Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Hali. Tervezek május-június környékére egy Budapest - Dublin túrát. (kihozom a gépet) Nagyjából a Németország (Nauschwanstein kastély), Párizs útvonalon jönnénk. Terveink szerint 10-14 nap alatt érnénk ki. Rövid útvonalon jönnénk, amerre sok szép látni való van. Tudtok segíteni benne, hogy milyen helyeket érdemes megnézni? Merre jöjjünk? Hol vannak jó szállások? Stb. Minden tanácsot szívesen fogadok! Köszi.
Ez átbacás... A 2004-es modellekben volt még választható, hogy ABS vagy nem A 2005-ösök már ABS-szel voltak szerelve.. 2006-ban jött be az AS .. ABS + a félautomata váltó.. ott is alap az ABS, csak megvadíthatod a félautomata váltóval. 2007-es szintén ABS alap..
Az egyik kereskedő azt állítja,hogy a 2006-os modelt az A-s változatot nem szerelik ABS-el! Én úgy tudtam, hogy mindkét változat, az A és AS változat is ABS-es! Most akkor mi van??? Még a neten is így írják!
Szép ez a gép.. a qtyafáját.. de nekem akkor is a 2005-ös jön be jobban :) Kár hogy nincs az embernek annyi pénze, hogy egy ilyen is álljon itthon meg egy Vara is :) Így kénytelen voltam a praktikumot választani, a szépséggel , kényelmességgel, kifinomultsággal szemben.. Bár megjegyzem nagyon bejött eddig a Vara,, nem is gondoltam volna.. Útfelbontás? piha.. átmegy rajta.. Járdapadka mert dugó van? nemérdekli.. felmegy, leugrat.. szar minőségű út, földút? meg sem kottyan... erdei út avgy macskakő.. merthogy a várrom nem beton út mellett van? sebaj.. :) Szal az a szabadság amit a Vara ad, az páratlan..
Megnéztem a 2007-es gépet is. Nincs sok különbség rajta, de az árában biztosan jó nagy különbség lesz az ideihez képest. Én annak is örülni fogok, ha az ideit megcsípem jó áron. :-) Jövőre pedig... :-)
A 2006-os modellen alapból színrefújt csilli-villi 2 karost adnak. Viszont lehet olyat venni extraként, ami "kézvédőként" szolgál, mint a jobb túra-endúrókon, de mégis a tükör, tehát nem csúfítja el annyira a vasat. Én nem kérném, ha nem muszáj, mert szerintem nem sokat ér. Akkor már inkább 1 markolatfűtést.
Mit jelent a Yamahánál a "tükörborítás"? A gyári úgymond egykaros tükörrögzítés helyett, a két küllős kicsit tuningos kialakítású sportosabb Visszapillantó tartó? Ezt is extraként ajánlották!
Ne lepődj meg az ajánlatok közötti különbségeken, hiszen minden kereskedő eltérő áron jut hozzá a mocikhoz (a már korábban említettek miatt), és amit "bukik" az év végi "kedvezményes" eladásokon, az a jövő évben (a nagyobb importőri kedvezmények miatt) többszörösen megtérül.... Az ajánlatoknál egy dologra érdemes odafigyelni: az ajánlat lejárati idejére. Ugyanis előfordulhat, hogy az elküldött árajánlat csak dec.31-ig érvényes...
Remélem hamarosan Téged is üdvözölhetünk a motorosok nagy családjában!!!! :)))))
Pont ezt tettem. Az országban az összes kereskedővel felvettem a kapcsolatot. Mindegyiknek küldtem e-mailt. Kértem pontos árajánlatot. Érdekes, hogy mennyire különbözőek az ajánlataik. Most már csak 4 kereskedővel tartom a kapcsolatot, de azt hiszem a jövő héten minden eldől. Vagy várnak januárig, vagy más módon kell lefixálni. Van benne valami amit írtál az utolsó hónapról, mert meglepő ajánlatokat kapok! Vannak akik fullosan közel 1 milliót engednek!!! Remélem nem csak poén!? :-)
Köszönöm a segítséget, rengeteget segítettetek!!! Most kezdem igazán átérezni, hogy milyen összetartás van a motorosok között!!! Köszönöm mindenkinek!!!
Én a helyedben az következőt tenném: Emailen árajánlatot kérnék minél hamarabb a lehető legtöbb Yamaha kereskedéstől az általad elképzelt felszereltségű FJR1300-ra, majd a miután megkaptad a legjobb ajánlatot, vedd fel a kapcsolatot velük (akár telefon, akár mail) és tájékoztasd őket, hogy neked a felkínált áron január közepén lenne szükésged a motorra.
Szerintem lesz olyan kereskedő, aki tartani fogja az ajánlatát januárra :)
Ez így mind szép és jó. Csak az a baj, hogy január 10-ére szól a repjegyem! :-( Lehet, hogy emiatt lecsúszok? Vagy ha esetleg megrendelném, és csak januárban mennék érte? A családomból bárki megrendelheti, nem?
Ha igazán olcsón akarod megvenni, akkor még decemberben vedd meg. A kereskedők ilyenkor (évzárás előtt) mindent megtesznek azért, hogy minél több motort adjanak el, ugyanis az eladott motorok függvényében kapják az importőrtől a jövőévben a motorokat olcsóbban.
Ha még karácsony előtt bemész bármelyik kereskedésbe, több 100 e Ft-ot takaríthatsz meg....
Szerintetek ha januárban veszem meg a motort, akkor lényegesen nagyobb kedvezménnyel adják oda, mint ha esetleg májusban venném meg? Nem volt még új motorom, nem tudom, hogy mennyire számít a téli-nyári szezon. De ha jól emlékszem, akkor télen mindig nagyobb kedvezmény van!
A magasságoddal csak az lesz a problémád mint nekem igaz én nem vagyok akkora mint te csak (193cm). 300km megtétele után megfájdul a lábam mégpedig azért mert combom és a lábszáram túl nagy szögben van behajlítva, de ha közen meg-megálsz nézelődi akkor ez nem lesz probléma. Más negatívumot nem tudok mondani. A felsorolt felszereléseken kivül itthon ajánlott egy massziv motorzár nemtudom felétek ez hogy van de jobb féli ment megijedni. A terepezésről pedig annyit hogy FJR-el én már a Dunában is motoroztam és még a lábam sem lett vizes.
Én úgy vagyok vele, hogy az FJR-es kategóriában keresve sem találnék jobbat, és ha ma kellene motort venni, gondolkodás nélkül ismét FJR lenne.
Azonban néha belémbújik a kisördög, és jól esne egy "árkon-bokron át" motor is. Egy olyan, amelyet lehetne tépni-rúgni-taposni - minden lelkiismeretfurdalás nélkül. Erre persze a legtöbb olyan motort, amelyet elfogadnék - nem akarom megfizetni.
Kipróbáltam a Varadero-t is, de nem jött be. Kényelmes, de láncos. Itt pedig elég sokszor szemerkél az eső. Valamint nem éreztem olyat, mint amikor ráültem az FJR-re! Elnézést mindenkitől akinek nem FJR-je van! Nem szeretnék lemenni a "rossz" utakra, de eddig itt nem találkozam olyannal! Itt az utak sokkal jobbak mint Mo-on, ráadásul nincsennek kátyúk, mivel itt nincs fagy! Ma is +15c volt! :-) Az FJR mellett döntött a kardán, és az egyéb kényelmi felszerelések is. Ülésmagasság áll., plexi, stb. Egyszóval nekem valahogyan kényelmesebb. Ha pedig arra gondolok, hogy pár km-t bele teszek majd, akkor nem mindegy, hogy milyen kedvem lesz visszaülni rá! :-) Jut eszembe: az eddigi top ajánlatot 3.799.000-ért kaptam full felszerelve mindenféle extrával!!! Kulcsarkészen, névreírva!!!
Háát, tudod nekem megvan még a Pegaso-m is, igaz, nem nálam, de bármikor használhatnám. De amióta megvan az FJR nincs olyan észérv, amivel meg lehetne győzni, hogy egy jó kis kanyargás helyett földúton motorozgassak a Pegaso-val. Pedig valaha élveztem azt is, meg a homokbányában őrjöngést is, meg a reptér körüli erdőt az olvadó hóban. De most, hogy e kettő közül kell választani, nem vágyom rá. Tehát ha lenne egy Varadero-m, valószínűleg az is garázs sarkában pihenne évekig...
Ha FJR-es leszel, akkor max. egy defektjavító meg egy hitelkártya:-))) Ha olasz motort veszel, akkor minden alkatrészből egy tartalék + full szerszámkészlet. Ha Hondát... hát azt nem tudom:-)
Tényleg próbáld ki a Varadérót, de csak akkor vegyél olyat, ha tényleg le akarsz menni a sima aszfaltról. Nekem is tetszene az a moci nagyon, ha kardános lenne. Kicsit elegem van a láncfújkálós- tisztítós motormosásokból. Az ereje bőven elég, a méretei ideálisak. (Én azért megint FJR-t vennék...)