudják nézni? Megtaláltam a képet amit multkor kerestem.További szép napot!
Én ma alkatrészt voltam nézni Six vidéki telephelyén. Sok érdekes dolgot láttam és tanultam, az ottani kolléga nagyon segítőkész és lelkes, ez úton is köszönet neki a kiszolálásért. Nagyon kellemes volt az autózás, jó volt végre kicsit messzebb is menni. Van végre kormányom ami nekem is tetszik! Ugyanolyan mint a másik volt, csak bőrös, de mégis ég és föld a különbség. Viva la TDS!
gergelytds Ez van,ezt akarták.Én ma az öcsém dodzsemét csinálgattam,alakul.Ma szembesültünk vele,hogy ha lájtosan is,de van ültetve az eleje.Kiugrottak a kormánygömbfejek,hátsó pitman karok.Legközelebb nyomtávrúd,segédirányító,hídházszilent következik.Meg lehet a hátsó telók is beugranak.
Ma egy hónap álldogálás és egy nap akkutöltés után elővettük a tds-t, kicsit meg kellett sétáltatni. Leszaladtunk Martonvásárba a Brunszvik-kastélyhoz a gyerekekkel. Nagyon jól viselkedett a kicsike, sztem nem bánta, hogy felébresztettem a téli álomból. Jó volt menni vele, nem véletlenül szerettem ezt az autót oly nagyon...
"Odaát" tegnap 11 hsz. született, ma még egy sem. Azé' ez nem semmi!
Miután karcoltam, mennem kellett kocsizni, és kifogyott a gázolaj (még nem ismertem a range-határokat). 200 m-re kút, elhúztak, ami automatával kontraindikált, de tolni méginkább :))) Szóval tank, indítózásnál 72 Ah leszipkáz. Irány másik autóval akksiért, gründoltam kalciumos Bannert 100 Ah, azóta pöpecül indul minden motorhőfok-állapotban. 30e HUF. Ennyit az indítózás-problémáról.
Egyébiránt mi a tapasztalat, melyik gázolajat szereti? Sima, vagy EVO, vagy VPower, egyáltalán melyik kutast?
ha jó az akksi, még egy darabig bírni fogja amikor megvettem (TDS) egy 65Ah-s noname volt benne semmi gondja nem volt az indítóáram a fontosabb a dízelnél, mert hirtelen vesz fel sok energiát az önindító ha kicseréled egy normálisra, akkor gyorsabban fogja tekerni a motort az önindító(magasabb fordulatszámon), hamarabb indul be páran vettek gergelytdstől gyári bmw akkut olcsóért ha nehézkesen indul az autó megérheti cserélni, mert amikor elkezdett az enyém haldokolni szép lassna tette, és azt hittük adagoló, kezd megfáradni aztán egyszercsak megunta a cirkuszt, és persze ez nem otthon volt:) gyorsan kellett akkumulátort vennem , olyant amilyen épp volt
Fogyi normalizálódik, az üzemanyagszűrő nem volt mai csirke :((( 12 körül vagyok. Ez már jó, tekintve, hogy 1-2 km-ket megyek vele reggel.. Viszont! Az inditózásnál hátrány, hogy (most néztem meg) 72 Ah akksi van benne? Ahogy néztem a RealOEM-en, 90-es a minimum.
A kocsi az E36 '93 12-ik havi és a moci ami belekerült az is E 36-os volt és '98 évjáratu volt. Jó kérdés meg történet mert valahogy nekem is ez rejtély én is autószerelő vagyok ezt tanultam is és mai napig is ezt gyakorolom de ami tölem távol maradt az az elektronika és sajnálom is de ez van majd lehet neki állok azt megtanulom.
amikor betetted a képet nagyon házi kókánynak tűnt, de realoem szerint is gyári :)) akkor mi volt az értelme, hogy oda ilyent csináltak? de akkor legegyzserűbb, hogy vágsz egy lyukat a motorháztetőbe, és mint a muscle carok superchargerei kilógnak? és akkor rumcicenek mega a félnótásoknak mondhatod, hogy m5 szar:)
gondolat és egyéb betyár Nem.Ez a kipu csonk és a turbo 4 csavaros.Sokkal egyszerűbb szerválni erre turbót,mint 3 csavarosat.valamint a kisérletezéshez jobb lenne nem minden apró baszásért aknába mászni
Hmmm... érdekes. Lehet tudni, hogy a régi motorvezérlőd (tehát az autód) mikori? Mert a HDK-s fej csak HDK-s motorvezérlővel megy. Ráadásul az E39, aminek a motorját beletettétek már EWS3 szerintem (gyári inmobiliser) és az is számít. Mellesleg a HDK-s fej nem szokott ilyen hibákat produkálni, épp azért váltották le a potist a bajorok...
ugyanaz a jelenség mint az elöző motorral és amikor cseréltem kompletten cseréltem ki mindennel együtt csak a motorvezérlö maradt a régi. Az uj motor ami került bele az 98-as évjáratu és 80-ezer km van benne(már a müanyagszivósoros)és amin meglepödtem az volt hogy az adagoló HDK-s volt. Esetleg ha valaki meg tudná érdeklödni vagy mondani hogy a '93-as évjáratu manuális váltos autoba való a köv. Bosch számu 0 281 001 201. Lehetséges hogy pont automatába való. Igy használom már kb. 2 éve szoval elvagyok én vele igy is csak gondoltam hogy a végére járhatnánk ha már van rá esély.
525tuoring Nem kell bele visszacsapó szelep.Ha jók a résolajcsövek,és a végén a kupak akkor nem tud visszaejteni.Majd megy a jövő héten a Lobi,és jól megmondja.Engem is szopatott egy darabig,de elkaptam a hibás darabot.Ja,és természetesen az adagoló tömítettségének is tökéletesnek kell lennie. Aztán felétek van valami bontószerűség??Találtam valami naon érdekes dolgot,ami csak angol tds-ben van.
jó lenne de 1 kicsit rendbe kellene szedni mondjuk megy azzal nincs is gond, nem fogyaszt sokat, de most elkezdett szarakodni az egyik zár :( na mindegy majd csak 1x lesz időm és "kedvem" foglalkozni a hibákkal