Helló minden márkatársnak. 1 másik lapról a bmwpower-ről titeket ajánlottak az én problémámra.Ha valaki tud értelmeset mondani az nagyon jó volna. 93-as e34 tds-sem van.A gép melegen nyáron szarul indult,sok szakember megnézte,a diagnózis adagoló elem csere.Nos ez megtörtént.Még továbbra is szarul indul a vas.Hidegen nagyon jó de melegen főleg ha egy kicsit meghúzatom azaz meghajtom(mert szereti)utána hosszan kell indítózni ,hogy végre éledjen.A rendszer nem levegős,felső holtponti elem jó,jeladós porlasztó oké,az akksi is bika.Jól húz nem rángat nem füstöl alapjárat egyenletes.Hibakód nincs az adagolós szerint,mert persze visszavittem de ő sem tudott mit mondani Tippeket várnék mi okozhatja a gondot. Köszöntem.
Ha valakinek kell valami cucc 324d motorról,szóljon!Komplett motor kiugrik (sajna hengerfejes),az adagoló jó (bowdenes),van még komplett kábelköteg,meg a gallyak.
Szia Vojno! Van egy olyan gondom hogy a motor jobb oldalán elől az karter fölött olyan 4-5centivel szépen lassan folyik az olaj, ilyen javítással is foglalkozol vagy csak adagolóval? Zöld kombi tds-ről van szó!
Örülök, hogy van sikerélmény. Kitartás jövő héten otthon leszek. :o) Most Dublinban raktunk rendben egy honfitársunk otomatás vezérlését és egyben a váltó is pontosabban vált. Uff
Voltam ma beállíttatni a vezérlést. Jó volt a sejtésem, mert "sietett" a vezérműtengely a főtengelyhez képest, úgyhogy kellett állítani. Míg állították, addig beszereltem a tempomat kart, amit Gergelytől vettem. Ezúton is köszi. Utána feltettük a számítógépre is, töröltük a 29-es hibakódot, amely ahogy Vojnó is mondta, a tempomat kart hiányolta. Itthon is kivillogtattam, amikor hazaértem, de szerencsére semmi. Egyébként már a computer sem mutatott semmi hibát, illetve, hogy a statikus előtöltést be kell állítani, de ezt eddig is tudtam. Fordulaton szépen kiegyenlítődik az előbefecskendezési szög (jól mondom?) 4,2/4,3-ra. Vojnónak ez biztos mond valamit. :) Egyúttal leteszteltük a tempomat kar működését, az is jó lett, hazafelé jövet ki is próbáltam, működik szépen, úgyhogy nem hazudott a computer. :)
Most élénkebben is megy,mint azelőtt, hétvégén megyek vele vagy 700km-t mérek egy fogyasztást, igaz ez 99%-ban autópálya illetve országút lesz.
A következő lépcső a statikus előtöltés beállítása lesz, ha Vojnó mester is úgy akarja. :)
Azért ennél többet kéne tudni róla. Gondolom Thermo top C vagy Z, de aazok már CAN buszosak. Ettől még meg lehet oldani, de kellenek a részletek. Csinálj egy fényképet az adattáblájáról. Üdv
Egy barátom mondta, h te nagyon otthon vagy a bmw-k elektronikájában. Olyan kérdésem lenne, h tudnál e segíteni állófűtés téren, vagy egyáltalán lehetséges-e így? A történet a következő:
van egy barátom, aki vett a 156 os alfájába egy fiatal bmw -ből gyári állófűtést, csak ugye így nem tudja vezérelni. lehetséges e vmiféle egyszerű vezérlés vagy időzítés elkészítése, vagy hozzáapplikálása valamilyen módon? Nem netezik, ezért kért meg h nézzek utána. Ha úgy érzed h megoldható valahogy a dolog légyszi szólj!
Ne fenyegess! :D Tegnapelőtt majdnem lett egy szürke bűűr. Volt vele egy kis gebasz. Fullos volt, így nem áltam neki kiszedni az autóból. Memós, fűtött, masszírozós, stb....