Na, szegény bringa látott már szebb idoket is. Különben szntem a 2/4 ütemu trabiknak a motorháza nem térhet el lényegesen. gondolkozom rajta, felcsavarozok egy 4ütemut a kispöfimre. hátha ráfér.
Megnéztem az üléseidet,DAN.Klasszak, paszolnak az autóhoz. Még színben is. Hogy fabrikáltad bele? Hátul maradt hely a "többieknek"? :)))A muszerfal pedig átesett egy felújításon, vagy fordulatszám-mérot nyomorgattál rá? elég érdekes lett.
Tervezem majd a belso múanyag borítást vmi másra lecserélni, pld, kárpitozni...vagy ilyenek.
Na, mára ennyit, mentem aludni. Legyen holnap is autónk!!
Lopási statisztikák valóban szomorúak, alkatrésznek akarták ellopni az én verdámat is, csak megleptem a tolvajt, elkapni sajna nem sikerült, felszedték kocsival futás közben. Szétb@szta az összes zárat, de az immobiliser kifogott rajta + én is arra jártam...
Május elseje: A Szocialista Autóipar Gyöngyszemeinek Tavaszi Seregszemléje!
Nem a Múzeum körúton, hanem a Közlekedési Múzeumnál, a Városligetben!!!! Nem kifejezetten Trabi-találkozó, de trabi is lesz (szokott lenni) bőven. + egyéb szocialista gyönyörök!!!:)))))
u.i. A 86-os Trabi elkelt!
Viszont van másik: 1987-es, felújítva szinte minden, kivéve a fényezést, ir.ára: 120eFt.
Keresd Bélát: 06 20 3585637!
Hali Trabisok!
Lehet, nem olvastam elég figyelmesen, de nem tudom idén lesz-e Trabi találkozó...
Május elseje volt eddig az időpont, idén is ekkor lesz? Hol?
Részvétem DAN bringája miatt,csak felépül hamarosan. :)
Jut eszembe a lopási statisztikáról,azért pofátlanság autót lopni.Pláne Trabit,mert többet ér eszmeileg, mint árban. Ráadásul ez az egyik olyan típusú autó, amit házilag is remekül lehet pofozgatni.
Különben Nektek van vmilyen riasztó a gépetekben?Itt nem az anyósra gondolok.... :)
Zárszerkezet cserét végzett már vki, vmi speckóbbra?
Na,most meg itt ez a hirdetés, Peugeot ülésekkel.Már dilemmában vagyok, mit építsek bele.
Zoldalma : Milyen a sporülésed?Azért van vmi kialakított formája, tartja a hátat?Árban mennyi körül mozog?
Ez ám a választék.... Lehet hogy jobb is hogy nem mentünk ki az autopiacra... Hivd fel valamelyiket! Az első egész jól hangzik, de látni kéne + próbálj ALKUDNI!!!!
Naszóval! Volna itt három Trabi eladó (Budapesten!)!
1. 1986-os, majd' egy év műszakival, törtfehér, nagyon jó, szép állapotban, jó motorral, anyagi okok miatt sürgősen eladó! Irányár: 120eFt. Tel.: 06 20 9838077
2. 1983-as, pár hónap műszakival, törtfehér, 6v-os, jóóóó motorral, tűrhető állapotban. irányár: 50eFt.
3. 1990-es (03. 29.) kurvajó Trabi extra fényezéssel, Peugeot-ülésekkel, felújított: fékrendszer, önindító, futómű, motorban kb. 2200 km., karosszéria teljesen kilakatolva, sürgősen, áron alul eladó!!! Hívd Szilárdot: 06 20 3661554!
Ennyi. Megkértek, én meghirdettem! További info emilben.
Hi!
Balage nem haragszom.. semmi gond, Jól Lüldögéltem ott a Mekkbe:)
De tényleg semmi gond.
Egyébként Helló mindenki! Bár nekem még nincs trabim most szerettem volna venni egyet! Ha valaki tud jó trabit...120 000 ért és lehetőleg 86 utáni, Budapesten az írogathat :)!
Bye all!
Ezer bocs, de nem vagyok annyira ismerős Pesten + +is büntettek a parkolás miatt, nem láttam az automatát! Aztán be kellett fizetnem a Dohány utca 90ben!!!
Ma sikeresen megtört a verda az Árpád-hídon, biztos van aki látta. Kérdés: hol lehet 4 ütemű cuccokat szerezni olcsón? Pl. hűtő, hűtőrács, motorháztető. Az első oldalelemek (sárvédők), a lámpák, azok keretei ugye teljesen egyeznek a 2 üteműével? Sürgős lenne.
Hali Benton!
A kérdéseidre a válaszok:
Igen én harasztin lakom. Csak nem te is?
A gépem megtekintheted a pittatrabi.fw.hu oldalon.
Neked milyen a géped?
A szerelést és a tuningot az egyik barátommal csináljuk. Ő taksonyi.
Kérdéssel fordulnék hozzátok:
Be van ültetve elöl hátul a trabim és a probléma az első részen van.
Amikor trabi gátlók voltak benne, akkor állandóan összeért a két fele a
gátlónak, mert ugye be van ültetve és kikezdte a tornyokat is.
Amióta skoda elsők vannak benne, ezt nem csinálja, viszont annyira bemennek
a kerekek, hogy hozzáérnek a doblemezívhez és daráló hangot adnak intenzívebb
kanyarodáskor + nincs túl messze a főfékmunkahengertől sem a rugó. Félek, hogy
le fogja verni. Mit tudtok javasolni?
Még 1 érdekesség:
ORFK 1999-es lopási statisztika,
Márka DB
1. Wolkswagen 2363
2. Lada 1472
3. Trabant 1162 <---- Bronz érem.
4. Opel 1123
5. Audi 1100
6. Fiat 918
7. Mercedes 858
8. Suzuki 732
9. Wartburg 654
10.Ford 574
11.BMW 464
12.Renault 446
13.Mitsubishi 340
14.Peugeot 310
15.Skoda 301
16.Toyota 215
Ennek kb. 2/3-a Budapesten!!!
Úgyhogy vigyázzunk...
Ritkán írok, de akkor sokat. Bocsika érte...
Pitta
Hegesztés nélkül a Wesselényi utcában lehet hozzá ún. "sport" ülést kapni, nekem olyan van bent. Az eredeti sínbe belemegy.
A müa. elemeket szvsz. nem érdemes foltozgatni (igaz, nekem a jobb hátsó elem van így megcsinálva). Ha mégis ez a szándékod, akkor a másik oldalról némileg megtámogatva ki lehet gittelni, amitöl szép nem lesz, randa annál inkább, viszont legalább nem törött.
Na, THX az ötleteket. Különben dél-pesten garázdálkodom...Az üléseket majd megnézem, melyik hogyan passzol.Igazából nem akarok sokat babrálni velük, mert ha elkezdek hegeszteni, úgy kilukad a trabim.....
Másik problémám : a bal első lemezen, ami ugye papundekli..szóval papír, van egy 8*10-es lyuk, mert megtört vhogy.Mivel lehet ezt belülről kitömni, vagy kipofozni, hogy kintről ne látszon?
Lökhárítóban még nemtudom mi lesz, szntem vmi műanyag bumper nyomok rá fel, csak még nézelődni kell,melyik illik egyáltalán rá.
Addig is jó pöfögést mindenkinek!