elméletileg keverve van most kimentem és kipróbáltam, de nekem nem sikerült kivillogtatni semmit pedig azt is kéne villognia, hogy nincs hiba az izzításvisszajelző jó, szóval nem tudom
de akkor robert o'vojnits mondja már meg, hogy hogyan kell ezeket a hibákat értelmezni: )
Sziasztok! Új vagyok ezen a forumon. Másfél év vettem a BMW-m 94/4-havi, e34/525tds eddig nagyobb gond nem volt vele. Nekem is le van dugózva az egr szelepem, hátsó szilenteket kell majd cserélnem, mert a 16-os kerekekkel nyomvályús úton kicsit sétál.
Kivillogtattam egy hibakódot is: 1-29. Ezt az egyet villogja. Tudja valaki, hogy mit takar?
Ide is leírom, hogyan kell, bocs ha már ismeritek. 1. Gyújtás ráad 2. Gázpedál 5x egymás után lenyom 3. Befecs visszajelző levillogja a kódmemóriát (vagy csak egy részét, nem tudom)
Pl. az 1-29: 1 villanás kis szünet utána 29 villanás. Ha több van, akkor szekvenciálisan sorban levillogja, csak számolgatni kell.
Láttam, hogy többen ledugóztátok az EGR csövet. Én ezt úgy oldottam meg, hogy az elektromos szelephez menő vákuumcsövön lévő egyirányú szelencét egyszerűen megfordítottam, így nem tud szívni a szelep felé. Persze az EGR szelepet nekem is ki kellett cserélnem, mert mindig lehányta a generátort. Most tiszta mint a patyolat. Ha valaki hosszú távra tervez (van ilyen? :)), akkor ezért is érdemes kiiktatni, mert nem kopik el a rúdja és nem fog csöpögni az olaj belőle. Kicsit sokallom az olajat a szívócsőben én is, lehet hogy turbofelújítás lesz a vége, de azt már csak akkor, ha egyébként sikerül rendbe tenni az üzemanyag-ellátást.
Jó régen jártam már erre, pontosabban utoljára az E34 topicon.
Én is túl vagyok pár projekten a járművet (525TDS, 94/11., berlina, automata) tekintve. Többek között egy komplett hengerfej felújításon (vez. tengelyen kívül minden cserélve), porlasztócsúcs-cserén, porlasztóbeállítással, izzítógyertya cserén. Mondjuk feleslegesen, mert a vastag vízcső volt a bilincs alatt elrepedve, amely a h.fejbe csatlakozik, és ott szívott fals levegőt, amitől a víz nem forgott és felforrt. A szerelők beetettek, én meg hittem nekik. Végül is nem gond most legalább tudom, hogy tuti. Szerencsére nem volt repedt, de ha már lent volt síkba is húzattam. Csütörtökön viszem vezérmű beállításra (a Bécsi úti temetőnél van egy BMW-Ford szerviz, valaki ismeri?).
Utána Vojnó mester (ha hazajön és ő is úgy akarja ;-)): statikus előtöltés + MoDic. Aztán meglátjuk. Ha a beáll a fogyi (most tizensok) meg a teljesítmény akkor OK, ha nem akkor megyünk tovább (tömítéscsere).
egyetértünk de a shellnél is 30 forinttal drágább a vpower a diesel extránál az agip bludiesel meg valami 3Ft/l plusz a normálhoz képest egyiknél sem érezni erőtöbbletet, csak kevesebb füst, és minimális fogyasztáscsökkenés de ennyi erővel lehet hogy volt minimális lóerőkülönbség, de az tényleg nem az érzékelhető kategória
tapasztalataim szerint az ömv alpisije elég jó... viszont 30ft vel drágább de olyasmi mint a osztrák és német üzak szal 1-2Lrel kevesebbet fogyaszt a gép és nem kormol annyira a shell nekem nem jött be semmi különleges változás... mást nem probáltam
shell gázolajat tankolok, de nem azért, mert a legjobb a sima gázolaj és a vpower között nem vettem észre különbséget, de ami nagyon bejött az az agip bludiesel és az ömw gázolaj