Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gergelytds Creative Commons License 2009.02.11 0 0 2204

Te itt? Vigyázz! Nehogy elkapj vmi "csúnya" fertőzést!  :)))

 

 

(lehet, hogy lesz neked egy fekete bűűűr)

Előzmény: DEVIL V8 (2203)
DEVIL V8 Creative Commons License 2009.02.11 0 0 2203

"Six vidéki telephelyén"  Ettől ma jó kedvre derültem:)

Don Six már lassan lányokat is futtatni fog.  :))

Előzmény: GekTDS (2168)
DT 20-61 Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2202
Akkor passz. Nekem így működött az első perctől kezdve.
Max. még a lenyomás sebességével lehetne variálni. Esetleg más a computered. Nem tudom.
Előzmény: gondolatbetyar (2201)
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2201
igen, a visszajelző jó
Előzmény: DT 20-61 (2200)
DT 20-61 Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2200
Az a visszajelző működik?
Előzmény: gondolatbetyar (2197)
DT 20-61 Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2199
Azért "E34 Berline"-már kijön pár BMW is. :)
cSIGA Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2198
kijön vagy 1000 renault
Előzmény: gondolatbetyar (2194)
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2197
ok-ok
de az sem villog
ráadom a gyújtást, és ezután gyorsan 5-ször koppig lenyomom a gázpedált?
mert nem csinált semmit
Előzmény: DT 20-61 (2196)
DT 20-61 Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2196
Nem az izzító visszajelzője villog, hanem a jeladós porlasztó meghibásodását (is) jelző sárga visszajelző a bal oldalon.
Előzmény: gondolatbetyar (2195)
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2195
elméletileg keverve van
most kimentem és kipróbáltam, de nekem nem sikerült kivillogtatni semmit
pedig azt is kéne villognia, hogy nincs hiba
az izzításvisszajelző jó, szóval nem tudom


de akkor robert o'vojnits mondja már meg, hogy hogyan kell ezeket a hibákat értelmezni:
)
Előzmény: DT 20-61 (2189)
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2194
saloon az csak angol nyelvterületen, de az usában touring sincs, hanem e34 station wagon:)

jürgenék és mi limousine-t ismerünk
szóval berlinben limousine van és touring

( amúgy csak a poén kedvéért írd be a gugliba, hogy berline:) )
Előzmény: cSIGA (2192)
gergelytds Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2193
Azért az E66-ra rá lehet fogni... :)
Előzmény: cSIGA (2192)
cSIGA Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2192
gondolatbetyar

elég rosszul tudod mert nincs BMW limo (gyári mert ugye amcsiban bármiből faragnak limot )
a 4 ajtós az saloon az 5ajtós "kombi" pedig touring

berlinben pedig van saloon is és touring is :DD
Előzmény: gondolatbetyar (2188)
DT 20-61 Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2191
Szia Vojnó!

Na ez jó hír! A tempomat kart meg megoldom. :)

Remélem a beállítások meg segítenek a teljesítményen/fogyasztáson.

Vojnó Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2190
Ha nincs tempomatkarod akkor ennek hiányát reklamálja és takarja a 29 hibakód! :o)
Ezt a hibát csak a kar megléte és a tároló törlése oldja meg...
Előzmény: DT 20-61 (2186)
DT 20-61 Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2189
Igazad van, inkább berline. :)

A villogást jól olvasom. Az annyi: 1 szünet 29.

Ez a fault code lista az M51 motorhoz van? Nekem inkább benzinesnek tűnik. Vagy keverve van?
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.02.09 0 0 2188
téged átvertek
ha berlinád van, akkor az renault
abmw az lehet limo(limousine) vagy touring:)

a kódokat meg rosszul olvasod
nincs a 29 villogás közt kis szünet?

1211: DME Control Module
1215: Mass Air Flow
1216: Throttle potentiometer
1218: Output Stage Group 1
1219: Output Stage Group 2
1221: O2 Sensor 1
1212: O2 Sensor 2
1222: O2 lean/rich control stop
1213: O2 sensor 2 lean/rich c/s
1223: Coolant Temp Sensor
1224: Air Temp Sensor
1225: Knock sensor 1
1226: Knock Sensor 2
1227: Knock Sensor 3
1228: Knock Sensor 4
1231: Battery Voltage Monitor
1232: Idle Position Signal
1233: Wide Open Throttle Signal
1234: Speedometer A signal
1237: A/C cut-off
1242: A/C signal
1243: Crankshaft Position Sensor
1244: Camshaft Position Sensor
1245: Elect. Tranny control intervention
1247: Ignition Secondary Monitor
1251: Fuel injectors 1,3,5
1252: Fuel injectors 2,4,6
1251: Fuel Injector 1
1252: Fuel Injector 2
1253: Fuel Injector 3
1254: Fuel Injector 4
1255: Fuel Injector 5
1256: Fuel Injector 6
1257: Fuel Injector 7
1258: Fuel Injector 8
1261: Fuel Pump
1262: Idle Speed Control
1263: Evap. System
1264: O2 Sensor Heater
1265: Check Engine Lamp
1266: VANOS
1267: Air Pump
1271: Ignition Coil 1

1272: Ignition Coil 2
1273: Ignition Coil 3
1274: Ignition Coil 4
1275: Ignition Coil 5
1276: Ignition Coil 6
1277: Ignition Coil 7
1278: Ignition Coil 8
1281: DME Memory
1282: Fault Code Memory
1283: Fuel Injector Output Stage
1286: Knock Control test pulse
1000: End of faults
1444: No faults
Előzmény: DT 20-61 (2184)
csillés1 Creative Commons License 2009.02.09 0 0 2187
Sziasztok!
Új vagyok ezen a forumon. Másfél év vettem a BMW-m 94/4-havi, e34/525tds eddig nagyobb gond nem volt vele. Nekem is le van dugózva az egr szelepem, hátsó szilenteket kell majd cserélnem, mert a 16-os kerekekkel nyomvályús úton kicsit sétál.
DT 20-61 Creative Commons License 2009.02.09 0 0 2186
Kivillogtattam egy hibakódot is: 1-29. Ezt az egyet villogja. Tudja valaki, hogy mit takar?

Ide is leírom, hogyan kell, bocs ha már ismeritek.
1. Gyújtás ráad
2. Gázpedál 5x egymás után lenyom
3. Befecs visszajelző levillogja a kódmemóriát (vagy csak egy részét, nem tudom)

Pl. az 1-29: 1 villanás kis szünet utána 29 villanás. Ha több van, akkor szekvenciálisan sorban levillogja, csak számolgatni kell.

Láttam, hogy többen ledugóztátok az EGR csövet. Én ezt úgy oldottam meg, hogy az elektromos szelephez menő vákuumcsövön lévő egyirányú szelencét egyszerűen megfordítottam, így nem tud szívni a szelep felé.
Persze az EGR szelepet nekem is ki kellett cserélnem, mert mindig lehányta a generátort. Most tiszta mint a patyolat. Ha valaki hosszú távra tervez (van ilyen? :)), akkor ezért is érdemes kiiktatni, mert nem kopik el a rúdja és nem fog csöpögni az olaj belőle.
Kicsit sokallom az olajat a szívócsőben én is, lehet hogy turbofelújítás lesz a vége, de azt már csak akkor, ha egyébként sikerül rendbe tenni az üzemanyag-ellátást.
DT 20-61 Creative Commons License 2009.02.09 0 0 2185
Gergely!

Péntekig le tudnánk bonyolítani egy "tempomat-kar + gumi" ügyletet?
Pénteken utazunk Szabolcsba, jó lenne élvezkedni vele a pályán. :)
DT 20-61 Creative Commons License 2009.02.09 0 0 2184
Sziasztok!

Jó régen jártam már erre, pontosabban utoljára az E34 topicon.

Én is túl vagyok pár projekten a járművet (525TDS, 94/11., berlina, automata) tekintve. Többek között egy komplett hengerfej felújításon (vez. tengelyen kívül minden cserélve), porlasztócsúcs-cserén, porlasztóbeállítással, izzítógyertya cserén. Mondjuk feleslegesen, mert a vastag vízcső volt a bilincs alatt elrepedve, amely a h.fejbe csatlakozik, és ott szívott fals levegőt, amitől a víz nem forgott és felforrt. A szerelők beetettek, én meg hittem nekik. Végül is nem gond most legalább tudom, hogy tuti. Szerencsére nem volt repedt, de ha már lent volt síkba is húzattam.
Csütörtökön viszem vezérmű beállításra (a Bécsi úti temetőnél van egy BMW-Ford szerviz, valaki ismeri?).

Utána Vojnó mester (ha hazajön és ő is úgy akarja ;-)): statikus előtöltés + MoDic.
Aztán meglátjuk. Ha a beáll a fogyi (most tizensok) meg a teljesítmény akkor OK, ha nem akkor megyünk tovább (tömítéscsere).
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.02.09 0 0 2183
egyetértünk
de a shellnél is 30 forinttal drágább a vpower a diesel extránál
az agip bludiesel meg valami 3Ft/l plusz a normálhoz képest
egyiknél sem érezni erőtöbbletet, csak kevesebb füst, és minimális fogyasztáscsökkenés
de ennyi erővel lehet hogy volt minimális lóerőkülönbség, de az tényleg nem az érzékelhető kategória
Előzmény: cSIGA (2182)
cSIGA Creative Commons License 2009.02.09 0 0 2182
tapasztalataim szerint az ömv alpisije elég jó... viszont 30ft vel drágább
de olyasmi mint a osztrák és német üzak szal 1-2Lrel kevesebbet fogyaszt a gép és nem kormol annyira
a shell nekem nem jött be semmi különleges változás...
mást nem probáltam
Előzmény: gondolatbetyar (2176)
525tédé Creative Commons License 2009.02.08 0 0 2181
Vojnó alias Robert O'Vojnits
Sype?? az mi??Má megint mit újítottál be??
Előzmény: Vojnó (2178)
Vojnó Creative Commons License 2009.02.08 0 0 2180
Most már nem az az aktuális.
Mc Vojnits :oDDDDDD
Előzmény: gergelytds (2179)
gergelytds Creative Commons License 2009.02.08 0 0 2179
McVojnescu ?  :))))))))))
Előzmény: 525tédé (2177)
Vojnó Creative Commons License 2009.02.08 0 0 2178
:o)
Sype?
Előzmény: 525tédé (2177)
525tédé Creative Commons License 2009.02.08 0 0 2177
Vojnó
Nem szól be! :)
Én tudok valamit,és ez most bizinyosságot nyert.Mert ugye rád ragasztottam egy nevet
ami a mai nap hajnalától valósággá vált..
Előzmény: Vojnó (2172)
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.02.08 0 0 2176
shell gázolajat tankolok, de nem azért, mert a legjobb
a sima gázolaj és a vpower között nem vettem észre különbséget, de ami nagyon bejött az az agip bludiesel és az ömw gázolaj
Előzmény: OGB (2165)
Vojnó Creative Commons License 2009.02.08 0 0 2175
All!

Ha nem írok, e válaszoljatok! :oDDD
Dublin messze van ;o)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!