Keresés

Részletes keresés

jim32 Creative Commons License 2006.11.27 0 0 235
Háát, nem volt még sisakod?
Az első kettő után jössz rá, hogy mik az elvárásaid, mit is szeretnél.
Az FJR-re nem árt olyan sisakot venni, amit eleve nagy sebességre terveztek, mert a szélvédelme fejmagasságban nem az igazi, menni viszont nagyon megy.
Nekem shoei xr1000 van és bejött. (Tehát a sportosabb-drágább kategória a jó.)
Hosszú autópályázáshoz így is füldugó javasolt.
Előzmény: Dzsozy IRE (234)
Dzsozy IRE Creative Commons License 2006.11.27 0 0 234

Hi

 

Szóval a riasztó kilőve. Sok kereskedőtől kértem ajánlatot. Bár többen mondták, hogy nincs értelme! Milyen márkájú bukósisakot érdemes venni? Hallottam, hogy van olyan is, amiben gyárilag benne van a beszélgetős szett. Vagy érdemes inkább itt is kikerülni a gyárit? Keressek szaküzletben?

Előzmény: jim32 (233)
jim32 Creative Commons License 2006.11.27 0 0 233
Ehhez én nem értek, nem látom sok értelmét a motorokon a riasztónak, más, aki mondjuk nem "falun" lakik mint én, az biztosan másként vélekedik.
Azt tudom, hogy a főnököm pár hónapos Q7-es Audija nem indult valamelyik nap, mert a műholdas izékéje leszívta az akksit - lenullázva ezzel néhány más elektromos kütyüt is.
Előzmény: Dzsozy IRE (232)
Dzsozy IRE Creative Commons License 2006.11.27 0 0 232

Hi

 

Köszönöm a válaszokat. A továbbiakban is a segítségeteket kérném: mit gondoltok a gyári riasztó beszereléséről? Olvastam, hogy nem nagyon ajánlják, mert nem jó belenyúlni a motor elektronikájába! Mit tudtok erről? Köszi a segítséget.

 

Csá

Előzmény: jim32 (228)
jim32 Creative Commons License 2006.11.27 0 0 231
A 90-es évek elején amerikai motoros újságokból fordítgattam cikkeket a laktanyában haveroknak, mert éppen piszkosul ráértem.
Ott voltak kipufogós cikkek is. Nos, az nem olyan egyszerű, hogy hangosítasz rajta. Mindaz, ami benne van, a legfinomabb kanyarulatig ki van számolva. Hogyan oltják-erősítik egymást a hullámok, mi csillapít és hogyan - ez egy mérnöki munka. (Vence and Hines volt az alappélda. )
Csak úgy furkálni nem érdemes.
Ráadásul az elektronikát is hozzá kell faragni, hogy legalább ne rontson a teljesítményen. Azt pedig csak a gyári csövekhez tudod rendesen belőni.
(Azért ha megvan, megnézném/hallgatnám az eredményt)
Ja, és akkoriban egy Finszter Csaba nevű srác is elkezdett foglalkozni sportkipufogókkal, azóta is azt csinálja: www.finster.hu
Előzmény: Oldi (230)
Oldi Creative Commons License 2006.11.27 0 0 230
Hali!

Nekem is Z6-om van már másodszor, szerintem nagyon jó vízen is (legalábis a gyárilag szerelt Brigstone-hoz képest). Én is tizenötnél dobtam le.

Egy kérdés: szeretnék egy picit hangosabb kipuffantót jövőre, mert a gyári hang gyönyörű, de életveszélyesen halk.
Nem gondolnék most sok tízezerre másik dobok formájában, de talán ismertek olyan mestert aki (később visszadugózhatóan) meg tudná fúrogatni a dobjaimat?
(ha nagy butaság amire gondolok akkor se kíméljetek..:-))) tsááá
szg307 Creative Commons License 2006.11.23 0 0 229

Az idén én is Z6-ra váltottam.

Ennyi defektem életemben nem volt az összes járművön összesen :-))

Előzmény: jim32 (228)
jim32 Creative Commons License 2006.11.23 0 0 228
Szia!

Üdv az FJResek között.
A novemberi SBK éppen egy fjr-tesztet közöl, de a Bob által javasolt lapon is találsz ilyet.
Az én gépemet gyárilag Metzeler Roadtec Z6-os gumival adták, én egy készletet már leamortizáltam, de másodszorra is azt vettem, mert nekem bejött. (Van, ami jobban tapad, bár ezzel sem volt gondom - viszont 17e km-t kibírt, ami szerintem nem rossz teljesítmény!)
Ha van még kérdésed, csak írd be ide...
Előzmény: Dzsozy IRE (225)
Bob. Creative Commons License 2006.11.17 0 0 227
szia.

fjr1300.uw.hu

A gumi pedig Michelin PilotRoad

Üdv. Bob
Előzmény: Dzsozy IRE (225)
jim32 Creative Commons License 2006.11.15 0 0 226
Jövő héten lesz időm írni egy pár okosságot, most sajnos elutazom.
Üdv a csapatban!
Előzmény: Dzsozy IRE (225)
Dzsozy IRE Creative Commons License 2006.11.14 0 0 225

Sziasztok FJR lovagok. Dzsozy vagyok, 31 éves. Hamarosan én is új mocival megyek túrázi. Tudtok egy jó weboldalt, ahol magyar nyelven vannak az FJR-ről bővebb tesztek és leírások? Gumitesztek is érdekelnek! Milyen gyári gumival szerelik fel? Milyenre érdemes lecserélni ha sokat járok vizes úton? Köszi a segítséget!

Csá.

jim32 Creative Commons License 2006.11.03 0 0 224
Végre egy rendes teszt a Superbike magazinban.
Van ugyan ebben is egy pár baromság (a szubjektíveket hagyjuk, de miért írják, hogy az oldaldobozokért külön kell fizetni????)
Mindenesetre érdemes elolvasni!

Bob!
Tényleg üljünk össze 1 meetingre!
Bob. Creative Commons License 2006.10.03 0 0 223
Akkor jövőhéten, vagy jobb esetben ezen a héten valamikor meeting :)
Előzmény: jim32 (222)
jim32 Creative Commons License 2006.10.02 0 0 222
Visszatértem Madridból, a mostani hétvége kivételével nekem bármikor jó a meeting.
Most hétvégén ui. motorozok, ha jó idő van... erdélyben 1 kicsit:-))
Előzmény: Bob. (221)
Bob. Creative Commons License 2006.10.02 0 0 221

Ejj te betyár :)))

 

Láthatod, hogy jól fogsz vásárolni :)))

Amúgy.. Jim32-nek adom át a stafétát..

Remélem ezen a héten lezongorázzuk a bankkal a dolgot, és ahogy megvan összeröffenünk a weblap miatt..

 

Bob

Előzmény: In_truder (220)
In_truder Creative Commons License 2006.09.30 0 0 220

Hali,

Igen, tényleg jó árnak gondolom... :-)

És a szemem sem rebbent.... :-)

üdv,

Zs

(szívesen beszállnék majd a klubba/honlapba)

Előzmény: Bob. (207)
Bob. Creative Commons License 2006.09.22 0 0 219
Huha..

Megnéztem a MotoGuzzit.. mintha egy FJR-t és egy Honda PanEuropean-t gyúrtak volna össze.. szép egy jószág, annyi szent..
Nem is tudtam, hogy van nekik ilyen..

Bob
Bob. Creative Commons License 2006.09.22 0 0 218
Igazad is van.. amúgy..
A MotoGuzzi.. hát.. nemtudom.. valahogy azt nemtudom elképzelni..
Azthiszem - remélem - én most megérkeztem már motorügyileg..
Volt chopperem, cruiserem, sport-túra ugye.. de valami mindíg hiányzott.. pont a sok túrázás miatt.. hogy alsóbb rendű utakra is letudjak menni.. és ne kelljen szívnom a fogam a rosszminőségű aszfalt miatt.. mrt ugye azt az FJR nem érdemli meg.. hogy olyanon menjen.. ahhoz túl jó moci.. a fene.. ha megtehetné az ember hogy egyszerre több motorja legyen.. tuti állna egy FJR a garázsomban :)

Bob
Előzmény: jim32 (217)
jim32 Creative Commons License 2006.09.22 0 0 217
Én következőnek is csak ezt vennék.
Vagy egy moto guzzi norge-t
Előzmény: Bob. (216)
Bob. Creative Commons License 2006.09.22 0 0 216
Most kaptam az infókat..
Két barátom ism eladja az FJR-t :(
Ugyanolyan okokból kifolyólag mint én.. azért bajez... mármint hogy az ember ilyen gyarló, hogy csak jó sok kipróbálás és személyes benyomás után tudja, hogy melyik motor kell neki.. vagy épp nem kell..
Mennyivel egyszerűbb lenne egyből tudni, hogy mire van szükségünk.. nem?! :))
(na és mennyivel olcsóbb is..)

Bob
Előzmény: jim32 (215)
jim32 Creative Commons License 2006.09.22 0 0 215
OK, még nem kértem vissza, de meglesz az is.
Előzmény: Bob. (214)
Bob. Creative Commons License 2006.09.22 0 0 214
Ja.. és a 3 DVD-s verzióját is hozd már el a Long way ... izének :)

Bob
Előzmény: Bob. (213)
Bob. Creative Commons License 2006.09.22 0 0 213
Ámen
Előzmény: jim32 (212)
jim32 Creative Commons License 2006.09.22 0 0 212
Jövő hét végéig nem nagyon vagyok (kongresszusra megyek Madridba, sajnos nem motorral), de utána fussunk össze valahol.
Előzmény: Bob. (211)
Bob. Creative Commons License 2006.09.22 0 0 211
Az oldal átvevése egyszerű lesz, majd összeülünk és odaadom az anyagokat.
A levelező fórum is ugye készen van a Yahoon.. azt is átadom..
Ott lehetőség van fórumra, képek feltöltésére és még sok egyéb másra..
Persze hogy az maradok :)
Sosem adtam volna el, ha nem vágynék kicsit kalandosabb túrázásokra is..

Bob
Előzmény: jim32 (210)
jim32 Creative Commons License 2006.09.22 0 0 210
FJR-klubot átveszem, persze. A domain-ek már megvannak, hogyan lehet az anyagot átvariálni rájuk?
Meg valami fórumot - külön mailcímet ilyesmit csinálnék.
Te ugye maradsz tiszteletbeli tag?
Előzmény: Bob. (209)
Bob. Creative Commons License 2006.09.22 0 0 209
Hát.. kedves barátom a benzingőzben..
Amikor átirattam a motort, és megrendeltem a Varát, azonnal belecsapok a lecsóba szervezés ügyileg...
Szólok itt is a Túra-motoros topicban..
Utánanézek mindennek, mit érdemes megnézni, szállás.. ilyesmi..
Az FJR-klub-ot átveszed?
Jelentkeztek már páran, érdemes lenne összefogni megest..

Bob
Előzmény: jim32 (208)
jim32 Creative Commons License 2006.09.22 0 0 208
Huhh, arra lehet, hogy beneveznék én is!!!!
Előzmény: Bob. (207)
Bob. Creative Commons License 2006.09.22 0 0 207
Megnéztem most én is.. és tényleg...
4 millió a sima FJR és 4,5 az AS ... ez ezért már sok(k)..
Én 3,6-ért vettem mindne extrával együtt anno..
Szerintem a 3 millió jó ár érte.. neki is és nekem is..
Majd akkor örülj, ha már megvan a Honda-m :)
Amúgy onnantól le sem lehet robbantani majd a nyeregből :)
Tavaszra egy Skóciai kastélytúrán gondolkodom erősen..
Lehet megkellene szervezni?! :)

Bob
Előzmény: jim32 (206)
jim32 Creative Commons License 2006.09.22 0 0 206
Huhh, örülök, hogy rendeződnek a dolgok. Ha már reszketsz az elvonási tünetektől FJR-ileg, akkor szóljál, cserélünk 1 kicsit:-))))
Szerencsére most felment az ára rendesen, a kereskedőnél 4.285.000-ért volt kiírva legutóbb, míg én pl. 3,5-ért vettem márciusban. Így talán könnyeb jó áron eladnod.
Előzmény: Bob. (205)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!